True storyquote:Op donderdag 30 april 2015 14:23 schreef Hiddendoe het volgende:
Laat je zelf eens van achteren nemen door een goedgeschapen kerel.
En daarna moet je hem ook pijpen en alles doorslikken.
Dan weet je tenminste zelf ook wat je zou moeten voelen.
Of zoek een ander wijf die deze dingen wel wil doen, want zo te lezen hecht je meer aan jouw sexuele bevrediging dan aan het geluk van je huidige vriendin(g).
quote:Op donderdag 30 april 2015 14:23 schreef Hiddendoe het volgende:
Of zoek een ander wijf die deze dingen wel wil doen, want zo te lezen hecht je meer aan jouw sexuele bevrediging dan aan het geluk van je huidige vriendin(g).
Heb je weleens met haar besproken waarom ze het niet wil? Bevredig jij haar wel oraal overigens?quote:Op donderdag 30 april 2015 14:16 schreef Gregoir123 het volgende:
alles wat ik denk wat normaal is bij sex doet ze niet. Pijpen is alleen waneer echt geil is, en slikken heeft ze nooit gedaan in onze relatie.
Ligt denk ik aan de manier waarop je het doet, maar als je constant aanstuurt op 'laten we dit of dat doen', wordt ze het wel snel zat.quote:Ik heb heel erg veel fantasieën en elke keer wanneer ik met haar wilt praten word ze boos dat ik dingen forceer. terwijl ik enkel wil praten.
Wat zegt ze dan? Doet het pijn? Vindt ze het vies? Wat houdt haar tegen, waarom wil ze het niet?quote:Maar goed, een vinger in haar anus wannneer ze bijna klaarkomt kan nog wel. maar wanneer ik verder wil gaan word ze boos.
Waarom wil ze niet vaker tongzoenen?quote:Een tongzoen is trouwens ook zo nu en dan.
In ieder geval blijven praten, maar dan vooral het gevoelsmatige. Het kan zijn dat ze het idee niet leuk vindt, ze slechte ervaringen heeft, ze er geen behoefte aan heeft en noem het maar op. Je hebt geen enkele keer aangegeven waarom ze het niet wil doen.quote:Wat moet ik doen? ik ben hartstikke gelukkig met haar, maar op sexueel gebied ben ik gewoon een kinky fucker en wil ik hoe viezer hoe beter. Maar ben ongelukkig.
En als hij dat nou lekker vindt, zou hij het dan ook mogen eisen bij z'n vriendin?quote:Op donderdag 30 april 2015 14:23 schreef Hiddendoe het volgende:
Ook weer zo'n overdreven doorgetrokken reactie. Als hij nou tegen haar zin in door zou gaan of haar pijn zou doen, okay. Hij probeert een balans te vinden tussen wat hij wil en wat zij wil, iets waar hij ook tevreden mee kan zijn.quote:Of zoek een ander wijf die deze dingen wel wil doen, want zo te lezen hecht je meer aan jouw sexuele bevrediging dan aan het geluk van je huidige vriendin(g).
Ik denk dit inderdaad.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
En als hij dat nou lekker vindt, zou hij het dan ook mogen eisen bij z'n vriendin?
Ik snap dit soort vergelijkingen nooit zo.
[..]
Ook weer zo'n overdreven doorgetrokken reactie. Als hij nou tegen haar zin in door zou gaan of haar pijn zou doen, okay. Hij probeert een balans te vinden tussen wat hij wil en wat zij wil, iets waar hij ook tevreden mee kan zijn.
Nou, als je jezelf met de voorbeelden die je noemt al een kinky fucker noemt....welcome to my world....quote:Op donderdag 30 april 2015 14:16 schreef Gregoir123 het volgende:
Wat moet ik doen? ik ben hartstikke gelukkig met haar, maar op sexueel gebied ben ik gewoon een kinky fucker en wil ik hoe viezer hoe beter. Maar ben ongelukkig.
met vriendelijke groeten
Als hij dat lekker vind moet ie gewoon een vriendje voor erbij nemen.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
En als hij dat nou lekker vindt, zou hij het dan ook mogen eisen bij z'n vriendin?
Ik snap dit soort vergelijkingen nooit zo.
[..]
Ook weer zo'n overdreven doorgetrokken reactie. Als hij nou tegen haar zin in door zou gaan of haar pijn zou doen, okay. Hij probeert een balans te vinden tussen wat hij wil en wat zij wil, iets waar hij ook tevreden mee kan zijn.
Pindakaas.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja, je kunt haar moeilijk dwingen. Als je seksleven zo belangrijk voor je is en dit soort dingen niet te overleggen zijn, dan passen jullie dus niet bij elkaar... helaas.
Ah mooi, die vergelijking van je sloeg dus nergens op.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:49 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Als hij dat lekker vind moet ie gewoon een vriendje voor erbij nemen.
Kijk, jij komt met een reden. Je hebt er slechte ervaringen mee, dat jij het niet nogmaals wil is heel goed te begrijpen. Als jouw vriend alsnog zou doorzeuren, zou hij inderdaad alleen maar aan zijn eigen plezier denken.quote:Ik heb het gedaan, tenminste geprobeerd toen ik nog groen als gras was.
Eens maar nooit weer.
Het deed helse pijn, ik bloedde als een rund.
Slechte ervaring. Zie hierboven. Als de TS ons nou kan uitleggen wat er precies speelt, valt er wat nuttigs over te zeggen.quote:Doorslikken van sperma is ook geen pretje, het is smerig en ik kreeg er braakneigingen van.
Nee, maar je trekt je voorstel niet door in het geval dat het de man wel bevalt. Als hij het zelf ervaart, mag hij het dan simpelweg verlangen/verwachten/eisen?quote:Het is toch niet zo gek als ik voorstel dat mannen eerst zelf maar eens moeten ervaren wat het is, voor dat ze zoiets verlangen van hun vrouw.
Wat een reactiequote:Op donderdag 30 april 2015 14:23 schreef Hiddendoe het volgende:
Jij bent altijd goed in iets duidelijk verwoordenquote:Op donderdag 30 april 2015 14:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah mooi, die vergelijking van je sloeg dus nergens op.
[..]
Kijk, jij komt met een reden. Je hebt er slechte ervaringen mee, dat jij het niet nogmaals wil is heel goed te begrijpen. Als jouw vriend alsnog zou doorzeuren, zou hij inderdaad alleen maar aan zijn eigen plezier denken.
Zoiets lijkt hier (vooralsnog) niet aan de orde te zijn. We weten helemaal niet waarom ze het niet wil.
Ik snap daarom ook die hele houding van jou niet. Wat nou als de vriendin het nooit heeft geprobeerd, maar simpelweg bang is voor pijn? Ik weet niet hoe jij het destijds hebt gedaan, maar het bloed pas als je te snel wil. Als TS de tijd ervoor neemt, goed met haar blijft communiceren, goed oplet op haar lichamelijke reactie, haar op haar gemak laat voelen, niets overhaast, dan zou die hele ervaring heel anders verlopen dan bij jou.
[..]
Slechte ervaring. Zie hierboven. Als de TS ons nou kan uitleggen wat er precies speelt, valt er wat nuttigs over te zeggen.
Simpelweg afwimpelen omdat jij het zelf helemaal niets vindt door de slechte ervaringen vind ik wel enorm kort door de bocht.
[..]
Nee, maar je trekt je voorstel niet door in het geval dat het de man wel bevalt. Als hij het zelf ervaart, mag hij het dan simpelweg verlangen/verwachten/eisen?
Dacht het niet. Die hele vergelijking is gewoon... meh.
Jaquote:Op donderdag 30 april 2015 14:59 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wat een reactieik word graag afgezogen. Moet ik dan ook ineens lekker een vent gaan pijpen?
Nee, verlangen wel, eisen niet.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah mooi, die vergelijking van je sloeg dus nergens op.
[..]
Kijk, jij komt met een reden. Je hebt er slechte ervaringen mee, dat jij het niet nogmaals wil is heel goed te begrijpen. Als jouw vriend alsnog zou doorzeuren, zou hij inderdaad alleen maar aan zijn eigen plezier denken.
Zoiets lijkt hier (vooralsnog) niet aan de orde te zijn. We weten helemaal niet waarom ze het niet wil.
Ik snap daarom ook die hele houding van jou niet. Wat nou als de vriendin het nooit heeft geprobeerd, maar simpelweg bang is voor pijn? Ik weet niet hoe jij het destijds hebt gedaan, maar het bloed pas als je te snel wil. Als TS de tijd ervoor neemt, goed met haar blijft communiceren, goed oplet op haar lichamelijke reactie, haar op haar gemak laat voelen, niets overhaast, dan zou die hele ervaring heel anders verlopen dan bij jou.
[..]
Slechte ervaring. Zie hierboven. Als de TS ons nou kan uitleggen wat er precies speelt, valt er wat nuttigs over te zeggen.
Simpelweg afwimpelen omdat jij het zelf helemaal niets vindt door de slechte ervaringen vind ik wel enorm kort door de bocht.
[..]
Nee, maar je trekt je voorstel niet door in het geval dat het de man wel bevalt. Als hij het zelf ervaart, mag hij het dan simpelweg verlangen/verwachten/eisen?
Dacht het niet. Die hele vergelijking is gewoon... meh. Beetje zoals gaan verwachten dat jij eerst een andere vrouw beft voordat jezelf door je vriend gebeft wordt...
Ja ik probeer dus altijd te praten. Maar dan raak ik weer een snoer waar ze vaak boos op reageerd.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:21 schreef thedarklord0033 het volgende:
praten, praten en praten. Ze hoeft het niet te doen? Je moet wel je verhaal kwijt kunnen. Wat als je zegt dat je het voorzichtig doet? Laat haar op haar gemak voelen.
Ik bevredig haar altijd oraal. Ik vind t heerlijk. Zelfs als ze stoppels heeft waar ze zich schaamt doe ik t. I dont mind.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je weleens met haar besproken waarom ze het niet wil? Bevredig jij haar wel oraal overigens?
[..]
Ligt denk ik aan de manier waarop je het doet, maar als je constant aanstuurt op 'laten we dit of dat doen', wordt ze het wel snel zat.
Op wat voor manier praat je?
[..]
Wat zegt ze dan? Doet het pijn? Vindt ze het vies? Wat houdt haar tegen, waarom wil ze het niet?
[..]
Waarom wil ze niet vaker tongzoenen?
[..]
In ieder geval blijven praten, maar dan vooral het gevoelsmatige. Het kan zijn dat ze het idee niet leuk vindt, ze slechte ervaringen heeft, ze er geen behoefte aan heeft en noem het maar op. Je hebt geen enkele keer aangegeven waarom ze het niet wil doen.
Ten eerste: het is snaar waar ze op reageert.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:18 schreef Gregoir123 het volgende:
[..]
Ja ik probeer dus altijd te praten. Maar dan raak ik weer een snoer waar ze vaak boos op reageerd.
En vaak krijg ik dan geen goed argument te horen waarom niet.
Ze geeft vaak dubbele signalen. Aan t begin van onze relatie wilde ze wel anaal proberen. Maar echt de tijd voornemen dat deed ze niet. Ze verwachte ook dat t in 1 x paste.
Maar om te "oefenen" heeft ze denk ik geen zin in
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |