SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sensa is prima hoor, maatje van me heeft een Trentino, is een hele mooie fiets.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:32 schreef Fretwork het volgende:
Dubbeltje eerste rang hoeft niet. Maar ik heb zo het idee dat als ik de Sensa van mijn huisgenoot met mijn Trek uit dezelfde periode vergelijk het behoorlijk scheelt.
Misschien toch ook maar beetje naar kijken dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:41 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Sensa is prima hoor, maatje van me heeft een Trentino, is een hele mooie fiets.
Is dat niet huismerk van de Engelse Halfords?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:49 schreef Z het volgende:
En, eens een keer wat anders, een Boardman? Veel value for money als je zo leest.
http://www.boardmanbikes.com/road/index.html
http://www.bikeradar.com/tags/boardman/
Nee dat is 13 bikes (bizarre naam). Halfords heeft er toch wel iets mee te maken lees ik nu (heeft in Boardman geïnvesteerd).quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Is dat niet huismerk van de Engelse Halfords?
Rijden al die GCNers toch op?
Plus goed setje wielen erinquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:58 schreef Fretwork het volgende:
http://www.sensabikes.com/bikes/road/474/trentino-ul?c=24
Die is nog lekker licht ook.
Is dat zo?quote:
Ik heb geen idee, was een oprechte vraagquote:
Geen idee, woon hier ook nog niet zo lang. Fulcrum r5 zijn wel goede budget wielenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:10 schreef Fretwork het volgende:
Gerwin, Okkie, jullie woonden ook in Tukkerije toch?
Is hier een winkel die die Sensa's verkoopt?
Ze worden in Almelo gemaakt. Ongeveer elke fietsenzaak verkoopt zequote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:10 schreef Fretwork het volgende:
Thanks, ik ga er nog even over nadenken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:20 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ze worden in Almelo gemaakt. Ongeveer elke fietsenzaak verkoopt zeDuurdere modellen zijn wel mooi. Maar vind 't zo'n saai merk.
Mijn Chinees kostte meer, inc. de hoge wielen. Geloof 1900 ofzo, compleet. M'n Bianchi inc. hoge wielen 't dubbele. Zou dan eerder gaan zoeken naar een leuk koopje, en 500 bij leggen. Voor 2000 koop je echt al wel een topmodel met prima wielen, leg je over een jaar nog eens 600-700 op tafel voor een setje hoge wielen.
in elke fietsenwinkel wat je hier binnenstapt worden ze verkocht en jij vraagt waar ze verkocht wordenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:10 schreef Fretwork het volgende:
Ten Tusscher nietquote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:57 schreef poiuytr het volgende:
[..]
in elke fietsenwinkel wat je hier binnenstapt worden ze verkocht en jij vraagt waar ze verkocht worden
Dat samen met met Pleij in Wierden zijn ook de enigste twee fietsenzaken wat ik ken waar ze dat merk niet verkopen. Denk dat 90 a 95% van de fietsenmakers in Twente Sensa verkoopt.quote:
Srsly? Kut!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik. Maar inschrijving kon tot 1 mei volgens mij.
Volgens mij kan het nog net. Moet je nu doen.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 01:29 schreef muzas het volgende:
Zo. Training voor de chouffe ook weer gehad.
Het biergedeelte zit wel snor.
Koersen vanmiddag?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 08:42 schreef muzas het volgende:
![]()
Als je écht leuke biertjes wil drinken moet je de jopenkerk voorbij lopen en naar die nieuwe uiltjebar gaan.
Ik ga zometeen maar es fietsen.
De gordijnen zijn nog dicht hierquote:
zeg ff tegen die knakker dat hij 100.- moet investeren in andere banden stuurlint zadel en bidonhouder want dit kan natuurlijk écht nietquote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:05 schreef forty-two het volgende:
Gisteren was een collega voor het eerst op de fiets naar kantoor, heeft die knakker gewoon een oude Gios
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad bangs for bucks. Setje Pronwielen erin en je bent voor een redelijk schappelijke prijs helemaal het mannetje, en Campa hé.... Rijdt toch iets exclusiever dan die Shimano eenheidsworsten.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:20 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zou toch deze pakken denk ik, en meteen 50mm hoepels erin knallen
https://www.canyon.com/nl/roadbikes/bike.html?b=3575
[ afbeelding ]
Allebei wel vet, maar die Canyon heeft een onredelijke levertijd.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:20 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zou toch deze pakken denk ik, en meteen 50mm hoepels erin knallen
https://www.canyon.com/nl/roadbikes/bike.html?b=3575
[ afbeelding ]
Ja je kan als tourder natuurlijk ook best die 105 pakken die is toch nog paar 100 goedkoperquote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:44 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad bangs for bucks. Setje Pronwielen erin en je bent voor een redelijk schappelijke prijs helemaal het mannetje, en Campa hé.... Rijdt toch iets exclusiever dan die Shimano eenheidsworsten.
Mailtje gestuurd, maar ze laten hem iig niet vallen in de categorie die in juli wordt geleverd. Nog onbekend dus.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja je kan als tourder natuurlijk ook best die 105 pakken die is toch nog paar 100 goedkoper
enne was die levertijd dan?
O ja, de Boretti, goed dat je het zegt. Dan stuur ik mijn goddelijke BMC zodadelijk maar ff richting Breukelen ipv Renkum om alle dikke toerders te ontlopen. Nog bedankt hoor!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Allebei wel vet, maar die Canyon heeft een onredelijke levertijd.
Nu even de dikke toerder uithangen op de Holterberg. Hopelijk zijn de andere dikkerds naar de Boretti.
Ik wel in ieder gevalquote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Allebei wel vet, maar die Canyon heeft een onredelijke levertijd.
Nu even de dikke toerder uithangen op de Holterberg. Hopelijk zijn de andere dikkerds naar de Boretti.
Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pff Borettiquote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:47 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
O ja, de Boretti, goed dat je het zegt. Dan stuur ik mijn goddelijke BMC zodadelijk maar ff richting Breukelen ipv Renkum om alle dikke toerders te ontlopen. Nog bedankt hoor!
Dat zou inderdaad wel weer eens lekker zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:55 schreef Fretwork het volgende:
Benieuwd wanneer ik voor het eerst dit jaar kort-kort kan fietsen
Mooi ding wel,quote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
had verkeerde plaatje, op gas natuurlijk
Ik ga ws morgen ff naar mijn eigen cluppie, vandaag doe ik geen fiets. Rustdagje.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:01 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Mooi ding wel,
kom je ook gezellig racen op Sloten?
vandaag is er een lekker zonnetje!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ga ws morgen ff naar mijn eigen cluppie, vandaag doe ik geen fiets. Rustdagje.
Ik weet het, ik heb hem voorzichtig wat pointers geprobeerd te geven...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
zeg ff tegen die knakker dat hij 100.- moet investeren in andere banden stuurlint zadel en bidonhouder want dit kan natuurlijk écht niet
Ik dat hele filmpje van 10min kijken in de hoop iets van wielrennen tegen te komen. Zie ik enkel een computerspel waarbij een raket tegen een eiland wordt geschotenquote:
Leuk! Misschien kom ik effe kijken.quote:
Zeker nietquote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:59 schreef Leonos het volgende:
Korte broek vandaag op de fiets?
Of zelfs kort kort?![]()
Hier was het nog 5 graden om 22:00quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:03 schreef Patroon het volgende:
Lief dagboek
Ik was gisteren een duurrit aan het maken en toen ik om 18:00 uur vertrok was het lekker weertje, dus met blote handen, maar toen de zon bezig was onder te gaan, ging het kwik richting de 1 graden en toen was het toch wel ff behoorlijk koud aan Patty zijn handjes
Lang / kort kan makkelijk man. Tenminste als je al streepjes gekweekt hebt zoals ik. Maar ja, wanneer je het nog met melkflessen moet doen kun je die beter in een paar beenstukken verpakken en een abbo bij de zonnebank afsluiten.quote:
Hoe laat is de start? Rij je bij elite of amateurs?quote:
13:45 start. Ik mag met mijn licentie niet starten bij elite wedstrijden. Enkel de gecombineerde elite/amateur wedstrijden.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe laat is de start? Rij je bij elite of amateurs?
inschrijven kan tot 30 mei (of totdat ie vol zit met 200 inschrijvers)quote:
jup.. critic komt ook zichzelf vrijwillig naar de vaantjes laten rijdenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 08:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De gordijnen zijn nog dicht hier
Maar vooruit. Critic komt ook geloof ik.
Ah oke, dat was het met die 1 mei. bedankt. Lijkt mij wel een mooi evenement.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:39 schreef the_critic het volgende:
[..]
inschrijven kan tot 30 mei (of totdat ie vol zit met 200 inschrijvers)
tekst website: Voorinschrijving voor de WFM Medio Fondo is mogelijk tot en met 30 mei 2015 of tot het maximale aantal van 200 startplaatsen is bereikt. Op de dag zelf is inschrijven alleen mogelijk indien er nog plaatsen beschikbaar zijn en dan betaal je 3 euro extra. Loop dus geen risico en schrijf je vandaag nog in.
Aanmeldingen voor 1 mei krijgen een stuurbordje met hun eigen naam erop.
mij ook... maar... toch maar nietquote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ah oke, dat was het met die 1 mei. bedankt. Lijkt mij wel een mooi evenement.
Waarom niet? Je kan ook lekker fietsen zonder in de 1e groep te zitten? Je vindt altijd wel een groepje van je eigen niveau.quote:
Handig man die patronenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:50 schreef Fretwork het volgende:
Lekke band, falen met een CO2 patroon, nu bij de fietsenmaker wachten op mijn lift terug naar mijn fiets. Twentse mensen zijn aardig.
omdat ik dat weekend gewoon werken moet...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:43 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waarom niet? Je kan ook lekker fietsen zonder in de 1e groep te zitten? Je vindt altijd wel een groepje van je eigen niveau.
Ik ga proberen de klimclassic ook te rijden. Ben jij daar ook?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:52 schreef the_critic het volgende:
[..]
omdat ik dat weekend gewoon werken moet...
maar ook omdat de conditie dit jaar gewoon echt kut is, en ik me in zo een soort koers echt niet kan inhouden ofzoRijd mezelf dann toch te snel over de kop..
Mocht tecklenburg me heel erg meevallen kan ik het overwegen en kijken of diensten te ruilen zijn... maar verwacht dat tecklenburg al doodgaan is.. incl rust en pauze etc... dus ach.. volgend jaar nieuwe kans
hemelvaartsdag toch?! nope.. ook werkdag.. :S lang leve de zorgquote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:56 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ga proberen de klimclassic ook te rijden. Ben jij daar ook?
Nee, die rijden meestal hun eigen fiets (Ridley, Specialized en S-works en Cervelo dacht ik) of waarvoor ze op dat moment even reclame makenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Is dat niet huismerk van de Engelse Halfords?
Rijden al die GCNers toch op?
Ambtenaar worden, kom om in de vrije dagen en verplichte ADV dagen. Vooral deze maand is het een feest.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:59 schreef the_critic het volgende:
[..]
hemelvaartsdag toch?! nope.. ook werkdag.. :S lang leve de zorg
heb ik helaas niet voor geleerd... maar een gewone werkweek van 4dgn ipv onregelmatig... zou soms best fijn zijn... \maar ach, elk nadeel hep zun voordeel..quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:04 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ambtenaar worden, kom om in de vrije dagen en verplichte ADV dagen. Vooral deze maand is het een feest.
WMOquote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:49 schreef the_critic het volgende:
[..]
heb ik helaas niet voor geleerd... maar een gewone werkweek van 4dgn ipv onregelmatig... zou soms best fijn zijn... \maar ach, elk nadeel hep zun voordeel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |