tyfus...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het aan de behandeling houden is dus het doorslaggevende, niet het positieve denken.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goed openbaar vervoer en taxi's verhogen dan ook de overlevingskans bij kanker, want het stelt mensen in staat naar de behandeling te komen. Zo lust ik er nog wel een paar.
Correlatie is verder niet noodzakelijk een oorzakelijk verband.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Piet koest nouquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En ook hoeveel mensen naar de kapster of idioten hier op BNW luisteren ipv naar hun arts.
Het ligt eraan in welk stadium het ontdekt is. Maar de prognose is meestal niet erg goed voor welke vorm van alvleesklierkanker dan ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:08 schreef Lavenderr het volgende:
Zijn hier mensen die kennis hebben over een tumor op de papil van Vater? Is dat heel erg of is er genezing mogelijk? Natuurlijk kan ik het googelen maar hier zitten mensen die er ook veel van weten.
Kan Big Pharma nog wat betekenen voor deze persoon?
Dankjewel WWV. Ja, tamelijk laat ontdekt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:19 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Het ligt eraan in welk stadium het ontdekt is. Maar de prognose is meestal niet erg goed voor welke vorm van alvleesklierkanker dan ook.
Dat is dus nu de vraag. Volgende week verder onderzoek en nog een ct-scan en endoscopie.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:35 schreef Re het volgende:
chrirurgische verwijdering schijnt de enige oplossing te zijn, maar in een zo ver stadium (III of IV?) kan het al uitgezaaid zijn
sterktequote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is dus nu de vraag. Volgende week verder onderzoek en nog een ct-scan en endoscopie.
Ik vind het eerder idioot hoeveel mensen klakkeloos naar hun arts luisteren....quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En ook hoeveel mensen naar de kapster of idioten hier op BNW luisteren ipv naar hun arts.
Het is inderdaad heel erg eng om iemand te vertrouwen... zou ik niet doen hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:41 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik vind het eerder idioot hoeveel mensen klakkeloos naar hun arts luisteren....
Echt Japiequote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:41 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik vind het eerder idioot hoeveel mensen klakkeloos naar hun arts luisteren....
Het gaat meer om het autoriteitsissue. Onze wereld is heel lang in een greep geweest van luisteren naar autoriteit en dat is nu gelukkig een beetje aan het loskomen. Je is jouw lichaam dus je mag verwachten van een arts dat hij je met goeie argumenten overtuigd van hetgeen hij wil doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel erg eng om iemand te vertrouwen... zou ik niet doen hoor.
Ik laat liever sommige dingen aan en arts over omdat ik er zelf geen verstand van heb. Als ik op mijn werk ergens niet helemaal zeker van ben ga ik ook naar iemand toe met ervaring op dat gebied.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:46 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het gaat meer om het autoriteitsissue. Onze wereld is heel lang in een greep geweest van luisteren naar autoriteit en dat is nu gelukkig een beetje aan het loskomen. Je is jouw lichaam dus je mag verwachten van een arts dat hij je met goeie argumenten overtuigd van hetgeen hij wil doen.
Ach tuurlijk. Dat doet Japie uiteindelijk ook hoor als hij wat mankeert. En dan is hij maar wat blij als de arts hem kan helpen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik laat liever sommige dingen aan en arts over omdat ik er zelf geen verstand van heb. Als ik op mijn werk ergens niet helemaal zeker van ben ga ik ook naar iemand toe met ervaring op dat gebied.
Goh grappig dat je dingen voor mij aan gaat vullen. Zoals ik al eerder zei:quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach tuurlijk. Dat doet Japie uiteindelijk ook hoor als hij wat mankeert. En dan is hij maar wat blij als de arts hem kan helpen.
Tuurlijk je kan altijd advies vragen aan experts op bepaalde gebieden maar uiteindelijk ben jij degene die de beslissing neemt. Veel mensen denken helaas nog steeds dat ze gewoon moeten doen wat een arts hun verteld.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik laat liever sommige dingen aan en arts over omdat ik er zelf geen verstand van heb. Als ik op mijn werk ergens niet helemaal zeker van ben ga ik ook naar iemand toe met ervaring op dat gebied.
Dat is niet zo. Je hebt altijd zelf de keuze om zijn advies op te volgen of niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:57 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tuurlijk je kan altijd advies vragen aan experts op bepaalde gebieden maar uiteindelijk ben jij degene die de beslissing neemt. Veel mensen denken helaas nog steeds dat ze gewoon moeten doen wat een arts hun verteld.
Precies aangezien een arts een heel groot aspect mbt gezondheid mist wat betreft kennis lijkt me dat ook zeer verstandig. Om zelf te beslissen of je zijn advies wel of niet opvolgt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Je hebt altijd zelf de keuze om zijn advies op te volgen of niet.
Dan zijn we het eens. Bel de krant!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:05 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Precies aangezien een arts een heel groot aspect mbt gezondheid mist wat betreft kennis lijkt me dat ook zeer verstandig. Om zelf te beslissen of je zijn advies wel of niet opvolgt.
Inderdaad. Als ik de ha bezoek beslis ik erna wat ik met het advies doe. Weet nog een tijd geleden voor het een en ander kreeg ik prednison mee op recept. Ik ben het recept niet gaan inwisselen bij de apotheek.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:05 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Precies aangezien een arts een heel groot aspect mbt gezondheid mist wat betreft kennis lijkt me dat ook zeer verstandig. Om zelf te beslissen of je zijn advies wel of niet opvolgt.
Wat doe je bij je arts als je niets doet met het advies en/of recept dat je krijgt?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik de ha bezoek beslis ik erna wat ik met het advies doe. Weet nog een tijd geleden voor het een en ander kreeg ik prednison mee op recept. Ik ben het recept niet gaan inwisselen bij de apotheek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |