Heerlijk fout...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een enorme piek eind 2012. (zat je toevallig met DDM in het T-2000 topic?) Voor de rest redelijk gelijkmatig.
Ziggo bedoel jequote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Boehoehoe, UPC heeft alle afleveringen van Grey's Anatomy verwijderd, terwijl ze er nog tot eind mei op zouden staan
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]ik denk dat ik toen mod was in SER, dus heb Serious Request toen op de voet en op het forum gevolgd. Scheelt ook als je dan vrij bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een enorme piek eind 2012. (zat je toevallig met DDM in het T-2000 topic?) Voor de rest redelijk gelijkmatig.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
SER ken ik alleen van naam. Heb er zelf volgens mij (bijna) nooit gepost, maar dat is/was toch ook een subforum waar behoorlijk veel drukke livechats waren? Dan gaat het hard met de postings ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:49 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat ik toen mod was in SER, dus heb Serious Request toen op de voet en op het forum gevolgd. Scheelt ook als je dan vrij bent
You're welcome.quote:
ja was een livetopic voor wat er gebeurde op de radio/TV dat ging als een mallequote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
SER ken ik alleen van naam. Heb er zelf volgens mij (bijna) nooit gepost, maar dat is/was toch ook een subforum waar behoorlijk veel drukke livechats waren? Dan gaat het hard met de postings ja.
[..]
You're welcome.
Was na DGK, ik weet het ook nog wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja was een livetopic voor wat er gebeurde op de radio/TV dat ging als een malle
het had in het begin een vaag thema, nu is het gewoon vanalles uit de platenkast van Spezzaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zie dat er een show is. De moeite om te gaan luisteren waard?
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het had in het begin een vaag thema, nu is het gewoon vanalles uit de platenkast van Spezza
Zeg, dat is het altijdquote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zie dat er een show is. De moeite om te gaan luisteren waard?
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jawel, de avonturen van ToT in het verre buitenland
Wanneer draai jij eens wat?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:31 schreef chufi het volgende:
Ik zie dat Piet de boel weer overgenomen heeft... Weten we iig zeker dat we kunnen slapen
Ik merk dat ik heel veel behoefte krijg aan mijn eigen muziek als ik 3/4 nummers hoor die me niet echt kunnen boeien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |