Het debuut kreeg een 2.1.. Ik heb ook niet heel veel met die band, maar zo'n lage score geven om een beetje de assertieve hipster uit hangen is gewoon kinderachtigquote:Op donderdag 7 mei 2015 07:51 schreef Grobbel het volgende:
http://pitchfork.com/reviews/albums/20421-wilder-mind/
Mijn digitale collectie is redelijk stevig, maar ik gebruik het voor het grootste deel wel op de manier die MaJo beschrijft. Zo een beetje elke cent die ik kan missen gaat wel op aan het kopen van fysieke releases; ik heb gewoon de pech dat ik een muzikale veelvraat ben, een rupsje-nooit-genoeg dat nooit tevreden kan zijn met wat ie heeft en altijd maar op zoek blijft gaan naar nieuwe geluiden... En die er altijd wel te vinden zijn, via duizenden prikkels aan alle kanten tegelijk - het lot van een muziekfreak in het digitale tijdperk.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:51 schreef Z het volgende:
[..]
Hmja. Maar sommigen hier hebben het over hun collectie en ik vraag me af hoeveel daarvan gekocht is. Een grote minderheid vermoed ik. En hoeveel cd's/lp's heb je gekocht het afgelopen jaar?
Bij jou lijkt het me wel in evenwicht.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Mijn digitale collectie is redelijk stevig, maar ik gebruik het voor het grootste deel wel op de manier die MaJo beschrijft. Zo een beetje elke cent die ik kan missen gaat wel op aan het kopen van fysieke releases; ik heb gewoon de pech dat ik een muzikale veelvraat ben, een rupsje-nooit-genoeg dat nooit tevreden kan zijn met wat ie heeft en altijd maar op zoek blijft gaan naar nieuwe geluiden... En die er altijd wel te vinden zijn, via duizenden prikkels aan alle kanten tegelijk - het lot van een muziekfreak in het digitale tijdperk.
"Hallo, mijn naam is Grobbel en ik ben een muziekjunkie."
- "Hallo, Grobbel"
Hele album wordt steeds beterquote:Op donderdag 7 mei 2015 13:19 schreef Norrage het volgende:
Dat laatste nummer van de nieuwe Patrick Watson, Places You Will Go![]()
Goede vraagquote:Op donderdag 7 mei 2015 13:22 schreef DO2 het volgende:
Wat is het eerstvolgende album waar je als indie-nerd naar uit mag kijken?
die is er al langquote:Op donderdag 7 mei 2015 13:26 schreef richolio het volgende:
Het nieuwe Mumford & Sons album natuurlijk
Oh, maar in de tussentijd komt er vast nog wel wat anders.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:28 schreef richolio het volgende:
Nee joh, er komt er vast nog wel eentje aan na Wilder Minds
Van Bollywood tot In Circles is een minder stuk inderdaad.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:22 schreef Norrage het volgende:
Ik moet alleen nog een beetje wennen aan het middenstuk, dat is me nog een beetje too much..maar het begin en het einde zijn echt wonderbaarlijk mooi
Tame Impalaquote:Op donderdag 7 mei 2015 13:33 schreef ranja het volgende:
Ik heb dit jaar al zoveel goede nieuwe albums dat ik er eigenlijk wel klaar mee ben
Er mag nog best wat bij maar ik verwacht geen grootse dingen meer.
Hij is iets ingetogener, maar ik denk dat als je hem normaalgesproken niet leuk vindt, je dat nu ook vindt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:37 schreef Felagund het volgende:
Patrick Watson doet mij sowieso niet zoveel. Maar deze is dus beter/anders?
De singles van dat album vallen tot nu toe voor mij tegen. Ik heb meer met het oudere geluid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |