zonder spuug welteverstaanquote:Op donderdag 30 april 2015 16:52 schreef Woestijnvos het volgende:
Gewoon tijdens de sex, in de poeper duwen kan ze achteraf pas boos worden.
Dan heb ik een fijne actrice! Maar serieus, dat hele anaal gebeuren trekt mij dus totaal niet... haar daar likken wel, maar zou m er nooit in stoppen...quote:
Ja ik denk dat ze tevreden is. Ik bedoel krijg t niet te horen. Maar merk wel zo nu en dan dat ze hintjes geeft dat k haar moet beffen of duwt ze mn gezicht naar beneden. Das leuk trouwens.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
En waarom dan? Omdat poep? Omdat het niet hoort?
Ik vind je antwoorden wel heel karig moet ik zeggen.
[..]
Dit is een enorme fout die jij maakt. Je moet haar antwoorden niet downplayen. Kan haar heel snel het idee geven dat je haar niet serieus neemt en dus niet luistert naar wat ze zegt.
Is zij overigens tevreden met jullie seksleven? Durft ze er wel open over te praten met jou? Geeft ze uit haar zelf aan wat zij zelf wil en wat zij dus lekker vindt? Vraag je daar weleens naar?
Ik heb haar overigens erna. 6 maanden geleden niet meer iver gehad.quote:Op donderdag 30 april 2015 17:58 schreef Fripsel het volgende:
Misschien moet je haar eens wat minder pushen. Hou er gewoon eens voor n aantal weken over op en kijk wat er dan gebeurd. Als mijn vriend me continue aan m'n kop zou zeuren en met lingerie zou komen om iets bij me gedaan te krijgen zou ik ook denken, rot op met jou ga ik geen gesprek voeren.
Ho dat lingerie gebeuren was een aardigheidje en niet om iets gedaan te krijgen hequote:Op donderdag 30 april 2015 17:58 schreef Fripsel het volgende:
Misschien moet je haar eens wat minder pushen. Hou er gewoon eens voor n aantal weken over op en kijk wat er dan gebeurd. Als mijn vriend me continue aan m'n kop zou zeuren en met lingerie zou komen om iets bij me gedaan te krijgen zou ik ook denken, rot op met jou ga ik geen gesprek voeren.
Daar begrijp je mij verkeerd bij. Ik zeur nirt. Ik verwacht enigszins wel openheid na 3,5 jaarquote:Op donderdag 30 april 2015 17:31 schreef Weltschmerz het volgende:
Vrouwen worden over het algemeen niet heel erg geil van een zeurende kerel. Ze moeten zelf hun grenzen gaan verkennen en verleggen, zelf de stoute schoenen aantrekken. Met een kant en klaar wensenlijstje aankomen is daar niet erg behulpzaam bij.
paar x geprobeerd buiten de sex om. Enkele keren tijdens. Was wel echt een mood killerquote:Op donderdag 30 april 2015 15:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voelt ze zich wel op je gemak bij je, tijdens de seks? Het lijkt er een beetje op dat ze dichtklapt en er dus niet over kan praten.
Praat je hier trouwens alleen tijdens de seks over, of probeer je er ook over te praten wanneer seks niet aan de orde is?
Weet je waarom ze er niet over wil praten?
Ja moslima. Maar doet er verder niets mee. Ze respecteert t geloof.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:54 schreef tuurke77 het volgende:
En waar niemand het over heeft gehad: wat voor seksuele voorlichting heeft ze gehad? Of juist niet?
Is ze toevallig "zwaar" gelovig, of geweest? Kan ook een rol spelen...
Ja, openheid van haar anus. Het probleem is dat je iets van haar verwacht, dat zal voor haar niet de juiste stemming creeeren om eens voorzichtig grenzen te gaan verkennen.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:19 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
Daar begrijp je mij verkeerd bij. Ik zeur nirt. Ik verwacht enigszins wel openheid na 3,5 jaar
Eentje maar?quote:Op donderdag 30 april 2015 16:27 schreef boik het volgende:
[..]
omdat het bij jou geen pretje was wil dat niet zeggen dat het bij alle vrouwen zo is natuurlijk
ik ken er een die heeft hem t liefste in haar poepertje, komt ze eerder klaar dan in haar fluit
Ja goed. Maar ik ga er wel vanuit dat ze op zn minst openlijk kan pratenquote:Op donderdag 30 april 2015 19:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, openheid van haar anus. Het probleem is dat je iets van haar verwacht, dat zal voor haar niet de juiste stemming creeeren om eens voorzichtig grenzen te gaan verkennen.
Ahha denk t niet. Maar heyquote:Op donderdag 30 april 2015 21:38 schreef Teydelyk het volgende:
Gregoir, vraag je dit af:
Zou je vriendin dit Brad Pitt/George Clooney/Andere aantrekkelijke/beroemde/rijke man weigeren?
Daar heb je 't. Er zijn een paar oplossingen voor dit probleem:quote:
Ik train al 6 dagen per week. Ik eet gezond.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:42 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Daar heb je 't. Er zijn een paar oplossingen voor dit probleem:
-werk aan jezelf, ga trainen/verbeter je kledingstijl e.d... reddit.com/r/malefashionadvice, reddit.com/r/fitness
-maak INDIRECT/SUBTIEL duidelijk dat je keuze zat hebt
Zodra ze realiseert dat jij wel de moeite waard bent zal ze hoogstwaarschijnlijk wel van gedachte veranderen. Ga niet constant lopen zeuren en zaniken want als vrouwen ergens een droge spleet van krijgen is dat het wel.
Haha, dat lijkt mij dan ook wel ja.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:47 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
Ik train al 6 dagen per week. Ik eet gezond.
Ik werk als stylist en personal shopper.
Ik rij motor. Dus ik denk dat k t goed doe
Aha dat soort spelletjes heb ik al te vaak gedaan.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:49 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt mij dan ook wel ja.
Toon aan dat je wel bereid bent weg te lopen - al zou je hier waarschijnlijk de relatie niet kapot op laten lopen. En laat subtiel weten dat jij echt wel keuze zat hebt.
Als ze weer eens weigert jou te plezieren, wordt dan afstandelijk till she puts out.
Wat is dan t verschil tussen verwachten en verlangen?quote:Op donderdag 30 april 2015 19:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, openheid van haar anus. Het probleem is dat je iets van haar verwacht, dat zal voor haar niet de juiste stemming creeeren om eens voorzichtig grenzen te gaan verkennen.
Ja want bij seks moet je het altijd van beide kanten willen anders kan het niet. Geweldig voorbeeld. Dus als je graag met borsten speelt moet je zelf ook maar implantaten nemen al ben je een man.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:23 schreef Hiddendoe het volgende:
Laat je zelf eens van achteren nemen door een goedgeschapen kerel.
En daarna moet je hem ook pijpen en alles doorslikken.
Dan weet je tenminste zelf ook wat je zou moeten voelen.
Of zoek een ander wijf die deze dingen wel wil doen, want zo te lezen hecht je meer aan jouw sexuele bevrediging dan aan het geluk van je huidige vriendin(g).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |