Alaafvalluuuuuuuhquote:
Ja ik hou het in de gaten hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 07:45 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Zal proberen het bij 3 koffie te houden vandaag
Al meer dan 20 jaar ja. En trots opquote:
Gefeliciteerd, ik ben blij dat ik er al lang uit de buurt ben.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Al meer dan 20 jaar ja. En trots op
Ik zit er ook niet in de buurt hequote:Op donderdag 30 april 2015 09:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik ben blij dat ik er al lang uit de buurt ben.
Dat niet, maar m'n rug is wel pijnlijkquote:
Oeh! Dat had ik ook!quote:Op donderdag 30 april 2015 09:41 schreef Tally het volgende:
De R&P ziekenboeg!
Ik heb een nierbekkenontsteking.
Ook erg fijn
Auwquote:Op donderdag 30 april 2015 09:41 schreef Tally het volgende:
De R&P ziekenboeg!
Ik heb een nierbekkenontsteking.
Ook erg fijn
Ja. Met heul veul pijnstillers lukt het wel (en het werkt ook mee dat ik wist dat ik vandaag niet op pad hoef voor de baas).quote:
Ja is dat gek voor een man?quote:Op donderdag 30 april 2015 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oeh! Dat had ik ook!
Wat gek is voor een man maar ik had het wel
Ja, dat is een vrouwenkwaal en ik mocht er dan ook een week voor in het ziekenhuis liggenquote:Op donderdag 30 april 2015 09:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja. Met heul veul pijnstillers lukt het wel (en het werkt ook mee dat ik wist dat ik vandaag niet op pad hoef voor de baas).
Alleen hoop ik dat ik zaterdag wat minder pijn hebDan heb ik een til/verhuisklus.
[..]
Ja is dat gek voor een man?
Ik weet dat het bij mannen langer duurt voor het over is.
Maar wist niet dat het gek was voor een man.
Okay. Nou gelukkig is het bij mij niet zo ver. Of nog niet zo ver.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, dat is een vrouwenkwaal en ik mocht er dan ook een week voor in het ziekenhuis liggen
Sterktequote:Op donderdag 30 april 2015 09:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja. Met heul veul pijnstillers lukt het wel (en het werkt ook mee dat ik wist dat ik vandaag niet op pad hoef voor de baas).
Alleen hoop ik dat ik zaterdag wat minder pijn hebDan heb ik een til/verhuisklus.
[..]
Ja is dat gek voor een man?
Ik weet dat het bij mannen langer duurt voor het over is.
Maar wist niet dat het gek was voor een man.
tot 38 graden is verhoging daarboven koorts.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Okay. Nou gelukkig is het bij mij niet zo ver. Of nog niet zo ver.
Maar ik heb wel dubbel gelegen van de pijn afgelopen dagen.
Mocht vandaag weer beginnen (na een weekje thuis) maar erg fijn loopt het nog niet
Gisteravond dacht ik even dat ik me mocht melden in het ziekenhuis. Ik kreeg wat verhoging.
Maar ik vond het geen koortsMijn man wel
Ik kwam niet boven die 38 graden. Maar hij maakte zich zorgenquote:Op donderdag 30 april 2015 09:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
tot 38 graden is verhoging daarboven koorts.
Als je koorts hebt bij een nierbekkenontsteking dan kan het lichaam moeite hebben de ontsteking op te ruimen. Dus koorts moet je wel degelijk in de gaten houden.
Je kan bijvoorbeeld een niersteen hebben die in de weg zit (weer eigenlijk een mannenkwaal)
Daarnaast mag de pijn zover ik weet niet te lang aanhouden. Je nier is niet of beperkt in staat om de urine af te voeren. De urine blijft staan in de nieren en dat wil je niet te lang hebben. Of dat willen je nieren niet.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kwam niet boven die 38 graden. Maar hij maakte zich zorgen
Ik houd koorts zeker in de gaten!Dank je.
Ja dat dubbel leggen van de pijn heb ik ook gehad. Nu met de pijnstillers en de antibiotica gaat het wel weer een beetje. Maar dan moet ik niet mijn pijnstillers vergetenquote:Op donderdag 30 april 2015 10:02 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder heeft het ook eens gehad, die verging van de pijnBeterschap!
Dat wist ik dan weer niet. Nu ben ik gister weer bij de arts geweest dus ik hoop dat ze een beetje in de gaten houden.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarnaast mag de pijn zover ik weet niet te lang aanhouden. Je nier is niet of beperkt in staat om de urine af te voeren. De urine blijft staan in de nieren en dat wil je niet te lang hebben. Of dat willen je nieren niet.
quote:Op donderdag 30 april 2015 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer niet. Nu ben ik gister weer bij de arts geweest dus ik hoop dat ze een beetje in de gaten houden.
Al heb ik er niet veel vertrouwen in aangezien ze zei: Ach die pijn kan komen door je keizersnede van 16 april.
16 april?!? Ja dat lees ik hier. Ja in 2013!!!!!
Erger, is van een familie Belgen.quote:
Dat was jaren geleden zo, maar dat is ondertussen toch al overgenomen?quote:Op donderdag 30 april 2015 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Erger, is van een familie Belgen.
De hoogste baas is nog steeds een Belgquote:Op donderdag 30 april 2015 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was jaren geleden zo, maar dat is ondertussen toch al overgenomen?
Ik ben er jaren gelden geweest, maar was er amper. Ik heb meer in de Rode Zee gelegen met een duikfles op de rug
Oh heerlijk ding daar hoor, goed eten, etc. En als er geen Russen zijn heb je een vakantie zonder irritatiesquote:Op donderdag 30 april 2015 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De hoogste baas is nog steeds een Belg
Wij wilden een uitrust vakantie, met zon, dus dan maar Egypte. Wel één dag met een boot weggeweest. Beetje snorkelen, dolfijnen gezien en veel geinige visjes. Was vermoeiend
Hier en daar een verdwaalde Rus in het resort gezien, geen last van gehad. En inderdaad supergoed eten. Maar gelukkig niet aangekomenquote:Op donderdag 30 april 2015 11:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh heerlijk ding daar hoor, goed eten, etc. En als er geen Russen zijn heb je een vakantie zonder irritaties(eenmaal waren ze er wel en wat een kutvolk is dat
)
Ja, zelfde in Tunesie, ze willen overal geld voor zien, echt alles... daar hou je op een gegeven moment ook echt mee op idd.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:03 schreef stbabylon het volgende:
Er was maar één irritatie in Egypte: fooien. Flikker toch op. Eerst goed je best doen, dan fooi, niet andersom.
Oh en nog één dingetje, tijdens het taxi-en en krijsend, schreeuwend, jankend kind die maar weer eens bevestigde: onder de 12 heb je niks in een vliegtuig te zoeken.
We hebben 1x geld achter gelaten op het kussen. 1x voor de barman bij het zwembad, idem voor de towelboy (die twee deden gewoon goed werk) en aan het eind van het boottripje. Totaal 11 euro. Moet voldoende zijn.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zelfde in Tunesie, ze willen overal geld voor zien, echt alles... daar hou je op een gegeven moment ook echt mee op idd.
Alleen tijdens het taxi-en? Dat lijkt me nogal meevallen danquote:Op donderdag 30 april 2015 11:03 schreef stbabylon het volgende:
Er was maar één irritatie in Egypte: fooien. Flikker toch op. Eerst goed je best doen, dan fooi, niet andersom.
Oh en nog één dingetje, tijdens het taxi-en en krijsend, schreeuwend, jankend kind die maar weer eens bevestigde: onder de 12 heb je niks in een vliegtuig te zoeken.
Ja, dat was echt heel prettig. Met dat we opstegen kreeg moeder door waarom het kind zo krijste en smeet het over de stoelleuning naar papa die een rij er voor zat. Direct stil. Opvoeden = het kind z'n zin geven.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen tijdens het taxi-en? Dat lijkt me nogal meevallen dan
Ik denk in die situatie dat het niet heel veel met opvoeden te maken heeft maar de sfeer voor iedereen een beetje leuke te houden.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat was echt heel prettig. Met dat we opstegen kreeg moeder door waarom het kind zo krijste en smeet het over de stoelleuning naar papa die een rij er voor zat. Direct stil. Opvoeden = het kind z'n zin geven.
Nu was het tenminste stil. Als het was blijven janken zat je daar nu over te miepen.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat was echt heel prettig. Met dat we opstegen kreeg moeder door waarom het kind zo krijste en smeet het over de stoelleuning naar papa die een rij er voor zat. Direct stil. Opvoeden = het kind z'n zin geven.
Oh nee, je begrijpt me verkeerd, ik ben zeer tevreden met de oplossing. Hij had alleen veel eerder moeten worden door gevoerd. Bijvoorbeeld door als moeder te vragen aan het kind waarom het zo krijst. Dat zou daadwerkelijk opvoeden zijn.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Nu was het tenminste stil. Als het was blijven janken zat je daar nu over te miepen.
Het was sarcastisch.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk in die situatie dat het niet heel veel met opvoeden te maken heeft maar de sfeer voor iedereen een beetje leuke te houden.
Maar goed. Een kind werkt als een rode lap op je dus het zal nooit goed zijn.
Ik weet niet hoe oud het kind is maar de oudste is 4 en als ze aan het huilen is dan hoef ik echt niet te vragen wat er is. De jongste is 2 en komt niet verder dan janken en wijzen. Maar daar word je ook niet altijd wijzer vanquote:Op donderdag 30 april 2015 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh nee, je begrijpt me verkeerd, ik ben zeer tevreden met de oplossing. Hij had alleen veel eerder moeten worden door gevoerd. Bijvoorbeeld door als moeder te vragen aan het kind waarom het zo krijst. Dat zou daadwerkelijk opvoeden zijn.
Kind was een jaar of 4. En moeder had dus zeer duidelijk niet door waarom het kind krijste.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud het kind is maar de oudste is 4 en als ze aan het huilen is dan hoef ik echt niet te vragen wat er is. De jongste is 2 en komt niet verder dan janken en wijzen. Maar daar word je ook niet altijd wijzer van
Of ga niet in een afgesloten ruimte zitten waarbij je de kans hebt met andere in aanraking te komen.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was sarcastisch.
Nee, het zal inderdaad nooit goed zijn. Neem je kind lekker mee naar Texel als het zich niet kan gedragen in een afgesloten ruimte.
Kan ook. Maar ik zie meer in vliegtuigmaatschappijen die voorzien in een zeer duidelijke behoefte. Restaurants, café's en hotels werken hier al wel aan mee.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of ga niet in een afgesloten ruimte zitten waarbij je de kans hebt met andere in aanraking te komen.
Het staat je vrij om zo een maatschappij te starten.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan ook. Maar ik zie meer in vliegtuigmaatschappijen die voorzien in een zeer duidelijke behoefte. Restaurants, café's en hotels werken hier al wel aan mee.
Ja laat ik dat doen, gewoon alles waar ik behoefte aan heb, zelf opstartenquote:Op donderdag 30 april 2015 11:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het staat je vrij om zo een maatschappij te starten.
Malysië en Singapore schijnen maatschappijen te hebben met kindvrije zones. Maar in Nederland nog niet.quote:
Dat zijn nu net de maatschappijen waar ik niet mee zou vliegen op het momentquote:Op donderdag 30 april 2015 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Malysië en Singapore schijnen maatschappijen te hebben met kindvrije zones. Maar in Nederland nog niet.
Nou ja, ik vind het niet nodig dat alles kindvrij moet zijn, ze horen erbij hequote:Op donderdag 30 april 2015 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan ook. Maar ik zie meer in vliegtuigmaatschappijen die voorzien in een zeer duidelijke behoefte. Restaurants, café's en hotels werken hier al wel aan mee.
Kinderen verpesten ook alles.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het niet nodig dat alles kindvrij moet zijn, ze horen erbij heIk ben gewoon jaloers omdat er altijd van alles voor kinderen is, en niet voor volwassenen
Mailtje van de Apenheul, kom deze vakantie en dan krijgen kinderen gratis leuke troepjes! Die wil ik ook wel
Als ze zich gedragen mogen ze er van mij overal bij zijn. Zich gedragende kinderen zijn geweldig.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het niet nodig dat alles kindvrij moet zijn, ze horen erbij heIk ben gewoon jaloers omdat er altijd van alles voor kinderen is, en niet voor volwassenen
Mailtje van de Apenheul, kom deze vakantie en dan krijgen kinderen gratis leuke troepjes! Die wil ik ook wel
Maar blagen hou je overal, kun je als ouder ook niks aan doen.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:58 schreef MissMSX het volgende:
Een fatsoenlijk voorbereid kind zal echt geen problemen geven.
Zomaar een kind een vliegtuig insleuren zonder vooraf uitgebreid uit te leggen wat er gaat gebeuren is vragen om problemen
Moet je maar je eigen kinderen maken. Kun je die troepjes daarna voor straf van ze afpakken.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op tijd naar bed of een middagdutje maakt al veel verschilquote:Op donderdag 30 april 2015 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar blagen hou je overal, kun je als ouder ook niks aan doen.
Jaaaaa die mail heb ik ook gehad. Nu wil ik weer maar HIJ is het daar zatquote:Op donderdag 30 april 2015 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er nu spijt van dat ik van de winter geen gebruik heb gemaakt van de aanbieding die ze hadden voor hun jaarabonnementquote:Op donderdag 30 april 2015 12:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Jaaaaa die mail heb ik ook gehad. Nu wil ik weer maar HIJ is het daar zat
Hij wil geen abo's. Geen zin om elke keer naar hetzelfde te moeten. Maar vergeet dat ik veel thuis ben met de kinderen en er dan ook wel eens op uit wil. Vind ik leukquote:Op donderdag 30 april 2015 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er nu spijt van dat ik van de winter geen gebruik heb gemaakt van de aanbieding die ze hadden voor hun jaarabonnement
Voor iets als de dierentuin is het juist handig, dan kun je er een even een middagje naartoe gaan, vooral als het nog in de buurt ligt. Efteling vind ik dan weer anders, daar ga je niet even een middagje heen, dat is een hele ondernemingquote:Op donderdag 30 april 2015 12:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij wil geen abo's. Geen zin om elke keer naar hetzelfde te moeten. Maar vergeet dat ik veel thuis ben met de kinderen en er dan ook wel eens op uit wil. Vind ik leuk
Liefst neem ik een Efteling abo. Mja duurt een uur om er te komen zonder files.
Mwah, daar geloof ik niet inquote:Op donderdag 30 april 2015 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar blagen hou je overal, kun je als ouder ook niks aan doen.
Die prijzen zijn me echt ontzettend mee gevallen. Mja de reis er naar toequote:
Tja. Ik doe mn best hem te over tuigen. Ouwehands abo was ook heel niet duur. En was ook erg leuk.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor iets als de dierentuin is het juist handig, dan kun je er een even een middagje naartoe gaan, vooral als het nog in de buurt ligt. Efteling vind ik dan weer anders, daar ga je niet even een middagje heen, dat is een hele onderneming
Die trein is duur en onhandig. Ik moet het zelf leren rijden maar ik ben bang voor Belgiëquote:Op donderdag 30 april 2015 12:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Die prijzen zijn me echt ontzettend mee gevallen. Mja de reis er naar toe
Nou als je 3 maanden van tevoren de trein boekt kost het maar 30 euro. Dat vind ik niet veel. Je kan alleen niet de gehele dag door. Geloof alleen heel vroeg in de ochtend of ergens midden op de dag.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die trein is duur en onhandig. Ik moet het zelf leren rijden maar ik ben bang voor België
O dat valt nog meequote:Op donderdag 30 april 2015 12:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou als je 3 maanden van tevoren de trein boekt kost het maar 30 euro. Dat vind ik niet veel. Je kan alleen niet de gehele dag door. Geloof alleen heel vroeg in de ochtend of ergens midden op de dag.
Mijn man is vorige maand geweest voor zn werk. Hij vond het perfect. En wil de volgende zeker weer met de trein.quote:
Wij gaan met z'n vijven dus dan is het met de auto goedkoper.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man is vorige maand geweest voor zn werk. Hij vond het perfect. En wil de volgende zeker weer met de trein.
België ís ook eng. Srsly ik ben altijd weer opgelucht als ik er doorheen ben zonder een wiel verloren te hebben ergens in een gat in de weg of zoquote:Op donderdag 30 april 2015 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die trein is duur en onhandig. Ik moet het zelf leren rijden maar ik ben bang voor België
Ik heb 5 jaar lang, 2 dagen in de week, in België gewerkt. En vond het ontzettend fijn als ik de grens naar NL weer over wasquote:Op donderdag 30 april 2015 12:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
België ís ook eng. Srsly ik ben altijd weer opgelucht als ik er doorheen ben zonder een wiel verloren te hebben ergens in een gat in de weg of zo
quote:Op donderdag 30 april 2015 12:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
België ís ook eng. Srsly ik ben altijd weer opgelucht als ik er doorheen ben zonder een wiel verloren te hebben ergens in een gat in de weg of zo
Daar zijn de wegen wel aardig. De ring om Antwerpen iig.quote:
Sorryquote:Op donderdag 30 april 2015 12:09 schreef Samzz het volgende:
Een drie uur durende vlucht met een krijsend kind, ik was zwaar chagrijnig.
You've clearly never driven herequote:Op donderdag 30 april 2015 12:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Was het jouw kindquote:Op donderdag 30 april 2015 13:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry
[..]
You've clearly never driven here
Die 8 banen naast elkaar, waar ze kriskras door elkaar rijden omdat je nooit op de juiste baan zitquote:Op donderdag 30 april 2015 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zijn de wegen wel aardig. De ring om Antwerpen iig.
Als dat zo was, was ik samen met kind overboord gesprongenquote:
Wat dat betreft is Rome nog veel leuker. Daar rijden ze rustig met 4 of 5 naast elkaar als de weg 3 rijstroken heeft.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Die 8 banen naast elkaar, waar ze kriskras door elkaar rijden omdat je nooit op de juiste baan zit
Ben je nog bij die opgezette lijken geweest?quote:Op donderdag 30 april 2015 13:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Rome nog veel leuker. Daar rijden ze rustig met 4 of 5 naast elkaar als de weg 3 rijstroken heeft.
Nee, er was zonder dat ook wel meer dan genoeg te zienquote:Op donderdag 30 april 2015 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je nog bij die opgezette lijken geweest?
Gaan we romantisch saampjes naar die ontbonden monniken kijkenquote:Op donderdag 30 april 2015 14:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, er was zonder dat ook wel meer dan genoeg te zien
De redactie van de Volkskrant?quote:Op donderdag 30 april 2015 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je nog bij die opgezette lijken geweest?
nee, de premiere van die nieuwe film van Heleen van Rooyen.quote:
Heleen van Rooyen.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee, de premiere van die nieuwe film van Heleen van Rooyen.
Het is geen kwestie van mening het is een feitquote:Op donderdag 30 april 2015 15:41 schreef Tally het volgende:
Nichtje van mijn man vind haar helemaal geweldig. Ik vind dr gewoon een vies raar wijf.
Fijnste plek waar ik ooit heb gereden: Highways in de USAquote:Op donderdag 30 april 2015 14:39 schreef stbabylon het volgende:
Fijnste plek waar ik ooit heb gereden: autowegen (niet snelwegen) in Luxemburg
Minst fijne plek waar ik ooit heb gereden: stukkie tussen Maastricht en Luik
Minst fijne plek, maar dan niet zelf: in de bergen van Cuba. Daar was een vrachtwagen nodig om de mensen te vervoeren, omdat alles kleiner in de kuilen zou verdwijnen
Ik ook.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:41 schreef Tally het volgende:
[...] Ik vind dr gewoon een vies raar wijf.
Dan ben je op weinig plekken geweest in de wereld he?quote:Op donderdag 30 april 2015 16:09 schreef Juup� het volgende:
Minst fijne plek waar ik ooit heb gereden: België in zijn algemeen
Ik heb ook alleen maar in NL geredenquote:Op donderdag 30 april 2015 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan ben je op weinig plekken geweest in de wereld he?
Ik alleen in Europa (van Noorwegen tot Zuid-Frankrijk, VK, Oost-Duitsland (was ook een drama)) en de USA.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen maar in NL gereden
Deze blijft ook wel goed.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/05/getverrrrrrr.html
Ja, maar het wegdek is wel okéquote:Op donderdag 30 april 2015 13:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Die 8 banen naast elkaar, waar ze kriskras door elkaar rijden omdat je nooit op de juiste baan zit
En terecht, kutkledder. Echt, en eentje ernaast die me in m'n rug zat te trappen.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat zo was, was ik samen met kind overboord gesprongen
Daar kan ik echt kilo's van etenquote:
Heeeerlijkquote:Op donderdag 30 april 2015 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan ik echt kilo's van eten. Van verse spinazie nog meer
.
Lekkerquote:Op donderdag 30 april 2015 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Binnenkort maar weer eens maken.
Ze gaan maar in de rij staanquote:Op donderdag 30 april 2015 19:01 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Lekker
D'r wil trouwens nog iemand gesandwiched worden
quote:Op donderdag 30 april 2015 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze gaan maar in de rij staan.
Vanavond Harry Potter avond.
Precies!quote:Op donderdag 30 april 2015 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze gaan maar in de rij staan.
Vanavond Harry Potter avond.
Prisoner of Azkaban op tvquote:
Ja ik had gisteren ook gekekenquote:Op donderdag 30 april 2015 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Prisoner of Azkaban op tv. HP week bij Veronica
.
Gisteren was er geen op toch? Eergisteren was de Chamber of Secrets erop.quote:
Och, eergisteren bedoelde ikquote:Op donderdag 30 april 2015 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gisteren was er geen op toch? Eergisteren was de Chamber of Secrets erop.
Heb net een handje spinazie in de kooien gegooidquote:Op donderdag 30 april 2015 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan ik echt kilo's van eten. Van verse spinazie nog meer
.
En 'niet geïnteresseerd'.quote:
Da's een subcategorie van 'niet geïnteresseerd'.quote:
Ik heb de laatste tijd meer last van 'I'm just not that into you'quote:
Balenquote:Op donderdag 30 april 2015 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd meer last van 'I'm just not that into you'.
Ik zou liever een 'He's so into you and I am so in to him' hebben. Maar ja, je kunt niet alles hebben he.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:49 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Balen
Maar dat zou ik dan liever hebben...ik had de laatste tijd last van 'He's just not that into you'
Als dat toch eens kan. Maar we krijgen niet alles wat we willen, helaasquote:Op donderdag 30 april 2015 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou liever een 'He's so into you and I am so in to him' hebben. Maar ja, je kunt niet alles hebben he.
Daaromquote:Op donderdag 30 april 2015 19:50 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Als dat toch eens kan. Maar we krijgen niet alles wat we willen, helaas
Weer zoiets waar ik niet onder valquote:
Weinig vrouwen met petticoats hierquote:
Zeeland had ik sowieso al afgestreeptquote:
Zeeland is mooi, hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 20:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zeeland had ik sowieso al afgestreept
Woon je in Brabant?quote:
Ik heb al een Zeeuwse gedate... Man man manquote:Op donderdag 30 april 2015 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeeland is mooi, hoor.
De petticoat is onderweg. Nou ja, eerst de ene terug sturen, dan de andere bestellen.
In Zeeland wonen ook import Zeeuwenquote:Op donderdag 30 april 2015 20:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb al een Zeeuwse gedate... Man man man
Kan nog vlakbij zijn aangezien ik in het oosten zitquote:
Ja, je bent wel van het ene extreme naar het andere gegaanquote:Op donderdag 30 april 2015 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Zeeland wonen ook import Zeeuwen.
Zo ben ikquote:Op donderdag 30 april 2015 20:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, je bent wel van het ene extreme naar het andere gegaan
Hee hee, wat is deze?quote:Op donderdag 30 april 2015 19:01 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Lekker
D'r wil trouwens nog iemand gesandwiched worden
Dubbelcheckquote:
Lijkt me een goeie voor onze trouwlocatie.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaan we romantisch saampjes naar die ontbonden monniken kijken
Je weet waar ik van houquote:Op donderdag 30 april 2015 22:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lijkt me een goeie voor onze trouwlocatie.
quote:Op donderdag 30 april 2015 22:47 schreef Samzz het volgende:
Ach, ik ben optie drie in vrouwelijke vorm.
Waar is de chocolade?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zal je trouwring vast bestellen.
[ afbeelding ]
Het ligt allemaal aan een anderquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:05 schreef stbabylon het volgende:
Alle mannen gaan vreemd of hebben een stoornis... Zure sloot gedetecteerd (de maakster van dat plaatje dan he).
En welkom terugquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:05 schreef stbabylon het volgende:
Alle mannen gaan vreemd of hebben een stoornis... Zure sloot gedetecteerd (de maakster van dat plaatje dan he).
Nopequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eh ja, zoiets ja. En mannen zijn klootzakken, allemaalquote:![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
NopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Eh ja, zoiets ja. En mannen zijn klootzakken, allemaal
Lekker
Was NL ook leuk?
En alle vrouwen zijn horen en bitches
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Behalve die van mijquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker
Was NL ook leuk?
En alle vrouwen zijn horen en bitches
En ikquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Behalve die van mij
Ja, Schiermonnikoog was heerlijk, goed weer, flink wandelen, lekker eten in de Toxbar. (diegene die suikerbroodijs met beerenburgsaus heeft uitgevonden verdient een plaats in de bovenste regionen van de hemel.
Egypte was voornamelijk geen reet doen. Heurlijk!
Toxbar is al ruim 40 jaar DE discotheek van Schiermonnikoog. (maar overdag café-restaurant).quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En ik
ToxbarKlinkt... toxic
Gelukkig mooi weer gehad dan
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toxbar is al ruim 40 jaar DE discotheek van Schiermonnikoog. (maar overdag café-restaurant).
(het is DE discotheek want de enige discotheek)
Oh.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee Q. Seksloze wezens zijn geen sloerie's.
Dit is een variantquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat is als je met spaties loopt te strooien.
Ik snap sowieso niet wie zo'n zielig excuus voor een hond wil hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Er stond weer iemand chiwawa's te verkopen op FBAls je het niet eens kan spellen, hoe zit het dan met de achtergrond van die beestjes
Niet iedereen kan een grote hond aan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wie zo'n zielig excuus voor een hond wil hebben
Het waren wel van die toffe langharige, ik vind ze heel schattig maar zou ze niet van FB halen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zijn geen honden idd.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik vind ze ontiegelijk lelijk. Maar dat komt puur omdat ze krom gefokt zijn. Niet door het formaat.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het waren wel van die toffe langharige, ik vind ze heel schattig maar zou ze niet van FB halen.
Die chocoladebruine met blonde wenkbrauwtjes
Die nepbeesten verdienen geen plek in de natuur, dat moet je niet stimuleren door mensen die een echte hond niet aankunnen dan maar zo'n gemuteerde kat in huis te laten halen.quote:
Ja die koppies zien er niet uit, net als bij de mopsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ze ontiegelijk lelijk. Maar dat komt puur omdat ze krom gefokt zijn. Niet door het formaat.
Ik haat katten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die nepbeesten verdienen geen plek in de natuur, dat moet je niet stimuleren door mensen die een echte hond niet aankunnen dan maar zo'n gemuteerde kat in huis te laten halen.
Mopshondenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die koppies zien er niet uit, net als bij de mopsZou ook bang zijn dat ze door andere honden verscheurd worden
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die nepbeesten verdienen geen plek in de natuur, dat moet je niet stimuleren door mensen die een echte hond niet aankunnen dan maar zo'n gemuteerde kat in huis te laten halen.
Fijn dat jij dat vindt. Veel mensen zijn het niet met je eens. Laat ze.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan neem je geen hond, neem een konijn of zo. Ik vind die kleine k#t keffers helemaal niets.
Daarom. Als jij een chihuahua wilt, dan neemje een chihuahua. Als jij een teckel wilt, dan neem je die. Altijd dat gejank over formaat hond. Zegt niks over het karakter dat erin zit.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap ook niet waarom mensen zo'n kalf in huis nemen, of zo'n lelijke vechthond. Lekker belangrijk, als je de stront maar opruimt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles goed? Ga je nog paardrijden vandaag?quote:
Net zoiets als een Engelse bulldog, die moeten over het algemeen met een keizersnede ter wereld gebracht worden omdat door het doorfokken een normale bevalling te riskant c.q. onmogelijk is.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mopshonden![]()
Die begrijp ik dus echt niet he. En dan die eigenaren die er mee zwijmelen alsof het hun baby is
Meenemen dus!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Er zit in België een hele toffe hond in het asiel, lijkt op de hond die ik vroeger had
Hey! Alles goed? Jij misschien nog paardijden vandaag?quote:
Is ook mijn meningquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fijn dat jij dat vindt. Veel mensen zijn het niet met je eens. Laat ze.
Ga morgen met een groep het strand opquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:19 schreef Makoto het volgende:
[..]
Alles goed? Ga je nog paardrijden vandaag?
Ooh! Dat klinkt wel leuk, wordt het nog een beetje weer morgen dan?quote:
Wat aardig van je. Het formaat zou er niet toe moeten doen. Gezondheid is veel belangrijker. Dat laatste is de reden dat ik nooit een chihuahua zou kopen. Dat en het feit dat je er geen veld- en jachttraining mee kan doen en dat ze lelijk zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is ook mijn meningDaar hoeft niemand het mee eens te zijn
Geen idee, eigenlijk... Maar ik rijd sowieso door weer en wind. Tenzij het echt stormt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:21 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ooh! Dat klinkt wel leuk, wordt het nog een beetje weer morgen dan?
Fixed, eens trouwens.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat aardig van je. Het formaat zou er niet toe moeten doen. Gezondheid is veel belangrijker. Dat laatste is de reden dat ik nooit een chihuahua zou kopen. Dat en het feit dat je er geen veld- en jachttraining mee kan doen en dat ze lelijk zijn ik ze lelijk vind.
Onzin. Ze lijken qua formaat op een konijn. Ze zijn wat trager.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:22 schreef Samzz het volgende:
. Dat en het feit dat je er geen veld- en jachttraining mee kan doen
Ohh okee, echte bikkel dus!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:22 schreef Samzz het volgende:
Geen idee, eigenlijk... Maar ik rijd sowieso door weer en wind. Tenzij het echt stormt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onzin. Ze lijken qua formaat op een konijn. Ze zijn wat trager.
Dus het is juist uitstekend materiaal voor een schutter om op te oefenen.
Ik dacht dat 'de reden dat ik' wel genoeg indicatie was dat het om mijn mening ging. Blijkbaar niet.quote:
Kats je hebt gelijk. Jammer dat het van dat dure oefenmateriaal is.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onzin. Ze lijken qua formaat op een konijn. Ze zijn wat trager.
Dus het is juist uitstekend materiaal voor een schutter om op te oefenen.
Ik vind sommige echt superschattigquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat aardig van je. Het formaat zou er niet toe moeten doen. Gezondheid is veel belangrijker. Dat laatste is de reden dat ik nooit een chihuahua zou kopen. Dat en het feit dat je er geen veld- en jachttraining mee kan doen en dat ze lelijk zijn.
Smaak is niet te koop.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind sommige echt superschattigDe langharige dan. Chagrijnige kutbeesten, daarom zijn ze leuk
Net zoals mopsen. Zo lelijk en lomp en juist daarom zo aandoenlijk.
Ik zou juist niet zo snel een jachthond nemen, die zijn me veel te actief.
Mopsen zijn zo sneuquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind sommige echt superschattigDe langharige dan. Chagrijnige kutbeesten, daarom zijn ze leuk
Ze zijn heel speels en blijven dat ook heel langquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mopsen zijn zo sneu. Wel heel blij en echte clowns.
Mijn collega heeft ook een Mops. Bandit, en hij is scheel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn heel speels en blijven dat ook heel langIk wil er een en dan noem ik hem Corky.
Alsof je een mongooltje in huis neemt. Lelijk, lomp, aandoenlijk. Verschil is dat die mongoolhondjes gekweekt worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en daarom heb ik er dus geenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof je een mongooltje in huis neemt. Lelijk, lomp, aandoenlijk. Verschil is dat die mongoolhondjes gekweekt worden.
Jaaa, heel goed van jou!quote:
Heel gaafquote:
Jaa is echt een bazenhond, ooh echt? Ik had even gegoogled ken het ras eerlijk gezegd niet (niet dat ik nou zo'n hondenkenner ben ofzo) Maar ziet er lief uit!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel gaaf. Ik ga maandag voor een Weimaraner kijken
.
Het is geen heel bekend ras, maar een heel actieve en speelse staande hond. Ga er veld-, jacht-, en speurtraining mee doen. En natuurlijk lekker over het strand wandelen en zoquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:35 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jaa is echt een bazenhond, ooh echt? Ik had even gegoogled ken het ras eerlijk gezegd niet (niet dat ik nou zo'n hondenkenner ben ofzo) Maar ziet er lief uit!
Ooh dat is wel cool! Ja over het strand wandelen is altijd leuk! Ik heb mijn hond alleen een paar trucjes geleerd haha. Ik kan een koekje op 'r neus neerleggen als ze zit. Dan blijft ze zo zitten tot ik zeg 'JA' en dan gooit ze het koekje omhoog met 'r snoet en vangt ze 'm op. Echt super grappig om dat te doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:37 schreef Samzz het volgende:
Het is geen heel bekend ras, maar een heel actieve en speelse staande hond. Ga er veld-, jacht-, en speurtraining mee doen. En natuurlijk lekker over het strand wandelen en zo .
Nohquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:39 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ooh dat is wel cool! Ja over het strand wandelen is altijd leuk! Ik heb mijn hond alleen een paar trucjes geleerd haha. Ik kan een koekje op 'r neus neerleggen als ze zit. Dan blijft ze zo zitten tot ik zeg 'JA' en dan gooit ze het koekje omhoog met 'r snoet en vangt ze 'm op. Echt super grappig om dat te doen.
Heb ik toch altijd gedacht dat dit IRC+ wasquote:
Lycos/Tripodquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb ik toch altijd gedacht dat dit IRC+ was
Zo ouderwetsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb ik toch altijd gedacht dat dit IRC+ was
That's mequote:
Sorry hé.quote:
Sla is voor hommo's.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:49 schreef stbabylon het volgende:
Zondag mannenbbq met 6,5kg spareribs (voor 7 man) en geen sla. Zoals het hoort.
Volgens de verhalen heeft stbabylon wel een paar keer een piemel in zijn mond gehad dus moet hij dan wel sla gaan eten?quote:
Dan moet hij absoluut geen sla gaan eten, homoseksualiteit is een ziekte, hij moet zsm. genezen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:54 schreef Godtje het volgende:
Volgens de verhalen heeft stbabylon wel een paar keer een piemel in zijn mond gehad dus moet hij dan wel sla gaan eten?
Goeie grap, ha ha.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:54 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dan moet hij absoluut geen sla gaan eten, homoseksualiteit is een ziekte, hij moet zsm. genezen.
Hi ha ho, ja grappig hé?quote:
Schuddebuiken met mij gegarandeerd.quote:
Geen idee, weet jij het?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |