Hij moest een leger inzetten als afleiding waarvan hij wist dat die in de pan gehakt zou worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jaime was met twee handen de beste krijger van Westeros, de zoon van de machtigste man van Westeros, dus dat is wel een beetje logisch allemaal, dat je die te pakken wil nemen. Overigens werd Jaime volgens mij niet op zo'n manier gevangen dst het meer levens kostte om hem te vangen maar dat weet ik niet meer zeker
Maar was het werkelijk Robb die dat leger opofferde, of liet Roose dat leger in de val lokken?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:02 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hij moest een leger inzetten als afleiding waarvan hij wist dat die in de pan gehakt zou worden.
Volgens mij was het een bewuste actie om het leger van Tywin bezig te houden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Maar was het werkelijk Robb die dat leger opofferde, of liet Roose dat leger in de val lokken?
Dat was overduidelijk, maar het doel ervan was een essentiële veldslag te winnen, niet Jaime te pakken krijgenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:09 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Volgens mij was het een bewuste actie om het leger van Tywin bezig te houden.
Een van de doelen was wel degelijk Jamie Lannister gevangen te nemen als ruil voor Ned.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat was overduidelijk, maar het doel ervan was een essentiële veldslag te winnen, niet Jaime te pakken krijgen
terug scrollenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:32 schreef DustPuppy het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar de expo trouwens?
op de donderdag middag zal het ook ene volle bak zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:43 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Leek me wel wat rustiger tijdstip zo op een donderdagmiddag. En zo niet, dan loop ik er wat sneller doorheen. Kan toch gratis heen en weer reizen.
Jaaaaaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:09 schreef Evi_90 het volgende:
Gelukkig wordt zondag de laatste gelekt aflevering uitgezonden.
Zo inderdaad, alsof er een embargo van me afvalt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:00 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Jaaaaa
Dan kan ik weer volop meepraten.
Nee, maar dat wist ik al toen ik ze alle vier keek.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:02 schreef gazhims3lv het volgende:
En mensen.. Is het nog leuk, vier weken wachten op één aflevering?
Nee, huilen met de pet op.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:02 schreef gazhims3lv het volgende:
So be it.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
op de donderdag middag zal het ook ene volle bak zijn
quote:
Hard spijt! Gelukkig binnenkort preview ep.5quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:02 schreef gazhims3lv het volgende:
Zo boeiend zijn de meeste gelekte afleveringen niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:02 schreef gazhims3lv het volgende:
Hopelijk in ieder geval Stannis vs. the Boltons!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Aflevering 9 zal het wel weer helemaal losgaan
Met Ramsay die gelyncht wordt door Reekquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hopelijk in ieder geval Stannis vs. the Boltons!
Dat zie ik niet gebeuren, daar is hij denk ik te gebrainwasht voor.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Ramsay die gelyncht wordt door Reek![]()
![]()
Hij is gewoon fucking bang geworden voor Ramsay nu. Maar als de Boltons helemaal overlopen worden en afgeslacht en Ramsay nergens meer heen kan en ook niks meer is zie ik Reek wel weer terugkeren naar hoe hij echt isquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:44 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren, daar is hij denk ik te gebrainwasht voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |