Baronnenlijn heet dat toch?quote:Op maandag 4 mei 2015 13:05 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Het pittoreske en gitzwartgereformeerde Heerde op de Veluwe, tussen Zwolle en Apeldoorn in. Born and raised, on the south side is where I spent most of my days.
Ja! In model nog eens nagebouwd ook. Lachen was dat.quote:
Heerde-Zuid, das de afrit naar de McDonalds tochquote:Op maandag 4 mei 2015 13:05 schreef DeaDLocK2K het volgende:
on the south side is where I spent most of my days.
Klopt. Fraaie McDonalds. Altijd vriendelijk personeel en je kan er prima zitten.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heerde-Zuid, das de afrit naar de McDonalds toch
Ja maar echt Heerde Zuid was dat niet, dat was meer zo ver buiten Heerde dat je al in Epe was en je kwam dan meer in het westen dan het zuiden van het kutgehucht binnen.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heerde-Zuid, das de afrit naar de McDonalds toch
quote:Op maandag 4 mei 2015 14:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt. Fraaie McDonalds. Altijd vriendelijk personeel en je kan er prima zitten.
Ik ben er dus nog nooit geweest. Het ding is geopend in mijn examenjaar.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt. Fraaie McDonalds. Altijd vriendelijk personeel en je kan er prima zitten.
Lijkt me logisch, dat ding naar Interlaken verbindt vele grote steden. De Pimpel veel minder..quote:Op maandag 4 mei 2015 15:47 schreef bork het volgende:
Mijn ICE morgen 6.36 naar Interlaken rijdt wel, de IC naar Amsterdam van 6.30 niet. (Berlijn Hbf).
Ik werk mijn kleffe McChickenburger en dito patat weg, ik ga pissen en ga door. Zit nooit lang in een Mcquote:Op maandag 4 mei 2015 14:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vanwege 5 mei? En omdat de ICB onder NSR valt en de ICE onder NSI??quote:Op maandag 4 mei 2015 15:47 schreef bork het volgende:
Mijn ICE morgen 6.36 naar Interlaken rijdt wel, de IC naar Amsterdam van 6.30 niet. (Berlijn Hbf).
Ze hebben daar wel een leuke recreatiepoelquote:Op maandag 4 mei 2015 13:05 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Het pittoreske en gitzwartgereformeerde Heerde op de Veluwe, tussen Zwolle en Apeldoorn in. Born and raised, on the south side is where I spent most of my days.
ICE Berlin-Interlaken valt niet onder NS hoor...quote:Op maandag 4 mei 2015 15:53 schreef derLudolf het volgende:
Vanwege 5 mei? En omdat de ICB onder NSR valt en de ICE onder NSI??
Oh ik dacht dat Interlaken een bestemming vanaf NL wasquote:Op maandag 4 mei 2015 16:14 schreef ReisT het volgende:
[..]
ICE Berlin-Interlaken valt niet onder NS hoor...
Amsterdam-Bad Bentheim rijdt wel volgens treinreiziger.nl, daar heb je geen last van stakende Duitse machinisten.
Weer langdurige staking bij Duitse spoorwegen (DB)
Das war einmalquote:Op maandag 4 mei 2015 16:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Interlaken een bestemming vanaf NL was
En dan in Bentheim overstappen op de Westfalenbahn om op het eindstation (waarvan men beweert dat het Bielefeld zou zijn) over te stappen op een ICE naar Berlijn.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:14 schreef ReisT het volgende:
[..]
ICE Berlin-Interlaken valt niet onder NS hoor...
Amsterdam-Bad Bentheim rijdt wel volgens treinreiziger.nl, daar heb je geen last van stakende Duitse machinisten.
Weer langdurige staking bij Duitse spoorwegen (DB)
Wat is er kaput?quote:NS online @NS_online 2 min.2 minuten geleden
Amsterdam Zuid-Hoofddorp: er rijden minder treinen door herstelwerkzaamheden. http://bit.ly/NSinfo #AsdzHfd
Zo leer je nogeens watquote:Op maandag 4 mei 2015 16:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, het ligt zelfs niet in Duitsland zie ik zojuist
En een ICE station. Hoog tijd dat Hoogeveen ook die ook krijgt (y)quote:
Nee, alles kan niet om twee plaatsen draaien. Alles draait namelijk om Geerdijk Centraal en dat zou als eerste in aanmerking moeten komen voor een ICE stationquote:Op maandag 4 mei 2015 16:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En een ICE station. Hoog tijd dat Hoogeveen ook die ook krijgt (y)
Heerlijke trein verder hoor, Berlijn - Interlaken, heb er in gezeten vanaf Berlin Tief naar Frankfurt Main Hbf.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, het ligt zelfs niet in Duitsland zie ik zojuist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |