Gerard Joling plant het terug op zijn hoofd.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:59 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Van schaamhaar van een meter wordt niemand beter.
Die poortjes stellen ook niks voorquote:Op zondag 3 mei 2015 21:24 schreef Duvel het volgende:
En, surprise surprise...
http://www.rijnmond.nl/ni(...)-lak-aan-poortjes-cs
Zelden een plan-v in zo'n goede pose gezien.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:51 schreef DeaDLocK2K het volgende:OH JA TREINENTOPIC KIJK EENS WAT EEN GOEIE PLAN-V DIT IS!
[ afbeelding ]
Maar gelukkig wel weer een enorme hoeveelheid geld door de sloot gespoeld EN gedaan alsof we een probleem aanpakten!quote:Op zondag 3 mei 2015 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die poortjes stellen ook niks voor
In Leiden zijn er wel normale poortjes, daar spring je niet zo makkelijk overeen. Dat die beveiligers er niks aan doen maakt het enkel triester...
Zouden de beveiligers zich te onveilig hebben gevoeld om iets van het springen te zeggen?quote:Op zondag 3 mei 2015 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar gelukkig wel weer een enorme hoeveelheid geld door de sloot gespoeld EN gedaan alsof we een probleem aanpakten!
Kun je met duidelijke camerabeelden een mooie databank aan potentiële zwartrijders mee opbouwen. Ze lopen vanzelf tegen de lamp namelijkquote:Op zondag 3 mei 2015 21:24 schreef Duvel het volgende:
En, surprise surprise...
http://www.rijnmond.nl/ni(...)-lak-aan-poortjes-cs
De DDR had automatische machinegeweren voor dit soort gevallen.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kun je met duidelijke camerabeelden een mooie databank aan potentiële zwartrijders mee opbouwen. Ze lopen vanzelf tegen de lamp namelijk
Niet dat ik de zwartrijders/schoonspringers wil goedpraten, maar ik denk dat het systeem nog iets teveel kinderziektes bevat voor de automatische machinegewerenquote:Op zondag 3 mei 2015 21:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
De DDR had automatische machinegeweren voor dit soort gevallen.
taalkunde ... Dat is wel echt het laagste van het laagste. Nog net boven rechten zeg maar...quote:Op zondag 3 mei 2015 20:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Jammer. Wetenschappers gelukkig wel.
http://en.wikipedia.org/w(...)abetic_orthographies
Ja. Ik stel voor dat we een proef gaan houden met waarschuwende teksten. Een proef van een jaar of tienquote:Op zondag 3 mei 2015 21:44 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Is het trouwens niet iets te snel om nu al conclusies te kunnen trekken over de poortjes op Rotterdam Centraal?
Een bewegingssensor gekoppeld aan een bandje dat roept "Hey jij, niet meer doen hè?".quote:Op zondag 3 mei 2015 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Ik stel voor dat we een proef gaan houden met waarschuwende teksten. Een proef van een jaar of tien
Moet je wel stokbrood kunnen spreken he. Zou geen idee hebben wat het betekend...quote:Op zondag 3 mei 2015 22:28 schreef James1988 het volgende:
[..]
Een bewegingssensor gekoppeld aan een bandje dat roept "Hey jij, niet meer doen hè?".
Ik reed gisteren over de tolweg van Lyon naar Perpignan. Lekker gangetje, cruise control aan. Ineens flitse zo'n DRIP op waarop mijn kenteken werd getoond met eronder "Trop vite!". Het werkte wel... (omdat ik kort daarna een camera verwachtte)
Iets gedetailleerder,quote:Op zondag 3 mei 2015 20:16 schreef Zug-Chef het volgende:
@Duvel: voldoet de NOS daarin?
http://nos.nl/artikel/203(...)cordstaking-aan.html
Het betekent "Te snel". Ik reed 140 op de tellerquote:Op zondag 3 mei 2015 22:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Moet je wel stokbrood kunnen spreken he. Zou geen idee hebben wat het betekend...
Mietjes zijn het ook.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:37 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het betekent "Te snel". Ik reed 140 op de teller
Wat wel goed is aan de frans snelwegen is dat je er harder mag bij goed weer.quote:Op zondag 3 mei 2015 22:37 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het betekent "Te snel". Ik reed 140 op de teller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |