hahaha true!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze normaal een schaar gebruikt?
ik ook niet bah!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:36 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben ook geen fan van die ingeblikte zooi
Jawel johquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:38 schreef megamandy het volgende:
Wat tellen ze "gewoon" tonijn dan ook niet goed?
TV / SBS 6 stopt al na één week met nieuwe vrijdagavondquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:40 schreef LPFAN het volgende:
ff offtopic, sbs weet ook niet meer wat ze moeten uitzenden he ;p weer harry potter films
ah vandaar ;pquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
TV / SBS 6 stopt al na één week met nieuwe vrijdagavond
Beau verlengt het contract niet, kijkcijfers vallen tegen, dus wieberenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:40 schreef LPFAN het volgende:
ff offtopic, sbs weet ook niet meer wat ze moeten uitzenden he ;p weer harry potter films
Ik vind het bijna een reden om ze te bellen... voor mijn buurman en schuin bovenbuurmanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:47 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind die bonje met de buren promo toch wel intrigerend eigenlijk
Ja ik twijfel ok om die te gaan kijken. Het eerste seizoen was ruk, maar wie weetquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:47 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind die bonje met de buren promo toch wel intrigerend eigenlijk
Is het zo erg ja?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind het bijna een reden om ze te bellen... voor mijn buurman en schuin bovenbuurman
Die maken zo veel ruzie met gooien/schreeuwen/slaan op de muren, dat de rest er meer last van heeft dan die 2 zelfquote:
But it is Jamie Oliver!!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:50 schreef timmmmm het volgende:
Nooi van gehoord deze vent. Dat fake overenthousiaste matige engels staat me nu al tegen
quote:Fish Tales
By Bart van Olphen
Cooking videos where I will show you recipes, tips and tricks on how to make the perfect sustainable seafood dish.
Nounou wat een grootheidquote:17.350 abonnees
317.346 weergaven
ze kan niet eens snijden! ;pquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:57 schreef timmmmm het volgende:
Je zou toch verwachten dat als je hier bent gekomen dat je wat beter een uitje kan snipperen Sandra.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |