Bij de Intratuin, srs.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar heb je Sweet Baby Ray's gekocht? Ik kan hem hier in de buurt nergens vinden gvd.
'Ik was daar om de een of andere reden'quote:Op woensdag 29 april 2015 17:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Bij de Intratuin, srs.Ik was daar om een of andere reden. Stond daar zo'n hele display vol met 1L flessen naast de cactussen of zo. Twee flessen meegenomen.
hehe.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
'Ik was daar om de een of andere reden'
Lol
ray werd mad omdat snakey ging kurenquote:Op woensdag 29 april 2015 17:00 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb heel raygate gemist. Geen idee waarom hij weg is, alleen dat dat dm/pm hoeft niet blijkbaar door hem verzonnen is.
Oh wow, dat is wel erg ja.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ray werd mad omdat snakey ging kuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik heb het niet eens uitgelezen want ik vind het echt een kutboekquote:
Stuur maar terug.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
en ik heb het niet eens uitgelezen want ik vind het echt een kutboek
Iemand Ik, Zlatan hebben?
ik ben redelijk meso en dus redelijk gezegendquote:Op woensdag 29 april 2015 17:09 schreef seto het volgende:
zo ecto ben je namelijk ook helemaal niet
drinky is erger
ja dusquote:Op woensdag 29 april 2015 17:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
waarom, je hebt 'm toch al gelezen
quote:Op woensdag 29 april 2015 17:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oh wow, dat is wel erg ja.je liegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
oh kk, nu snap ik pas waarom je dm'de.quote:
ging wel ver ja.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:18 schreef VMSDKR het volgende:
zette vorige week ook al een kkzieke full retard-streak bij awesome.
quote:Op woensdag 29 april 2015 17:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
'Ik was daar om de een of andere reden'
Lol
wie zijn datquote:Op woensdag 29 april 2015 17:24 schreef Deuce92 het volgende:
Wel goede front double pixels hier.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 april 2015 17:42 schreef Ethanolic het volgende:
Seto zn ouders hebben toch Chinees restaurant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |