omdat je een kaolo ecto bentquote:Op woensdag 29 april 2015 16:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan zo fel? Omdat je anders thuis een portie smeer van JB krijgt?
hey c_cquote:Op woensdag 29 april 2015 16:16 schreef JackieBrown het volgende:
Ik verwacht geen begrip van ecto's en dismiss eigenlijk ook elke ecto reactie hierop
Wil je anders beweren dat het volstrekt normaal is om eerst een bak ijs leeg te vreten en vervolgens in de foetushouding te gaan omdat je je zo kut voelt omdat je wéér die bak hebt leeg gevreten?quote:Op woensdag 29 april 2015 16:24 schreef Awesome_ het volgende:
Meestal zie ik Henk als een Nog echte intelligente user. Street-smart. Een echt manusje van alles, heel de wereld gezien en een hoop meegemaakt, zowel professioneel als in de privé sfeer. Iemand die echt 'van wanten' weet.
DIt is niet zo'n moment.
Bollequote:
goeie stroman godverdommequote:Op woensdag 29 april 2015 16:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Wil je anders beweren dat het volstrekt normaal is om eerst een bak ijs leeg te vreten en vervolgens in de foetushouding te gaan omdat je je zo kut voelt omdat je wéér die bak hebt leeg gevreten?
Nee, en dan wordt het hoog tijd dat je hulp gaat zoeken.
quote:Op woensdag 29 april 2015 16:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Wil je anders beweren dat het volstrekt normaal is om eerst een bak ijs leeg te vreten en vervolgens in de foetushouding te gaan omdat je je zo kut voelt omdat je wéér die bak hebt leeg gevreten?
Nee, en dan wordt het hoog tijd dat je hulp gaat zoeken.
quote:Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een kankerhomo
en zo is het
Ik hoorde in de wandelgangen dat jij nog wel een pizzaatje hier en daar kan gebruiken.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:40 schreef no1uknow het volgende:
etha probeert ernstig de schade te repareren
aawh schattig, een ad hominemquote:Op woensdag 29 april 2015 16:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik hoorde in de wandelgangen dat jij nog wel een pizzaatje hier en daar kan gebruiken.
Nee, het is nu wel redelijk duidelijk idd dat je als een twijgje in tweeën gebroken kan worden.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:42 schreef no1uknow het volgende:
Maar wat dat betreft, kijk op Youtube en oordeel zelf. Ik scheit niet 7 irrationele kleuren angst voor m'n kop op het internet.
Sander is nog altijd boos dat ie me op een haar na gemist had in het Hout. Maakt niet uit verder.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:47 schreef Awesome_ het volgende:
Je weet dat de messen geslepen zijn als de[ afbeelding ] te pas en te onpas gebruikt wordt.
Ja, toen had jij je breakje.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:50 schreef seto het volgende:
wut
ik heb dat helemaal gemist ofzo
nu snap ik eindeljik waar dat drinky = pako vandaan komt
drinky is kkbuitenlanderquote:Op woensdag 29 april 2015 16:50 schreef seto het volgende:
wut
ik heb dat helemaal gemist ofzo
nu snap ik eindeljik waar dat drinky = pako vandaan komt
Jij lijkt wel een beetje op Jesse Pinkman vriendje.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
drinky is kkbuitenlander
wel supertoffe gast, heeft nog bij mij in DH op de bank gezeten
Dat zei GRS ook alquote:Op woensdag 29 april 2015 16:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij lijkt wel een beetje op Jesse Pinkman vriendje.
Haha, dat mensen nog in die natty claim van Ray trappen.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:52 schreef fathank het volgende:
Hehe die dikke op de achtergrond in dat deadlift filmpje.
Ray heeft trouwens echt bloemkolen als schouders
Voelde me echt zwaar vereerd toen.quote:
Waar heb je Sweet Baby Ray's gekocht? Ik kan hem hier in de buurt nergens vinden gvd.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:59 schreef Awesome_ het volgende:
Kipfiletje met Sweet Baby Ray's BBQ-sauce in de pan nu. srs.
Ja, lekker fappen op onze beer Raymond.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
die heb je bij je favo's staan he pervert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |