Soms naar de uitgang wel, naar binnen staat het vaak tussen die eerste hekjes gewoon als een grote massa.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat zoals op die laatste foto heb ik echt nog nooit meegemaakt volgens mij, al zo vroeg voorgesoorteerde rijtjes. Fotosoep?
Ja dat idee had ik ook, misschien later op de dag ofzo.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als ik daar stond besloot je pas op het laatste moment welke ingang je nam, op basis van welke het snelst lijkt door te stromen. Wat meestal toch net de verkeerde keuze bleek, uiteraard.
Hebben ze daar nog niks op gevonden? Dat was 10 jaar terug al drama, als je niet erg vroeg was stond je daar gewoon urenlangquote:Op donderdag 30 april 2015 12:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik ook, misschien later op de dag ofzo.
Dat blijf ik altijd wel een klein minpuntje vinden.. die lange wachttijden. Al kan het soms wel gezellig zijn in de rij.
Ja meestal kom ik rond een uur of 1 aan.. en dan ben ik blij als ik om 5 uur binnen ben wat je meestal niet haalt.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog niks op gevonden? Dat was 10 jaar terug al drama, als je niet erg vroeg was stond je daar gewoon urenlang
Ons bier was vorig jaar al op in de wachtrijquote:Op donderdag 30 april 2015 12:08 schreef richolio het volgende:
Wij hadden vorig jaar half 8 afgesproken bij de McDonalds hier, dus iets later gingen we weg. We waren redelijk vroeg, maar man wat duurde het wachten lang. Volgens mij waren we 2/3 uur binnen. Mijn schouders altijdMaar ja, het is wel gezellig heur.
Niet te kort geleden geweest?quote:Op donderdag 30 april 2015 12:21 schreef indiaantje89 het volgende:
The Gaslight Anthem met Against Me naar Utrecht Tivoli de week na Lowlands
Volgens mij in 2003 of 2004 heb ik daar 6 uur!!! gestaan. Uurtje of 3/4 aangekomen donderdag en uiteindeljk pas rond 10 uur binnen. Heb het daarna nooit meer zo erg meegemaakt.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog niks op gevonden? Dat was 10 jaar terug al drama, als je niet erg vroeg was stond je daar gewoon urenlang
Als het in 2004 was heb je nog een tijd tegen Giel Beelen aan kunnen kijken, met zn caravan.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Volgens mij in 2003 of 2004 heb ik daar 6 uur!!! gestaan. Uurtje of 3/4 aangekomen donderdag en uiteindeljk pas rond 10 uur binnen. Heb het daarna nooit meer zo erg meegemaakt.
Klopt was idd met Giel en de caravan. Volgens mij ging Giel zelfs weg zolang duurde het.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als het in 2004 was heb je nog een tijd tegen Giel Beelen aan kunnen kijken, met zn caravan.
Dat was zeker wel 1 van de langste wachttijden. Of het leek zo lang door Giel Beelen.
ik vond the national een enorme tegenvaller (again). Terwijl ik het op plaat best mooi vind.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:30 schreef richolio het volgende:
Inderdaad. Al was vorig jaar ook alles behalve slecht; Jungle, Flume, Royal Blood, The National.. Ga zo maar door hoor. Nomnomnom.
Vanwaar? Ben je trouwens naar Fink geweest? Bleek wel goed te zijn volgens mij. Sowieso heerlijke muziek.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vond the national een enorme tegenvaller (again). Terwijl ik het op plaat best mooi vind.
fink gemist helaas, paar jaar geleden in India wel gezien. Was erg goed toen.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Vanwaar? Ben je trouwens naar Fink geweest? Bleek wel goed te zijn volgens mij. Sowieso heerlijke muziek.
Fink was 2011 vele malen beter.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Vanwaar? Ben je trouwens naar Fink geweest? Bleek wel goed te zijn volgens mij. Sowieso heerlijke muziek.
Whoo.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:32 schreef SpauldingPF het volgende:
Gisteren toch kaarten besteld, gaan met 10-12 man! Line up lijkt wel goed als je je er een beetje in verdiept ja..
De line up is extreem goed!quote:Op donderdag 30 april 2015 20:32 schreef SpauldingPF het volgende:
Gisteren toch kaarten besteld, gaan met 10-12 man! Line up lijkt wel goed als je je er een beetje in verdiept ja..
Ik ben eigenlijk nog niet helemaal overtuigd van hun nieuwe tracks. Het is dat er Franz Ferdinand bij staat maar anders zou zoiets zeer snel skippen. Maar ivm de geweldige live reputatie en de vertrouwen die ik heb in Franz Ferdinand blijf ik het in de gaten houden.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:21 schreef BillDauterive het volgende:
Dat nieuwe lied van FFS is geweldig. En raar, vooral raar
Je hebt haar toch wel een linkje gegeven naar hier toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:09 schreef Nielsch het volgende:
Holy fuck... gisteren vertelde een jonge collega (21) mij dat ze dit jaar voor het eerst naar Lowlands gaat. In plaats van te zeggen: 'supermooi!' begon ik gelijk een verhaal af te steken van: 'ach meisje, ik ging toen ik 16 was voor het eerst naar Lowlands.... dat was in 1998... ik weet het nog goed... zoveel veranderd toen ik er vorig jaar weer eens was..."
En toen realiseerde ik me dus dat ik precies hetzelfde verdrag vertoon als mensen die ik veracht over hun gezeik over 'vroeger was alles beter' en voelde ik me een ouwe lul
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:09 schreef Nielsch het volgende:
Holy fuck... gisteren vertelde een jonge collega (21) mij dat ze dit jaar voor het eerst naar Lowlands gaat. In plaats van te zeggen: 'supermooi!' begon ik gelijk een verhaal af te steken van: 'ach meisje, ik ging toen ik 16 was voor het eerst naar Lowlands.... dat was in 1998... ik weet het nog goed... zoveel veranderd toen ik er vorig jaar weer eens was..."
En toen realiseerde ik me dus dat ik precies hetzelfde verdrag vertoon als mensen die ik veracht over hun gezeik over 'vroeger was alles beter' en voelde ik me een ouwe lul
http://www.lowlove.nl/201(...)en-druppelen-binnen/quote:Maandoverzicht april: De bevestigingen druppelen binnen
Het lijkt een beetje stil te zijn wat betreft Lowlands-gerelateerd nieuws… Stilte voor de storm misschien? Gelukkig werden er in april wel zo’n dertig acts bevestigd, dat het totaal op 82 brengt.
Het was alweer bijna een maand stil wat betreft de boekingen. Gelukkig kwam daar halverwege april een flinke lading nieuwe namen: o.a. Limp Bizkit, Afterpartees en FFS (een samenwerking tussen Franz Ferdinand en Sparks) reizen af naar Lowlands. Voor de mensen die nog niet echt warm werden van deze bevestigingen werd er gelukkig een dag later weer een hele bups bekend met o.a. Paolo Nutini, Tove Lo en Patrick Watson. Een kleine twee weken later werden we verrast met de zelfbevestiging van DJ Tennis, maar de klapper kwam natuurlijk op de valreep: rapper Kendrick Lamar zal na twee jaar terugkeren naar Lowlands!
Weet de line-up je nog steeds niet te bekoren? Misschien is wetenschappelijk onderzoek doen op Lowlands dan jouw roeping. Want wie wil er nou niet weten wat er speelt onder 55.000 bezoekers?!
Het niveau is niet echt heel goed, Collaborations Don't Work is tot nu toe nog de beste van de drie bekende liedjes. Het is wel iets unieks, over een paar jaar is deze supergroep weer uit elkaar.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog niet helemaal overtuigd van hun nieuwe tracks. Het is dat er Franz Ferdinand bij staat maar anders zou zoiets zeer snel skippen. Maar ivm de geweldige live reputatie en de vertrouwen die ik heb in Franz Ferdinand blijf ik het in de gaten houden.
Je moet betalen om het te luisteren toch? Zonde, want ik luisterde ook altijd naar grooveshark. Hopelijk komt er snel een geschikte vervangerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:59 schreef µ het volgende:
Helemaal een LL-playlist gemaakt op Grooveshark, stopt grooveshark ermee
www.grooveshark.com
Nee het kon gratis, maar ik betaalde wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het niveau is niet echt heel goed, Collaborations Don't Work is tot nu toe nog de beste van de drie bekende liedjes. Het is wel iets unieks, over een paar jaar is deze supergroep weer uit elkaar.
[..]
Je moet betalen om het te luisteren toch? Zonde, want ik luisterde ook altijd naar grooveshark. Hopelijk komt er snel een geschikte vervanger
Dat is het ook, al is het voor mij niet echt een supergroep ik wist niet wie of wat de Sparks waren voordat ze met Franz Ferdinand dit project aangingen. Maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:30 schreef BillDauterive het volgende:
Het niveau is niet echt heel goed, Collaborations Don't Work is tot nu toe nog de beste van de drie bekende liedjes. Het is wel iets unieks, over een paar jaar is deze supergroep weer uit elkaar.
MP3's ftwquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:47 schreef µ het volgende:
[..]
Nee het kon gratis, maar ik betaalde wel.
Nu deezer...
Ja waarom ging ik toen gvd nog niet naar Lowlandsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:07 schreef richolio het volgende:
Them Crooked Vultures is pas een toffe supergroep.
dat ligt het ookquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat is het ook, al is het voor mij niet echt een supergroep ik wist niet wie of wat de Sparks waren voordat ze met Franz Ferdinand dit project aangingen. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Op de Pond Facebook pagina staat dat ze op vrijdag spelen. Volgens mij touren ze ook samen met Tame Impala dus ik verwacht hun ook op vrijdag.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Pond ook heel erg kan waarderen, beetje in het straatje van Tame Impala. En ik wil al zo veel zien
leukk maar niet super..quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:07 schreef richolio het volgende:
Them Crooked Vultures is pas een toffe supergroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |