7-2 is nog wel een aardige uitslag! Maar je speelt in de zaal toch? Of op het veld? Wij moeten morgen tegen de nummer 4.. moeten wel winnen anders hebben we het niet meer in eigen hand en kan de nummer 2 met een wedstrijd minder nog over ons heen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Jullie ook al in kampioensrace![]()
Ik vanavond kampioens/beslissingswedstrijd. Als we 7-2 winnen zijn we niet meer te achterhalen, bij iedere mindere uitslag wordt het volgende week beslist
Geen abbo, dus kon niet zo snel achter elkaar postenquote:
Gaat over darten, niet over voetbal. Daarbij spelen we een best of 9. Tegen de nummer 2 zelf is dat best een behoorlijke uitslag, maar niet onhaalbaar. We wonnen ook met 9-0 van de nummers 3, 4, 5, 7, 8 en 11quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:25 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
7-2 is nog wel een aardige uitslag! Maar je speelt in de zaal toch? Of op het veld? Wij moeten morgen tegen de nummer 4.. moeten wel winnen anders hebben we het niet meer in eigen hand en kan de nummer 2 met een wedstrijd minder nog over ons heen.
Heb er wel een goed gevoel over, word morgen één groot feest!
Oh ik dacht voetballen joh, geen idee hoe ik daar bij kwam net danquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Gaat over darten, niet over voetbal. Daarbij spelen we een best of 9. Tegen de nummer 2 zelf is dat best een behoorlijke uitslag, maar niet onhaalbaar. We wonnen ook met 9-0 van de nummers 3, 4, 5, 7, 8 en 11
Wij staan nu met een wedstrijd minder 5 punten voor, met 3 wedstrijden te gaan (inclusief vanavond. Tegenpartij speelt na vanavond nog 1 wedstrijd, en kan dus na vanavond max nog 9 punten halen. Dus als we 5 punten uitlopen niet meer in te halen, als we minder uitlopen dan volgende week definitief.
En omdat het een onderlinge wedstrijd is tellen alle punten die wij halen dubbel, bij ons erbij en bij hun niet meer te halen.
Doe ik ook hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:36 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Oh ik dacht voetballen joh, geen idee hoe ik daar bij kwam net dan
Dat bier drinken we hoe dan ook wel. Alleen jammer dat ik morgen om 9 uur alweer helemaal klaar en alles in Alkmaar moet staanquote:Vanavond dus een extra biertje drinken als jullie kampioen worden
True storyquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:21 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook wel aardig grote biceps voor een dame..![]()
Bijna weekend gelukkig, vanavond op tijd naar bed. Morgen kampioenswedstrijd! Als we winnen worden we voor de 3e keer achter elkaar kampioen
quote:De redenen waarom je ‘s ochtends dan toch geen hap door je keel krijgt zijn talloos, maar de meestvoorkomende is de volgende:
Omdat je een klein jankend meisje bent. Daarom.
Mooi!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
True story
Ik kon hem niet full flexen want schouder doet zeeeer. Maar ze zijn iets groter en droger
[ afbeelding ]
Ik wilde fietsen vandaag, maar toen morgen. Maar ik denk dat ik maar gewoon vandaag mijn benen goed ga doen in de gym en het deze week bij 1x fietsen hou (koningsdag) en dan volgende week maar weer.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
True story
Ik kon hem niet full flexen want schouder doet zeeeer. Maar ze zijn iets groter en droger
[ afbeelding ]
Ik wilde fietsen vandaag, maar toen morgen. Maar ik denk dat ik maar gewoon vandaag mijn benen goed ga doen in de gym en het deze week bij 1x fietsen hou (koningsdag) en dan volgende week maar weer.
Verschilt per oefeningquote:
Ze kent haar eigen kracht nog nietquote:
Ik wilde nog zeggen : Waag het eens om over die haarborstel te zeikenquote:
Draag gewoon een sweatpants. Vd zomer ws hotpants.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:47 schreef Maraca het volgende:
Hangt eigenlijk af van je broekAls je een strakke gymbroek draagt zou ik voor de laatste gaan. Als je net zoals ik een broek van katoen draagt waar je geen contouren doorheen ziet zou ik voor http://www.hm.com/nl/product/85795?article=85795-A gaan.
Ik neem ze gewoon beidequote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:47 schreef Maraca het volgende:
Hangt eigenlijk af van je broekAls je een strakke gymbroek draagt zou ik voor de laatste gaan. Als je net zoals ik een broek van katoen draagt waar je geen contouren doorheen ziet zou ik voor http://www.hm.com/nl/product/85795?article=85795-A gaan.
Nee niet eens. 75,50,25 maar serieus, op het staartbotje. Al heel vaak gehad. Komt dikke korst en al op en doet echt ZEERquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Schuurplekken van de sit-ups?Hoeveel doe je er, 800?
Ik draag ook altijd strings. Alleen niet naar de gymquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd strings, maar dan gewoon van hele fijne stof die nergens strak zit of in snijdt. Ik vind juist die onderbroeken met pijpjes/hipsers vaak vervelend zitten, al zijn daar natuurlijk ook wel goede van te vinden. Wat er allemaal al niet langskomt in dit topic
Zou je anders beeldig staanquote:
Ik vind boxers in een jeans dus écht kutquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:54 schreef DeLuna het volgende:
Ik draag altijd de boxers van Pieces, ik heb echt niks anders.
Shiiiiiitquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
True story
[ afbeelding ]
Dat zijn aardige armen voor een damequote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
True story
[ afbeelding ]
Oke lijstjes iets anders. Het vlees is zwakquote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Die O
Mijn lijstje:
O: 2 volkoren, kipfilet;
T: 2 bananen;
L: 4 volkoren, kipfilet;
T: 1 kiwi;
D: Iets van 600 kcal
T: ?
Moet nog even wat bij.
Wauw, respect! Dat ziet er al goed uit!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:22 schreef sandertjuh het volgende:
We zijn nu een jaar aan het sporten inclusief het letten op het eten.. met ook genoeg cheatdagen en moment erbij natuurlijk
Het is wel een jaar lang hard werken geweest en we gaan natuurlijk vrolijk door.![]()
[ afbeelding ]
I like where this is goingquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:22 schreef sandertjuh het volgende:
We zijn nu een jaar aan het sporten inclusief het letten op het eten.. met ook genoeg cheatdagen en moment erbij natuurlijk
Het is wel een jaar lang hard werken geweest en we gaan natuurlijk vrolijk door.![]()
[ afbeelding ]
Als de BH je in de weg zit doe je die gewoon uit. Niet te moeilijk doenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had laatst ook een collage gemaakt. Het jammere is alleen bij vrouwen dat er ook meteen bh's opstaan en zo. Bij mannen is het veel normaler om een blote bast te fotograferen
Misschien nog een keer een foto in sporttop maken of zo.
Oja kan natuurlijk ook nog!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Als de BH je in de weg zit doe je die gewoon uit. Niet te moeilijk doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen krachttraining aan te pas gekomen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Deze vond ik wel best goed gelukt (nog best lastig, met zelfontspanner en gordijnen dicht etc etc)knap gedaan alleen sta je wel met de verkeerde kant richting de cameraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen krachttraining aan te pas gekomen
en je bent echt bizar breed zonder KT....
[ Bericht 1% gewijzigd door Ryuuzen op 01-05-2015 11:47:36 (extra regel) ]#team-anti-that-what-will-not-be-named
Deze vond ik wel best goed gelukt (nog best lastig, met zelfontspanner en gordijnen dicht etc etc)NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen krachttraining aan te pas gekomen
Maar geen enkel stukje KT? Waarvan dan wel?┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Niet teveel vet hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:42 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nice
Maar geen enkel stukje KT? Waarvan dan wel?
Ik denk dat je jezelf best te kort doet wat betreft de omvang van je spieren hoor. Je bent zeker wel gespierder dan gemiddeld.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar seriously; zoveel spieren zijn dit niet, dit hebben de meeste mensen wel onder hun vetlaagje zitten zodra ze dat weggewerkt hebben
Ja, maar tot je zover bentquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar seriously; zoveel spieren zijn dit niet, dit hebben de meeste mensen wel onder hun vetlaagje zitten zodra ze dat weggewerkt hebben
Deze vond ik wel best goed gelukt (nog best lastig, met zelfontspanner en gordijnen dicht etc etc)Hey! Jij hebt die kleine heupvetdingetjes ook! Ik wil er vanafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen krachttraining aan te pas gekomen
Nice back!-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Valt eigenlijk wel mee, hier toevallig een beetje, ik denk dat ik een nogal strakke onderbroek of broek daar aanhad. Maar eigenlijk is het meeste vet op mijn heupen wel weg. En vooral niet te strakke broeken dragen dusquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey! Jij hebt die kleine heupvetdingetjes ook! Ik wil er vanaf
Nice back!
Misschien, maar alsnog kun je iig visueel meer effect krijgen door je vetpercentage te verlagen dan door elke dag 100 push-ups te doen of barbell rows of weet ik veel. Voor de onderbouwing verwijs ik je naar: https://instagram.com/p/2IV3DFy-tT/?taken-by=tom_bartenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:49 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf best te kort doet wat betreft de omvang van je spieren hoor. Je bent zeker wel gespierder dan gemiddeld.
Datquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:49 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf best te kort doet wat betreft de omvang van je spieren hoor. Je bent zeker wel gespierder dan gemiddeld.
Deze vond ik wel best goed gelukt (nog best lastig, met zelfontspanner en gordijnen dicht etc etc)Wauw, nice hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen krachttraining aan te pas gekomenWel een voorbeeld voor mij
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Beter dan andersomquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:10 schreef Maraca het volgende:
Wil iets bestellen op die Helisport, blijkt dat ik daar al eens iets gekocht heb. Jawel, mijn dumbbellsAlleen toen waren ze 25 euro en nu 55
Nou, niet helemaal want had graag de 30kg variant gekocht van Kroonquote:
Thanks!quote:
Deze vond ik wel best goed gelukt (nog best lastig, met zelfontspanner en gordijnen dicht etc etc)Jouw lichaam mag er ook zeker wezen anders, helemaal voor een vrouw! Je spieren komen heel mooi naar voren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen krachttraining aan te pas gekomen![]()
![]()
Ach, dat altijd en eeuwige gezeur. BH kan niet, bikini wel.....quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had laatst ook een collage gemaakt. Het jammere is alleen bij vrouwen dat er ook meteen bh's opstaan en zo. Bij mannen is het veel normaler om een blote bast te fotograferen
Misschien nog een keer een foto in sporttop maken of zo.
Een foto in bikini zou ik ook niet gauw op internet zetten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Ach, dat altijd en eeuwige gezeur. BH kan niet, bikini wel.....
Maar je loopt er wel op het strand in rond wsl. Maar als je in de tuin in je BH loopt dan mag niemand dat zien wslquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Een foto in bikini zou ik ook niet gauw op internet zetten.
Jawel hoor, daar heb ik ook geen problemen mee. Als een buurman mij naakt door het raam ziet ook niet. Alleen op internet is toch even anders. Maar wie weet, als ik echt tevreden ben met het eindresultaat ooitquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar je loopt er wel op het strand in rond wsl. Maar als je in de tuin in je BH loopt dan mag niemand dat zien wsl
Gaat om de omgeving en of het gepast is. In de sauna loop ik ook in m'n blootje rond, maar dat zou ik op m'n werk nooit doenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar je loopt er wel op het strand in rond wsl. Maar als je in de tuin in je BH loopt dan mag niemand dat zien wsl
Niet? Hmmm, to zover de carriereswitchquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gaat om de omgeving en of het gepast is. In de sauna loop ik ook in m'n blootje rond, maar dat zou ik op m'n werk nooit doen
Als je de stap naar 12 maakt zou ik hem zelf doortrekken naar 10quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:22 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Thanks!
Ik wil nog wat omlaag in VP ja, voornamelijk de onderkant van mn buik zit nog wel wat vet net als aan de zijkanten.
Ik heb het nog niet gemeten maar gok dat dit zo'n 15-17% is op het moment. Ik wil richting de 12-15 toch wel!
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:42 schreef Qwea het volgende:
ik ga zo maar mijn benen slopen... maar voorlopig ligt er een lab op me
Tenzij het die ene juiste collega is zekerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar doe sowieso mijn best om collega's te vermijden. Kwam er toevallig eens achter dat een collega naar dezelfde sauna ging als ikDaar ga ik dus nooit meer naar toe
ooh dat had ik serieus vd week jaquote:
Voor nu is het idee de komende 2 maanden te 'cutten' d.m.v van 2500kcal terug te gaan naar 2000-2200kcal.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:41 schreef Qwea het volgende:
Als je de stap naar 12 maakt zou ik hem zelf doortrekken naar 10 Wil je year round? Of ga je in de herfst/winter bulken?
Waarom geen fasted cardio? Werkte hier prima.. met hardlopen that is. Nu mag ik niet meer hardlopenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:51 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Voor nu is het idee de komende 2 maanden te 'cutten' d.m.v van 2500kcal terug te gaan naar 2000-2200kcal.
KT schema houd ik voor nu even hetzelfde, vind het namelijk wel een fijn schema. Merk ik ook gelijk of ik veel op kracht moet inleveren of niet. Wel na elke training 20-30 minuten cardio aangezien het voetbalseizoen er bijna op zit en ik dus wel aan cardio moet gaan geloven
Massa en cutten gaan helaas niet samen inderdaad, doel is natuurlijk wel zo min mogelijk spiermassa in te leveren. Kan m'n training nog altijd aanpassen naar 3-4 setjes 10-12 herhalingen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom geen fasted cardio? Werkte hier prima.. met hardlopen that is. Nu mag ik niet meer hardlopen
Maar massa ga je in de cut niet bouwen, dus kun je je beter focussen op evt wat meer reps dan op kracht
En hoog in je eiwitten blijvenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:56 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Massa en cutten gaan helaas niet samen inderdaad, doel is natuurlijk wel zo min mogelijk spiermassa in te leveren. Kan m'n training nog altijd aanpassen naar 3-4 setjes 10-12 herhalingen.
Voor je O cardio doen. Op een lage hartslag, die rond je vetverbrandingszone zit. Nu krijg ik dat niet voor elkaar dus ik ging gewoon lekker 30 min voor het ontbijt hardlopen. 3x per week. En verder geen cardio. Cardio elke dag is echt niet nodig. Doe het nu ook niet.quote:Fastede cardio houd precies in? Ik doe nu interval hardlopen en dan probeer ik dat 20-30 minuten vol te houden. Lichamelijk een makkie maar mentaal... pffff
Bcaa moet je de poeder van pakken!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:04 schreef sandertjuh het volgende:
Cardio voor ontbijt gaat erg lastig in mijn geval. Heb nu 2x voetballen en 1x cardio wat ik doe. Alleen zit het voetbalseizoen er bijna op dus dat word nog wat meer cardio doen na het trainen![]()
Nee geen BCAA besteldvolgende keer maar even doen. Worden heel wat pilletjes slikken op een dag dan. BCAA alleen al 4 stuks per dosering en dan 2 doseringen op een dag
Zal het de volgende keer bestellen! Liep gisteren trouwens te vloeken op XXL dat m'n bestelling er nog niet was..quote:
Nee, ik meende ook dat dat een fabeltje isquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Fasted cardio bleek toch geen speciaal effect te hebben? Ik loop ook wel eens voor het ontbijt, maar vooral omdat ik het lekker vind en het tijd bespaart..
Overigens alsnog niets mis mee om te doen, maar het is net wat je zelf lekkerder vindt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:23 schreef Artoo het volgende:
[..]
Nee, ik meende ook dat dat een fabeltje is
Had hier toch wel effect. Maar misschien zit dat tussen de oren. Liep sowieso fijner dan met eten in mijn mikquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Fasted cardio bleek toch geen speciaal effect te hebben? Ik loop ook wel eens voor het ontbijt, maar vooral omdat ik het lekker vind en het tijd bespaart..
Haha, sukkelquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:22 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Zal het de volgende keer bestellen! Liep gisteren trouwens te vloeken op XXL dat m'n bestelling er nog niet was..
Keek ik vanmorgen lag er toch wél een briefje op de mat van TNT met de datum 30-04.. ik zou zweren dat die er gisteren toch echt niet lag
Zijn de meningen over verdeeld. Ene helft zegt fabel andere helft zegt niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:23 schreef Artoo het volgende:
[..]
Nee, ik meende ook dat dat een fabeltje is
Oeh die blast ben ik benieuwd naar! Die moet je ff laten weten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:28 schreef sandertjuh het volgende:
Welke PWO heb je nog meer Q? Heb nu de Blast van XXL besteld. De Xplode 3.0 is qua smaak wel lekker maar heb echt 2 dikke scoops nodig om er wat van te voelen
Die unstoppable is toch uit productie gehaald een tijd terug? Kan je altijd een proefje opsturen van de Blast. Als de spullen nou vandaag binnen komen kan ik Blast morgen mooi uitproberen voor het voetballenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh die blast ben ik benieuwd naar! Die moet je ff laten weten.
Heb crazy van B&F nog, heb ulift en ik heb jack3d micro. C4 is gisteren opgegaan en 1 more rep net.
Blijf erbij, unstoppable is het meest awesome. Maar ja
Ja had sample van gcjoel gehadquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:31 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Die unstoppable is toch uit productie gehaald een tijd terug? Kan je altijd een proefje opsturen van de Blast. Als de spullen nou vandaag binnen komen kan ik Blast morgen mooi uitproberen voor het voetballen
DOE DIE TONG EENS NAAR BINNEN.quote:
Ik heb filmpje voor je, even zoekenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
DOE DIE TONG EENS NAAR BINNEN.
Ik heb weer een bult onder mijn oksel, ws zit er onderhuid een shitload aan pus inding doet zeeeeer. Was er ff af maar het is weer terug
Hoiquote:
Neuh. Heul niet essentieel, maakt het wel iets makkelijker omdat je meer kunt eten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:54 schreef sandertjuh het volgende:
Doe je ook nog aan sporten erbij? Wel redelijk essentieel om gewicht kwijt te raken!
Meer eten kan je leren. Het komt allemaal aan op discipline. Als je ongeveer 1,5 weken wat meer eet dan gaat je lichaam al snel honger krijgen op de tijden dat je eet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:52 schreef Tyler-Girl het volgende:
:$
Klinkt wel logisch nu jullie het zo zeggen. Maar ik krijg meestal niet veel weggewerkt (behalve die chips dan).
Light drink vind ik echt niet lekker, dan liever sapjes ofzo. Maar daar heb ik ook nog weinig fatsoenlijks in gevonden.
De linkjes in de OP had ik al doorgelezen/berekend. En daar kwam idd uit dat ik meer moet eten of in ieder geval meer calorieen. Vind het dan alleen vaak lastig om te bereken wat er bijv in de yoghurt enzo zit (waar het dus niet vast op de verpakking staat).
Shakes heb ik geprobeerd maar die kreeg ik niet weg. Fruit lust ik niet veel van (alleen bijna-groene-bananen).
Mijn doel? Vooral veel vet kwijtraken. Zit nu op 68 kilo en wil sowieso naar de 60.
Oh dat is wel naarquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
DOE DIE TONG EENS NAAR BINNEN.
Ik heb weer een bult onder mijn oksel, ws zit er onderhuid een shitload aan pus inding doet zeeeeer. Was er ff af maar het is weer terug
daar ga je met een kipfilet van 200 gram alleen al bijna over heenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:58 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb trouwens nog 450 kcal over voor avondeten. Ze hadden hier vanmiddag mexicano's liggen en die kon ik niet laten liggen..:@
Zal wel weer simpel kipfilet met rijst en wokgroentes worden straks
Gaat dus een mager bordje worden. Maar heb wel een beetje speling, kom met die 450 kcal op 2000 kcal uit totaal vandaag. Heb dus nog eventueel 200 kcal spelingquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:00 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
daar ga je met een kipfilet van 200 gram alleen al bijna over heen
Als je goed zoekt zijn ze er ook tussen die heel weinig hebbenquote:
Wat de neukquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:58 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb trouwens nog 450 kcal over voor avondeten. Ze hadden hier vanmiddag mexicano's liggen en die kon ik niet laten liggen..:@
Zal wel weer simpel kipfilet met rijst en wokgroentes worden straks
Hier ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:00 schreef sandertjuh het volgende:
Wat ik wel merk is dat op werk mezelf veel beter aan mijn eet schema houd (kan houden) dan dat ik thuis ben.
Op werk eet ik op vaste tijden en thuis schiet het eten er al snel 'bij in'. Ook ben ik dan geneigd sneller 'slechter' eten te pakken dan te gaan voor de gezonde keuze
Heb je voorbeelden?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:02 schreef sanger het volgende:
[..]
Als je goed zoekt zijn ze er ook tussen die heel weinig hebben
Ja, fuck you. 6 uur slaap, opstaan, afwassen, kattenbak scheppen, hond uitlaten, boodschappen doen, boodschappen opruimen, fiets ophalen, naar de kringloop, sporten, boodschappen, naar de andere kant van de stad (tuurlijk), naar huis, boodschappen opruimen, lunchen, 2 kg kipfilet bakken en klein snijden, nu zitten.quote:
Beste lijstquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, fuck you. 6 uur slaap, opstaan, afwassen, kattenbak scheppen, hond uitlaten, boodschappen doen, boodschappen opruimen, fiets ophalen, naar de kringloop, sporten, boodschappen, naar de andere kant van de stad (tuurlijk), naar huis, boodschappen opruimen, lunchen, 2 kg kipfilet bakken en klein snijden, nu zitten.
Straks nog, 2 kg champignons bakken, eigen avondeten maken, hond uitlaten, douchen, rijlessen.
En dan, en dan, UIT.
Spa citroen. Blikje iets van 33kcalquote:
Ja, en de komende dagen wordt niet beter.quote:
Das vies, das gewoon vermomde spa roodquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Lonaa het volgende:
Je hebt ook spa met smaak zonder extra kcal. En barleduc heeft het ook.
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, en de komende dagen wordt niet beter.
Woensdag staat er niks in m'n agenda, maar dan zal m'n huis wel een dusdanig pleurisbende zijn dat ik daar de hele dag mee bezig ben.
Heb ik ook, lekker! Vooral die met citroenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:12 schreef Lonaa het volgende:
Je hebt ook spa met smaak zonder extra kcal. En barleduc heeft het ook.
Kijk in Culquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:23 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb groente inspiratie nodig! Wat is lekker?![]()
Ja ik hou ook echt van groente maar niet gewoon gekookt dat is te saai.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kijk in Cul
Simpel kan ook ontzettend lekker zijn... beetje ouderwets afmaken soms. Nou ja, zolang je geen venkel of bleekselderij gebruikt.
Sperziebonen koken met tomaat, ui, knoflookteen, schijfje citroen, tot beetgaat, afgieten, beetje boter, verse nootmuskaat
Broccolie ook zo ongeveer
Bloemkool in kippenbouillon
Spinazie roerbakken met kruiden, champignons, rode peper
Groente
Ah wokgroente (hollands), rijst, kip of tonijn. Woksausje. Alles in de wokpan! Eetzequote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:23 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb groente inspiratie nodig! Wat is lekker?![]()
Ik vind de meeste wokgroente smerig, teveel paprika en grote stukken prei.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ah wokgroente (hollands), rijst, kip of tonijn. Woksausje. Alles in de wokpan! Eetze
Als je bij de Jumbo komt -> Oosterse wokgroentequote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind de meeste wokgroente smerig, teveel paprika en grote stukken prei.
En kom niet bij de AH dus ken niet de hollandse
ratatouille uit de oven met aubergines, tomaat, kruiden, courgette enzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik hou ook echt van groente maar niet gewoon gekookt dat is te saai.
Die sperziebonen staan op ongeveer die manier al op het menu later in de week.
Vanavond misschien die spinazie, klinkt lekker!
ook nog een goeie!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
ratatouille uit de oven met aubergines, tomaat, kruiden, courgette enzo.
Dagplanningen ook gewoon postenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
Dankje voor de tips en opmerkingen. Daar kan ik al heel wat mee.
Qua lunch is het eigenlijk nooit in me opgekomen om meer te eten. En dan vooral ook met het idee "van meer eten wordt je nog dikker".
Ik ga vanavond eens internet afspeuren en dagplanningen maken
Post stelen.. serieusquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:39 schreef Lastpost het volgende:
Was ik zo lekker bezig met m'n postrondje, zit ik een minuut of wat later ineens een digitale aangifte in te vullen omdat iemand m'n laatste bundel post meegenomen heeft, nota bene enkele meters van me af in dezelfde straat als waar ik m'n rondje deed.![]()
Mensen ...
Alles in de ovenschaal met wat knoflook en ui en kruidenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:28 schreef gcjoel het volgende:
ok echt van groente maar niet gewoon gekookt dat is te saai.
Die sperziebonen staan op ongeveer die manier al op het menu later in de week.
Vanavond misschien die spinazie, klinkt lekker!
Ik ga er maar vanuit dat die mensen gewoon dachten dat het toevallig uit een fietstas gevallen was ofzo. Toevallig gebundeld en al perfect in een hoekje inclusief tas van de bezorger in kwestie.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Post stelen.. serieushoe kansloos ben je dan?
Moet je nagaan als je er nog 9 uur per dag bij moet werkenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, fuck you. 6 uur slaap, opstaan, afwassen, kattenbak scheppen, hond uitlaten, boodschappen doen, boodschappen opruimen, fiets ophalen, naar de kringloop, sporten, boodschappen, naar de andere kant van de stad (tuurlijk), naar huis, boodschappen opruimen, lunchen, 2 kg kipfilet bakken en klein snijden, nu zitten.
Straks nog, 2 kg champignons bakken, eigen avondeten maken, hond uitlaten, douchen, rijlessen.
En dan, en dan, UIT.
Dat heet hier: quotequote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Post stelen.. serieushoe kansloos ben je dan?
Juist niet. Ik eet veel meer dan voorheen. Weliswaar andere (lees betere) dingen, maar toch meer en vaker.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
Qua lunch is het eigenlijk nooit in me opgekomen om meer te eten. En dan vooral ook met het idee "van meer eten wordt je nog dikker".
Welke smaak?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga straks uit werk een bolletje Italiaans ijs halenIk zit nog laag in de kcal en ik verdien het
Zelfdequote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Juist niet. Ik eet veel meer dan voorheen. Weliswaar andere (lees betere) dingen, maar toch meer en vaker.
Hmm ja dat moet ik nog bedenken, iets met bosbessen of yoghurt/cheesecake is altijd wel lekkerquote:
Is het al af?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm ja dat moet ik nog bedenken, iets met bosbessen of yoghurt/cheesecake is altijd wel lekkerOf stracciatella!
Maar goed eerst nog maar een uurtje nakijken
Neequote:
Persoonlijk zou ik het afronden. Dan is het gedaan en kun je lekker genieten van je weekendquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
NeeTwijfel een beetje of ik nu door moet gaan, waarschijnlijk nog 1-1.5 uur werk, of maandag extra vroeg zal komen. In het weekend thuis kan evt ook nog. Jeeej werken voor de uni
Mja dat is wel waar, ik hoopte dat dit de dag was dat ik voor zessen naar huis zou gaan maar dat gaat toch al niet meer lukkenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik het afronden. Dan is het gedaan en kun je lekker genieten van je weekendDat is toch altijd fijner zonder dat 'oh ja, ik moet nog' stemmetje
Pleur gelijk die eierkoeken de vuilnisemmer in wil je?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
Geniet van je ijsje! En je etenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Jeeej, done met weer eens een 10-urig dagje. IJs, en lekker eten halen!
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Jeeej, done met weer eens een 10-urig dagje. IJs, en lekker eten halen!
Ik dacht dat die Sonjaproof warenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pleur gelijk die eierkoeken de vuilnisemmer in wil je?
Sonjaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:30 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik dacht dat die Sonjaproof waren![]()
Nog tips voor de lunch? Ik moet het vooral snel en gemakkelijk mee kunnen nemen (ik ben liever lui dan moe wat betrefd koken/eten klaar maken)
`quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:30 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Nog tips voor de lunch? Ik moet het vooral snel en gemakkelijk mee kunnen nemen (ik ben liever lui dan moe wat betrefd koken/eten klaar maken)
Sonja moet hartstikke dood.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:30 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik zou doodgaan op jouw Lquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:23 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb het gered!
[ afbeelding ]
Tik alsnog wel de 2200kcal aan vandaag, heb 2 keer suiker in m'n koffie gehad vandaag en had een beetje mayo bij de mexicano
** een wit pistoletje is ook wel funest voor je kcal trouwens![]()
Ik vind van wel. Maar goed, ik vind mijn 4 broodjes als L ook te weinigquote:
Kwestie van jezelf dingen aan leren, het gaat helaas niet zonder slag of stoot. Voorheen lustte ik ook vrij weinig maar door dingen gewoon te gaan eten gaat het vanzelf. Zijn natuurlijk ook nog wel een aantal dingen die ik echt niet moet maar ik eet nu meer dan alleen een stukje kipfilet met gebakken aardappeltjes en appelmoesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hahahoke dan. Die rijst is misschien wel een goed idee. Salades kan misschien nog wel, maar brood is niet zo mijn ding....
Ik klink echt als een verwende pubermaar lust veel dingen niet. En uiteraard is al het ongezonde wel lekker
Ja, ik zie alleen maar excuses langskomen. Wil je afvallen of niet? Zo ja, man up en leer dingen eten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hahahoke dan. Die rijst is misschien wel een goed idee. Salades kan misschien nog wel, maar brood is niet zo mijn ding....
Ik klink echt als een verwende pubermaar lust veel dingen niet. En uiteraard is al het ongezonde wel lekker
Maar jij komt dan ook van 3500kcal af ergensquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Maar goed, ik vind mijn 4 broodjes als L ook te weinig![]()
![]()
Havermout met melk, whey en wat water is best te doen vind ik. Alleen hoe die havermout door je keel heen glijd.. naahquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik zie alleen maar excuses langskomen. Wil je afvallen of niet? Zo ja, man up en leer dingen eten.
Denk je dat ik in het begin mijn O van Havermout, melk![]()
![]()
![]()
en whey lekker vond? Hoevaak ik hier wel niet heb lopen bitchen dat het niet te vreten was. En hoe vaak ik wel niet er van heb moet kokhalzen
Morgen weer als O![]()
Ja, nou, ik vind het nog een wonder want volgens mijn berekening van de BMR dinges shit zit ik op 2800quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:55 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Maar jij komt dan ook van 3500kcal af ergensIk zou binnen no time tonnetje rond zijn met die hoeveelheid
Begin van de week was zwaar, vooral na de lunch. Echt een gigantisch honger gevoel.. Moest mezelf echt inhouden niks te pakken. Nu gaat het wel iets beter maar ook dit gaat weer niet vanzelf laat maar zeggenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nou, ik vind het nog een wonder want volgens mijn berekening van de BMR dinges shit zit ik op 2800![]()
Ik heb hongeral 3 fucking dagen lang
Hoest met jou qua honger?
Ik heb jaaaaaaaren een melk trauma gehadquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:56 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Havermout met melk, whey en wat water is best te doen vind ik. Alleen hoe die havermout door je keel heen glijd.. naah![]()
Qua smaak, prima!
Dan ben ik maar een 'softie' met 30g havermout, 250ml melk en 30g wheyquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb jaaaaaaaren een melk trauma gehadDus dat was echt een nasty stap. En havermout kreeg ik in het begin echt niet weg. Gewoon ranzig. Echt ranzig. Ik heb ook serieus de eerste paar keren zitten kokhalzen en half jankend geroepen dat ik er mooi mee zou kappen, met deze shit.
Nu had ik vanmorgen 2 broodjes met 4 eieren. Leuk, maar paas mij die havermout en whey maar
Morgen weer 70g havermout, 300ml melk en 50g whey met water
Ja herkenbaar. Ik heb het in het weekend de laatste tijd echt keilastig. Dan ga ik ijs scoren enzo. Vanaf maandag echt straks cutten. Heb zo nog een uitje met uiteten enzo en daarna maar keihard de rem erop trappen en strak aan het schema houden. Ging deze week erg goed. Maandag ook uit eten geweest wel, maar de rest van de week vrij strak op de 2200 kcal.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:58 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Begin van de week was zwaar, vooral na de lunch. Echt een gigantisch honger gevoel.. Moest mezelf echt inhouden niks te pakken. Nu gaat het wel iets beter maar ook dit gaat weer niet vanzelf laat maar zeggen![]()
Mentaal even volhouden, wij kunnen dat wel!
Je hebt ook wel gelijk hoor. Moet er ff doorheen denk ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik zie alleen maar excuses langskomen. Wil je afvallen of niet? Zo ja, man up en leer dingen eten.
Denk je dat ik in het begin mijn O van Havermout, melk![]()
![]()
![]()
en whey lekker vond? Hoevaak ik hier wel niet heb lopen bitchen dat het niet te vreten was. En hoe vaak ik wel niet er van heb moet kokhalzen
Morgen weer als O![]()
Je weet toch wat je er in stopt als je het maakt? Tel dat bij elkaar op en deel het door het aantal sneetjesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:01 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk hoor. Moet er ff doorheen denk ik.
Mag bananenbrood wel of is dat ook een bloggershype die eigenlijk niet goed is? En hoe bepaal ik daar de kcal van???
Klinkt als een geweldige avondquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Zooo ik ben thuis! Mijn 'treat-yoself' maaltje bestaat uit heel veel groenvoer en vis, ik ben de smaak voor vet eten geloof ik een beetje verleerdMaar wel een lekker ijsje gehad met 2 bolletjes, framboos en stroopwafel! En straks lekker de Cosmopolitan lezen en mijn nagels lakken en met een gezichtsmaskertje op TLC kijken
*vrouw*
Hier hetzelfde, heb toch stiekem nog wel een beetje gesnoept deze week. Dinsdagavond een klein schaaltje chips, woensdagavond 2 biertjes (verjaardag) en vandaag die mexicano... Morgen word het ook dik feest natuurlijk als we kampioen wordenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja herkenbaar. Ik heb het in het weekend de laatste tijd echt keilastig. Dan ga ik ijs scoren enzo. Vanaf maandag echt straks cutten. Heb zo nog een uitje met uiteten enzo en daarna maar keihard de rem erop trappen en strak aan het schema houden. Ging deze week erg goed. Maandag ook uit eten geweest wel, maar de rest van de week vrij strak op de 2200 kcal.
Maar gaat niet makkelijk worden.
Het is allemaal niet zo moeilijk, je maakt het moeilijker dan dat het is. Je kunt echt alles terug vinden op internet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:01 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk hoor. Moet er ff doorheen denk ik.
Mag bananenbrood wel of is dat ook een bloggershype die eigenlijk niet goed is? En hoe bepaal ik daar de kcal van???
*boks*quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:07 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, heb toch stiekem nog wel een beetje gesnoept deze week. Dinsdagavond een klein schaaltje chips, woensdagavond 2 biertjes (verjaardag) en vandaag die mexicano... Morgen word het ook dik feest natuurlijk als we kampioen worden![]()
Vanaf maandag een keihard regime en geen uitzonderingen meer! Deal?!
Mooie uitdaging toch?!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
*boks*
Maken we er een wedstrijd van. Competitiedrang jonguh
4 volkoren boterhammen met smeerkaas/ricotta/kipfilet?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:30 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:13 schreef DeLuna het volgende:
Wat heb ik vandaag geleerd? Dat mijn max hartslag in ieder geval geen 192 is!
Hier ook zwaar idd. Maar vd zomer zijn we dankbaar!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:10 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Mooie uitdaging toch?!Gaat zwaar worden, ik ken mezelf
Maar gelukkig geld dat voor jou ook dus we zijn niet alleen!
Morgen dus mezelf maar even flink laten gaan voor de laatste keer![]()
Waarom wil je nu eigenlijk zo strak cutten, nu je niet meer voor die wedstrijd traint? Is het dan niet beter om langzaam af te blijven vallen zoals je op je vorige schema deed?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja herkenbaar. Ik heb het in het weekend de laatste tijd echt keilastig. Dan ga ik ijs scoren enzo. Vanaf maandag echt straks cutten. Heb zo nog een uitje met uiteten enzo en daarna maar keihard de rem erop trappen en strak aan het schema houden. Ging deze week erg goed. Maandag ook uit eten geweest wel, maar de rest van de week vrij strak op de 2200 kcal.
Maar gaat niet makkelijk worden.
Hij heeft net al 193 gemeten als max, en als die band 400m voor de finish niet los was gegaan dan was hij vast nog wel hoger gemeten na de eindsprint.quote:
Summer's around the corner.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waarom wil je nu eigenlijk zo strak cutten, nu je niet meer voor die wedstrijd traint? Is het dan niet beter om langzaam af te blijven vallen zoals je op je vorige schema deed?
En beter wss wel ja. Maar ben ergens ook benieuwd of ik het kan volhouden enzoquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waarom wil je nu eigenlijk zo strak cutten, nu je niet meer voor die wedstrijd traint? Is het dan niet beter om langzaam af te blijven vallen zoals je op je vorige schema deed?
Ah, de blits maken met je abs op het strandquote:
Dat.. is aardig wat havermoutquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:28 schreef sandertjuh het volgende:
Mo stond voor de deur.. eindelijk!
Die 5 kilo perfect oats... pfff dat is genoeg voor een heel weeshuis voor een jaar. Je kan ook alleen maar 5 kilo bestellen![]()
[ afbeelding ]
Als je wat wilt lenen, roep maar!
Die oats zijn al gemalen, dus gemaksproduct meer nietquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat.. is aardig wat havermout![]()
Wat is eigenlijk het verschil tussen XXL havermout en die van de supermarkt? Behalve het bulkformaat?
Mo zit hier op de bank hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:28 schreef sandertjuh het volgende:
Mo stond voor de deur.. eindelijk!
Die 5 kilo perfect oats... pfff dat is genoeg voor een heel weeshuis voor een jaar. Je kan ook alleen maar 5 kilo bestellen![]()
[ afbeelding ]
Als je wat wilt lenen, roep maar!
Aaaawh.. altijd jammer als een band losgaatquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij heeft net al 193 gemeten als max, en als die band 400m voor de finish niet los was gegaan dan was hij vast nog wel hoger gemeten na de eindsprint.
Lijnzaadolie, moest aan de 150 euro komen voor een goodie dus dacht bestel het er ff bij. DM je adres gegevens, dan stuur ik een sample op!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mo zit hier op de bank hoor!
Wat is dat flesje?
Ik hou me aanbevolen voor een sample pwo
Kun je goed van kakken!!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:36 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Lijnzaadolie, moest aan de 150 euro komen voor een goodie dus dacht bestel het er ff bij. DM je adres gegevens, dan stuur ik een sample op!
Morgen laat ik je weten hoe ie is
Dm je adres dan ff terug. Knal ik er ook ff scoop bcaa bij. Kun je proeven.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:38 schreef sandertjuh het volgende:
Ja stuur maar op!
Trouwens dood aan degene die de schepjes áltijd onderaan de pot stoppen..
Tja, het blijft altijd een afweging. Ik vind het overigens niet raar om te zeggen; sorry guys, ik ga gezellig mee naar de Mc maar neem straks op straat een gezond broodje. Ik zou persoonlijk ook helemaal gek worden na 1/2 dagen alleen maar fastfood. Iedereen heeft de neiging zich heel erg naar de groepsdruk te conformeren tijdens dat soort uitjes, maar uiteindelijk moet je gewoon je eigen keuzes maken en vindt heus niemand je raar daarom. En als ze dat wel vinden, zijn ze gewoon nogal bekrompen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:32 schreef Ballet9 het volgende:
Hallo allemaal! Ik heb nog niet alles bijgelezen, hoop wel dat het goed gaat. Het is altijd leuk om te lezen dus dat ga ik vanavond nog wel doen!
Ik ben een aantal dagen op studiereis geweest. Van gezond eten is het niet gekomen, terwijl dat eerst wel mijn intentie was. Maar ok; allemaal studenten, altijd buiten de deur eten en veel op pad, ook het nachtleven ontdekken, dus dat was veel ongezond eten. Maar ik ben niet aangekomen (en ook niet afgevallen natuurlijk![]()
), dus dat is fijn want ik dacht aangekomen te zijn. Ik denk dat ik iedere dag wel op 3000 calorieen heb gezeten als het niet meer is.
Toch ook veel gelopen dus dat heeft zich goed gecompenseerd denk ik. Maar vanaf vandaag weer gezond eten zoals ik altijd doe. Ben de helft van de tijd aan het slapen vandaag, maar ik probeer toch voldoende en vooral lekker gezond te eten. Heb dus als avondeten veel broccoli met aardappelen en een stukje rundvlees gehad. Tussendoor fruit, gekookt eitje.. En 's ochtends kwark, lunch brood met kipfilet. En dat voelt goed, want ik voelde dat mijn lichaam "zwakker" werd. Kreeg kapotte lippen, slechtere huid, voelde me echt heel moe, had een opgeblazen buik en hoofdpijn. Combinatie van ongezond eten en te weinig slaap.
Dus erg slecht allemaal. Maar heb wel een leuke week gehad en het was ook raar geweest als iedereen aan de high tea met een dikke taart zat en ik bedankte terwijl ik wel gezellig meeging. Of dat iedereen naar de Mac donalds wil en ik ergens anders een gezond broodje ging halen. Of dat al mijn vriendinnen cupcakes gingen kopen en ik dat niet deed.. Het klinken misschien als smoesjes, maar dat komt toch ongezellig en vreemd over. En ik was in een wereldstad met superlekker eten, dus ik dacht na dag 1 ook dat het misschien slimmer is om me niet zo bezig te houden met voeding.
En nu ga ik maar even een kopje thee drinken en weer slapen! En dan daarna bijlezen
En als je toch de druk voelt, kun je nog beter een salade nemen dan een Big Mac menuquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja, het blijft altijd een afweging. Ik vind het overigens niet raar om te zeggen; sorry guys, ik ga gezellig mee naar de Mc maar neem straks op straat een gezond broodje. Ik zou persoonlijk ook helemaal gek worden na 1/2 dagen alleen maar fastfood. Iedereen heeft de neiging zich heel erg naar de groepsdruk te conformeren tijdens dat soort uitjes, maar uiteindelijk moet je gewoon je eigen keuzes maken en vindt heus niemand je raar daarom. En als ze dat wel vinden, zijn ze gewoon nogal bekrompen.
Misschien zijn er wel meer mensen die best een keer gezond willen eten maar het niet durven/willen zeggenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:49 schreef Ballet9 het volgende:
Het is uiteindelijk ook echt super slecht. Ik voel me nu zo brak, m'n moeder zegt dat ik ook lijkbleek ben. Kan ook alleen maar slapen, dus uiteindelijk had ik misschien ook beter moeten zeggen dat ik ook wel eens gezond wilde eten. Heb ook wel eens fruit gekocht, maar verder ook niet echt.. En ja wel eens broodjes maar dat was uiteindelijk ook niet zo gezond. Maar denk wel dat het raar overkomt om te zeggen dat je niet mee eet met een hele groep, dat voelt voor mij dan zo.
Ja dat is ook zo. Maar we moesten al ons eten zelf betalen behalve het ontbijt dus dan ga je vaak met een groep "uiteten" en uiteindelijk wil je niet te duur maar toch ergens gezellig zitten. Dus dan ga je wel eens lunchen bij de Mac (sommige zelfs ontbijtenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
En als je toch de druk voelt, kun je nog beter een salade nemen dan een Big Mac menuGoed, nu is een salade bij de McDonalds eten hetzelfde als een hoer bestellen om mee te knuffelen, maar toch
Dan kun je proberen om nog de 'gezondste' alternatief te kiezen. Maar snap wel dat het lastig is met jongeren.. die zijn daar toch niet zo mee bezig en genieten van het feit dat ze even niet mams stamppot hoeven te etenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:52 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Maar we moesten al ons eten zelf betalen behalve het ontbijt dus dan ga je vaak met een groep "uiteten" en uiteindelijk wil je niet te duur maar toch ergens gezellig zitten. Dus dan ga je wel eens lunchen bij de Mac (sommige zelfs ontbijten), eten bij pizzeria enz maar dat is ook niet gezond allemaal. Maar ik heb een leuke week gehad en dat telt
Ik had me heel vervelend en bezwaard gevoeld als ik ging kloten om eten daar en ik steeds niet mee at.
Dan niet meer druk maken en nu weer gezind etenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:52 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Maar ik heb een leuke week gehad en dat teltIk had me heel vervelend en bezwaard gevoeld als ik ging kloten om eten daar en ik steeds niet mee at.
Als je tijdens zo'n uitje gewoon mee wilt doen met de rest is dat ook echt niet erg.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:52 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Maar we moesten al ons eten zelf betalen behalve het ontbijt dus dan ga je vaak met een groep "uiteten" en uiteindelijk wil je niet te duur maar toch ergens gezellig zitten. Dus dan ga je wel eens lunchen bij de Mac (sommige zelfs ontbijten), eten bij pizzeria enz maar dat is ook niet gezond allemaal. Maar ik heb een leuke week gehad en dat telt
Ik had me heel vervelend en bezwaard gevoeld als ik ging kloten om eten daar en ik steeds niet mee at.
Geef je les op een hogeschool ofzo?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Morgen heb ik geen afsprakenWat een hemel!
Ik bedacht me wel weer dat ik alsnog zondagavond tot laat moet werken waarschijnlijk, want maandag hebben we stafoverleg voor het vak wat ik geef en de coordinator heeft de tutorial-opdrachten nog niet eens gestuurd![]()
Maar goed ik ben er wel aan gewend, kan me de laatste keer dat ik een echt weekend had zonder (zorgen over) werk niet meer herinneren.
Universiteit. Maar ik geef maar 1 periode per jaar les, de rest vh jaar werk ik aan mijn eigen onderzoek, maar dat is ook altijd een kwestie van teveel te doen in te weinig tijdquote:
Je lichaam went er denk ik niet aan, maar je hoofd welquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:03 schreef Ballet9 het volgende:
Ja jullie hebben zeker gelijk!
Maar dagenlang ongezond eten heeft echt geen goede werking op je lichaam. Ik heb dat zelf nog nooit zo ervaren, want ik at altijd wel vrij normaal, maar kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die altijd zo ongezond eten zonder zich lichamelijk ellendig te voelen. Of misschien went je lichaam ook aan dat ongezonde spul allemaal, maar ik doe het niet zo snel weer.
Straks ben je gewoon mijn docentequote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Universiteit. Maar ik geef maar 1 periode per jaar les, de rest vh jaar werk ik aan mijn eigen onderzoek, maar dat is ook altijd een kwestie van teveel te doen in te weinig tijd
Dat had je wel herkend tochquote:
Goed puntquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat had je wel herkend toch
Hmm, misschien moet ik om die reden geen fotos meer posten.
O ik dacht dat je dat alleen mocht doen als je professor bent of zoiets.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Universiteit. Maar ik geef maar 1 periode per jaar les, de rest vh jaar werk ik aan mijn eigen onderzoek, maar dat is ook altijd een kwestie van teveel te doen in te weinig tijd
Nee denk het niet. Als ik er hier achter zou komen dat een docent van mij op fok zat, dan had ik wel even de postgeschiedenis uitgebreid bekeken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat had je wel herkend toch
Hmm, misschien moet ik om die reden geen fotos meer posten.
Ehh nee dat is niet iemand die dat beoordeelt. Je kan in principe na je master al junior lecturer worden, dan geef je meestal alleen werkgroepen. Als ik mijn onderzoek af heb, word ik Dr. en dat is de hoogste academische graad. Dan kun je nog gepromoveerd worden tot assistant professor, associate professor en uiteindelijk full professor (hoogleraar) maar dat heeft meer te maken met de kwaliteit van je onderzoek en de beurzen die je binnenhaalt. Uiteindelijk worden alle academici wel ingezet voor onderwijs geven. Hoorcolleges aan grote groepen/coordinator zijn van een vak is meestal wel alleen door mensen die al een paar jaar assistant professor zijn. Maar ik heb ook al wel scripties begeleid en gastcolleges gegeven bij de onderzoeksmaster.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:11 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
O ik dacht dat je dat alleen mocht doen als je professor bent of zoiets.Of nouja een vrouw vertelde mij eens dat haar baan was om te beoordelen of mensen hoogleraar kunnen worden aan een universiteit, maar dat is weer iets anders dan wat jij doet denk ik? Maar aan eerstejaars geef je colleges of zoiets?
Ik heb een blauwe maandag in het onderwijs gewerkt en hoopte toen echt dat niemand erachter zou komen dat ik op FOK! zatquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:12 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Als ik er hier achter zou komen dat een docent van mij op fok zat, dan had ik wel even de postgeschiedenis uitgebreid bekeken.
Maar dat kan ook iets over mij zeggen trouwens.. 😂
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Een student begon vandaag in een presentatie over 'Sony is groot geworden met walkmans, dat is voor onze tijd maar was net zo'n grote rage als de Iphone'. Toen voelde ik me wel oud
Ze zei het. En dat het een lange weg is en dat heel veel mensen afvallen omdat je daar echt super intelligent voor moet zijn, maar denk dat het dan ging om de hoogleraren ofzo? Dus dat je gepromoveerd wordt tot full professor oid? Ik weet t niet meer zo goed, is al wat jaren geledenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ehh nee dat is niet iemand die dat beoordeelt. Je kan in principe na je master al junior lecturer worden, dan geef je meestal alleen werkgroepen. Als ik mijn onderzoek af heb, word ik Dr. en dat is de hoogste academische graad. Dan kun je nog gepromoveerd worden tot assistant professor, associate professor en uiteindelijk full professor (hoogleraar) maar dat heeft meer te maken met de kwaliteit van je onderzoek en de beurzen die je binnenhaalt. Uiteindelijk worden alle academici wel ingezet voor onderwijs geven. Hoorcolleges aan grote groepen/coordinator zijn van een vak is meestal wel alleen door mensen die al een paar jaar assistant professor zijn. Maar ik heb ook al wel scripties begeleid en gastcolleges gegeven bij de onderzoeksmaster.
Heel leuk om te doen, alleen het gaat naast je normale onderzoek om dus het zijn lange dagen/weken.
Hahah begrijpelijk. Ik vraag me wel eens af of hier bekenden van mij zitten zonder dat ik het weet. Waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb een blauwe maandag in het onderwijs gewerkt en hoopte toen echt dat niemand erachter zou komen dat ik op FOK! zat
Het wordt meestal door andere professoren/het onderzoeksbestuur bepaald. Maar hun baan is niet het keuren van hoogleraren, die doen zelf ook gewoon onderzoek en onderwijsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:21 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ze zei het. En dat het een lange weg is en dat heel veel mensen afvallen omdat je daar echt super intelligent voor moet zijn, maar denk dat het dan ging om de hoogleraren ofzo? Dus dat je gepromoveerd wordt tot full professor oid? Ik weet t niet meer zo goed, is al wat jaren geleden. Het lijkt mij zwaar en moeilijk. Wel leuk hoor, wat wil je in de toekomst graag?
De vriend van een vriendin van me zit ook op FOK!. Zit je gewoon domweg met elkaar te chatten op FOK! en in het echt zonder dat je weet dat het dezelfde persoon isquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:24 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Hahah begrijpelijk. Ik vraag me wel eens af of hier bekenden van mij zitten zonder dat ik het weet. Waarschijnlijk wel.
Heeft hij je halterbank al gesjouwt?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
De vriend van een vriendin van me zit ook op FOK!. Zit je gewoon domweg met elkaar te chatten op FOK! en in het echt zonder dat je weet dat het dezelfde persoon is
Niet dezelfde persoonquote:
Brief terugsturen dat maar 1 van de 2 bewoners gebruik maakt van de lift en dat je daarom EUR 6,50 per maand extra gaat betalenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb een brief van de woningcorporatie dat we 13 euro p/m extra gaan betalen voor de lift die er sinds de renovatie in mijn huis zit. Neem ik daar braaf de trap voor?Ik probeer dapper te blijven lopen, maar mijn vriend zijn argumentatie 'we betalen ervoor, dus gebruik ik hem zoveel mogelijk' klinkt zo ook wel logisch
Hahaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Brief terugsturen dat maar 1 van de 2 bewoners gebruik maakt van de lift en dat je daarom EUR 6,50 per maand extra gaat betalen
Oohquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet dezelfde persoon![]()
Nee, Ryuuzen komt morgen langs
Voel me wel een watjequote:
Niet doen. Je hebt het ff getest en het viel tegen, dus verstandigquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voel me wel een watjeIedereen zegt dat hij super licht is, maar ik heb in de sportschool even een dumbbell gepakt die even zwaar is als de bench. Ja, dat kan ik dus niet (lang) tillen
En daarom ben ik ook aan het trainenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Niet doen. Je hebt het ff getest en het viel tegen, dus verstandig
En dat. Of er snijdt iets in je vingersquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Het is vaak met dat soort dingen niet eens het gewicht, maar vooral dat ze zo onhandig vasthouden.
Dat komt er nog eens bij jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Het is vaak met dat soort dingen niet eens het gewicht, maar vooral dat ze zo onhandig vasthouden.
Dan stapel ik er gewoon 3 op elkaar en til ik ze met 1 handquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat komt er nog eens bij ja
[..]
Dan stapel ik er gewoon 3 op elkaar en til ik ze met 1 hand
Dat. Ik tilde laatst de wasmachine hier in mijn uppie boven. Gewicht was het probleem niet... Kutranden wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Doe ikquote:
Een fucking wasmachine?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat. Ik tilde laatst de wasmachine hier in mijn uppie boven. Gewicht was het probleem niet... Kutranden wel.
Ja. Zo zwaar was hij niet hoor.quote:
Lol. Zo zwaar zijn die dingen echt nietquote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:08 schreef CrunchySelf het volgende:
Q ben je nog eens in de buurt? Moet nog een vriezer versjouwd worden
Gewoon zo'n normaal klein vrieskist ding? Formaat droger?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:11 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Het moet z'n tweeën anders til ik dat kreng niet
Ja. Maar de afstand is wat grootquote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gewoon zo'n normaal klein vrieskist ding? Formaat droger?
Als ik mag schuiven, kom ik ook wel een eindjequote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja. Maar de afstand is wat groot. Paar meter zou ik wel doen.
Ooh for fuck sake!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja. Maar de afstand is wat groot. Paar meter zou ik wel doen.
Datquote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als ik mag schuiven, kom ik ook wel een eindje
Heul niet. Die dingen zijn zwaar. Lichter dan wasmachine, maar zwaar genoeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh for fuck sake!
Ik moest 2 verdiepingen. Die dingen zijn heul niet zwaar.
Pfffffffquote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:22 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Heul niet. Die dingen zijn zwaar. Lichter dan wasmachine, maar zwaar genoeg.
Trap af is ook wel te doenquote:
Hopelijk is het dan alleen logerenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:57 schreef Qwea het volgende:
Wtf. Mijn buurvrouw heeft blijkbaar een hondje te logeren. Beest blaft ALLES bij elkaar en zelf is ze pleite
Ze kwam om 01:30 thuis. Needless to say dat ik dr heb aangespren.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 07:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze kwam om 01:30 thuis. Needless to say dat ik dr heb aangespren.
Hahahaquote:Op zaterdag 2 mei 2015 07:05 schreef Maraca het volgende:
[..]![]()
En anders gewoon de wasmachine voor haar deur zetten
Kijk, bijna onder de 100quote:
Kun je het voorstellen als je straks daadwerkelijk onder de 100 zitquote:
Nee, absoluut niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 07:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kun je het voorstellen als je straks daadwerkelijk onder de 100 zit
Nou, wen er maar aan want die 1,5kg gaat wegquote:
Weet ik! Aaaaaaaaaaargh!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 08:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, wen er maar aan want die 1,5kg gaat weg
Niet crashenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 08:28 schreef Lonaa het volgende:
Nu wil ik crashen en compenseren om die 1,5 er af te hebben voor maandag.
Yes. Ik weets, maar die eetstoornisstrugglesquote:Op zaterdag 2 mei 2015 08:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet crashenJe gaat op een gezonde en verantwoorde manier die kilo's kwijtraken.
En dan heb je nog 5kgquote:Op zaterdag 2 mei 2015 08:49 schreef sandertjuh het volgende:
En ohja die perfect oats van XXL is super bitter, zelfs met 250ml melk, 100ml water en een whey scoop![]()
Brinta is er niks bij
Vooruitgang!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:24 schreef Qwea het volgende:
74.8. eergisteren 74.2. Nu ging ik 3u fietsen ter compensatie. Alhoewel, dat wilde ik. Na 5km bedacht ik me dat dat a) absurd was, B) ik geen zin had en C) ik gisteren mijn benen heb gedaan en mijn kuiten op zijn.
Ik zit inmiddels op de bank. Zo douchen en dan ff de stad in / markt over. Ook maar geen gym vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |