Oe, die tip wil ik ook graag horen. Mijn enkels doen ook mee. Tot bloedens toe krabben werkt niet goed kan ik vertellen.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:37 schreef Limone het volgende:
Ik word trouwens gek van de jeuk... op mijn scheenbeen.Wat kan ik er tegen doen? Help!
Hoe komt oktober nu zo vol jongetjes?quote:Op donderdag 30 april 2015 19:40 schreef J0ycie88 het volgende:
Estrys, ook al een jongetje!!![]()
Jantina, ga jij het rijtje compleet maken?
Oh god ja. Die enkels vergat ik even..quote:Op donderdag 30 april 2015 19:40 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Oe, die tip wil ik ook graag horen. Mijn enkels doen ook mee. Tot bloedens toe krabben werkt niet goed kan ik vertellen.
51%quote:Op donderdag 30 april 2015 19:41 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Hoe komt oktober nu zo vol jongetjes?best bizar, hoe groot is die kans nou!
Mijn man gromt naast mij, dat Bartholomeus met een hoofdletter moet. Zeikerd. Zijn de hormonenquote:Op donderdag 30 april 2015 19:36 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Even quoten voor wijzigingen!
Mag ik erin? 4 augustus, geslacht een verrassingquote:Op donderdag 30 april 2015 19:36 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Even quoten voor wijzigingen!
Ik neig op dit moment naar een ziekenhuis bevalling. Puur omdat ik het doodeng vind, niet weet wat mij te wachten staat en er best wel tegen op zie. Gelukkig vergoed mijn verzekering een ziekenhuisbevalling sowieso, waardoor dit ook een goede optie is.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:50 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hoe denken jullie eigenlijk over thuis bevallen vs. poliklinisch? (voor zover je die keuze dus hebt).
Iemand die bewust voor thuis kiest?
Ik ben me wat aan het inlezen, want het lijkt me aan de ene kant wel heel relaxed. Maar ik lees ook dat 49% van de vrouwen bij een eerste bevalling alsnog naar het ziekenhuis gaat? Vond ik dan wel weer veel.
Hormonen moet je heel serieus nemenquote:Op donderdag 30 april 2015 19:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Vorig jaar was augustus (?) een meisjes maand. Of een andere maand. Je zou haast zeggen dat statistisch gezien Jantina wel een meisje moet krijgen.
[..]
Mijn man gromt naast mij, dat Bartholomeus met een hoofdletter moet. Zeikerd. Zijn de hormonen![]()
Check!quote:Op donderdag 30 april 2015 19:53 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Mag ik erin? 4 augustus, geslacht een verrassing
Zijn dank is grootquote:Op donderdag 30 april 2015 19:54 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Hormonen moet je heel serieus nemen
Ik zou graag thuis bevallen, maar mijn man is het er niet mee eens.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:50 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hoe denken jullie eigenlijk over thuis bevallen vs. poliklinisch? (voor zover je die keuze dus hebt).
Iemand die bewust voor thuis kiest?
Ik ben me wat aan het inlezen, want het lijkt me aan de ene kant wel heel relaxed. Maar ik lees ook dat 49% van de vrouwen bij een eerste bevalling alsnog naar het ziekenhuis gaat? Vond ik dan wel weer veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |