abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152155932

Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van PostNL.
Vanaf 1 Juni 2012 heet TNT Post PostNL.

Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere PostNL'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!

Salaristabel:

De Emolumententabel

Handige linkjes voor klanten:

Consumenten:
PostNL voor Thuis
Posttarieven
Adres zoeken
Postcode zoeken
Verhuisservice
Bewaarservice
Postzegeluitgiftekalender
Klantenservice voor complimenten en klachten

Zakelijke klanten:
PostNL Zakelijk

Veel gebruikte afkortingen en termen:
HAH = Huis aan Huis
HSM = HuisNummerSorteermachine
Lola = Los en Laad ruimte
VOS = Vroege Ochtend Sortering
TC = Teamcoach
VBL/VBG = Voorbereidingslocatie/gebied
CVL = Centrale voorbereidingslocatie
Afschrijven = (Verkeerd gesorteerde) post herstellen/retourneren m.b.v. sticker
SP = Senior Planner
OR = Ondernemingsraad
TOT = Toeslag Onregelmatige Tijdstippen
VM = Vestigingsmanager
BSK = BesturingsStructuurKeten

Overige linkjes:
Over PostNL
IntranetMail-Thuis voor PostNL'ers

Mensen die hier vaak langskomen

Peterselieman, werkzaam in het noorden des lands
ErwinRommel, Erwin, oud-collega
Selestha, oud-collega
Atmosphere82, werkzaam in Roosendaal
Superkimmi , werkzaam in Roosendaal
KatrienDuck, voorbereidster
Deezertje
ophaling10
4EverBlackEyed
VixenFromHell
Yreal
dud0r, teamcoach
Sebastiaan92
gelestipjes
Kramerica-Industries
Dale__Cooper
Rafierafie
MissionPhailed
Herfstblad
gridjuh
ikwilookevenwatzeggen
posje
V__L_N
DeVliegendeHollander
Houdjemond
Stacking

Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_152156013
Ik ben vandaag weer begonnen na de migraine aanval van dinsdag en het was goed te doen. Wel een paar keer flink op mijn tanden moeten bijten door hoofdpijn.
pi_152159194
Gister vond ik het inderdaad wel veel voor een daldag en vandaag erg rustig.
Volgende week 3 van de 4 dagen een extra wijk erbij. Vorige week voor het eerst in een jaar gelopen, afgelopen dinsdag weer en nu zit die wijk er wel in. Dan weet je weer welke straatjes je kunt combineren zodat je geen onnodige tijd kwijt bent.
Morgen ook wat extra's, gaat lekker zo met de uren.

Het zijn ook een stelletje afzetters, op woensdag staat de daldagtijd. Terwijl ze verrekte goed weten dat het een piekdag is. Lekker besparen op al die mensen die extra tijd vergeten door te geven.

[ Bericht 21% gewijzigd door swimmie86 op 30-04-2015 19:38:29 ]
pi_152159720
Hier krijgen we volgende week woensdag 10 minuten meer dan op een daldag, maar het wordt een piekdag met HAH :N

Hopelijk valt het allemaal mee, want ik heb er even niet aan gedacht dat ik tegenwoordig op woensdag een ander baantje heb om 17.00 :X en nu heb ik dus 2 wijken die normaal met HAH 2 uur per stuk zijn. Dat baantje heb ik nog maar net en ik ben dus vergeten door te geven dat ik dan maar 1 wijk wilde :')
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_152160586
Met die verschoven piekdagen, zoals volgende week woensdag, passen ze die tijden qua uitvoering toch vaak pas achteraf aan? Is bij ons althans meestal zo op zulke dagen
  donderdag 30 april 2015 @ 20:26:43 #6
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_152160996
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 17:07 schreef asabeta1 het volgende:
Ik ben vandaag weer begonnen na de migraine aanval van dinsdag en het was goed te doen. Wel een paar keer flink op mijn tanden moeten bijten door hoofdpijn.
Sterkte maar weer ^O^
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_152161167
Hm weet zo niet meer hoe het hier altijd ging, maar rond de kerst kregen we op de 'dal'dagen (wat extra piekdagen waren) gewoon standaard de tijd van een donderdag, van te voren dus al zo ingeroosterd. Ze weten nu al dat het een piekdag met HAH wordt, waarom niet gewoon de tijd van een dinsdag erop zetten en er eventueel een paar minuutjes afhalen als het echt heel rustig blijkt te zijn. Er is hier ten opzichte van een echte daldag wel wat extra tijd gegeven, dus ik vraag me af of ze er achteraf nog wat bovenop gaan doen uit zichzelf.
pi_152162194
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:26 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]

Sterkte maar weer ^O^
Tnx Pietertje, zo'n nasleep kan helaas lang duuren :(
pi_152166311
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:13 schreef gelestipjes het volgende:
Met die verschoven piekdagen, zoals volgende week woensdag, passen ze die tijden qua uitvoering toch vaak pas achteraf aan? Is bij ons althans meestal zo op zulke dagen
Hier helaas niet, tijden zelf doorgeven.
Blijkt maar weer dat er erg verschillend gewerkt word.
pi_152166378
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:31 schreef VixenFromHell het volgende:
Hm weet zo niet meer hoe het hier altijd ging, maar rond de kerst kregen we op de 'dal'dagen (wat extra piekdagen waren) gewoon standaard de tijd van een donderdag, van te voren dus al zo ingeroosterd. Ze weten nu al dat het een piekdag met HAH wordt, waarom niet gewoon de tijd van een dinsdag erop zetten en er eventueel een paar minuutjes afhalen als het echt heel rustig blijkt te zijn. Er is hier ten opzichte van een echte daldag wel wat extra tijd gegeven, dus ik vraag me af of ze er achteraf nog wat bovenop gaan doen uit zichzelf.
Precies, ze weten dat er HAH bij zit. Hier is het echt de daldagtijd. Gelukkig weet ik nu wat er voor die wijk staat op een piekdag.
Toch netjes tijd kijken en dat dan maar schrijven.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 06:07:27 #11
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_152171620
Mogguh :)

Volgens het rooster ben ik volgende de hele week vrij ipv alleen op woensdag en op vrijdag *O* :')
pi_152172432
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 06:07 schreef Pietertje71 het volgende:

Volgens het rooster ben ik volgende de hele week vrij ipv alleen op woensdag en op vrijdag *O* :')
helaas...is een storing :)
  vrijdag 1 mei 2015 @ 08:36:10 #13
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_152172476
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 08:32 schreef bikkie het volgende:

[..]

helaas...is een storing :)
Hahaha, ik kreeg net een SMSje van Tinie (klinkt alsof ik haar ken, maar nee. De naam stond er bij ;) )
pi_152173173
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 15:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Hier ook. Het lijkt wel of didiza sinds deze week weer is afgeschaft. Rustige piekdagen en drukke daldagen....
Hier is dat al maanden aan de gang. De laatste tijd zitten er op woensdag bijvoorbeeld weer tv-gidsen bij. Waar een jaar geleden de verhouding woensdag donderdag toch minstens 1 op 4 was qua hoeveelheid is het de laatste tijd eerder 1 op 2 of 1 op 3.
pi_152176041
Gisteren was echt een zielig dagje, de ene wijk vier halve tasjes en de andere net anderhalf. Voor de gein eens een keertje de tijd opgenomen. Hou ik ruim 70 minuten over! Ze hadden al iets van 20 a 25 minuten lopen nutten en dan nog dik een uur overhouden. :N
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_152178213
De basistijden voor volgende week kloppen voor geen meter :')

Zo staat er bij 1 wijk 10 minuten.. |:(
  vrijdag 1 mei 2015 @ 13:53:40 #17
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_152179576
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 13:11 schreef Thomas-sama het volgende:
De basistijden voor volgende week kloppen voor geen meter :')

Zo staat er bij 1 wijk 10 minuten.. |:(
Is dit inclusief reistijd van/naar depot? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Pietertje71 op 01-05-2015 14:14:28 ]
pi_152180044
Hier zijn ze ook weer mooi bezig. We krijgen dus nog altijd de planning ook via email, en van die planning moeten we uitgaan omdat mijn werk wel eens fouten bevat. Nu vind ik dat op zich al irritant, want ik gebruik liever gewoon mijn werk.... maar nu is er ineens in mijn werk een wijk voor morgen veranderd. Ik vermoed dat ze dit wel bewust gewijzigd hebben, maar als ik hun regeltje toe pas, doe ik dus gewoon de wijk die ik in de mailplanning heb staan :')
Nog niks van ze gehoord over een wijziging verder, maar aangezien ik morgen waarschijnlijk als eerste op dat depot sta toch maar even bellen welke ik nu mee moet nemen. Baal er ook wel een beetje van dat ik gewoon dan zonder overleg weer ineens een grotere wijk krijg maar dat is weer wat anders :P
  vrijdag 1 mei 2015 @ 14:15:12 #19
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_152180122
mijnwerk planning/rooster doet het weer :)
pi_152182035
Zag nu ook een mededeling trouwens, wij moeten hier idd zelf onze tijden doorgeven op de verplaatste piekdagen ;)
  vrijdag 1 mei 2015 @ 17:39:32 #21
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_152185438
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 15:27 schreef VixenFromHell het volgende:
Zag nu ook een mededeling trouwens, wij moeten hier idd zelf onze tijden doorgeven op de verplaatste piekdagen ;)
Hier ook, en er zullen altijd mensen zijn die het uit nonchalance vergeten, of gewoon niet met die site kunnen omgaan, dus dat is weer winst voor ons bedrijf.

Iemand nog die leuke promofilmpjes op Mijn PostNL gezien, over PostNL in de toekomst? Kennelijk is het de bedoeling dat we dan ook nog tijdens het bezorgen wat boodschappen meenemen (net als de Albert thuisservice), dan gelijk wat vuil linnen meenemen voor de stomerij, en wat omaatjes in de steunkousen hijsen. _O-
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_152187233
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 17:39 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

en wat omaatjes in de steunkousen hijsen. _O-
Wat oudjes aankleden aan het einde van je ronde om 17:00 ofzo. Als er weer eens een tas verkeerd staat wordt dat zomaar 19:00 :P
  vrijdag 1 mei 2015 @ 19:20:54 #23
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_152188073
quote:

[..]

Hier ook, en er zullen altijd mensen zijn die het uit nonchalance vergeten, of gewoon niet met die site kunnen omgaan, dus dat is weer winst voor ons bedrijf.

Iemand nog die leuke promofilmpjes op Mijn PostNL gezien, over PostNL in de toekomst? Kennelijk is het de bedoeling dat we dan ook nog tijdens het bezorgen wat boodschappen meenemen (net als de Albert thuisservice), dan gelijk wat vuil linnen meenemen voor de stomerij, en wat omaatjes in de steunkousen hijsen. _O-
Promo...ik dacht wat anders te lezen... :P

[Jambers] Overdag brengt hij/zij de post rond. in de nacht zijn er andere gleuven aan de beurt[/Jambers]
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 1 mei 2015 @ 19:53:17 #24
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_152189099
quote:

[..]

Ondertussen moet je de fiets wel in de gaten blijven houden, want er mag geen post uit verdwijnen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_152189576
quote:

[..]

Hier deden ze nooit zo moeilijk. Dus zal op het uren overzichtje van de gelopen wijken in week 20 en 21 wel weer een code als W19 of week 19 opduiken. :Y
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  vrijdag 1 mei 2015 @ 20:16:16 #26
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_152189773
Ze hebben het steeds over meer service. Maar we kunnen alleen maar steeds minder service leveren. Ik geloof dat er een hele hoop bezorgers zijn die geen vast wijk hebben. Die kennen de mensen uit hun buurt niet. Bezorgers zijn gehaast en kunnen dingen niet afronden, dat merken mensen heus.

Ik hoor op straat niet anders dan dat het met de service slecht gesteld is. Mensen vinden het raar dat ze hun post niet aan mogen pakken op straat bv. Maar ook dat ik collega's heb die geen poststukken mee willen nemen naar de brievenbus. Of die even de moeite nemen om uit te leggen hoe het zit met een portokaart.

En laten we wel zijn, in het bedrijf kunnen we het niet eens voor 'onze' eigen mensen.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  zaterdag 2 mei 2015 @ 06:25:45 #27
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_152201285
De oude vertrouwde 'postbode-service' is langzaam...snel aan het verdwijnen mede door de inzet van deeltijdwerkers die een baan willen/moeten hebben maar totaal niet geïnteresseerd zijn in het beroep(geldt voor elk beroep!), de handelswijze van bovenaf wat voor wrijving onder het personeel zorgt want de collegialiteit is ook aan het verdwijnen. Mede door o.a. de doorschuif, negeer en service doe je maar in je eigentijd-mentaliteit van PostNL.
Sommigen kijken al tegen het beroep postbezorger aan alsof je één of andere debiel bent die nergens anders een baan kan krijgen, en dat werkt vaak ook demotiverend als je dan ook nog eens door je eigen werkgever niet serieus en goed wordt behandeld.
Ik zeg o.a. dit al veel langer en werd er op aangesproken of genegeerd dat het allemaal wel mee valt.

Toen er veel onderling werd geregeld en je je collega's mee ging helpen ging het volgens mij beter.
Nu mag je zowat niets meer doen zonder toestemming in drievoud en als je je collega kan helpen, moet je op je kont blijven zitten. Of je doet het maar in je eigen tijd.
En omdat er gelukkig nog wel mensen werken bij PostNL doen die vaak ook iets in eigentijd om toch die extra service te willen verlenen. Maar niet zo zeer voor PostNL, maar voor zichzelf en de mensen waar mee zij werken(zowel klanten als collega's). Helaas voor deze groep delven zij, op den duur, het onderspit, waardoor sommigen de service en collegialiteit voor lief laten en zich steeds meer met hun zelf blijven bemoeien.
Ook bij de service/helpdesk van PostNL worden mensen er uit geknikkerd die geen vankastjenaardemuur-mentaliteit hebben.

Nog in het propagandablad gelezen over die mw. waar de post netjes van was 'opengesneden'?
Antwoord: ontwijkend en ontkennend.
Zeg gewoon dat die dure sorteermachine de post 'verpulverd' en dat daar aan gewerkt word, maar dat dat geen prioriteit heeft want dat is service verlenen en dat gaat ten koste van de snelheid, tijd en geld.

Goedemorgen :)
pi_152201788
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 20:16 schreef V__L_N het volgende:
Ze hebben het steeds over meer service. Maar we kunnen alleen maar steeds minder service leveren. Ik geloof dat er een hele hoop bezorgers zijn die geen vast wijk hebben. Die kennen de mensen uit hun buurt niet. Bezorgers zijn gehaast en kunnen dingen niet afronden, dat merken mensen heus.
Ik doe graag wat extra's, heb al jaren een vaste wijk waar iedereen me kent. Maar als PostNL zich ermee gaat bemoeien, is voor mij de lol er af. Kijk ons eens een sociaal bedrijf zijn... :(

Maar op zich niet eens zo'n slecht idee, veel postbezorgers hebben meer opleiding dan nodig is om die folders rond te brengen, sommigen hebben al een andere loopbaan achter de rug, of doen het bezorgen naast studie of andere baan. Een wegbezuinigde medewerker uit de thuiszorg bijvoorbeeld, kan zo mooi haar passie en vaardigheden blijven benutten in de wijk. In haar eigen tijd weliswaar, of hooguit tegen minimum loon. En de lucht uit het bezwete shirt moeten de mensen maar voor lief nemen :)
  zaterdag 2 mei 2015 @ 08:59:32 #29
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_152201879
ik ben zelf eigenlijk wel blij dat ik geen vaste wijk heb, ik zou het denk ik niet volhouden om 3,5 jaar lang dezelfde wijk te lopen :X
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_152201993
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 08:59 schreef superkimmi het volgende:
ik ben zelf eigenlijk wel blij dat ik geen vaste wijk heb, ik zou het denk ik niet volhouden om 3,5 jaar lang dezelfde wijk te lopen :X
In mijn beginjaren heb ik ook altijd overal en nergens gelopen. Ik loop nu al vier of vijf jaar iedere dag dezelfde wijk en dat bevalt me eigenlijk prima. Dan weet je tenminste wat je kunt verwachten.
pi_152201996
Net even dat filmpje over PostNL in 2020 bekeken. :')
  zaterdag 2 mei 2015 @ 09:24:16 #32
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_152202080
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 08:45 schreef zombo het volgende:

[..]

Ik doe graag wat extra's, heb al jaren een vaste wijk waar iedereen me kent. Maar als PostNL zich ermee gaat bemoeien, is voor mij de lol er af. Kijk ons eens een sociaal bedrijf zijn... :(

Maar op zich niet eens zo'n slecht idee, veel postbezorgers hebben meer opleiding dan nodig is om die folders rond te brengen, sommigen hebben al een andere loopbaan achter de rug, of doen het bezorgen naast studie of andere baan. Een wegbezuinigde medewerker uit de thuiszorg bijvoorbeeld, kan zo mooi haar passie en vaardigheden blijven benutten in de wijk. In haar eigen tijd weliswaar, of hooguit tegen minimum loon. En de lucht uit het bezwete shirt moeten de mensen maar voor lief nemen :)
Idd.

Ik heb 3 vaste wijken en doe voor de één wat meer (extra's) dan voor de ander ;) Ik vind het prettig de mensen te kennen en zij mij(dit geldt voor sommigen de meesten dan ;) )

Ik heb al enkele drukke banen , ervaringen, kennis en opleidingen achter de rug en heb om bepaalde redenen nu voor een parttimebaan waar in ze elke malloot ongezien aannemen gekozen, of iig werktijden die goed passen bij mijn persoonlijke situatie.

[ Bericht 3% gewijzigd door Pietertje71 op 02-05-2015 09:53:02 ]
  zaterdag 2 mei 2015 @ 09:56:27 #33
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_152202386
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 09:14 schreef Rafierafie het volgende:
Net even dat filmpje over PostNL in 2020 bekeken. :')
quote:
JJ ten Westenend-Stroomberg

Het was echt super om mee te doen aan de film! Een dag om nooit meer te vergeten! Dank je wel Tom Westra voor de super ervaring!

Irma Veenhuijsen-Menge

Zeker weten, het was genieten. Mooi om met zoveel mensen van PostNL een film te maken. De samenwerking was top. Bedankt Tom Westra voor deze unieke ervaring.

:')
Iets zegt mij dat dit dames zijn die dit voor de lol erbij doen en/of totaal geen benul hebben hoe PostNL werkelijk werkt ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door Pietertje71 op 02-05-2015 10:10:03 ]
pi_152207206
Wilde op Mijn Werk melden dat ik 4 HAH tekort kwam (anders altijd een flinke stapel over), maar hij zegt: fout! Onder de 5 mag je niet melden. Nou, dan mag er onder de 5 ook niet geklaagd worden ;)
pi_152207624
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 14:19 schreef zombo het volgende:
Wilde op Mijn Werk melden dat ik 4 HAH tekort kwam (anders altijd een flinke stapel over), maar hij zegt: fout! Onder de 5 mag je niet melden. Nou, dan mag er onder de 5 ook niet geklaagd worden ;)
|:(
Ongelofelijk.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 18:34:25 #36
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_152212957
Ja, dat had ik ook al een keer ontdekt. En natuurlijk had ik wel een klacht de eerste tig weken dat het gebeurde.

Vandaag kwam ik de vervanger van me tc tegen en natuurlijk zonder bedrijfskleding. Kreeg heel grappig een hesje aangeboden. Waarop ik natuurlijk (totaal ondoordacht) antwoorden, "nee dankje, ik probeer juist kleding uit te trekken niet steeds meer aan te trekken." Dat leverde me wel weer een hele wazige blik op. Maar goed, foei voor mij...
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_152219204
Lol, postbezorger in de Dichtbij staat op de foto met een cavia O+

Ik zal misschien een uitzondering zijn, maar ik vind optivo best oke om mee te werken.
Alleen dat je niet mag lopen of praten slaat nergens op.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_152219799
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, postbezorger in de Dichtbij staat op de foto met een cavia O+

Ik zal misschien een uitzondering zijn, maar ik vind optivo best oke om mee te werken.
Alleen dat je niet mag lopen of praten slaat nergens op.
Optivo is toch juist vooral dat je niet mag praten en niet van je plek mag komen?
Ik vond de regels altijd wel erg overdreven, stond een bakkenkar 3 cm buiten de lijntjes, dan werd de heleboel meteen afgekeurd door de controleur.
pi_152220743
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 22:36 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Optivo is toch juist vooral dat je niet mag praten en niet van je plek mag komen?
Ik vond de regels altijd wel erg overdreven, stond een bakkenkar 3 cm buiten de lijntjes, dan werd de heleboel meteen afgekeurd door de controleur.
Ik zie de voordelen wel van het aan 1 kast zitten
Heb ook in teams gezeten, waar ik de hele wijk zag :')

Vind het wel prettig als de wijken voor je gepakt worden. :@

Mensen hier praten gewoon met elkaar.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_152224226
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik zie de voordelen wel van het aan 1 kast zitten
Heb ook in teams gezeten, waar ik de hele wijk zag :')

Vind het wel prettig als de wijken voor je gepakt worden. :@

Mensen hier praten gewoon met elkaar.
Voor het optivo zat ik ook wel vaak aan één kast. Alleen als een wijk snel af moest hielp je dan iemand anders even.

Verschil met nu is dat ze nog steeds vragen om even bij te springen maar vervolgens krijg je geen hulp meer met je eigen wijken omdat die mensen hem gewoon peren of niet mogen helpen.

Daarnaast kan je niet meer met twee personen achter een kast zitten door dat handvat van die kar rechts van je.
pi_152226745
Die karren naast je hebben ze hier al heel snel weer afgeschaft, bijna niemand vond dat fijn werken. En dat altijd voor dezelfde kast werkt alleen in theorie aangezien er altijd wel mensen vrij/ ziek zijn. Voor optivo had het merendeel ook al een vaste kast dus in dat opzicht is er weinig veranderd. Zelf sta ik echter nog steeds vrijwel iedere dag weer voor een andere kast.
  zondag 3 mei 2015 @ 10:15:22 #42
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_152228516
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 05:14 schreef gelestipjes het volgende:
Die karren naast je hebben ze hier al heel snel weer afgeschaft, bijna niemand vond dat fijn werken. En dat altijd voor dezelfde kast werkt alleen in theorie aangezien er altijd wel mensen vrij/ ziek zijn. Voor optivo had het merendeel ook al een vaste kast dus in dat opzicht is er weinig veranderd. Zelf sta ik echter nog steeds vrijwel iedere dag weer voor een andere kast.
De enige verbetering van Optivo vind ik het vossen in een carré. Athans, voor de grove post. Vroeger voste iedereen alles in een voskast (alleen pakjes en vaste bundels gooide je in de plaatwerkkast), en dan was je klaar en dan moest je nog met z'n allen in processie met een rood karretje met een grize bak erop langs al die kasten lopen voor het vakken trekken. Door rechtstreeks in de bakken te vossen scheelt het een hoop werk.
pi_152280041
Het HAH is hier woensdag en zaterdag gelukkig maar 1 tas, zelfs voor mijn grotere wijken :) hopelijk is er bij iedereen weinig :P
  woensdag 6 mei 2015 @ 06:30:52 #44
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_152320595
Vandaag een dagje vrij maar wel richting Leeuwarden voor onderhoud en de achterband laten vervangen van de scooter. De tijd krijg ik betaald.

mijnpostnl(ik had het nog niet gelezen)
quote:
Inhoud begint hier
< Berichten PostNL
UREN
01-05-2015

Beste postbezorger,

Gistermiddag is, zoals gebruikelijk, de planning gepubliseerd met de daarbij behorende tijden.
Helaas is er een fout gemaakt en daardoor is er, naar verwachting, te veel tijd ingecalculeerd.
Daarom zullen vandaag of morgen de tijden worden aangepast aangezien de volumes voor vorigende week bijzonder laag zijn.
Voor woensdag is er naar verwachting 35% minder volume t.o.v. zaterdag, op donderdag 21% minder en op vrijdag zelfs 74%.
Mocht nu blijken dat je volgende week wel meer tijd nodig hebben gehad dan de aangegeven tijd dan kan je dit via de gebruikelijke manier aangeven.

Met vriendelijke groet,
Procesmanager Bezorgen Friesland
PostNL Productie

[ Bericht 66% gewijzigd door Pietertje71 op 06-05-2015 08:00:27 ]
pi_152322708
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 06:30 schreef Pietertje71 het volgende:
Vandaag een dagje vrij maar wel richting Leeuwarden voor onderhoud en de achterband laten vervangen van de scooter. De tijd krijg ik betaald.

mijnpostnl(ik had het nog niet gelezen)

[..]

OMG hoe slecht wil je het hebben.
Maar als ik het goed begrijp hebben ze donderdag 30 april het rooster van deze week (van wo-za) geplaatst en willen ze die tijden aanpassen omdat de volumes van vorige (volgende?, beetje onduidelijk) week laag zijn.
Om dit duidelijk te krijgen moet je toch wel een iq van 150 hebben.
pi_152323380
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:39 schreef swimmie86 het volgende:

[..]

Maar als ik het goed begrijp hebben ze donderdag 30 april het rooster van deze week (van wo-za) geplaatst en willen ze die tijden aanpassen omdat de volumes van vorige (volgende?, beetje onduidelijk) week laag zijn.
Ach ja, je moet wat met een omzet (1e kwartaal) van slechts 1,06 miljard.
  woensdag 6 mei 2015 @ 10:56:53 #47
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_152324771
Laat ik hier ook maar weer eens buurten. Hebben jullie me gemist ? :*

Weinig post vandaag. Maar met 8 kasten open best een uitdaging.
Maar we hebben het gered. *O*
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_152327097
Hier ook weinig post en veel kasten onbezet. Maar alles ruim op tijd af, geloof dat vrijwel iedereen al voor half 11 weg was.

Welkom terug trouwens Dud0r. Nu alleen ophaling10 (zoiets was het toch?) nog terug en dan zijn we weer compleet :P
pi_152327231
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:39 schreef swimmie86 het volgende:

[..]

Zoals ik het lees willen ze de tijden van deze week aanpassen, de vorige week gepubliceerde tijden voor deze week kloppen niet omdat er minder post is dan de hoeveelheid waarop die eerder gepubliceerde tijden gebaseerd waren.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 mei 2015 @ 12:51:37 #50
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_152327647
Het grootste probleem is dat niemand meer het overzicht heeft over de al dan niet gewerkte uren. Om dat overzicht wel te krijgen moet je van goede huize komen
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')