De wisselkoers met de pond is ook waardeloos op het moment.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:06 schreef Postbus100 het volgende:
blij dat ik net in Londen ben geweest.
Mee eens, maar 2,25 per transactie daar bovenop is best absurd.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:06 schreef Skv het volgende:
[..]
De wisselkoers met de pond is ook waardeloos op het moment.
Stomme vraag misschien, maar geldt dit tarief dan ook bij de zogenaamde free withdrawal-atm's?quote:Op donderdag 30 april 2015 15:06 schreef Postbus100 het volgende:
blij dat ik net in Londen ben geweest.
Ja, die eventuele fees bij atms worden door de atm-provider opgelegd náást het tarief van je bank. Bij free withdrawal betaal je dus alleen de ING fees.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar geldt dit tarief dan ook bij de zogenaamde free withdrawal-atm's?
In WGR kunnen we er ook niet zoveel mee. Misschien meer iets voor KLB.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:27 schreef Thetallguy het volgende:
Misschien beter voor WGR dan TRV trouwens
Je kunt erop wachten inderdaadquote:Op donderdag 30 april 2015 15:05 schreef Skv het volgende:
Vorige week hebben ze ook de spaarrente verlaagd naar 0,9%
Nu nog even afwachten tot de jaarlijkse bijdrage voor het betaalpakket ophoog gaat.
quote:Op donderdag 30 april 2015 17:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Je bedoelt die actie waarbij je ¤ 5,- krijgt als je ¤ 2.500,- inlegt op je spaarrekening?
Ja, een andere actie waarbij je geld krijgt ken ik niet. Geen idee waar TS het anders over heeft?quote:
En dat zegt uitgerekend dingflofbipsquote:Op donderdag 30 april 2015 19:32 schreef Dingflofbips het volgende:
Eypokeigrappig vent. En dan zo'n heel topic bouwen om vooral dat woordje te slijten. Niet eens in klb of onz waar dit thuis hoort
flikker toch op, die crisis is echt al lang voorbij. Maar het is zo makkelijk om alles maar op die crisis te steken.quote:
Van KNAB weet ik dat ze het (nog?) niet doen...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:51 schreef finsdefis het volgende:
Kut ING. Zijn er andere banken die dit nog niet doen?
Het gaat er hier dus om dat ze het ook uit het duurdere pakket willen schrappen. Nu krijg je natuurlijk wel de vraag, waarom je een duurder pakket zou nemen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:00 schreef Farenji het volgende:
Andere banken doen dit ook. Triodos bijv rekent ook 2,25 per transactie en dan ook nog eens 1% koersopslag erbovenop. Dat zijn gebruikelijke tarieven.
Bij de ING kun je ook een duurder betaalpakket nemen en dan betaal je de extra kosten niet. Maar dan moet je best vaak buiten de EU pinnen om dat eruit te halen. Meer dan 8 keer per jaar in ieder geval.
Ook lekker handig als je in een land bent met een zwakke valuta.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 05:00 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik ben bekend met de bijbetalingen bij geldopname in het VK. Altijd pin ik een enorm groot bedrag, wat ik over houd neem ik gewoon weer mee bij mijn volgende bezoek. Stel ik momenteel met de pijnlijke koers wat uit, misschien zijn de gouden jaren van de zwakke pond wel voorgoed voorbij...
Inderdaad matig van de ING, bij de Rabobank kun je wereldwijd gratis pinnen, als je maar euro's opneemt.quote:Nu heb ik dus begrepen dat hier telkens Eur-zone wordt bedoeld, geen eu. Kijk, dat was het fijne gemak van kostenloos pinnen, ik heb hier de afgelopen vijf jaar nergens op hoeven letten. Dus iedereen met oranje en basis betaalde buiten Eur-landen overal 2,25 bovenop? Tss.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |