Bovendien staat er in de voorwaarden dat het gratis overgangskaartje niet geldig is in combinatie met de meereiskaart.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die combinatie slaat natuurlijk sobelso al nergens op want die meereiskaartjes zijn klasseloos en gelijk aan het vervoerbewijs van diegene met wie je meereist..
Heeft diegene een geldige 1e klas kaart hoef je helemaal geen overgang kaart te gebruiken met je meereiskaart
ja maar hoe leg je combineren uit? als jij weekend vrij 2e klas hebt en jij combineert dat met een overgangskaart 2-1 heb jij gewoon een geldige combinatie om in de 1e klas te mogen zitten.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:29 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Bovendien staat er in de voorwaarden dat het gratis overgangskaartje niet geldig is in combinatie met de meereiskaart.
Er staat letterlijk op de achterkant van de kaart "de 2-1 overgangskaart mag niet in combinatie met de meereiskaart gebruikt worden". Dus als ik met jou meereis en jij maakt gebruik van die 2-1 overgangskaart, heb ik geen geldige kaart. Want die combinatie is niet toegestaan.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja maar hoe leg je combineren uit? als jij weekend vrij 2e klas hebt en jij combineert dat met een overgangskaart 2-1 heb jij gewoon een geldige combinatie om in de 1e klas te mogen zitten.
ik reis met jou mee met een meereiskaart die klasseloos is en dus gelijk aan jouw geldige 1e klas kaart. ik combineer dus helemaal niks want dat doe jijhoe diegene met wie ik meereis aan zijn geldige 1e klas vervoerbewijs is gekomen is niet mijn probleem toch?
Mooie verklaring wel. Is er eigenlijk een officieel beleid om daar coulant mee om te gaan?quote:Op zondag 3 mei 2015 15:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja maar hoe leg je combineren uit? als jij weekend vrij 2e klas hebt en jij combineert dat met een overgangskaart 2-1 heb jij gewoon een geldige combinatie om in de 1e klas te mogen zitten.
ik reis met jou mee met een meereiskaart die klasseloos is en dus gelijk aan jouw geldige 1e klas kaart. ik combineer dus helemaal niks want dat doe jijhoe diegene met wie ik meereis aan zijn geldige 1e klas vervoerbewijs is gekomen is niet mijn probleem toch?
Geen idee, zit inmiddels in de trein naar LW. Die volgens mij zo stuk gaat aan de schokken te voelenquote:Op zondag 3 mei 2015 15:20 schreef ZwarteKater het volgende:
Niets gezien met de reclame mee, maar dat is wel vaker zo als er coupon schoner stickers whatever inzit.
@Yreal: treinstel 9564?
Ik heb er vorig jaar een berg rondgestuurd.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:38 schreef b2py het volgende:
Van wie had ik vorig jaar een berg van die 2-1 kaartjes gekregen?
quote:Op zondag 3 mei 2015 15:18 schreef Yreal het volgende:
Wel lekker hoor, ic naar lw pas vanaf Meppel, dus iedereen moet met de ic naar Groningen mee. Die vanwege het voetbal kijken in de stad al lekker vol zit.
Enkele virm4
Kunnen jullie proberen begrijpelijk te praten?quote:Op zondag 3 mei 2015 15:20 schreef ZwarteKater het volgende:
Niets gezien met de reclame mee, maar dat is wel vaker zo als er coupon schoner stickers whatever inzit.
En poortjes openen. Je weet wel, veiligheid enzo.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:52 schreef Viezze het volgende:
Vriend van me had meereiskaart gebruikt, niet goed naar de datum gekeken (was nog april) maar je kon er gewoon mee inchecken dus dan denk je zal wel mogen heArriva meneer was niet zo blij, maar geen boete.
Toch vreemd dat je er gewoon met kan inchecken dan.
Ze worden alleen naar bepaalde postcodes gestuurd. Hier in regio Twente heeft niemand ze gehad voor zover ik heb gehoord...quote:Op zondag 3 mei 2015 15:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Was een reclame drukwerk, dus als je een nee sticker hebt krijg je hem niet. Je kan hem bij de ns alsnog aanvragen. Anders heb ik er ook nog wel een boel.
geen idee mijn probleem niet meerquote:Op zondag 3 mei 2015 15:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mooie verklaring wel. Is er eigenlijk een officieel beleid om daar coulant mee om te gaan?
is "coulant" niet per definitie iets dat buiten "officieel beleid" om gaat dan?quote:Op zondag 3 mei 2015 15:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mooie verklaring wel. Is er eigenlijk een officieel beleid om daar coulant mee om te gaan?
Hier in Enschede hebben we ze toch echt ontvangenquote:Op zondag 3 mei 2015 16:17 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ze worden alleen naar bepaalde postcodes gestuurd. Hier in regio Twente heeft niemand ze gehad voor zover ik heb gehoord...
Zowel mensen uit Hengelo als Losser hebben ze niet gehad. Heb alsnog maar een boekje besteld.quote:Op zondag 3 mei 2015 17:29 schreef boriq het volgende:
[..]
Hier in Enschede hebben we ze toch echt ontvangen
De postkoets is nog onderweg. Stuk ongeduld.quote:Op zondag 3 mei 2015 17:34 schreef dennistd het volgende:
Zowel mensen uit Hengelo als Losser hebben ze niet gehad.
beleid is toch, mag niet > geen kaartje > boete?quote:Op zondag 3 mei 2015 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is "coulant" niet per definitie iets dat buiten "officieel beleid" om gaat dan?
mooie route...quote:Op zondag 3 mei 2015 17:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dienstregeling 2016 kent geen intercity Hoorn - Haarlem. deze trein, treinserie 3400, is afgeschaft met de reden dat er vooral in de daluren te weinig treinreizigers zijn.
de stoptrein Amsterdam-Haarlem-Uitgeest zal worden verlengd naar Alkmaar en Hoorn.
In de ochtendspits zal er een intercity Alkmaar - Haarlem rijden en in de avondspits in tegenovergestelde richting. De intercity stopt niet meer te Heiloo, Castricum en Uitgeest.
bron: http://www.treinreiziger.(...)inder_treinen-146947
http://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Treinserie_3400_%282015%29
valt wel mee in de cta staat ie als SPR Beverwijkquote:Op zondag 3 mei 2015 17:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
mooie route...
Komt vast weer heel veel volk dat in de verkeerde trein zit van.
Het zal ook geen populaire route worden denk ikquote:Op zondag 3 mei 2015 17:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
mooie route...
Die stations verliezen hun enige IC, zo moeilijk is het niet om vlaflip van NS geel te onderscheidenquote:Op zondag 3 mei 2015 17:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
mooie route...
nee van die mensen die van sloterdijk naar hoorn willen en dan deze trein met dat ding naar kersenbogaard verwarren. Garantie voor succes!quote:Op zondag 3 mei 2015 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die stations verliezen hun enige IC, zo moeilijk is het niet om vlaflip van NS geel te onderscheiden
Het lijkt me toch dat een actie die op 1 mei ingaat en waarvan de eerste mensen het boekje vorige week al hebben ontvangen inmiddels toch wel overal bezorgd zou moeten zijn. NS heeft immers niet voor niets vanaf 1 mei de bestelpagina online staan.quote:Op zondag 3 mei 2015 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De postkoets is nog onderweg. Stuk ongeduld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |