ik heb ook moeten hospiteren, maar toen werd ik niet dronken. Neem alles niet zo serieus ezellientjequote:Op donderdag 30 april 2015 22:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
tuurlijk wel, in sommige steden kan je niet anders als je een kamer wil
quote:
Ik heb wel ooit in een prive moment met een hospiterende gezegd dat sommige huisgenoten heel erg kut zijn.quote:
Ik heb leuke huisgenootjesquote:Op donderdag 30 april 2015 22:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit in een prive moment met een hospiterende gezegd dat sommige huisgenoten heel erg kut zijn.
Waarheen?quote:
quote:Op donderdag 30 april 2015 22:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit in een prive moment met een hospiterende gezegd dat sommige huisgenoten heel erg kut zijn.
quote:Op donderdag 30 april 2015 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Oke niet quoten. Ga zo verwijderendoe eens een pic, nee geen pik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je betaald kan alles.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
tuurlijk wel, in sommige steden kan je niet anders als je een kamer wil
kijk eens in de spoilerquote:Op donderdag 30 april 2015 23:01 schreef Fok-it het volgende:
McGrath wat snap je niet aan niet quoten?
Ze zei dat het een afknapper was voor vele, vind dat niet per se, maar j. Het is wel dat je denkt: hmmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |