Valt wel mee.quote:Op zondag 3 mei 2015 09:14 schreef Anne het volgende:
Tof hoor!
Zitten er ook nog allemaal regeltjes en risico's aan vast, of valt dat mee?
meet is wanneer precies? Kijken of ie echt sneller is dan de busaquote:Op zondag 3 mei 2015 11:19 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Ik mag hem alleen niet verhuren en er niet mee op circuit.
Per niet verhaalbare schade heb ik een eigen risico van ¤1000.
Verder mag ik de motor uitlenen aan iedereen wie ik wil, zitten geen regels aan met stallen ed.
Gewoon lekker in die 5 maanden die 15k erop zetten!
gevalletje do as i say, not as i do...quote:Op zondag 3 mei 2015 14:15 schreef mstx het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ting-veenendaal.html
Lekker de mfmm verzieken met laserguns en vervolgens zelf op elkaar klappen
[ afbeelding ]
gefelicitaart!quote:Op zondag 3 mei 2015 21:00 schreef Gummiebeer het volgende:
Tadaaa!
Newbie van FOK!MC
[ link | afbeelding ]
2 mei geboren en alles gaat goed met moeder en kind
Gefeliciteerdquote:Op zondag 3 mei 2015 21:00 schreef Gummiebeer het volgende:
Tadaaa!
Newbie van FOK!MC
[ link | afbeelding ]
Als je met die kinderwagen maar van de straat blijft.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:00 schreef Gummiebeer het volgende:
Tadaaa!
Newbie van FOK!MC
[ link | afbeelding ]
Viel allemaal reuze mee hoor. Sfeer was prima, ook met de politie. Behalve als je naar een meeting gaat om per sé knoepertjehard te rijden en wheelies te maken dan.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:15 schreef mstx het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ting-veenendaal.html
Lekker de mfmm verzieken met laserguns en vervolgens zelf op elkaar klappen
[ afbeelding ]
dan ben je toch ook een domme lul?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Viel allemaal reuze mee hoor. Sfeer was prima, ook met de politie. Behalve als je naar een meeting gaat om per sé knoepertjehard te rijden en wheelies te maken dan.
Transalp al ingeruild voor een kinderwagen?quote:Op zondag 3 mei 2015 21:00 schreef Gummiebeer het volgende:
Tadaaa!
Newbie van FOK!MC
[ link | afbeelding ]
Kinderwagens zijn duur hoor, moet ie nog wel wat bijleggenquote:Op zondag 3 mei 2015 22:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Transalp al ingeruild voor een kinderwagen?
Zag hem op Facebook al voorbij komen. Van harte gefeliciteerdquote:Op zondag 3 mei 2015 21:00 schreef Gummiebeer het volgende:
Tadaaa!
Newbie van FOK!MC
[ link | afbeelding ]
Gefeliciteerd manquote:Op zondag 3 mei 2015 21:00 schreef Gummiebeer het volgende:
Tadaaa!
Newbie van FOK!MC
[ link | afbeelding ]
Feli!quote:Op zondag 3 mei 2015 21:00 schreef Gummiebeer het volgende:
Tadaaa!
Newbie van FOK!MC
[ link | afbeelding ]
Britse Roadragequote:Op zondag 3 mei 2015 21:23 schreef Nero22 het volgende:
Wait for it...(0:43)
Aan het einde ook nog wel een mooie actie.
Die potige wegwerker... Je verwacht t nietquote:Op zondag 3 mei 2015 21:23 schreef Nero22 het volgende:
Wait for it...(0:43)
Aan het einde ook nog wel een mooie actie.
is dat aan de zijdeweg 54 in Wassenaar? Ik laat het uiteraard wel van het weer afhangen of ik gaquote:Op maandag 4 mei 2015 16:07 schreef Den_Haag het volgende:
Zaterdag meeten bij van der valk in wassenaar om vanuit daar naar Zandvoort te rijden?
same here. Even afwachten maar de voorspellingen zijn goedquote:Op maandag 4 mei 2015 16:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is dat aan de zijdeweg 54 in Wassenaar? Ik laat het uiteraard wel van het weer afhangen of ik gageen zin in een proefrit met slecht weer
ik zal maar de eerste zijn die waarschuwt voor afvallende onderdelen. hebben we dat vast gehadquote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:38 schreef Lone_Gunman het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de Yamaha Bulldog? Ik heb er veel over gehoord. Al met al zijn de reacties toch meer aan de positieve kant.
Was yamaha niet bij een of ander onderzoek in de states in de top van betrouwbare fabrikanten gekomen?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zal maar de eerste zijn die waarschuwt voor afvallende onderdelen. hebben we dat vast gehad
technisch gezien onverwoestbaar en wie heeft er nou knipperlichten of een kentekenplaat nodigquote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was yamaha niet bij een of ander onderzoek in de states in de top van betrouwbare fabrikanten gekomen?
Precies, we hebben allemaal handen, en zonder kenteken scheelt ook weer in de portefeuillequote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
technisch gezien onverwoestbaar en wie heeft er nou knipperlichten of een kentekenplaat nodig
En nu? Op de Jawa naar het werk?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:45 schreef Erasmo het volgende:
Gisteren de radiator van de sloopville gehaald en volgens mij waren er een paar pakkingen niet helemaal lekker, de koelvloeistof had zo'n beetje de kleur van koffie met een wolkje melk
Ik dacht: post van Tankiej > nieuwe brommert showen...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:57 schreef Tankiej het volgende:
Ik ga komend weekend niet meer naar Zandvoort, heb zaterdag een uitvaart.
Die zou ik morgen ophalen, maar dat is even uitgesteld tot volgende week want de nieuwe uitlaat was nog niet binnen. Daarnaast is het nu ook niet echt motorrijweer, dus heel erg is het nietquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:01 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik dacht: post van Tankiej > nieuwe brommert showen...![]()
Sterkte buddy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |