Dit.quote:
Goed nieuws dit, kunnen we alleen maar toejuichen natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit land is ook volkomen de weg kwijt. En het wordt ook steeds meer een kutland, dus die opmerkingen begrijp ik best. Ik zou alleen niet weten waarheen ik moet emigreren.
Kek, beetje dubieus dit.quote:Aan wie hij de vervalste paspoorten heeft doorgespeeld, is niet bekendgemaakt.
Lezen blijft moeilijk hè?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Goed nieuws dit, kunnen we alleen maar toejuichen natuurlijk.
...dan weten ze er wel gebruik van te maken.quote:
De eerste 12 keer kwam ie er kennelijk wel mee weg...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:47 schreef crystal_meth het volgende:
lol, moet je pas dom voor zijn, het op een manier doen die gegarandeerd aan het licht komt.
Nou nee, hij werd betrapt toen één van de dertien merkte dat z'n paspoort was geblokkeerd. Wat slechts een kwestie van tijd was.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
De eerste 12 keer kwam ie er kennelijk wel mee weg...
Dat hoort ook niet, maar dit gaat wel een stapje verder. Reisdocumenten voor criminele doeleinden verstrekken. Wat mij betreft gaat hij de bak in voor medeplichtigheid aan mensensmokkel, als ze daarvoor gebruikt zijn (maar waar anders voor?), staatsveiligheid in gevaar brengen en identiteitsfraude.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:01 schreef Sigaartje het volgende:
Ik heb eens een stagiaire uit Nigeria meegemaakt, die ik bij de printer betrapte en aanbevelingsbrieven op het bedrijfslogobriefpapier uit zat te printen. Teksten die hij zelf had geschreven, met de naam van de directeur eronder.
Dit soort toestanden verdwijnt nooit.
Want geen voorarrest betekent geen vervolging?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:24 schreef Sigaartje het volgende:
De stagiair is na verhoor vrijgelaten.
Probleem opgelost.
Anders laten ze hem toch niet gaan toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Want geen voorarrest betekent geen vervolging?
Dat gaat een stevige 'foei!, niet meer doen!' Worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:06 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat hoort ook niet, maar dit gaat wel een stapje verder. Reisdocumenten voor criminele doeleinden verstrekken. Wat mij betreft gaat hij de bak in voor medeplichtigheid aan mensensmokkel, als ze daarvoor gebruikt zijn (maar waar anders voor?), staatsveiligheid in gevaar brengen en identiteitsfraude.
Nee, er zitten bepaalde voorwaarden aan een eventueel voorarrest vast. Dat betekent niet dat men niet meer tot strafvervolging over gaat.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:27 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Anders laten ze hem toch niet gaan toch?
Stel je voor. Ik ben een crimineel en ik word gepakt en daarna mag ik weer gaan,quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, er zitten bepaalde voorwaarden aan een eventueel voorarrest vast. Dat betekent niet dat men niet meer tot strafvervolging over gaat.
Nou, ik denk dat hij ook slechts een krappe voldoende voor zijn stage gaat krijgen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat gaat een stevige 'foei!, niet meer doen!' Worden.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat hij ook slechts een krappe voldoende voor zijn stage gaat krijgen.
Hij kan er minstens een scriptie over schrijven. Wel heel bijzonder.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat hij ook slechts een krappe voldoende voor zijn stage gaat krijgen.
Ligt er nogal aan wat je hebt gedaan. Als je een doorgesnoven mongool bent die iemand half dood heeft geschopt is de kans op voorarrest een stuk groter.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:31 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Stel je voor. Ik ben een crimineel en ik word gepakt en daarna mag ik weer gaan,
Wat denk je zelf wat ik zou doen? Nou?
lijkt me geen moeilijke vraag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |