Helaasch. Falcon en War Machine zullen ongetwijfeld tegenover elkaar staan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 06:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zal ook de eerste deling voor Civil War zijn, met uiteraard alle minderheden aan de "goede" kant.
Vooral beter getimed en net wat minder druk/rommelig.quote:
Beter verhaal, ook. Maar dat kan persoonlijk zijn, ik houd meer van mythologie en de mysterie daarvan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vooral beter getimed en net wat minder druk/rommelig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht dat ik daarom ook het idee heb iets gemist te hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Vaart zat er nou net teveel in als je het mij vraagt.
Het is blijkbaar het idee van zijn personage in de MCU, maar het was nooit echt het idee bij het bronmateriaal.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:19 schreef Jivis het volgende:
Ik lees hier veel kritiek op Ultron en zijn kinderachtige grapjes, maar dat was toch juist het idee van zijn personage? Hij is geen koelbloedige robot, maar een AI mét flaws. Een verward karakter eigenlijk. Dat vond ik juist wel goed uit de verf komen. Goed neergezet door Spader ook.
Tja, ik heb de comics dus niet gelezen en vond het niet ergerlijk ofzo. Sterker nog, het gaf hem voor mij iets sympathieks in plaats van dat het een platte villain is.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is blijkbaar het idee van zijn personage in de MCU, maar het was nooit echt het idee bij het bronmateriaal.
Uiteraard mogen ze 't aanpassen voor de film, maar de comicfanboys hebben wel ergens een punt dat Ultron nooit een teen angst emo is geweest. Behalve zijn laatste incarnatie van enkele maanden terug, maar dat is eigenlijk een marketing truuk om die comic te verkopen aan fans van de film (heet niet toevallig Rage of Ultron).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...non est vivere sed valere vita est ..
quote:Op zondag 3 mei 2015 18:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En wtfnee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ander melkwegstelsel, zelfde universum
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
I have a better explanation... You are all not worthy!quote:Op zondag 3 mei 2015 21:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
De humor van Thor (of de timing van Hemsworth) was voor mij wel een pluspunt, dat mag in de toekomst nog vaker terugkomen.
oh verkeerd verstaan dan, anderhalve week terugquote:Op zondag 3 mei 2015 23:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Hij is juist niet balanced waarna Thor hem uitlegt waarom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |