Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Watch your Language

was ook leuk, Maar kwam iets te vaak terug.
Hawkeye staat in deze film meer in de spotlight en dat pakt tof uit.
Waar hij mij in Avengers niet kon boeien door de aanwezigheid van oa Hulk en de rest krijgen we nu meer een kijkje achter de mens Clint Barton en wie hij is buiten het pijl en boog schieten.
Scarlett Witch, Toffe personage al duurde dat wel even tot ze het laat zien.
Vison: Krijgt weinig screen time comic versie kon me nooit boeien maar oogt interessant in de screen time die hij krijgt.
Negatief : Quicksilver, Bij Quicksilver proberen ze zo hard om hem cool te laten zijn met semi grappige opmerkingen.Maar het lukt gewoon niet, Het is alsof ze geforceerd geprobeerd hebben een betere versie van het personage neer te zetten dan die uit het X-men universe. versie en daar gaat het mis, Ook is het accent van de Maximoff tweeling erg raar en storend,
En dat is jammer want ik verwachte wel wat van Aaron Kickass Taylor die ook geweldig was als John Lennon.
The Hulk : Net als bij Hawkeye krijgen we ook bij Banner een kijkje naar man achter de Hulk maar niet door in te gaan op wie hij is of wat hij doet, Nee door een geforceerde romance en in het begin denk je leuk schattig, Maar later stoorde ik me aan zijn laffe gedrag. Gelukkig is de groene kant nog altijd de Hulk en die blijft altijd tof.
Ultron : Komt soms gevaarlijk over maar nooit echt heel dreigend en soms zelfs een beetje als een kneus. Tevens lijkt zijn robot leger erg op dat van Iron-man. En eigenlijk heb je het idee dat ze tegen iron-man suites aan het vechten zijn, Gelukkig maakt de eind battle veel goed al mis ik wel de humor tussen Thor en Hulk wat in de eerste film echt tof was.
SPOILER
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toch was het een prima film voor een blockbuster soms iets te snel maar zeker vermakelijk maar misschien komt dat soms ook meer omdat ik iets met Marvel heb dan om de film,. Al was mijn maatje die niet zoveel met Marvel heeft ook erg enthousiast,
SPOILER
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder sprong de film net zo van de hak op de tak als al het bovenstaande.
Waarom de blanke mannen vertrekken en ze vervangen worden door zwarte mannen en een vrouw? Kom op Mikey, dat weet je zelf ook wel.
Er is constant zoveel gejank over een overschot aan blanke mannen in de films.
Het zal ook de eerste deling voor Civil War zijn, met uiteraard alle minderheden aan de "goede" kant.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept