Ja, vies in vergist.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:43 schreef Paxcon het volgende:
Ze zag eruit alsof ze op zondag vrijwilligerswerk deed om oudjes te helpen enzo
Tuurlijk wel. Niet helemaal natuurlijk, maar enige indruk heb je daar wel vna. Of je meot iemand na 2 uur dm`en al gaan datenquote:Op donderdag 30 april 2015 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk niet dat weet je toch nieu als je gaat daten
quote:Op donderdag 30 april 2015 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar even eerlijk, je datetete haar toch wel om d`r `innerlijk'' hoop ik?
Heb jij nog Picsquote:Op donderdag 30 april 2015 22:43 schreef Paxcon het volgende:
Ze zag eruit alsof ze op zondag vrijwilligerswerk deed om oudjes te helpen enzo
Die zit niet op fokquote:Op donderdag 30 april 2015 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij nog Pics
Of ik dm haar gewoon
Ik heb het niet over een foksterquote:Op donderdag 30 april 2015 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij nog Pics
Of ik dm haar gewoon
Geniet je mee?quote:
Ahwww... Ik bewaar wel wat houtquote:
quote:Op donderdag 30 april 2015 22:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahwww... Ik bewaar wel wat hout
Die dingen zijn zo ongemakkelijk dat ik er altijd dronken van word.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:52 schreef Ezell het volgende:
hospiteeravonden![]()
![]()
nieuw huisgenootje gevonden alles
dat is wel heel sneuquote:Op donderdag 30 april 2015 22:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo ongemakkelijk dat ik er altijd dronken van word.
tuurlijk wel, in sommige steden kan je niet anders als je een kamer wilquote:Op donderdag 30 april 2015 22:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik bedoel onze eigen hospiteeravonden. ik ga toch niet hospiteren...
HAHAH WAT EEN KUTHUIS''quote:Op donderdag 30 april 2015 22:54 schreef Ezell het volgende:
maar meestal hebben ze wel iets ongemakkelijks jaik ga altijd hele rare dingen roepen
het is dat ik al hier woon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |