In uren niet maar dat duurt niet lang meerquote:Op donderdag 30 april 2015 10:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Positief blijven. We zitten dichterbij de vrijdag dan de woensdag!
Nee nog niet maar wellicht komt dat nog. Onze vroegere burgemeester was een verzetsheld.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:28 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie ook zo'n krant gehad met soortgelijke artikelen maar dan van je eigen regio?
Leuk om te lezen...nou ja leuk. ..zeg maar interessant.
Hoi Lquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee nog niet maar wellicht komt dat nog. Onze vroegere burgemeester was een verzetsheld.
En goeiemiddag B. En allemaal.
Ja echt heel mooi initiatief.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L
Zou wel leuk zijn als iedereen zoiets krijgt. Hulde iig voor degene die dit verzonnen heeft.
mooiquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt heel mooi initiatief.
Een artikel over burgemeester Cor van Stam:
http://www.crash40-45.nl/(...)innen_de_dijken.html
Geweldig he?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:43 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit![]()
Plicht, waardering en saamhorigheid. Uiterste toewijding. Dubbele krachtsinspanning indien mogelijk en blijmoedig.
heb je goed scrumquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:34 schreef Scrummie het volgende:
Laaaaaaang weekend
Maandag vrij, dinsdag vrij.
Jammer genoeg nog werk liggen voor 't weekend. Maaaaarrrr vaaaanaaavond, heb ik hoofdpijn, dus doe ik lekker niehiehiehiets.
Sterker nog, die is aanwezig in de kraamkamer.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:29 schreef theguyver het volgende:
Kate is aan het bevallen
Inso_ zit natuurlijk nu naar een live feed van de bevalling aan het kijken!
Maar wat een media spectakel zelfs op fok deden ze daar aan mee..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Ja is goed. Nog even een liedje, dat mag wel he?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Feli inso.
En nu weer even normaal doen met z'n allen. Hysterisch gedoe.
Als de naam er isquote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Feli inso.
En nu weer even normaal doen met z'n allen. Hysterisch gedoe.
Bij George 2 dagen na de geboortequote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wanneer wordt dat bekendgemaakt Inso? Weet jij dat?
Maar misschien dit keer wel morgen als ze vandaag het ziekenhuis al uit mag.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt dan nog twee dagen nagelbijten.
Elizabeth Carole Diana? Gokje doen?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar misschien dit keer wel morgen als ze vandaag het ziekenhuis al uit mag.
Al denk ik dat niet.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:47 schreef schommelstoel het volgende:
Er schijnt al een foto gelijkt te zijn van het kindje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.potverdikkie!!!
![]()
Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op zondag 3 mei 2015 18:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij vermoeiend. Als ik je vriend was zou ik in slaap vallen tijdens de sex.
quote:Op maandag 4 mei 2015 10:08 schreef Blaadjes het volgende:
mogguh
oh en:
[..]![]()
ik quote hem hier maar even en niet in FB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |