GMTA.quote:
Kijk dat is dus waar ikquote:Op donderdag 30 april 2015 15:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, verlangen wel, eisen niet.
In je kont geneukt worden is geen pretje, ik denk dat je een extreem sexueel libido moet hebben om hier genot bij te voelen.
Voor mij blijft de vraag staan: waarom wil een hetero kerel zijn vrouw in haar kont neuken als zij daar niks voor voelt?
Is haar kut niet meer goed genoeg?
En pijpen: het is gewoon smerig, die bittere smaak die opeens je mond in spuit, nou ik ging behoorlijk over mijn nek.
Beffen: ben ik ook geen liefhebber van, is naar mijn mening sterk overrated.
Mannen met lenige vingers kunnen veel meer bij mij 'klaarmaken' dan mannen met een 'lenige' tong.
Hoe zou TS het trouwens vinden als zijn liefje het opwindend zou vinden om hem eerst tot bloedens toe te slaan met een zweep, of om hem te martelen met druppelend kaarsvet?
Of een gloeiendheet strijkijzer?
Hoe dan ook, het is voor ieder weldenkend mens duidelijk dat HIJ meer van de extreme seks is dan ZIJ is.
Hou je meer van pruimenjam dan van boerenkool om maar eens een liedje van Heddy Lester te kwoten.
Deze man kan nog zoveel van zijn vriendin houden, als het seksueel niet snor zit, loopt het spaak.
Is het niet vandaag, dan wel morgen.
Wie zegt dat je vriendin saai is?quote:Op donderdag 30 april 2015 15:23 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
Kijk dat is dus waar ik
Mij ook zorgen om maak.
Ik wil dus niet een ander hebben omdat mijn vriendin saai is. Zogezegd
Ik wil onze relatie op sexuee vlak baar een hoger plan tillen.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:22 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ten eerste: het is snaar waar ze op reageert.
Ten tweede: welke goede argumenten heb jij om die dingen in haar lijf te steken?
Ten derde: hoe weet jij dat jij iemand in zijn kont neuken zo lekker is?
Ten vierde: Lekker voor wie?
Wat een frustratie van deze gebruiker zegquote:Op donderdag 30 april 2015 15:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wie zegt dat je vriendin saai is?
Misschien ben jij wel de freak in dit geval.
Mijn advies: kappen en een ander kutje of kontje zoeken.
Probleem opgelost.
DusDatquote:Op donderdag 30 april 2015 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een frustratie van deze gebruiker zegje kan wel zien dat jouw ervaringen hier in wat minder waren... damn.
Ditquote:Op donderdag 30 april 2015 15:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wie zegt dat je vriendin saai is?
Misschien ben jij wel de freak in dit geval.
Mijn advies: kappen en een ander kutje of kontje zoeken.
Probleem opgelost.
Ja ze vind anale sex vies.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je weleens met haar besproken waarom ze het niet wil? Bevredig jij haar wel oraal overigens?
[..]
Ligt denk ik aan de manier waarop je het doet, maar als je constant aanstuurt op 'laten we dit of dat doen', wordt ze het wel snel zat.
Op wat voor manier praat je?
[..]
Wat zegt ze dan? Doet het pijn? Vindt ze het vies? Wat houdt haar tegen, waarom wil ze het niet?
[..]
Waarom wil ze niet vaker tongzoenen?
[..]
In ieder geval blijven praten, maar dan vooral het gevoelsmatige. Het kan zijn dat ze het idee niet leuk vindt, ze slechte ervaringen heeft, ze er geen behoefte aan heeft en noem het maar op. Je hebt geen enkele keer aangegeven waarom ze het niet wil doen.
Dus omdat jij het niets vond (na een keertje) zullen alle vrouwen het ook maar niets vinden?quote:Op donderdag 30 april 2015 15:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
In je kont geneukt worden is geen pretje, ik denk dat je een extreem sexueel libido moet hebben om hier genot bij te voelen.
Omdat het kan. Omdat seks nou eenmaal samen experimenteren is. Omdat je in de slaapkamer samen grenzen zou moeten verkennen. Omdat het kan.quote:Voor mij blijft de vraag staan: waarom wil een hetero kerel zijn vrouw in haar kont neuken als zij daar niks voor voelt?
Allejezus... Waarom zo kortzichtig?quote:Is haar kut niet meer goed genoeg?
Het is smerig voor jou.quote:En pijpen: het is gewoon smerig, die bittere smaak die opeens je mond in spuit, nou ik ging behoorlijk over mijn nek.
En andere vrouwen houden heel erg veel van beffen. Jouw mening zegt dus eigenlijk alleen wat voor jou, je kunt het niet brengen als een feit. Die 'naar mijn mening' voegt dus enorm veel toe.quote:Beffen: ben ik ook geen liefhebber van, is naar mijn mening sterk overrated.
Elke vrouw werkt net even anders, en dat is de reden waarom je zou moeten (blijven) experimenteren. Dat is de enige manier om te ontdekken wat jij en je partner lekker vinden (en niet lekker vinden).quote:Mannen met lenige vingers kunnen veel meer bij mij 'klaarmaken' dan mannen met een 'lenige' tong.
Bravo. Trek de discussie maar naar de extremen.quote:Hoe zou TS het trouwens vinden als zijn liefje het opwindend zou vinden om hem eerst tot bloedens toe te slaan met een zweep, of om hem te martelen met druppelend kaarsvet?
Of een gloeiendheet strijkijzer?
DAT WEET JE DUS NIET, WANT JE WEET NIET WAT ER SPEELT BIJ HAAR.quote:Hoe dan ook, het is voor ieder weldenkend mens duidelijk dat HIJ meer van de extreme seks is dan ZIJ is.
Niemand eet elke dag pruimenjam, je zondigt vast tussendoor met boerenkool. Waarom? Omdat variatie, omdat het kan. Waarom kontje neuken als je het kutje kan pakken? Omdat variatie, omdat het kan.quote:Hou je meer van pruimenjam dan van boerenkool om maar eens een liedje van Heddy Lester te kwoten.
De enige manier om hieruit te komen is communicatie. Het kan nog alle kanten opgaan...quote:Deze man kan nog zoveel van zijn vriendin houden, als het seksueel niet snor zit, loopt het spaak.
Is het niet vandaag, dan wel morgen.
Ze wil het niet. Misschien heeft ze een goede reden, misschien is het voor haar alleen een gevoel. Waarom ze het niet wil is hierin minder relevant. Op het moment dat zij aangeeft dat ze het niet wil, absoluut niet, hoeft zij daar ook niet elke week weer opnieuw met jou over te debatteren.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:28 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
Ik wil onze relatie op sexuee vlak baar een hoger plan tillen.
En anale sex is puur een vorm van vertrouwen. Het is intiemer dan vaginale sex. En het is iets tussen "vind ik" twee personen die echt om elkaar geven.
Ik vind t idee ook gewoon geil. Het is zogenaamd t verkeerde gaatje en taboo.
En juist omdat t de kont js van mn vrouwtje maakt t voor mij nog erotischer.
En ik ben echt niet iemand die zn lul gelijk erin stopt en gaat roeren. Ik zou ook alles op alles zetten om ervoor te zorgen dat t voor haar op zn minst plezierig word.
Maar afgewezen worden zonder reden en nooit gedaan te hebben. Vind ik overrated.
En waarom dan? Omdat poep? Omdat het niet hoort?quote:
Dit is een enorme fout die jij maakt. Je moet haar antwoorden niet downplayen. Kan haar heel snel het idee geven dat je haar niet serieus neemt en dus niet luistert naar wat ze zegt.quote:Maar ik geloof t niet 100%. Als dat zo was had ik er ook geen vinger in.
Ja communicatie probeer ik ook elke x maar t lijkt echt of t een taboo is bij haar.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus omdat jij het niets vond (na een keertje) zullen alle vrouwen het ook maar niets vinden?
Ik zeg niet dat het plezierig is (zelf geen ervaring met een pik in mijn kont), maar je brengt het als een feit, terwijl het gestoeld is op slechts één persoonlijke ervaring.
[..]
Omdat het kan. Omdat seks nou eenmaal samen experimenteren is. Omdat je in de slaapkamer samen grenzen zou moeten verkennen. Omdat het kan.
Het 'waarom' is niet zo boeiend, het 'waarom niet' is boeiender.
[..]
Allejezus... Waarom zo kortzichtig?
Haar kut kan heerlijk zijn, maar variatie is ook leuk. Hij kan de kont net wat aantrekkelijker vinden dan de kut, waardoor hij haar kont ook aandacht wil geven.
Dat je van je vader houdt betekent niet dat je je geen liefde overhebt voor je moeder, toch? Jij zoent toch ook niet alleen met je lippen, maar gebruik je je tong erbij?
Hij vindt haar kont blijkbaar zo leuk dat hij het wil penetreren. Hij kon net zo goed houden van keelneuken en tietneuken, maar heeft blijkbaar een voorkeur voor haar kontje (naast haar kutje).
[..]
Het is smerig voor jou.
[..]
En andere vrouwen houden heel erg veel van beffen. Jouw mening zegt dus eigenlijk alleen wat voor jou, je kunt het niet brengen als een feit. Die 'naar mijn mening' voegt dus enorm veel toe.
[..]
Elke vrouw werkt net even anders, en dat is de reden waarom je zou moeten (blijven) experimenteren. Dat is de enige manier om te ontdekken wat jij en je partner lekker vinden (en niet lekker vinden).
Een seksuele handeling niet verrichten omdat een ander het niets vindt en dus zelf geen ervaring ermee te hebben is enorm zonde... Het kan zo zijn dat de vriendin enorm kan genieten van zaken waar jij niet van geniet.
[..]
Bravo. Trek de discussie maar naar de extremen.
[..]
DAT WEET JE DUS NIET, WANT JE WEET NIET WAT ER SPEELT BIJ HAAR.
Wat een enorme aannames.
[..]
Niemand eet elke dag pruimenjam, je zondigt vast tussendoor met boerenkool. Waarom? Omdat variatie, omdat het kan. Waarom kontje neuken als je het kutje kan pakken? Omdat variatie, omdat het kan.
[..]
De enige manier om hieruit te komen is communicatie. Het kan nog alle kanten opgaan...
quote:Op donderdag 30 april 2015 15:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ze wil het niet. Misschien heeft ze een goede reden, misschien is het voor haar alleen een gevoel. Waarom ze het niet wil is hierin minder relevant. Op het moment dat zij aangeeft dat ze het niet wil, absoluut niet, hoeft zij daar ook niet elke week weer opnieuw met jou over te debatteren.
Heb je haar weleens gevraagd wat ZIJ zou willen in bed?
Je meent het.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een frustratie van deze gebruiker zegje kan wel zien dat jouw ervaringen hier in wat minder waren... damn.
Waarom ze het niet wil is zeer zeker wel boeiend en relevant.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:34 schreef Sarasi het volgende:
Ze wil het niet. Misschien heeft ze een goede reden, misschien is het voor haar alleen een gevoel. Waarom ze het niet wil is hierin minder relevant. Op het moment dat zij aangeeft dat ze het niet wil, absoluut niet, hoeft zij daar ook niet elke week weer opnieuw met jou over te debatteren.
Ik vraag altijd wat ze wilt. Ik ben hartstikke geïnteresseerd in haar voorkeuren.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Heb je haar weleens gevraagd wat ZIJ zou willen in bed?
Hoogste tijd dus om een nieuwe partner te zoeken.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:45 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
Ik vraag altijd wat ze wilt. Ik ben hartstikke geïnteresseerd in haar voorkeuren.
Maar die krijg ik dus nooit te horen.
Voelt ze zich wel op je gemak bij je, tijdens de seks? Het lijkt er een beetje op dat ze dichtklapt en er dus niet over kan praten.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:45 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
Maar die krijg ik dus nooit te horen.
Mon Dieu.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoogste tijd dus om een nieuwe partner te zoeken.
Huh? rustig maar, het viel mij gewoon op dat je heel erg hamert op jouw eigen ervaring, terwijl dat in dit geval er niet veel toe doet.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je meent het.
Mijn ervaring om in mijn kont geneukt te worden zijn misschien de jouwe niet, maar evengoed was het drie keer niks voor mij.
Ik heb goed uitgelegd waarom ik het niks vond, maar als dat voor jou frustrerend overkomt, het zij zo.
Wel raar, dat de frustraties van TS niet van belang zijn voor jou.
Het is MIJN kont en dus is het MIJN pijn, en als je je daar niks bij kunt voorstellen, dan is dat JOUW probleem.
quote:Op donderdag 30 april 2015 15:38 schreef tharealmb het volgende:
[..]![]()
Dat wordt vaak vergetenIk... ik... ik....
Tja mijn vriendin pijpt ook niet. Kwestie van OF accepteren... of verder gaan. Ik heb het geaccepteerd (ook omdat het me niet heel veel boeit). Als ze niet wil kan je lullen als brugman, maar het gaat niet gebeuren.
Daar hoeft ze geen goede reden voor te hebben IMHO. Sex is gevoel... en als het niet goed voor je voelt moet je het gewoon niet doen.
Daarnaast is de vergelijking "zelf wel eens anaal genomen" niet 1 op 1 te maken natuurlijk. Maar het is niet verkeerd om je eens voor te stellen hoe het voor haar zou zijn als jij je fantasieën mag uitleven... Dan kan je je misschien ook inleven in haar angsten
Niet iedereen is daarin even mondig en niet iedereen kan een gevoel omschrijven. Ik loop in een 'waarom' gesprek ook weleens vast op 'gewoon niet', terwijl ik me doorgaans prima kan uiten en verklaren. Zeker als iemand er voor de zoveelste keer over begint, zou ik er direct helemaal kriegelig en chagrijnig van worden en al helemaal geen reden buiten dat nare gevoel meer kunnen geven.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom ze het niet wil is zeer zeker wel boeiend en relevant.
Het gaat er namelijk omdat je elkaar begrijpt. Dat doe je alleen door uit te leggen wat je voelt, wat het met je doet en dergelijke. Door 'ik wil niet' te zeggen zorg je ervoor dat de ander de reden niet weet en kan er dus geen begrip getoond worden. Je wordt namelijk niets wijzer, behalve dat het een 'nee' is.
Dat is dan ook de reden waarom er over 'gedebatteerd' zal worden; je wil gewoon begrijpen waarom... Dan is het veel nuttiger om er open over te praten en de ander zoveel mogelijk te vertellen wat je erbij voelt en dus te vertellen waarom je iets wel of niet wil.
Vergelijk het met een kind opvoeden... Zegt de ouder alleen maar 'NEE NIET DOEN', leert de kind niets bij. 'NEE NIET ROKEN' haalt weinig uit, maar als je nou ook bij vertelt waarom het kind niet zou moeten roken, zorg je ervoor dat het kind snapt waar die 'NEE' vandaan komt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |