quote:
Good nightquote:
"99 posts per dag"quote:
HEYYYYYYY AMAquote:
Verbaasd me dan ook nietquote:
Gewoon in breezah terugpratenquote:
Het is dat hij geen geld heeft voor aankopen, anders had hij ook weer een motor gehad hoorquote:
IJskoffie is wel goed voor mijquote:
quote:
Ik word hyperquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
IJskoffie is wel goed voor mijMaakt mij nml een heel blij mens.
CU TTYL LY WJNMK WNTB XXquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Ik heb hem serieus ook gevraagd of hij see you ermee bedoelde en hij zei dus ja. Moest echt beetje huilen van binnen
Oh ik drink denk ik teveel caffeine om er nog echt veel van te merkenquote:
Zijn hier nietquote:
Ja nou dat soort dingen jaquote:
Understatementquote:
Zaterdag in Middelburg jonguhhhhhhhhhhhquote:
Ben je gestopt?żquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:32 schreef Amarantha het volgende:
Moet ook echt niet doorgaan met cola en energydrink drinken als ik niet meer blowDan slaap ik eerste dagen niet denk ik.
Klawie, wat is dit?quote:
Mosselfeest?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zaterdag in Middelburg jonguhhhhhhhhhhh
Hooooooidraaaaaaaaaddddquote:
Beter Honeypie.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zaterdag in Middelburg jonguhhhhhhhhhhh
Nog meer?quote:
Nice. Over drie jaar gaat hij een CU2 account aanmaken en over een jaar of vijf vraagt hij wat Hyves nu precies is.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:27 schreef Amarantha het volgende:
Oh jeej mijn vader begint see you nu te typen als cu.
Why
Wat haat jijquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Over drie jaar gaat hij een CU2 account aanmaken en over een jaar of vijf vraagt hij wat Hyves nu precies is.
quote:
Op de meet mag je effe draaien voor mij 😁quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ALS ik niet meer blow. Dus nee ben niet gestopt
Motte slapen danquote:
Trio-date met Fopje.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat haat jij![]()
Kom chillen bij St John dan
De 23ste?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:35 schreef klawie het volgende:
[..]
Op de meet mag je effe draaien voor mij 😁
Is dat bij de vismarkt? Daar ben ik ooit 1 keer geweest volgens mijquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat haat jij![]()
Kom chillen bij St John dan
Ik ga met geo hequote:
Yep, dat ijs van hunquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is dat bij de vismarkt? Daar ben ik ooit 1 keer geweest volgens mij
Is het ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:37 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vader zeurde toen die tijd ook altijd al over Hyves, vond hij echt dikke bullshit enz.
Geoquote:
Dan ben ik er niet bij. Dan ga ik naar een super vet hardcore feestquote:
Ook lekkerquote:
Dat is kutquote:
Heb je daar voor wel toestemming gevraagd aan onsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan ben ik er niet bij. Dan ga ik naar een super vet hardcore feest![]()
Mehquote:
Ja als het goed is koopt 1 jongen het en de hele groep (op 2 mensen na) gaat het nemen. Ben wel in om wat nieuws te proberen, heb ook informatie enz al opgezocht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |