Dan weet ik datquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh bij mij kan je gewoon zulke grapjes maken
je innerlijke schoonheid niet, maar uiterlijk lukt vrij aardig hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn schoonheid is niet vast te leggen.
Ja euhm neequote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:25 schreef Makoto het volgende:
[..]
Daarom moet je een foto maken, heb je een goeie moment opname.
Ben mobiel dus reageer straksquote:
Oke ja nu niet denken dat ik ongeduldig ben ofzo hoorquote:
Ja euhm wel! Je hebt verdikkeme in m'n wangetjes geknepen. #neverforget.quote:
Jaajaaaaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:27 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Oke ja nu niet denken dat ik ongeduldig ben ofzo hoor
Dat ben ik nooit, zeg maar
Oh ja. Ohmylord. Maar ik weet geen eens hoe je wangen eruit zienquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:27 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja euhm wel! Je hebt verdikkeme in m'n wangetjes geknepen. #neverforget.
Zoals een grindtegel natuurlijk!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:28 schreef Flippiee het volgende:
Oh ja. Ohmylord. Maar ik weet geen eens hoe je wangen eruit zien
Voor mij minder gunstig omdat het ervoor zorgt dat ik nog maar 3 week heb om mijn scriptie goed te krijgenquote:
Nee je weet het wel, je weet alleen niet dat je het weet. Omdat ik nu op een ander account zit omdat ik pics in US heb gepost. Misschien gaat er een belletje bij je rinkelen, misschien ook niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ja. Ohmylord. Maar ik weet geen eens hoe je wangen eruit zien
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:29 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Voor mij minder gunstig omdat het ervoor zorgt dat ik nog maar 3 week heb om mijn scriptie goed te krijgen
Wie was je danquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:29 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee je weet het wel, je weet alleen niet dat je het weet. Omdat ik nu op een ander account zit omdat ik pics in US heb gepost. Misschien gaat er een belletje bij je rinkelen, misschien ook niet.
Dat is top secret compadre.quote:
Dat is dan ook wel weer zo ja, ik mag dan lekker hard gaan werken waar jij nog 3 jaar van het studentenleven kan genieten, klote voor je ja lolquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar dat betekent wel dat je over een paar weken wel afgestudeerd bent en ik nog 3 jaar moet
Fylax???quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:29 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee je weet het wel, je weet alleen niet dat je het weet. Omdat ik nu op een ander account zit omdat ik pics in US heb gepost. Misschien gaat er een belletje bij je rinkelen, misschien ook niet.
Ja klopt, hoe weet jij dat?quote:
Misschien, misschien. Eerst kijken of flips het weet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:31 schreef jodelahity het volgende:
Ik vertel de mijne als je mij de jouwes vertelt
Zo rol ikquote:
Ze is mobiel dus ziet geen dm's. En ik weet niet of zij het weet eigenlijk, was in R&P vooral dus vermoed van nietquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:32 schreef Makoto het volgende:
[..]
Misschien, misschien. Eerst kijken of flips het weet.
Ik ben de snitch iddquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:33 schreef Geo4kant het volgende:
LB is stiekem nog gewoon crew, maar dan undercover
Maar jij kan dan wel centjes gaan verdienenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:31 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer zo ja, ik mag dan lekker hard gaan werken waar jij nog 3 jaar van het studentenleven kan genieten, klote voor je ja lol
Oh god. Je post ook overal waar ik in heb gepost. Ik denk voor het eerst in een week echt keihard na en dat gaat me niet best af. Ik kom er nog wel achter. Eerst even lunchenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:32 schreef Makoto het volgende:
[..]
Misschien, misschien. Eerst kijken of flips het weet.
Dat is dan ook wel weer zo, maar dat doe ik nu ook meer dan met een vaste baan dus ja xd en nee geen drugs lolquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar jij kan dan wel centjes gaan verdienen
Ohquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:35 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer zo, maar dat doe ik nu ook meer dan met een vaste baan dus ja xd en nee geen drugs lol
Hoe bedoel je ik post overal in waar jij in hebt gepost? Ik geef je een tip: je reageerde eigenlijk nooit op die foto's in US, maar op die van mij wel. We hadden nog een kort gesprekej over privacy op FOK! etc.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:34 schreef Flippiee het volgende:
Oh god. Je post ook overal waar ik in heb gepost. Ik denk voor het eerst in een week echt keihard na en dat gaat me niet best af. Ik kom er nog wel achter. Eerst even lunchen
Jij bent Braddie zekerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:39 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ik post overal in waar jij in hebt gepost? Ik geef je een tip: je reageerde eigenlijk nooit op die foto's in US, maar op die van mij wel. We hadden nog een kort gesprekej over privacy op FOK! etc.
OHHHHHHHH JAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:39 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ik post overal in waar jij in hebt gepost? Ik geef je een tip: je reageerde eigenlijk nooit op die foto's in US, maar op die van mij wel. We hadden nog een kort gesprekej over privacy op FOK! etc.
Nu weet je het wel hé? Haha rust maar lekker uit vanmiddag. Nee, ik heb dit account van een vriendelijke FOK!ster gekregen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:40 schreef Flippiee het volgende:
OHHHHHHHH JAAAAAAAAAGod bedankt. Nu kan ik rustig mijn middagdutje doenWow is je account al zo oud.
vertel vertelquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OHHHHHHHH JAAAAAAAAA
God bedankt.
Nu kan ik rustig mijn middagdutje doen
Wow is je account al zo oud.
Jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:41 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nu weet je het wel hé? Haha rust maar lekker uit vanmiddag. Nee, ik heb dit account van een vriendelijke FOK!ster gekregen.
Dat is zeker lievv, maar ehh, het is wel een beetje geheim he.quote:
Ik zeg toch niets, maar dan moeten we er nu wel verder over ophouden. Anders beetje vervelend voor de rest in dit topicquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:43 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dat is zeker lievv, maar ehh, het is wel een beetje geheim he.
Klopt, maar wanneer komen er nou US pics van jou. Ik ben zo benieuwd flipsie.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:44 schreef Flippiee het volgende:
Ik zeg toch niets, maar dan moeten we er nu wel verder over ophouden. Anders beetje vervelend voor de rest in dit topic
was je oma dement?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:43 schreef jodelahity het volgende:
Een beetje geheim is altijd meer geheim dan dat het niet geheim is zoals mijn oma altijd zei, moge haar ziel in vrede rusten
En zo is dat. Moge ze inderdaad haar rust gevonden hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:43 schreef jodelahity het volgende:
Een beetje geheim is altijd meer geheim dan dat het niet geheim is zoals mijn oma altijd zei, moge haar ziel in vrede rusten
niet weten wat voor babe ze isquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:44 schreef Makoto het volgende:
[..]
Klopt, maar wanneer komen er nou US pics van jou. Ik ben zo benieuwd flipsie.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Niemand weet , niemand weet, dat ik reepmijnsteeltje heet
Jaa daarommmmmquote:
Niet. Gewoon echt niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:44 schreef Makoto het volgende:
[..]
Klopt, maar wanneer komen er nou US pics van jou. Ik ben zo benieuwd flipsie.
Gvd Sgtquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Niemand weet , niemand weet, dat ik reepmijnsteeltje heet
Ja ik wil zelf cijfer gooien.quote:
quote:
waarom geef je geen antwoord?quote:
Niet gooienquote:
Ze was niet dementerend.quote:
Ik gooi gewoon kickflips hoor surgequote:
Niet als je zo'n skategod bent als ik.quote:
oh, ben jij hetquote:
Wie denk je dat ik ben?quote:
uh, ja, kom die meer op de naam, die met dat rare beest in de uiquote:
Falschquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uh, ja, kom die meer op de naam, die met dat rare beest in de ui
Richtigquote:
hmm , die was inderdaad ook wel leukerquote:
Ahjoh, dat is ook niet alles. Mag toch wel een ietsiepietsie hou vast hebben?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:57 schreef jodelahity het volgende:
Dat soort buiken zijn te perfect, ik moet mijn vriendin harder erin slaan
Mag wel in je experimentfase jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:59 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ahjoh, dat is ook niet alles. Mag toch wel een ietsiepietsie hou vast hebben?
Ik heb al verschillende soorten en maten gehad, niet bijster veel maar goed. Ben tevreden met m'n vriendin 'r figuur zo.quote:
Dat is wat uitmaakt. En van mij mag je houvast hebben hoor. Maar als dat beetje 'houvast' eraf zou zijn zou niet zo erg zijn toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:01 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik heb al verschillende soorten en maten gehad, niet bijster veel maar goed. Ben tevreden met m'n vriendin 'r figuur zo.
Naah, mijn vriendin is best dun, soms vind ik 'r zelfs te dun. Je moet ook geen zak botten willen knallen zegmaar.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:03 schreef jodelahity het volgende:
Dat is wat uitmaakt. En van mij mag je houvast hebben hoor. Maar als dat beetje 'houvast' eraf zou zijn zou niet zo erg zijn toch?
Dan is het ook logisch dat je stelt dat je liever wat meer houvast wil hebben lijkt me als je haar te dun vindt. Maar ik kon het ook zien alsof ze juist dik was vandaar. Gemiddeld tot slank is altijd goed naar mijn mening.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:03 schreef Makoto het volgende:
[..]
Naah, mijn vriendin is best dun, soms vind ik 'r zelfs te dun. Je moet ook geen zak botten willen knallen zegmaar.
Dat is waar. En daar ben ik het wel met je eens!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:05 schreef jodelahity het volgende:
Dan is het ook logisch dat je stelt dat je liever wat meer houvast wil hebben lijkt me als je haar te dun vindt. Maar ik kon het ook zien alsof ze juist dik was vandaar. Gemiddeld tot slank is altijd goed naar mijn mening.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:06 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dat is waar. En daar ben ik het wel met je eens!
We redden ons wel in die 10 minuten dank jequote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:08 schreef Lt.Surge het volgende:
ej ik ga jullie even verlaten doe rustig aan he
Rustig aan man!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:08 schreef Lt.Surge het volgende:
ej ik ga jullie even verlaten doe rustig aan he
Nee alleen kickflips gooien!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fylax is op televisie geweest
Hoe moet dat eigenlijkquote:
Je lokt ze naar je bed en dan duw je ze, ze verliezen hun balans, en ze vallen erop.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:12 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hoe moet dat eigenlijk
Ik wil dat ook een keer proberen, iemand tips?
Yo también?quote:
Hi ha ho.quote:
Oké, hier een klein lachje om gedaan. Klein grijnsje.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:41 schreef Geo4kant het volgende:
Heb ooit een trailer gezien van een jongen met down die verliefd werd op zijn begeleidster.. laatst nog gezocht maar kan er echt niet meer op komenjammer wel want de trailer was erg mooi.
toto is wel vaker onorigineel en niet grappigquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:46 schreef Makoto het volgende:
Geo, toto pikt jouw plaatje en post hem in GRTD
Duidelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:49 schreef wietparkiet het volgende:
toto is wel vaker onorigineel en niet grappig valt weinig aan te doen
Zo is het hele internetquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:46 schreef Makoto het volgende:
Geo, toto pikt jouw plaatje en post hem in GRTD
Dat is dan wel weer waar hé.quote:
Hey Flipsiequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:50 schreef Flippiee het volgende:
Beetje jammer dat toto ons geen gedag zegt dan. Rip
wat een hoer is het ookquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:50 schreef Flippiee het volgende:
Beetje jammer dat toto ons geen gedag zegt dan. Rip
Hi ha ho.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:16 schreef Dagoduck het volgende:
Zonder werk heb ik alle tijd om de Dag van de Arbeid te vieren
Zonde van het bier.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:23 schreef wietparkiet het volgende:
Man slaat buurman dood met blik bier leuke provincie dat brabant
Stop met FOKquote:
Geil.quote:
Dit. Level 99 is de top m8quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan tot je genoeg exp hebt om te level uppen.
!sst mud aBquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Deze post slaat als een lul op een drumstel.
Heb je dat wel eens geprobeerd je lul op een drumstel slaan?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Deze post slaat als een lul op een drumstel.
Leuk.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:39 schreef FL_Freak het volgende:
'Lang weekend!!!
wel maandag werken maar dinsdag en woensdga vrij
Surge is enkel te bereiken via DMquote:
ik bel hem als ik hem nodig hebquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Surge is enkel te bereiken via DM
Doe datquote:
Ligt eraan hoelaatquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb al gegeten
doe je mee met l4d trouwens?
Als ik dan niks heb doe ik wel meequote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk over pak hem beet een uurtje ofzo
ligt eraan wie reageert
ben je bottom?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:40 schreef jodelahity het volgende:
Niet kunnen slapen omdat mijn kont brand en maag telkens borrelt
Onder welke steen heb jij geleefd?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:42 schreef Amoeba het volgende:
Wat een vieze man
Kunnen we in deze democratie niet die mensen gewoon opsluiten of een spuitje geven?
Ik ken hem al lang hoor. Zo nu en dan komt mijn pedohaat weer eens bovendrijven als ik weer op zo'n filmpje stuit van PowNews ofzo.quote:
Ik kom filmpjes met hem nooit tegen. Behalve als jij ze hier post natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ken hem al lang hoor. Zo nu en dan komt mijn pedohaat weer eens bovendrijven als ik weer op zo'n filmpje stuit van PowNews ofzo.
Ik kijk vaak van die oude PowNews filmpjes en daar zit zo nu en dan een pedo Ad tussen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kom filmpjes met hem nooit tegen. Behalve als jij ze hier post natuurlijk.
nee we zijn zwak gewordenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:42 schreef Amoeba het volgende:
Wat een vieze man
Kunnen we in deze democratie niet die mensen gewoon opsluiten of een spuitje geven?
Haiiiii. Ja wel goed, alleen last van mijn voet en druk bezig met laatste loodjes voor afstuderen. Met jou?quote:
Ik ben ook aan het stressen, drukke periode, maar wel een leuke. En natuurlijk zomervakantie op het einde.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haiiiii. Ja wel goed, alleen last van mijn voet en druk bezig met laatste loodjes voor afstuderen. Met jou?
wacht maar tot je klaar bent met schoolquote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het stressen, drukke periode, maar wel een leuke. En natuurlijk zomervakantie op het einde.Ben je nu met je scriptie bezig?
Dat is altijd een fijne beloning, zomervakantie (en dan ook als het goed is echt niets te hoeven doen voor studie)! Als het een leuke periode is dan maakt dat drukke ook iets minder uitquote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het stressen, drukke periode, maar wel een leuke. En natuurlijk zomervakantie op het einde.Ben je nu met je scriptie bezig?
Nice, lekker bezig.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is altijd een fijne beloning, zomervakantie (en dan ook als het goed is echt niets te hoeven doen voor studie)! Als het een leuke periode is dan maakt dat drukke ook iets minder uit
Yes! Nog maar 61 respondenten voor enquete nodig en dan kan ik analyseren
Ja.quote:
Waarom heb ik dit in dit topic gepost.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOLOLOLOLOL SUAREZZZ!!!! 0-4
Waar ben je?quote:
Ja, godverdomme.quote:
Reizenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nice, lekker bezig.En na je studie, weet je dat al?
Tof.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Reizennaar Azië. Lekker standaard maar heb er verdomd veel zin in.
Singapore, Maleisië, Thailand, Vietnam sowieso en afhankelijk van hoe het gaat/voelt etc ga ik of nog verder (laos of borneo of Australië bijv.) of naar huisquote:
Klinkt echt awesome!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Singapore, Maleisië, Thailand, Vietnam sowieso en afhankelijk van hoe het gaat/voelt etc ga ik of nog verder (laos of borneo of Australië bijv.) of naar huis
Cool!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Singapore, Maleisië, Thailand, Vietnam sowieso en afhankelijk van hoe het gaat/voelt etc ga ik of nog verder (laos of borneo of Australië bijv.) of naar huis
Ja over Indonesië hoor ik meer mooie verhalenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klinkt echt awesome!Indonesië schijnt ook prachtig te zijn volgens mijn broer.
Dat lijkt me ook tof. Europa heeft ook zoveel moois om te zienquote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cool!
Ik ga een weekje naar Berlijn. Ook érg spannend.
Dat van jou is wel cooler hoor dan in een trein of met een busje naar Berlin fahren.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja over Indonesië hoor ik meer mooie verhalenDus ik hoop dat het lukt
En jij nog (zomer)vakantie plannen?
[..]
Dat lijkt me ook tof. Europa heeft ook zoveel moois om te zien
Aan het einde van de vakantie weekje zuid-Frankrijk met vrienden, meer niet eigenlijk. Oh ja, ook nog mentor zijn bij het introkamp, lekker nullen pesten.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja over Indonesië hoor ik meer mooie verhalenDus ik hoop dat het lukt
En jij nog (zomer)vakantie plannen?
[..]
Dat lijkt me ook tof. Europa heeft ook zoveel moois om te zien
rip FOK! zonder flipsquote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Reizennaar Azië. Lekker standaard maar heb er verdomd veel zin in.
Je weet maar nooit wat je meemaakt in de trein naar Berlijn. Misschien ontmoet je wel nieuwe vrienden en beleef je voortaan heleboel toffe dingen terwijl ik doodziek in Azië word.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat van jou is wel cooler hoor dan in een trein of met een busje naar Berlin fahren.
Ooit zou ik ook wel ZO-Azië willen bezoeken.
Of uberhaupt eens uit Europa gaan.
Waar in Zuid-Frankrijk?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Aan het einde van de vakantie weekje zuid-Frankrijk met vrienden, meer niet eigenlijk. Oh ja, ook nog mentor zijn bij het introkamp, lekker nullen pesten.
Nounounou. Voor mij 10 andere users.quote:
Of dan kan ze gewoon allerlei dingen proberen die ze normaal misschien niet eetquote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:35 schreef Amarantha het volgende:
Maar dan moeten mijn vader en ik voor oma eten pakken omdat ze niet goed kan lopen, ik wil dat met alle liefde doen maar ik weet toch niet wat ze wil eten. Straks pak ik allemaal dingen die ze niet lust
waarom maak je je hier druk om?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:35 schreef Amarantha het volgende:
Maar dan moeten mijn vader en ik voor oma eten pakken omdat ze niet goed kan lopen, ik wil dat met alle liefde doen maar ik weet toch niet wat ze wil eten. Straks pak ik allemaal dingen die ze niet lust
Omdat ik het zo sneu vind als ik dingen pak die ze niet lustquote:
Dat kun je toch vragen?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:35 schreef Amarantha het volgende:
krijgt ze niks vanquote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik het zo sneu vind als ik dingen pak die ze niet lust
Moet wel zeggen ze is geen moeilijke eter eigenlijk dus ik maak me wel beetje druk om niks. Ze heeft sowieso altijd zoiets van ja ik moet het opeten. WANT in de oorlog hadden ze bijna niks.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of dan kan ze gewoon allerlei dingen proberen die ze normaal misschien niet eet
Uhm soort van, met allemaal gerechten vanuit de hele wereld.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
krijgt ze niks van
is het lopend buffet?
zo ver was ik ook nog welquote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm soort van, met allemaal gerechten vanuit de hele wereld.
Nee ze eet het sowieso wel op.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zo ver was ik ook nog wel![]()
maar dat maakt toch niet uit dan eet iemand anders het toch op?
of ze laat het op haar bord liggen?
Ik heb geen idee eigenlijk. We hebben gewoon een huisje geboekt en het is ergens in Zuid-Frankrijk, meer weet ik niet (ik heb dus niet geboektquote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat je meemaakt in de trein naar Berlijn. Misschien ontmoet je wel nieuwe vrienden en beleef je voortaan heleboel toffe dingen terwijl ik doodziek in Azië word.
[..]
Waar in Zuid-Frankrijk?![]()
Hehehehe kun je wel tegen de nieuwelingen
[..]
Nounounou. Voor mij 10 andere users.
Doe je overal een klein beetje van. Je hoeft natuurlijk ook niet een bord vol te gevenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet wel zeggen ze is geen moeilijke eter eigenlijk dus ik maak me wel beetje druk om niks. Ze heeft sowieso altijd zoiets van ja ik moet het opeten. WANT in de oorlog hadden ze bijna niks.
niet????quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe je overal een klein beetje van. Je hoeft natuurlijk ook niet een bord vol te geven![]()
Hahaha. Wel tof. Of je nou aan Middellandse zee kant zit of bij bordeaux, je hebt sowieso goed weer en een mooie omgevingquote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. We hebben gewoon een huisje geboekt en het is ergens in Zuid-Frankrijk, meer weet ik niet (ik heb dus niet geboekt).
misschienquote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DAT STAAT ER TOCH. HEB JE EEN BRIL NODIG OF ZO
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe je overal een klein beetje van. Je hoeft natuurlijk ook niet een bord vol te geven![]()
Ja, dat sowieso. Wordt ook echt een chille week.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha. Wel tof. Of je nou aan Middellandse zee kant zit of bij bordeaux, je hebt sowieso goed weer en een mooie omgeving
Wpquote:
Goed vooruitzicht dusquote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Wordt ook echt een chille week.
Cu tm?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:09 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vader weer: Cu tm. Ik heb gereageerd met: Haha
Wat ik zei van de week is gewoon waar. Zinnen worden steeds iets meer uitgebreid.
Je vader heeft gewoon ontdekt wat trollen is.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een tijdelijke fase is.
Ik ben al meerdere keren in de trein naar Berlijn geweest maar dat was op doorreis naar het Oosten van Europa. Dit jaar hadden we het idee misschien met een busje zelf naar Berlijn te rijdenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat je meemaakt in de trein naar Berlijn. Misschien ontmoet je wel nieuwe vrienden en beleef je voortaan heleboel toffe dingen terwijl ik doodziek in Azië word.
Dat moesten mijn vader en ik een keer doen in een of ander Zweeds museum. Ik zou dus ergens op een Zweedse site kunnen staan.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben één keer met de trein naar Berlijn geweest. Toen wilde één of andere fotograaf profielfoto's van me nemen ofzo. Dus misschien sta ik ergens in één of ander boek.
Sowieso sta ik in 100.000 Chinese en Japanse fotoboeken.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat moesten mijn vader en ik een keer doen in een of ander Zweeds museum. Ik zou dus ergens op een Zweedse site kunnen staan.
Gewoon doen alsof je Acda bent.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:22 schreef Fokker89 het volgende:
Vreemd genoeg willen ze mij nooit op de foto zetten
Zou ik wel doen denk ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:37 schreef bondage het volgende:
Vraagje: stel dat ik de tooltjes (Mycroft en Stats) welke ik heb geschreven voor FOK! als referentie wil gebruiken tijdens een sollicitatie, als voorbeeld om te laten zien wat mijn kunnen is betreft het schrijven van frontend code. Nu staat er echter duidelijk '... door bondage', wat me nogal problematisch lijkt.
Wat denken jullie? Vervangen voor bijvoorbeeld Monitor?
Maar met een beetje zoekwerk komen ze toch wel bij jou uit?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:37 schreef bondage het volgende:
Vraagje: stel dat ik de tooltjes (Mycroft en Stats) welke ik heb geschreven voor FOK! als referentie wil gebruiken tijdens een sollicitatie, als voorbeeld om te laten zien wat mijn kunnen is betreft het schrijven van frontend code. Nu staat er echter duidelijk '... door bondage', wat me nogal problematisch lijkt.
Wat denken jullie? Vervangen voor bijvoorbeeld Monitor?
Klopt, al moet je daar wat meer voor doen, vraag me af of ze zo ver zullen gaan. En ik ga het zelf demonstreren, beetje broncode tonen enzo.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar met een beetje zoekwerk komen ze toch wel bij jou uit?
Nice.quote:
Daarom.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Het probleem is de betekenis en ze weten dan mijn gebruikersnaam. Lijkt me niet zo handig.
Geen idee nog. Bier drinken sowieso.quote:
Had net een Hertog Jan Lentebock, over een paar minuten is het rust bij Sevilla - Realquote:
Ik ga vanavond lekker lui zijn. Op bed, met laptop en muziekje erbij. Lekker hard, toch niemand die er last van heeftquote:
Daarom, altijd uitkijkenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:46 schreef bondage het volgende:
Hmm, ik ga maar geen thuisserver.net links geven. Eventueel onder een ander domein een kopie gaan draaien en daar een andere naam in zetten. Veel succes met zoeken dan.
https://www.google.nl/sea(...)oAw&biw=1366&bih=657
Crap, da's waar ook. Ik ga in dat geval een kopie draaien onder een ander domein en haal mijn naam en de naam van de tool daar weg of vervang het voor iets wat geen connecties met mij heeft.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
maar zoek eens op google op 'monitor user fok''
User van de dag: Bondage/The_Terminator/Monitor
krijg je dit meteen
Dan nemen ze me toch lekker niet aan, hun verlies.quote:
Tja, ik snap het ook nooit zo goed, werk en privé zijn voor mij twee strikt gescheiden zaken en wat mijn prive interesses zijn heeft geen invloed op hoe ik functioneer. Toch is het iets wat ik liever gewoon voor mezelf hou en wil geen informatie geven wat naar mijn naam hier op FOK! kan leiden.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan nemen ze me toch lekker niet aan, hun verlies.
quote:
quote:
Het is hier zaterdagavond.quote:
quote:Everybody's going out
And having fun
I'm a fool for stayin' home
And having none
Hoi manquote:
Alles goed dago?quote:
Nee, egoïst scoort er net 3.quote:
Voetbal is toch ook voor hommo's.quote:
Nah...quote: