Ik had het over jou.quote:
Lekkerquote:Op donderdag 30 april 2015 16:24 schreef McGrath het volgende:
Zo ik ben thuisen dan eten we ook nog pannekoeken
quote:Op donderdag 30 april 2015 16:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij hebt wel meer rare dingen met je limburgse mosterd.
Ik ga voornamelijk vaak een paar dagen weg.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:27 schreef Etsu het volgende:
Ik draaf wel een beetje door, 6x op vakantie dit jaar.
Vind ik ook wel leuk, maar ja, in je eentje lijkt me dat saai. Daarom een weekje lekker op mn reet aan het strand en zonnen.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ga voornamelijk vaak een paar dagen weg.
Raar dat je dan zegt dat Etsu veevervoer nodig heeft, maar goedquote:Op donderdag 30 april 2015 16:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik had het over jou.
Ik zou Etsu NOOIT beledigen. Hij is groot fan van Oscar en Pluis.
R. Keek niet eens naar pluis om.
Bang voor Pluis zijn, dan is het toch wel hoog tijd om jezelf voor een 140 km/u rijdende trein te werpen.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Raar dat je dan zegt dat Etsu veevervoer nodig heeft, maar goed
R was diep in haar hart misschien een beetje bang voor Pluis
wtfquote:Op donderdag 30 april 2015 16:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bang voor Pluis zijn, dan is het toch wel hoog tijd om jezelf voor een 140 km/u rijdende trein te werpen.
paxconquote:Op donderdag 30 april 2015 16:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is toch zo, wie is er nou bang voor mijn lieve Pluis
Ik denk nog trillend terug aan mijn ontmoeting met Pluisquote:Op donderdag 30 april 2015 16:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is toch zo, wie is er nou bang voor mijn lieve Pluis
rich boyquote:Op donderdag 30 april 2015 16:27 schreef Etsu het volgende:
Ik draaf wel een beetje door, 6x op vakantie dit jaar.
Ja nou, nu naar Birmingham, eind mei naar Gent, in de zomer een paar dagen of een week naar Dublin en een paar dagen naar Berlijn.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vind ik ook wel leuk, maar ja, in je eentje lijkt me dat saai. Daarom een weekje lekker op mn reet aan het strand en zonnen.
haal die vibrator uit je kontquote:Op donderdag 30 april 2015 16:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk nog trillend terug aan mijn ontmoeting met Pluis
Ik las Beijingquote:Op donderdag 30 april 2015 16:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja nou, nu naar Birmingham, eind mei naar Gent, in de zomer een paar dagen of een week naar Dublin en een paar dagen naar Berlijn.
Haal die vibrator uit je kontquote:Op donderdag 30 april 2015 16:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk nog trillend terug aan mijn ontmoeting met Pluis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |