owh dat is die gast van jack-ass toch?quote:
Jazeker!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:02 schreef gazhims3lv het volgende:
En mensen.. Is het nog leuk, vier weken wachten op één aflevering?
Doe ik ook. Nergens spijt van.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:08 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jazeker!
Alle 4 gekeken en daarna gewoon elke week de desbetreffende aflevering nog een keer kijken.
Zie je toch altijd wel weer eens wat nieuws.
Dit :-)quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:08 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jazeker!
Alle 4 gekeken en daarna gewoon elke week de desbetreffende aflevering nog een keer kijken.
Zie je toch altijd wel weer eens wat nieuws.
Hound is helegaar niet deaud. Dood niet in beeld = niet dood.quote:
sweet innocent child...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:31 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hound is helegaar niet deaud. Dood niet in beeld = niet dood.
..
Hoop ik
quote:The Hound: Killed by a woman, I bet you liked that. Go on. Go after her. She'll help you. Going at it alone, you won't last a day out there.
Arya: I'll last longer than you.
het ging fout met jar jar binks. daarna is het nooit meer goed gekomenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:12 schreef ems. het volgende:
Eerst niet-lando-negers en nu ook nog sterke vrouwen! Waar gaat dat heen met star wars!
Jup, ze weten het goed te illustreren.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
http://beautifuldeath.com/
Kennen jullie dit al?
Echt hele mooie tekeningen van elke belangrijkste dood uit elke Game of Thrones aflevering.
Interessante observatie... Er waren tenslotte nog enkele botjes niet gebroken in z'n lichaam... dus...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:31 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hound is helegaar niet deaud. Dood niet in beeld = niet dood.
..
Hoop ik
Vet gedaanquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Kennen jullie dit al?
Echt hele mooie tekeningen van elke belangrijkste dood uit elke Game of Thrones aflevering.
Dat zou nog een twist van jewelste zijnquote:Op zondag 3 mei 2015 10:31 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Interessante observatie... Er waren tenslotte nog enkele botjes niet gebroken in z'n lichaam... dus... aangezien z'n broer ook nog wat lichaamsonderdelen nodig heeft.... denk frankenstein... en wat krijg je dan ?
Introduce "new-ish" character : the mountainhound !
...ja.. ik weet ook wel dat dat niet gaat gebeuren... maar toch.... dare to dream !..
laatste paar had ik nog nite gezienquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Kennen jullie dit al?
Ja er zit een schaduw van Ned in de tekening, zoals er ook een schaduw van Ned in die scene zat.quote:
Nou ja, inmiddels ga ik er wel van uit dat bijvoorbeeld die zwaardvechtleraar echt dood dood is. Ook al hebben we het niet gezien.quote:Op zondag 3 mei 2015 10:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat zou nog een twist van jewelste zijnMaar het is bij GoT wel vaak, niet in beeld dood maar off-screen = niet echt dood maar verzwakt. De belangrijkste doodscenes zijn duidelijk in beeld getoond zodat er geen verwarring over kan ontstaan.
Ja, eens moet de eerst keer zijn inderdaad.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:31 schreef timmmmm het volgende:
Wie hebben we gehad die niet op beeld dood was, wel dood leek te gaan maar het toch niet bleek te zijn dan? Als dat bij GoT vaak zo is. Ik kan niemand bedenken en dan kan ik er wel 1 of misschien 2 naast zitten, maar vaak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |