http://www.metronieuws.nl(...)gingen-lesbisch-stelquote:Paige Beckwith en haar verloofde Megan uit Georgia zijn dolgelukkig met elkaar en gaan binnenkort trouwen. Tenminste, dat was wel de bedoeling, maar toen Paige hun trouwuitnodigingen naar de drukkerij van Alan Akins bracht, werden deze zonder pardon geweigerd. Dat staat in een bericht van New Now Next.
WEIGERAAR
De franchise-eigenaar van AlphaGraphics, de desbetreffende drukkerij, belde Paige op met de mededeling dat hij hun uitnodigingen niet kon printen omdat hij niet achter het homohuwelijk staat. “Ik bleef hem maar vragen hoe hij zoiets kon doen, waarom? Hij refereerde naar de bijbel en noemde ons zondaars. Ik was inmiddels allang in tranen”, zo vertelt Beckwith aan NBC.
RELIGIE
Nadat de dames hun beklag deden bij het hoofdkantoor van het bedrijf, heeft deze zijn excuses aangeboden en de printkosten op zich genomen. “AlphaGraphics keurt geen enkele vorm van discriminatie goed en verwelkomen iedereen met open armen, ongeacht nationaliteit, huidskleur of seksuele voorkeur.”
Lees ook: Klachten om muurschildering van omhelzende mannen
De advocaat van de drukkerijhouder uit Georgia laat weten dat de wet het in deze conservatieve staat mogelijk maakt om te zeggen: “Ik doe geen zaken met dit soort stellen.”
misschien is dat de enigste drukkerij die iets speciaals kan maken wat die dames bedacht hadden?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 07:51 schreef superniger het volgende:
Dan gaan ze toch gewoon naar een andere bedrijf.
Ophef om niks.
Ach, als het bedrijf gezegd had dat ze geen zaken deden met nikkers, joodse untermenschen of oorlogsveteranen zou het land te klein zijn. Terwijl die ook gewoon naar een ander bedrijf zouden kunnen en de beledigende termen van zich af zouden kunnen schudden.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 07:51 schreef superniger het volgende:
Dan gaan ze toch gewoon naar een andere bedrijf.
Ophef om niks.
Het hoofdkantoor zegt anders dat dit niet hoorde te gebeuren.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 07:56 schreef Leandra het volgende:
Ah de variant op de pizzaboer die geen pizza's voor de homo-trouwerij wilde leveren.
Fijn dat nu bekend is hoe dit bedrijf er over denkt, dan weet je als hetero ook dat je dit bedrijf moet vermijden.
Dan moeten ze de franchisenemers beter onder de duim houden.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 07:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het hoofdkantoor zegt anders dat dit niet hoorde te gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 08:05 schreef Resistor het volgende:
In plaats van hun schouders ophalen en naar de volgende drukker gaan die ze wel wil helpen gaan ze nu in de media een jankverhaal ophangenRacisme mag je niet negeren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Lesbiennes zijn een ras?quote:
Of ze ruiken geld.quote:
Ik weet niet of een drukkerij het recht heeft om een opdracht te weigeren om deze reden maar als bedrijf sta je wel in je hemd.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:43 schreef Janneke141 het volgende:
Drukkerij heeft het volste recht om deze opdracht te weigeren. Dames hebben ook het volste recht om de publiciteit op te zoeken, zodat de rest van zijn potentiële klandizie weet wat voor bekrompen visie die drukker erop nahoudt. Ik hoop maar dat dit stel dit niet uit financiële motieven doet.
Hebben ze daar belang bij, denk je?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik weet niet of een drukkerij het recht heeft om een opdracht te weigeren om deze reden maar als bedrijf sta je wel in je hemd.
Straks gaan supermarkten, tankstations en bakkers je weigeren om die reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |