Jaaaaaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:09 schreef Evi_90 het volgende:
Gelukkig wordt zondag de laatste gelekt aflevering uitgezonden.
Zo inderdaad, alsof er een embargo van me afvalt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:00 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Jaaaaa
Dan kan ik weer volop meepraten.
Nee, maar dat wist ik al toen ik ze alle vier keek.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:02 schreef gazhims3lv het volgende:
En mensen.. Is het nog leuk, vier weken wachten op één aflevering?
Nee, huilen met de pet op.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:02 schreef gazhims3lv het volgende:
So be it.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
op de donderdag middag zal het ook ene volle bak zijn
quote:
Hard spijt! Gelukkig binnenkort preview ep.5quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:02 schreef gazhims3lv het volgende:
Zo boeiend zijn de meeste gelekte afleveringen niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:02 schreef gazhims3lv het volgende:
Hopelijk in ieder geval Stannis vs. the Boltons!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Aflevering 9 zal het wel weer helemaal losgaan
Met Ramsay die gelyncht wordt door Reekquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hopelijk in ieder geval Stannis vs. the Boltons!
Dat zie ik niet gebeuren, daar is hij denk ik te gebrainwasht voor.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Ramsay die gelyncht wordt door Reek![]()
![]()
Hij is gewoon fucking bang geworden voor Ramsay nu. Maar als de Boltons helemaal overlopen worden en afgeslacht en Ramsay nergens meer heen kan en ook niks meer is zie ik Reek wel weer terugkeren naar hoe hij echt isquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:44 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren, daar is hij denk ik te gebrainwasht voor.
Steve-O, dat is zijn ding.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:52 schreef DestroyerPiet het volgende:
Maar wie trapt ze nu in zijn ballen? en waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |