klopt en op de verschillende dagen van de week kan er prima wat variatie zijnquote:Op donderdag 30 april 2015 22:22 schreef boriq het volgende:
[..]
als we 'rondje om de kerk' nu eens even overal vervangen door 'corridor-rijden' klinkt het gelijk wat minder negatief
Waarom bemoeit de kamer zich met de inhoud i.p.v. de output?quote:Op donderdag 30 april 2015 22:10 schreef Peterselieman het volgende:
Kamer: onderzoek naar 'rondje om de kerk' treinpersoneel
Dat hangt van het land af.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:21 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Dan heb je er toch alsnog een extra nodig
omdat de NS het nalaat?quote:Op donderdag 30 april 2015 22:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Waarom bemoeit de kamer zich met de inhoud i.p.v. de output?
Touché.quote:
Lief doen tegen Annequote:Op donderdag 30 april 2015 22:08 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Godverdomme ANNE HELP KAN JE DE OP REPAREREN AANGEZIEN FLES EEN LUDOLFJE DOET?
Ik doe lief tegen Anne!quote:
Hoe zouden wij dat moeten weten, heb je het al aan de ÖBB gevraagd?quote:Op donderdag 30 april 2015 22:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Weet iemand wellicht of de ÖBB nog een half jaar offline HAFAS gaat bijmaken
Edit: op Drehscheibe kan ik niks vinden
Omdat hier men soms dingen weet waar ik ook met mn pet niet bij komquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hoe zouden wij dat moeten weten, heb je het al aan de ÖBB gevraagd?
Op Twitter reageren ze niet vaak, op FB zo te zien wel.
Maar tegelijk is dat heel wat anders.. In plaats van dat je het overstapprobleem van personeel oplost (wie zegt dat ze dat niet meer doen) maak je een nieuw overstapprobleem voor reizigers.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:22 schreef boriq het volgende:
[..]
als we 'rondje om de kerk' nu eens even overal vervangen door 'corridor-rijden' klinkt het gelijk wat minder negatief
NS' perspectief is materieel koppelen aan personeel, klant perspectief is precies andersom.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:38 schreef Viezze het volgende:
Het idee is toch om personeel meer te laten pendelen, maar materieel zoveel mogelijk als nu te laten rijden? Of willen ze materieel ook laten pendelen.
Op zich is personeel aan materieel koppelen helemaal geen slechte zaak: dan is er in elk geval altijd personeel beschikbaar om de trein ergens heen te rijden, zodat een station niet dichtslibt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:39 schreef b2py het volgende:
[..]
NS' perspectief is materieel koppelen aan personeel, klant perspectief is precies andersom.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:23 schreef Yreal het volgende:
Het heeft de krant nog gehaald
[ afbeelding ]
BAM! Daar ging m'n bullsbullshitalarm ff heel hard af!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |