quote:
Good nightquote:
"99 posts per dag"quote:
HEYYYYYYY AMAquote:
Verbaasd me dan ook nietquote:
Gewoon in breezah terugpratenquote:
Het is dat hij geen geld heeft voor aankopen, anders had hij ook weer een motor gehad hoorquote:
IJskoffie is wel goed voor mijquote:
quote:
Ik word hyperquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
IJskoffie is wel goed voor mijMaakt mij nml een heel blij mens.
CU TTYL LY WJNMK WNTB XXquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Ik heb hem serieus ook gevraagd of hij see you ermee bedoelde en hij zei dus ja. Moest echt beetje huilen van binnen
Oh ik drink denk ik teveel caffeine om er nog echt veel van te merkenquote:
Zijn hier nietquote:
Ja nou dat soort dingen jaquote:
Understatementquote:
Zaterdag in Middelburg jonguhhhhhhhhhhhquote:
Ben je gestopt?żquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:32 schreef Amarantha het volgende:
Moet ook echt niet doorgaan met cola en energydrink drinken als ik niet meer blowDan slaap ik eerste dagen niet denk ik.
Klawie, wat is dit?quote:
Mosselfeest?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zaterdag in Middelburg jonguhhhhhhhhhhh
Hooooooidraaaaaaaaaddddquote:
Beter Honeypie.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zaterdag in Middelburg jonguhhhhhhhhhhh
Nog meer?quote:
Nice. Over drie jaar gaat hij een CU2 account aanmaken en over een jaar of vijf vraagt hij wat Hyves nu precies is.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:27 schreef Amarantha het volgende:
Oh jeej mijn vader begint see you nu te typen als cu.
Why
Wat haat jijquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Over drie jaar gaat hij een CU2 account aanmaken en over een jaar of vijf vraagt hij wat Hyves nu precies is.
quote:
Op de meet mag je effe draaien voor mij 😁quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ALS ik niet meer blow. Dus nee ben niet gestopt
Motte slapen danquote:
Trio-date met Fopje.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat haat jij![]()
Kom chillen bij St John dan
De 23ste?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:35 schreef klawie het volgende:
[..]
Op de meet mag je effe draaien voor mij 😁
Is dat bij de vismarkt? Daar ben ik ooit 1 keer geweest volgens mijquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat haat jij![]()
Kom chillen bij St John dan
Ik ga met geo hequote:
Yep, dat ijs van hunquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is dat bij de vismarkt? Daar ben ik ooit 1 keer geweest volgens mij
Is het ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:37 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vader zeurde toen die tijd ook altijd al over Hyves, vond hij echt dikke bullshit enz.
Geoquote:
Dan ben ik er niet bij. Dan ga ik naar een super vet hardcore feestquote:
Ook lekkerquote:
Dat is kutquote:
Heb je daar voor wel toestemming gevraagd aan onsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan ben ik er niet bij. Dan ga ik naar een super vet hardcore feest![]()
Mehquote:
Ja als het goed is koopt 1 jongen het en de hele groep (op 2 mensen na) gaat het nemen. Ben wel in om wat nieuws te proberen, heb ook informatie enz al opgezocht.quote:
Rustigquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhh
Wazzaaaaaaaquote:
Wat voor spul? 2cb moet je eens proberenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja als het goed is koopt 1 jongen het en de hele groep (op 2 mensen na) gaat het nemen. Ben wel in om wat nieuws te proberen, heb ook informatie enz al opgezocht.
Ja naja ik ga het niet kopen, ligt er dus aan of hij het echt gaat kopen en of ik het ga nemen uit eindelijkquote:
Hoezo bang?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja naja ik ga het niet kopen, ligt er dus aan of hij het echt gaat kopen en of ik het ga nemen uit eindelijkBeetje bang geworden na laatste keer drugs. Net als dat ik bang ben voor wijn
Ik ben bang voor bier scannenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja naja ik ga het niet kopen, ligt er dus aan of hij het echt gaat kopen en of ik het ga nemen uit eindelijkBeetje bang geworden na laatste keer drugs. Net als dat ik bang ben voor wijn
10 eu en je hebt een dealquote:
Heb ik ooit al klein beetje van gehad, maar nee ik ga 4FMP gebruiken ALS ik iets ga gebruiken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat voor spul? 2cb moet je eens proberen
Ik zat onder de bier woensdagquote:
Goede dingen over gehoord. Kan ie wat meer kopen? Wil ook wel een grammetje.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik ooit al klein beetje van gehad, maar nee ik ga 4FMP gebruiken ALS ik iets ga gebruiken.
Too highquote:
Geef me dan gelijk 50quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat klawie zegt.
Ik geef je 30, voor minder doe ik het niet.
Ik scande hem, geen idee wat er gebeurde. Dikke fontein allesquote:
Ok lang (en voor sommige bekend) verhaal.quote:
Ga ik mee akkoord. Morgen op te halen in Delftquote:
:squote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:43 schreef Geo4kant het volgende:
Laten we drugshandel bespreken op een openbaar forum, goed idee wel.
Psssh. Ik ging ervan uit dat het inclusief verzendkosten was. Maar okay, deal.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ga ik mee akkoord. Morgen op te halen in Delft
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik scande hem, geen idee wat er gebeurde. Dikke fontein alles
Nog ergerquote:
Wel apart, hoor je niet vaak bij x toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok lang (en voor sommige bekend) verhaal.
Ik kan soms heel erg ziek worden van alcohol of drugs. Ik ben ooit (2,5 jaar terug) door een fles wijn en een trek van een waterpijp in het ziekenhuis beland.. heb 7 dagen lang alleen maar gekotst voor ik uitgedroogd werd opgenomen (in ziekenhuis nog 2 dagen gekotst). En dat terwijl ik daarvoor echt zoveel meer alcohol en wiet tegelijk heb gehad en nooit ziek was geweest. Dus sindsdien durf ik geen wijn meer te drinken haha.
En vorig jaar op zelfde hardcore feest XTC gehad, ook een week lang alleen maar in bed liggen kotsen. Terwijl ik veel vaker XTC, MDMA en speed heb gehad dus snapte er niks van.
Heey je woont in de buurt ik ga je stalken voortaanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ga ik mee akkoord. Morgen op te halen in Delft
Get in linequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:45 schreef klawie het volgende:
[..]
Heey je woont in de buurt ik ga je stalken voortaan
50 eu en ik breng hem inclusief een strikjequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Psssh. Ik ging ervan uit dat het inclusief verzendkosten was. Maar okay, deal.
Ffsquote:
Ja vond het zo raar, maar weinig in mijn maag zorgde er denk ik voor dat het toch slecht viel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wel apart, hoor je niet vaak bij x toch?
Hmmm... hmm.....quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
50 eu en ik breng hem inclusief een strikje
Linkerhand opsteken als je een sarcastische opmerking maakt. Geen gekruide eten geven, ook geen cola na 22:00.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hmmm... hmm.....
Okay.
Wat zijn de gebruikersvoorwaarden eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dat van die cola wist ik alquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Linkerhand opsteken als je een sarcastische opmerking maakt. Geen gekruide eten geven, ook geen cola na 22:00.
Zijn wij niet genoeg?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:49 schreef klawie het volgende:
Waar zijn eigelijk alle andere onzinners gebleven?
Uhm dutje doen?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:49 schreef klawie het volgende:
Waar zijn eigelijk alle andere onzinners gebleven?
Welke feest ga je 23ste?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:49 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed nu ga ik het over leuke dingen hebben
quote:
Deel van de handleiding voor het omgaan met Geo.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Linkerhand opsteken als je een sarcastische opmerking maakt. Geen gekruide eten geven, ook geen cola na 22:00.
Ja daar gaat het ook over slimpiequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deel van de handleiding voor het omgaan met Geo.
quote:
Joh.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja daar gaat het ook over slimpie
LB is verhuisd omdat het haar allemaal wat te veel werdquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:48 schreef klawie het volgende:
[..]
Dan woon je niet in de buurt dan mag je lb niet stalken
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vond het zo raar, maar weinig in mijn maag zorgde er denk ik voor dat het toch slecht viel.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:47 schreef Amarantha het volgende:
Serieus een week lang kotsen is echt vreselijk, na 3 dagen voel je je echt al super hopeloos.
Awh, hopelijk is je 4-fpm wel tofquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:49 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed nu ga ik het over leuke dingen hebben
Wat probeer je je fout te herstellenquote:
Dat zal inmiddels wel. Nou ik je trouwens toch spreek. Kun je doen alsof je in Z-H woont en een enquete voor mijn afstuderen invullenquote:
Als dat slecht valt ben ik in 1x harddrugs afquote:
Maximaal één keer per week hoor. Al die suikers en kleurstoffen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Af en toe moet je hem belonen met een McFlurry M&M's
Echt welquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:51 schreef Amarantha het volgende:
Klawie gaat het filmpje vast niet bekijken
Geen probleem.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zal inmiddels wel. Nou ik je trouwens toch spreek. Kun je doen alsof je in Z-H woont en een enquete voor mijn afstuderen invullen![]()
![]()
![]()
![]()
en als je dat dan doet, wil je dan dit topic LIF / FOK!ster zoekt respondenten enquete fair trade kicken
Als je wilt dat ie braaf bezig is, RA2 aanzetten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maximaal één keer per week hoor. Al die suikers en kleurstoffen.
Als je geen stroopwafel neemt ben je een betaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Af en toe moet je hem belonen met een McFlurry M&M's
Ik ben een betaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:54 schreef klawie het volgende:
[..]
Als je geen stroopwafel neemt ben je een beta
Nouhoouuuquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als je wilt dat ie braaf bezig is, RA2 aanzetten.
"Ik ben niet twaaaaalf"quote:
Aww yiss.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kan handig zijn hoor, kan je rustig je eigen ding doenquote:
En een soort hamsterwiel, is dat aan te raden?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat is iedereen aardig in je topic. Zo zie je maar, je jarenlange FOK!-verslaving werpt zijn vruchten af.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]je bent een held. Dankzij jou hoef ik nog maar 70 respondenten van de 267
Nog 70?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]je bent een held. Dankzij jou hoef ik nog maar 70 respondenten van de 267
Mag wel wat kilo's afquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En een soort hamsterwiel, is dat aan te raden?
Rutbeek, Enschede.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:57 schreef klawie het volgende:
[..]
Waar is dat ??? Ik zie nl verschrikkelijke mooie meiden
Gouda is niet zo heel dicht bij Delft?quote:
Naar de kartbaan is 20 minquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gouda is niet zo heel dicht bij Delft?
Ik ben tien jaar ouder dan jij. Tien jaar. Besef ik mij net.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gouda is niet zo heel dicht bij Delft?
Voel je je al oud? Bijna 30 man man manquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ben tien jaar ouder dan jij. Tien jaar. Besef ik mij net.
Ohquote:
Eigenlijk nog niet. Maar misschien volgend jaar.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Voel je je al oud? Bijna 30 man man man
30. Dertig.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Eigenlijk nog niet. Maar misschien volgend jaar.
Ikeaquote:
Heb je nu ook drugs op?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Kom er dan ook zelden, blijft het ook leuk
Ze hebben af en toe wel leuke dingenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:07 schreef Hooidraad het volgende:
Flip, die kussensloop past heul niet.
[ afbeelding ]
Die knuffels thoquote:
Dat hele ding is toch de sloop?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:07 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
Ernie knuffelquote:
M maar liefje, ik ben eraan gehecht.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:11 schreef Geo4kant het volgende:
Hooi wanneer verwijder je nou eens die sig
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat is iedereen aardig in je topic. Zo zie je maar, je jarenlange FOK!-verslaving werpt zijn vruchten af.
Yesquote:
Wel mee eens ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Moet bij mij ook vaak 's nachts gebeuren. Ik moet zeggen, er bestaan leukere dingen.
We hebben drogers in het gebouw, om daar elke keer 2,50 voor neer te leggenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Moet bij mij ook vaak 's nachts gebeuren. Ik moet zeggen, er bestaan leukere dingen.
Zou alleen doen als het echt die dag droog moet zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
We hebben drogers in het gebouw, om daar elke keer 2,50 voor neer te leggen
Van wat moet je er nog 70?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou inderdaadBen er oprecht blij mee.
[..]
YesDie zijn wel het pttigst hoor.
Jaaa?quote:
Hooi. Jongeeh .quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:07 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou alleen doen als het echt die dag droog moet zijn
70 respondenten voor mijn enquete dan mag ik eindelijk analyseren en ben ik eindelijk echt bijna klaar met mijn opleidingquote:
Ik moet met een keukentrapje m'n was ophangenquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moet met een keukentrapje m'n was ophangen![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ooh dan wil ik je ook wel helpenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
70 respondenten voor mijn enquete dan mag ik eindelijk analyseren en ben ik eindelijk echt bijna klaar met mijn opleiding
Geen last vanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n rek voor op de deur en een grote maar vult m'n kamer gelijkquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen last vanPak sowieso vaak zo'n rek
Doe dat 1 keer per week altijdquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:17 schreef Amarantha het volgende:
En dan overmorgen maar weer wassen. Gaat altijd maar door en door.
Het is een scam van hangouderenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:17 schreef Hooidraad het volgende:
Duur spul, dat alpaca-wol. Of zijn die omaatjes gewoon een stel oplichters?
Daarom geen kind nemenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:18 schreef Amarantha het volgende:
Zodra ik ooit kinderen heb word wassen echt dagelijkse bezigheid
Je kan ze ook eenmalig in plastic laten coaten, dan heb je alleen nog maar een vochtig doekje nodig.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:18 schreef Amarantha het volgende:
wordtquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:18 schreef Amarantha het volgende:
wij hebben daar een au-pair voorquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:18 schreef Amarantha het volgende:
Zulks een oplossingen, Ed Baars is er niets bijquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan ze ook eenmalig in plastic laten coaten, dan heb je alleen nog maar een vochtig doekje nodig.
Als je wil mag je hem invullen!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:16 schreef klawie het volgende:
[..]
Ooh dan wil ik je ook wel helpen
Wat is het plan?
Ah dat is wel handig jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan ze ook eenmalig in plastic laten coaten, dan heb je alleen nog maar een vochtig doekje nodig.
Het is gewoon ontzettend duurzaam.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:17 schreef Hooidraad het volgende:
Duur spul, dat alpaca-wol. Of zijn die omaatjes gewoon een stel oplichters?
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja en een vaatwasser en oven en koelkast in 1
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is wel chill
en je kan je kinderen hem laten uitruimen
Daar ben ik het mee eens. Stevig, hypoallergeen, duurzaam, zacht en water- en vuilafstotend.quote:
Je hebt het echt gelezenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Stevig, hypoallergeen, duurzaam, zacht en water- en vuilafstotend.
Dat is alpacawol.
Ik heb zo'n dikke hippievest. Ook gemaakt daarvan denk ikquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Stevig, hypoallergeen, duurzaam, zacht en water- en vuilafstotend.
Dat is alpacawol.
Dan steun jij de omaatjes in Peru. Je bent een goed mens.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb zo'n dikke hippievest. Ook gemaakt daarvan denk ik
Maar hij valt na nog geen jaar al uit elkaarquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dan steun jij de omaatjes in Peru. Je bent een goed mens.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dan steun jij de omaatjes in Peru. Je bent een goed mens.
weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:26 schreef Amarantha het volgende:
Denk bij nader inzien dat de mijne in Nepal is gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |