In uren niet maar dat duurt niet lang meerquote:Op donderdag 30 april 2015 10:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Positief blijven. We zitten dichterbij de vrijdag dan de woensdag!
Nee nog niet maar wellicht komt dat nog. Onze vroegere burgemeester was een verzetsheld.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:28 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie ook zo'n krant gehad met soortgelijke artikelen maar dan van je eigen regio?
Leuk om te lezen...nou ja leuk. ..zeg maar interessant.
Hoi Lquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee nog niet maar wellicht komt dat nog. Onze vroegere burgemeester was een verzetsheld.
En goeiemiddag B. En allemaal.
Ja echt heel mooi initiatief.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L
Zou wel leuk zijn als iedereen zoiets krijgt. Hulde iig voor degene die dit verzonnen heeft.
mooiquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt heel mooi initiatief.
Een artikel over burgemeester Cor van Stam:
http://www.crash40-45.nl/(...)innen_de_dijken.html
Geweldig he?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:43 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit![]()
Plicht, waardering en saamhorigheid. Uiterste toewijding. Dubbele krachtsinspanning indien mogelijk en blijmoedig.
heb je goed scrumquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:34 schreef Scrummie het volgende:
Laaaaaaang weekend
Maandag vrij, dinsdag vrij.
Jammer genoeg nog werk liggen voor 't weekend. Maaaaarrrr vaaaanaaavond, heb ik hoofdpijn, dus doe ik lekker niehiehiehiets.
Sterker nog, die is aanwezig in de kraamkamer.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:29 schreef theguyver het volgende:
Kate is aan het bevallen
Inso_ zit natuurlijk nu naar een live feed van de bevalling aan het kijken!
Maar wat een media spectakel zelfs op fok deden ze daar aan mee..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Ja is goed. Nog even een liedje, dat mag wel he?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Feli inso.
En nu weer even normaal doen met z'n allen. Hysterisch gedoe.
Als de naam er isquote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Feli inso.
En nu weer even normaal doen met z'n allen. Hysterisch gedoe.
Bij George 2 dagen na de geboortequote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wanneer wordt dat bekendgemaakt Inso? Weet jij dat?
Maar misschien dit keer wel morgen als ze vandaag het ziekenhuis al uit mag.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt dan nog twee dagen nagelbijten.
Elizabeth Carole Diana? Gokje doen?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar misschien dit keer wel morgen als ze vandaag het ziekenhuis al uit mag.
Al denk ik dat niet.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:47 schreef schommelstoel het volgende:
Er schijnt al een foto gelijkt te zijn van het kindje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.potverdikkie!!!
![]()
Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op zondag 3 mei 2015 18:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij vermoeiend. Als ik je vriend was zou ik in slaap vallen tijdens de sex.
quote:Op maandag 4 mei 2015 10:08 schreef Blaadjes het volgende:
mogguh
oh en:
[..]![]()
ik quote hem hier maar even en niet in FB
Haha ja ik moest lachen.quote:
Morgen komt hier een grote parade door de stad, zin aan..quote:
Heb niks in de planning. Hele dag GTA vrees ik.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Morgen komt hier een grote parade door de stad, zin aan..
gaan jullie nog wat doen morgen?
GTA is zoooo 2013quote:Op maandag 4 mei 2015 11:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heb niks in de planning. Hele dag GTA vrees ik.
haha nee geintje heb zelf net voor 20 euries alle ps3 delen op de rommelmarkt gevonden, maar speel zelf niet..quote:
Dat is minder. Had scrummie niet ook zoiets bij een bepaald spel?quote:Op maandag 4 mei 2015 12:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha nee geintje heb zelf net voor 20 euries alle ps3 delen op de rommelmarkt gevonden, maar speel zelf niet..
OP een of andere vage reden word ik nogal dizzy van het beeld.
Geen idee, maar heb het bij paar spellen Kane en Lynch 1 en 2... wat ook niet vreemd is oek maar ff een ingame filmpje.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat is minder. Had scrummie niet ook zoiets bij een bepaald spel?
Hoi Lavje...quote:
Nou prima toch? Hek is tof.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoi Lavje...
Ik ben sidekick van Hekje geworden!
sorry dat je op deze manier moet horen dat ik je sidekick niet meer ben!
Hoi L!quote:
Spannend! Laat maar komen die kleintjesquote:Op maandag 4 mei 2015 13:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L!
Nog geen kwartels. Maar ze liepen net allebei heel zenuwachtig rond. net of ze uitgang zochten om straks heen te gaan met het spul. Heb al even route beschrijven voor ze uitgeprint richting jouw tuin.
Trouwens is FB nu het drukste topic van BNW?
Haha geen GPS mee gegeven blaadjes?quote:Op maandag 4 mei 2015 13:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L!
Nog geen kwartels. Maar ze liepen net allebei heel zenuwachtig rond. net of ze uitgang zochten om straks heen te gaan met het spul. Heb al even route beschrijven voor ze uitgeprint richting jouw tuin.
Trouwens is FB nu het drukste topic van BNW?
Ik zit te wachten tot 11en30 via die link die jogy poste(sneaky bastard) bans gaat aanvragen bij forum@fok.nlquote:Op maandag 4 mei 2015 13:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Haha geen GPS mee gegeven blaadjes?
of een stippelijn met een kruisje op een kaart?
jup iedereen bemoeit zich er mee!
ik zit met spanning te wachten tot scrummie weer iets briljants er neer kalkt, copycat stookte het vuurtje zo nu en dan eens op..
Heerlijk, beter dan GTST dit
haha dat zou wat wezen.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot 11en30 via die link die jogy poste(sneaky bastard) bans gaat aanvragen bij forum@fok.nl
hahaha ik dacht dat ik erg wasquote:Op maandag 4 mei 2015 14:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha dat zou wat wezen.
Ik krijg een lamme vingen van het F5 indrukken...
maar er gebeurt helaas niet zo veel meer
quote:Op maandag 4 mei 2015 10:08 schreef Blaadjes het volgende:
mogguh
oh en:
[..]![]()
ik quote hem hier maar even en niet in FB
je verpest mijn ideequote:Op maandag 4 mei 2015 13:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot 11en30 via die link die jogy poste(sneaky bastard) bans gaat aanvragen bij forum@fok.nl
Goede naamquote:Op maandag 4 mei 2015 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
Inso, bijna goed! Charlotte Elizabeth Diana
nee joh niet zo veelquote:Op maandag 4 mei 2015 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, mooie naam he? Heb je veel geld verloren met het wedden of valt de schade mee?
Oh gelukkig maar. Ze hadden ook vier namen kunnen geven en Kate's moeder vernoemen.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee joh niet zo veel
klein beetje maar voor de lol
charlotte ... dat was de naam van mijn eerste vriendinnetjequote:Op maandag 4 mei 2015 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
Inso, bijna goed! Charlotte Elizabeth Diana
Mag toch hopen dat die iets ouder was.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
charlotte ... dat was de naam van mijn eerste vriendinnetje
Ik wacht wel tot Amalia wat ouder is, ik doe al klere lang mijn best om een koningshuis te infiltrerenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat die iets ouder was.
Haha miss kun je beginnen als butler.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot Amalia wat ouder is, ik doe al klere lang mijn best om een koningshuis te infiltreren
Drie moderators in een SC is wat veel.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom is dat? Niet meer leuk op UTO SC?
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, het halfje komt tenminste ook nog regelmatig in de COS.
Is dat een bijbelgebod?quote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Drie moderators in een SC is wat veel.
Niet meer blauw?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar.
Gezellig dat je hier eens komt posten
Af en toe slinger ik de stream even aan maar echt nodig is het niet. Het programma volg ik al ruim een half jaar niet meer.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volg jij UTO nog? Ik zie je wel altijd op het plaatjestopic van Tong . Leuk is dat he?
Ja jammer is dat. Ik kijk er elke dag even of er weer een nieuw plaatje staat. Eén van de leukste topics wmb.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Af en toe slinger ik de stream even aan maar echt nodig is het niet. Het programma volg ik al ruim een half jaar niet meer.
Met Raad je Plaatje voor Dummies gaat het niet echt goed. Ik ben daar ook wat minder in de hoop dat een nieuwe generatie die reeks weer op gaat pakken.
Dat raden van plaatjes was in de hoogtijdagen trouwens maar een alibi, het was gewoon een verkapte SC. Lord_Vetinari heeft het daar nog heel moeilijk mee gehad toen hij daar de moderator was. Dat werd een flinke rel. Zelfs pyl, een keurige en erudiete historicus, liep tegen een ban aan.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja jammer is dat. Ik kijk er elke dag even of er weer een nieuw plaatje staat. Eén van de leukste topics wmb.
Serieus? Hahaha. Kan me dat gewoon niet voorstellen van Pylquote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat raden van plaatjes was in de hoogtijdagen trouwens maar een alibi, het was gewoon een verkapte SC. Lord_Vetinari heeft het daar nog heel moeilijk mee gehad toen hij daar de moderator was. Dat werd een flinke rel. Zelfs pyl, een keurige en erudiete historicus, liep tegen een ban aan.
Ik geloof dat Tong geband werd en dat we daar met z'n allen even wat aan gedaan hebben. En met succes, beide heren werden unbanned en L_V moest de aftocht blazen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Serieus? Hahaha. Kan me dat gewoon niet voorstellen van Pyl
Dat is zeker al een paar jaar geleden?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geloof dat Tong geband werd en dat we daar met z'n allen even wat aan gedaan hebben. En met succes, beide heren werden unbanned en L_V moest de aftocht blazen.
Al wel 6 jaar geleden. Fotoloog, ook een deelnemer, was nog moderator van FOT en verleende ons amnestie en werd daardoor door z'n collega's uit de crew gewipt. Zag net dat hij al 6 jaar niet meer op FOK! geweest is.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is zeker al een paar jaar geleden?
Misschien met een andere nick?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Al wel 6 jaar geleden. Fotoloog, ook een deelnemer, was nog moderator van FOT en verleende ons amnestie en werd daardoor door z'n collega's uit de crew gewipt. Zag net dat hij al 6 jaar niet meer op FOK! geweest is.
Tijd is een raar ding.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, die is echt gestopt. Ik verbaasde me alleen dat dat al zo lang geleden is.
Over een half jaar kunnen we je feliciterenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gisteravond had ik m'n 12-jarige FOK!-jubileum zag ik net op m'n profiel.
Als ik het haal en als FOK! het haalt. Nou ja, dat zal wel. Ik denk wel dat FOK! zoals het nu is, z'n langste tijd gehad heeft. Ingehaald door andere sociale media.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Over een half jaar kunnen we je feliciteren
Daar ben ik ook weleens bang voor ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik het haal en als FOK! het haalt. Nou ja, dat zal wel. Ik denk wel dat FOK! zoals het nu is, z'n langste tijd gehad heeft. Ingehaald door andere sociale media.
Jazeker. Kijk maar op Vaccinatietopic.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Dank u. Zijn er nog nieuwe conspiracies?
Ze zouden het kunnen combineren met UTO als dat clubje in die loods als proefkonijnen gaan functioneren. Dat is ook een manier om geld te verdienen.quote:
Je hebt gelijk: in Duitsland is daarover een hoop te doen momenteel. Die versie dreigt te gaan floppen omdat de kijkers zich niet voor de gek willen laten houden.quote:
haha ja die duitsers denken we zijn al eens eerder flink voor de gek gehouden een xx aantal jaar terug.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk: in Duitsland is daarover een hoop te doen momenteel. Die versie dreigt te gaan floppen omdat de kijkers zich niet voor de gek willen laten houden.
Het vreemde is dat het de Nederlandse kijker nauwelijks iets uit lijkt te maken maar In Duitsland haakt de kijker toch redelijk massaal af.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha ja die duitsers denken we zijn al eens eerder flink voor de gek gehouden een xx aantal jaar terug.
Amerika toch ook? weet alleen de reden daarvan niet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het vreemde is dat het de Nederlandse kijker nauwelijks iets uit lijkt te maken maar In Duitsland haakt de kijker toch redelijk massaal af.
In Amerika is het inderdaad ook geflopt maar om een andere reden. Daar zonden ze vanaf het begin maar twee uitzendingen per week uit en na tegenvallende cijfers nog maar één. Toen was het gauw afgelopen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Amerika toch ook? weet alleen de reden daarvan niet.
quote:
Hey Divquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:43 schreef Divje het volgende:
Ik ruik vers (laten we daar maar nieuw van maken) bloed.
Daar kun je idd op wachten Schommel.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]![]()
Het zal waarschijnlijk niet lang duren voor de eerste youtube video's opduiken met complotten over de geboorte van dit kindje.
Hoyhoyquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Div. Hoe is het? Heb je gisteren nog wat leuks gedaan?
Dat vraagt om ee nadere uitlegquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:54 schreef Divje het volgende:
[..]
HoyhoyGoed, nu de kater is verdronken
Even de stad in geweest toen de storm is gaan liggenwas weer een typisch rare avond
Memorabel wel, ruzie met een gangbangmeisje, apparatuur op hol in 't café waardoor de rookmachine maar bleef blazenen de tent eerder sloot. Dus 2 uur lang op het terras zitten in een shirtje met allemaal rare mensen
Ohja en er vloog een flamoes uit een broekje
Hoe gaat ie met jou? Ook weggeweest?
Ik ruik jou niet, is wel chill.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:43 schreef Divje het volgende:
Ik ruik vers (laten we daar maar nieuw van maken) bloed.
Was prachtig, dat gilletjequote:Op woensdag 6 mei 2015 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vraagt om ee nadere uitlegJe hebt guyveriaanse avonturen beleefd
Pics?quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Was prachtig, dat gilletje
Waren 2 danseressen in zo'n strakke visgraat panty (?) en een behoorlijk klein broekje, en tijdens een dansmove van haar verschoof dat broekje en hadden een paar mensen een mooi uitzicht
Gelukkig voor haar had ze het snel doorwant het leek erop dat niemand haar erop ging wijzen
Had ze brazillian of een streepje?quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Was prachtig, dat gilletje
Waren 2 danseressen in zo'n strakke visgraat panty (?) en een behoorlijk klein broekje, en tijdens een dansmove van haar verschoof dat broekje en hadden een paar mensen een mooi uitzicht
Gelukkig voor haar had ze het snel doorwant het leek erop dat niemand haar erop ging wijzen
Wordplay-five!quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was dus ook een bevrijding. Uit een broekje
quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was dus ook een bevrijding. Uit een broekje
Goed onthouden! Perensap met jonge jenever en veel ijsquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Ook wel weer een beetje sneu voor het slachtoffer natuurlijk
Heb jij nog een festival bezocht? Of gewoon lekker thuis de bevrijding gevierd met een, ehh ff denken, was het nou een jenevertje?
Ohh ik kende via jou alleen perensap met veel jenever.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed onthouden! Perensap met jonge jenever en veel ijs
quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed onthouden! Perensap met jonge jenever en veel ijs
Daar heb je nog een enorme kater door opgelopen he? Maar je vond het wel lekker toch?quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ohh ik kende via jou alleen perensap met veel jenever.
ja maar de herinneringen...die zijn kwijt. Behalve van de kater natuurlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar heb je nog een enorme kater door opgelopen he? Maar je vond het wel lekker toch?
quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja maar de herinneringen...die zijn kwijt. Behalve van de kater natuurlijk.
Nee hequote:Op woensdag 6 mei 2015 19:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
kut. nog steeds niks.....moet ze er vanaf halen vrees ik.
helaas maar anders broed ze zich dood. ben al over de tolerantie periode heen...quote:
Ja dan moet je wel he. He bah wat sneu voor die beestjesquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
helaas maar anders broed ze zich dood. ben al over de tolerantie periode heen...
Tis nog vroeg in het jaar maar wel jammer...dit leek zo kansrijk met 8 eitjes...plekje goed...alles goed. zo blijkt maar ze zijn niet zo makkelijk te sturen als kanaries door het licht langer aan te laten waardoor ze eieren gaan poepen en broeden.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dan moet je wel he. He bah wat sneu voor die beestjes
quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heuj !
Dat is een Friends referentie![]()
eeen kruising tussen bulldog en shitzou...een bullshitquote:
Laat dat de pret niet drukken.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is hier de laatste paar weken stukken rustiger, op de andere topics is het wel heel druk.
Pieken en dalen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is hier de laatste paar weken stukken rustiger, op de andere topics is het wel heel druk.
Kinkybotsing is pleite en die kwebbelde gigantisch veel!quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat was wel fascinerend om te lezenquote:Op donderdag 7 mei 2015 13:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kinkybotsing is pleite en die kwebbelde gigantisch veel!
Jammer ga der wel missen met haar 3hoeksverhouding van div en scrum
Wie staat er bovenaan?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Polls zien er goed uit bij de verkiezingen!
Cameron vermoedelijk met de absolute meerderheid. En mijn kiesdistrict na 23 jaar weer conservatives. Goede dag voor het VKquote:
KB is een afhakerT.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kinkybotsing is pleite en die kwebbelde gigantisch veel!
Jammer ga der wel missen met haar 3hoeksverhouding van div en scrum
quote:
Dat is het mooie in GB daar regelen ze het altijd super snel..quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Cameron vermoedelijk met de absolute meerderheid. En mijn kiesdistrict na 23 jaar weer conservatives. Goede dag voor het VK
Nee hoor, en ik date nietquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:26 schreef theguyver het volgende:
[..]aw... en jou date dan?
arme scrummie... wil je een knuffel?
Zeker goede dagquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Cameron vermoedelijk met de absolute meerderheid. En mijn kiesdistrict na 23 jaar weer conservatives. Goede dag voor het VK
Jij neukt gewoon alles wat tetten heeft en een mooie kont?quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jij neukt gewoon alles wat tetten heeft en een mooie kont?
Thnx heb het echt in super korte periode zo mooi gekregen, scheelt dat ik zoveel connecties heb om dat voor elkaar te krijgen! moet alleen nog een luie schommel zien te fiksen ik wil er zo'n een.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Guyv! Nog gefeliciteerd met je mooie huisje! Ziet er tof uit
Haha, dat is wel errug handig jaquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Thnx heb het echt in super korte periode zo mooi gekregen, scheelt dat ik zoveel connecties heb om dat voor elkaar te krijgen! moet alleen nog een luie schommel zien te fiksen ik wil er zo'n een.
[ afbeelding ]
Ja exact, ik zat eerst te denken aan een schommelbank maar dit is veel toffer!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, dat is wel errug handig ja
Das een grote schommel! Heerlijk voor de kids, of ga je er ook regelmatig zelf op
Ik denk echt dat ik het geheim moet gaan houden..quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb al een paar rollen in huis gehaald. Maak ik er voor alle crashers één.
Nee, ik neuk gewoon niet tot serieuze relatie.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jij neukt gewoon alles wat tetten heeft en een mooie kont?
Nog genoeg te doen dusquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja exact, ik zat eerst te denken aan een schommelbank maar dit is veel toffer!
Zowel voor jong als oud!
Maar goed binnenshuis moet er nog zoveel gebeuren, en aan de voorkant ook nog (staat niet op foto)
We komen er toch wel achter hoor. Illuminati je weetquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ik het geheim moet gaan houden..
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We komen er toch wel achter hoor. Illuminati je weet
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:59 schreef Divje het volgende:
TGIF Scrummieonze profeet.
Voor jou!
[ afbeelding ]
Naar de foto's van jou en Scrummie natuurlijkquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Waar zou ze naar kijken
Zaterdag
Vette videoclip
Dan zal ze vast de foto van Scrum meenemen naar bed 's avonds..quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Naar de foto's van jou en Scrummie natuurlijk![]()
En fijne zaterdag gewenst
Nee! Lekker naar de Giro kijkenquote:Op maandag 11 mei 2015 10:17 schreef Domnivoor het volgende:
Ik moet deze week (minimaal) twee dagen werken en mag zelf bepalen wanneer.
Zal ik vandaag gaan werken of niet?
Een paar jaar geleden reed de Giro hier door de stad. Ik heb er 10 seconden naar gekeken, toen waren ze al voorbijquote:
I wish.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden reed de Giro hier door de stad. Ik heb er 10 seconden naar gekeken, toen waren ze al voorbij
Geniet ervanIk ga aan de slag.
Oh zovaak, zo vaakquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:33 schreef Scrummie het volgende:
Goeiemorgen!
Hebben jullie ook wel eens dat je je al helemaal rot kan irriteren aan iemand, als je alleen de stem al hoort?
Erg hequote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:55 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Oh zovaak, zo vaak
*krijgt war flashbacks*
Als je van die persoon dan een sms of facebook bericht krijgt hoor ik die stem gewoon in mijn hoofd. Vreselijk.. echt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Erg he.
Echt, de nekharen gaan overeind bij iemand, de manier van praten, de manier van doen.. godsgruwelijk wat walgelijk
Ik ben blij dat er geen geluid op FOK! zit. Bij sommige users stel ik me hele irritante stemmen voor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:33 schreef Scrummie het volgende:
Goeiemorgen!
Hebben jullie ook wel eens dat je je al helemaal rot kan irriteren aan iemand, als je alleen de stem al hoort?
Haha, daar ben ik ook wel blij om ja. Zou wel eens mee willen luisteren, maar na 10 seconden weer muten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er geen geluid op FOK! zit. Bij sommige users stel ik me hele irritante stemmen voor.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:28 schreef MotherFoker het volgende:
Ik schrik me zojuist een hoedje vanwege mijn eigen ringtone.
Ik weet hoe B. klinktquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, daar ben ik ook wel blij om ja. Zou wel eens mee willen luisteren, maar na 10 seconden weer muten.
Dat viel wel mee tochquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:00 schreef theguyver het volgende:
voor de users die mijn filmpje hebben gezien hoe een rattenkooi te bouwen, weten hoe irri ik klink
quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Blijven dromen Tjack.
[..]
Is dat jouw stemdat had ik totaal niet verwacht eigenlijks. Maar je hebt wel toffe plannen
denk dat die ratjes hun lol niet op kunnen straks!
[..]
Kan niet wachtenMaar eerst Ado - Feyenoord
quote:
Jouw UI = mijn gezicht.quote:
Heuehehehhequote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Jouw UI = mijn gezicht.
fuck nieuwsgierigheid
LiefLav!quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:45 schreef theguyver het volgende:
Loop door een overdekt winkel centrum om even voer te halen bij de dieren winkel.
Schuin achter mij loopt een mannetje van over de 60 en voor mij twee getinte dames.
Kijk dan zegt de oude baas, ze lopen bijna alsof ze aan het dansen zijn.
Met zo zwoele ritme in hun kont, prachtig!
Ik moet lachen om de oude baas en loop met de handen in mijn zakken door.
Dan Neemt de oude baas een klein sprintje en slaat 1 van de 2 meide met een zacht tikje op de kont!
De dames draaien gelijk om en kijken mij boos aan!
Ik sta stil en was een beetje verschrikt dat ik een knal zou krijgen!
De dames zien dat ik verbaasd ben en kijken dan de oude baas aan!
Die oude knar staat tegen het raam van de oude wibra aan en ligt in een deuk!
De dames grinneken nog een keer en kijken mij nog een keer lachend aan en lopen door.
als ik de Irene Promenade uit loop ligt de oude knar nog steeds dubbel van lachen.
Ik doe maak een kleine buiging naar de oude baas,en loop ook met een grijns het winkel centrum uit.![]()
Oh god hoor. Zo lach je in 't echt niet toch?quote:
wel grappig maar hij gaat toch iets te ver de viezerikquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:45 schreef theguyver het volgende:
Loop door een overdekt winkel centrum om even voer te halen bij de dieren winkel.
Schuin achter mij loopt een mannetje van over de 60 en voor mij twee getinte dames.
Dan Neemt de oude baas een klein sprintje en slaat 1 van de 2 meide met een zacht tikje op de kont!
De dames grinneken nog een keer en kijken mij nog een keer lachend aan en lopen door.
als ik de Irene Promenade uit loop ligt de oude knar nog steeds dubbel van lachen.
Ik doe maak een kleine buiging naar de oude baas,en loop ook met een grijns het winkel centrum uit.![]()
Dan hadden ze hem een knal moeten geven.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel grappig maar hij gaat toch iets te ver de viezerik
Half Manisch hoor xDquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:49 schreef Divje het volgende:
[..]
LiefLav!hoe issiee
[..]prachtig!
[..]
Oh god hoor. Zo lach je in 't echt niet toch?
ik outpost 37quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:13 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Zit nu Code 37 te kijken op youtube.
Ken ik niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:13 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Zit nu Code 37 te kijken op youtube.
Die was best komisch dacht ikquote:
Geweldigquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:45 schreef theguyver het volgende:
Hey the guyver,quote:Op woensdag 13 mei 2015 01:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dottekeik heb je gemist al een tijdje hoezie?
Nieuw huisje, en dit keer een mooie tuin.quote:Op woensdag 13 mei 2015 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey the guyver,Hier alles goed hoor, genieten van het mooie weer. En met jou?
O lekker, kan je de BBQ aansteken als het mooi weer isquote:Op woensdag 13 mei 2015 08:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nieuw huisje, en dit keer een mooie tuin.
vanavond chille schommel ophalen en dan kan ik straks ook lekker genieten van de zomer ^^
En? Geslaagd?quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:45 schreef MotherFoker het volgende:
Ik zit nu bij het cbr, moet pas om 11:40 maar er is een storing dus ze zetten alles handmatig in de computer. Examen gaat uitlopen zeiden ze.
Hey Lavenderr, ik kijk het nog wel maar niet meer zo intensief. Het begint een beetje te vervelen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:17 schreef Lavenderr het volgende:
Hey Dot! Long time no see. Hoe gaat het? Nog druk op UTO?
quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:53 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Verdomme weer gezakt man, maar Gevarenherkenning is beter gegaan.
Daar zakte ik juist net op. Alleen nu ben ik hier zoveel mee opgeschoten dat ik bij de andere achteruit bent gegaan. Heb gewoon besproken met mijn rijinstructrice dat ik theorie bij haar volg, en die kan ook gewoon thuis komen. Mijn vader gaf me een maand geleden een weekend cursus cadeau alleen dat was Vrijdag van 19:00 tot 21:00 Zaterdag van 9:00 tot 18:00 en maandag weer van 7 tot 9. Alleen was het meer examen doen uitleggen en niks.quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 13 mei 2015 20:13 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Daar zakte ik juist net op. Alleen nu ben ik hier zoveel mee opgeschoten dat ik bij de andere achteruit bent gegaan. Heb gewoon besproken met mijn rijinstructrice dat ik theorie bij haar volg, en die kan ook gewoon thuis komen. Mijn vader gaf me een maand geleden een weekend cursus cadeau alleen dat was Vrijdag van 19:00 tot 21:00 Zaterdag van 9:00 tot 18:00 en maandag weer van 7 tot 9. Alleen was het meer examen doen uitleggen en niks.
Ik snap de link niet Div? Al die momenten waren onder het genot van dit nummer? Care te ebolarate? (pun intented)quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:18 schreef Divje het volgende:
vanaf 2.45
Zoveel herinneringen. M'n eerste vechtpartij, m'n eerste doelpunt in m'n prille en kortstondige voetbal-carrière. Het woordje klootzak leren door m'n pa, m'n eerste AA-drink
1 middag (1 moment eigenlijk, herinner t als een dagquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik snap de link niet Div? Al die momenten waren onder het genot van dit nummer? Care te ebolarate? (pun intented)
1e keer net 3 teveel fout, 2e keer 4 teveel, 3e keer nouja weet ik niet meer, en nu had ik er veel meer fout dan allemaal bij elkaar. Dus ja het is echt jammer, terwijl ik iemand bij de theorie les had die voor elk examen faalde en niet serieus was en in een keer geslaagd was.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klinkt goed. Maar wel rot dat je weer gezakt bent, gaat de moed je ook van in de schoenen zinken en hoe meer je gaat leren hoe onzekerder je word. Dat had ik dan tenminste. Al slaagde ik wel in 1 keer, met pure mazzel. Vond gevarenherkenning niet moeilijk, daar paar foutjes, maar normale vragen pffff. Op het nippertje 5 fout, dus geslaagd als 1 van de weinigen in de zaal.
Gewoon met de instelling gaan; lukt het niet, volgende keer wel. Beetje druk eraf halen.
Ah zoquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:48 schreef Divje het volgende:
[..]
1 middag (1 moment eigenlijk, herinner t als een dag)samengevat in die 30 seconden van t nummer (dat toen idd op de achtergrond te horen was)
Kwam ineens weer omhoog net
Ja, je hebt er van die guus gelukjes bij zitten ja. Maar da's echt pure mazzel, van de figuren die dat altijd hebben. Of doen alsof ze niet serieus zijn en het allemaal prima vinden, maar zodra je niet kijkt als 'n gek lopen te studerenquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:49 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
1e keer net 3 teveel fout, 2e keer 4 teveel, 3e keer nouja weet ik niet meer, en nu had ik er veel meer fout dan allemaal bij elkaar. Dus ja het is echt jammer, terwijl ik iemand bij de theorie les had die voor elk examen faalde en niet serieus was en in een keer geslaagd was.
Haha ja.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, je hebt er van die guus gelukjes bij zitten ja. Maar da's echt pure mazzel, van de figuren die dat altijd hebben. Of doen alsof ze niet serieus zijn en het allemaal prima vinden, maar zodra je niet kijkt als 'n gek lopen te studeren.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah zo
Mooi is dat, als zoiets je zoveel herinneringen geeft.
Ouwe zuurpruimenquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:44 schreef schommelstoel het volgende:
Ik wist wel dat BNW geen 'goede' naam had op het FOK!Forum, maar zo minachtend had ik niet verwacht.
Als je de comments leest in het kaas topic dat tijdelijk hier staat.
BNW / [40+ KAAS SC #700] Nu al een groots succes
Nice to know.
quote:
Ik drukte met mijn vinger op mijn laptop beeldscherm om het youtube filmpje te startenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:25 schreef theguyver het volgende:
Soms krijg ik dit gevoel bij sommige BNW-ers!
Als ze net denken iets briljants te hebben gepost!
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik drukte met mijn vinger op mijn laptop beeldscherm om het youtube filmpje te starten![]()
Klote touchscreens in het dagelijkse leven
-
Gekeken, is soms wel toe te schrijven aan sommigen hier ja
jij druk met van je vrijheid aan het genieten ik druk met 10.000 dingen en anderen zijn ook te veel met andere dingen bezig denk ik..quote:
Zag het, gelukkig maarquote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Inderdaad, hey scrum de andere SC is weer pleites!
scrum ik ben met klei goku aan het maken, heb gister al poging gedaan batman te maken en die was al best vet..quote:
Haha, pics!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
scrum ik ben met klei goku aan het maken, heb gister al poging gedaan batman te maken en die was al best vet..
Nope, die werkte na een windows update niet meer dus heb 'm verwijderd. Ga ik nog wel oppikken in een sale ergens, als ie onder de 10,- gaatquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:00 schreef Scrummie het volgende:
@div, speel je dying light nog wel eens? Ik vanmiddag weer, weer zo misselijk pffff
Ik ga die occulus rift kopen als hij uit is. Heb ik gelijk een excuus om ook een nieuwe pc te halen.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope, die werkte na een windows update niet meer dus heb 'm verwijderd. Ga ik nog wel oppikken in een sale ergens, als ie onder de 10,- gaatbazenspel.
Dat wat jij hebt heb ik tijdens GTAV in first person, word er helemaal raar vanvooral dat getugetuimel als je aangereden wordt
Maar eerst nog n weekje zonder internet, maar mét Plague Inc: Evolved. Heerlijk de mensheid uitroeien met ziektes![]()
Haha, moest ff googelen wie het was maar ziet er goed uit! Kunstenaar jij.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ben nog lange niet klaar!
maar hier is een voorproefje!
Haha, bizar dat jij het met GTA hebt, daar heb ik weer 0,0 last. Behalve met hoogte, omhoog kijken naar maze bank bijv, dan kriebelt hetquote:Op zondag 17 mei 2015 00:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope, die werkte na een windows update niet meer dus heb 'm verwijderd. Ga ik nog wel oppikken in een sale ergens, als ie onder de 10,- gaatbazenspel.
Dat wat jij hebt heb ik tijdens GTAV in first person, word er helemaal raar vanvooral dat getugetuimel als je aangereden wordt
Maar eerst nog n weekje zonder internet, maar mét Plague Inc: Evolved. Heerlijk de mensheid uitroeien met ziektes![]()
Nice. Ja wel even sparen eerst of loterij winnen maar dat zal wel niet...quote:Op zondag 17 mei 2015 09:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, bizar dat jij het met GTA hebt, daar heb ik weer 0,0 last. Behalve met hoogte, omhoog kijken naar maze bank bijv, dan kriebelt het.
En wat B zegt, ik ga ook sparen voor nieuwe pc + rift.
Lekker weertjequote:
Haha dit is nog niks mijn meisie is een clicker aan het maken, zij is veel beter dan mij!quote:Op zondag 17 mei 2015 09:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, moest ff googelen wie het was maar ziet er goed uit! Kunstenaar jij.
Hahahaquote:Op zondag 17 mei 2015 12:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Haha dit is nog niks mijn meisie is een clicker aan het maken, zij is veel beter dan mij!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zombie soort uit the last of us!
Jep. 1000 euro voor PC ong. en ik ga uit van 300-400 voor de Rift. Zal deze E3 wel bekend worden, hopelijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nice. Ja wel even sparen eerst of loterij winnen maar dat zal wel niet...
Dat is ongeveer waar ik ook aan zat te denkenquote:Op zondag 17 mei 2015 12:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jep. 1000 euro voor PC ong. en ik ga uit van 300-400 voor de Rift. Zal deze E3 wel bekend worden, hopelijk.
Hehquote:Op zondag 17 mei 2015 12:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat is ongeveer waar ik ook aan zat te denken
quote:Op zondag 17 mei 2015 12:54 schreef Scrummie het volgende:
Maar Steam VR is ook weer rete interessant.. dus twijfels nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |