Dan weet ik datquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh bij mij kan je gewoon zulke grapjes maken
je innerlijke schoonheid niet, maar uiterlijk lukt vrij aardig hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn schoonheid is niet vast te leggen.
Ja euhm neequote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:25 schreef Makoto het volgende:
[..]
Daarom moet je een foto maken, heb je een goeie moment opname.
Ben mobiel dus reageer straksquote:
Oke ja nu niet denken dat ik ongeduldig ben ofzo hoorquote:
Ja euhm wel! Je hebt verdikkeme in m'n wangetjes geknepen. #neverforget.quote:
Jaajaaaaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:27 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Oke ja nu niet denken dat ik ongeduldig ben ofzo hoor
Dat ben ik nooit, zeg maar
Oh ja. Ohmylord. Maar ik weet geen eens hoe je wangen eruit zienquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:27 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja euhm wel! Je hebt verdikkeme in m'n wangetjes geknepen. #neverforget.
Zoals een grindtegel natuurlijk!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:28 schreef Flippiee het volgende:
Oh ja. Ohmylord. Maar ik weet geen eens hoe je wangen eruit zien
Voor mij minder gunstig omdat het ervoor zorgt dat ik nog maar 3 week heb om mijn scriptie goed te krijgenquote:
Nee je weet het wel, je weet alleen niet dat je het weet. Omdat ik nu op een ander account zit omdat ik pics in US heb gepost. Misschien gaat er een belletje bij je rinkelen, misschien ook niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ja. Ohmylord. Maar ik weet geen eens hoe je wangen eruit zien
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:29 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Voor mij minder gunstig omdat het ervoor zorgt dat ik nog maar 3 week heb om mijn scriptie goed te krijgen
Wie was je danquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:29 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee je weet het wel, je weet alleen niet dat je het weet. Omdat ik nu op een ander account zit omdat ik pics in US heb gepost. Misschien gaat er een belletje bij je rinkelen, misschien ook niet.
Dat is top secret compadre.quote:
Dat is dan ook wel weer zo ja, ik mag dan lekker hard gaan werken waar jij nog 3 jaar van het studentenleven kan genieten, klote voor je ja lolquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar dat betekent wel dat je over een paar weken wel afgestudeerd bent en ik nog 3 jaar moet
Fylax???quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:29 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee je weet het wel, je weet alleen niet dat je het weet. Omdat ik nu op een ander account zit omdat ik pics in US heb gepost. Misschien gaat er een belletje bij je rinkelen, misschien ook niet.
Ja klopt, hoe weet jij dat?quote:
Misschien, misschien. Eerst kijken of flips het weet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:31 schreef jodelahity het volgende:
Ik vertel de mijne als je mij de jouwes vertelt
Zo rol ikquote:
Ze is mobiel dus ziet geen dm's. En ik weet niet of zij het weet eigenlijk, was in R&P vooral dus vermoed van nietquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:32 schreef Makoto het volgende:
[..]
Misschien, misschien. Eerst kijken of flips het weet.
Ik ben de snitch iddquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:33 schreef Geo4kant het volgende:
LB is stiekem nog gewoon crew, maar dan undercover
Maar jij kan dan wel centjes gaan verdienenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:31 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer zo ja, ik mag dan lekker hard gaan werken waar jij nog 3 jaar van het studentenleven kan genieten, klote voor je ja lol
Oh god. Je post ook overal waar ik in heb gepost. Ik denk voor het eerst in een week echt keihard na en dat gaat me niet best af. Ik kom er nog wel achter. Eerst even lunchenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:32 schreef Makoto het volgende:
[..]
Misschien, misschien. Eerst kijken of flips het weet.
Dat is dan ook wel weer zo, maar dat doe ik nu ook meer dan met een vaste baan dus ja xd en nee geen drugs lolquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar jij kan dan wel centjes gaan verdienen
Ohquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:35 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer zo, maar dat doe ik nu ook meer dan met een vaste baan dus ja xd en nee geen drugs lol
Hoe bedoel je ik post overal in waar jij in hebt gepost? Ik geef je een tip: je reageerde eigenlijk nooit op die foto's in US, maar op die van mij wel. We hadden nog een kort gesprekej over privacy op FOK! etc.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:34 schreef Flippiee het volgende:
Oh god. Je post ook overal waar ik in heb gepost. Ik denk voor het eerst in een week echt keihard na en dat gaat me niet best af. Ik kom er nog wel achter. Eerst even lunchen
Jij bent Braddie zekerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:39 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ik post overal in waar jij in hebt gepost? Ik geef je een tip: je reageerde eigenlijk nooit op die foto's in US, maar op die van mij wel. We hadden nog een kort gesprekej over privacy op FOK! etc.
OHHHHHHHH JAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:39 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ik post overal in waar jij in hebt gepost? Ik geef je een tip: je reageerde eigenlijk nooit op die foto's in US, maar op die van mij wel. We hadden nog een kort gesprekej over privacy op FOK! etc.
Nu weet je het wel hé? Haha rust maar lekker uit vanmiddag. Nee, ik heb dit account van een vriendelijke FOK!ster gekregen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:40 schreef Flippiee het volgende:
OHHHHHHHH JAAAAAAAAAGod bedankt. Nu kan ik rustig mijn middagdutje doenWow is je account al zo oud.
vertel vertelquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OHHHHHHHH JAAAAAAAAA
God bedankt.
Nu kan ik rustig mijn middagdutje doen
Wow is je account al zo oud.
Jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:41 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nu weet je het wel hé? Haha rust maar lekker uit vanmiddag. Nee, ik heb dit account van een vriendelijke FOK!ster gekregen.
Dat is zeker lievv, maar ehh, het is wel een beetje geheim he.quote:
Ik zeg toch niets, maar dan moeten we er nu wel verder over ophouden. Anders beetje vervelend voor de rest in dit topicquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:43 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dat is zeker lievv, maar ehh, het is wel een beetje geheim he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |