abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152150496
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 13:11 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Belgedrag zegt helemaal niks er kan ook na die tijd iets gebeurd zijn
Belgedrag zegt juist een hoop, kijk naar die tijden, wat een ritme.
Met name op 4 en 5 april. Op de minuut precies, 13:37 uur en dat in een donkere kloof zonder gevoel van tijd en stress.
pi_152150543
quote:
18s.gif Op donderdag 30 april 2015 13:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dit zijn de mogelijkheden, ga daar dan eens inhoudelijk op in.
Nee, jij beweert dat ik zeg dat ze in een koelcel lagen, goed voorbeeld hoe je mensen woorden in de mond legt zonder bronnen.
Gewoon niet doen.
pi_152150613
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 13:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op antwoorden, ik kan wel gemakkelijk de fotocamera tijden aanpassen en niemand die daar iets van merkt.
Daarnaast is het ook gemakkelijk op de tijden van de telefoons te veranderen, ik heb hier ook diverse testen gedaan/laten doen.
Jij meet je het recht aan dat je antwoorden zou mogen verwachten?

Terwijl je Physsics uitzoekwerk volledig naast je neerlegt en je waanidee blijft propageren?

Ik kan ook beloproeoen doen op een ander tijdstip maar in twee verschillende goed beveiligde telefoons inbreken is nagenoeg onmogelijk, al helemaal voor die "Boquete Basterds" die hier gefantaseerd worden.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152150718
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 13:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, jij beweert dat ik zeg dat ze in een koelcel lagen, goed voorbeeld hoe je mensen woorden in de mond legt zonder bronnen.
Gewoon niet doen.
Gelul, dat zeg ik niet.

Wel; als je volhoudt dat de meiden al op 1 april zijn omgekomen en de nachtfoto's zijn op het juiste (8 april ~01:00-04:00) of zelfs een later moment gemaakt (wat jij zelf mogelijk achtte!!), dan kan je niet zonder koelcel gegeven de staat van Kris' hoofd.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_152151589
quote:
18s.gif Op donderdag 30 april 2015 13:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gelul, dat zeg ik niet.

Wel; als je volhoudt dat de meiden al op 1 april zijn omgekomen en de nachtfoto's zijn op het juiste (8 april ~01:00-04:00) of zelfs een later moment gemaakt (wat jij zelf mogelijk achtte!!), dan kan je niet zonder koelcel gegeven de staat van Kris' hoofd.
Daar ga je weer, het is waarschijnlijk het haar van Kris.

Ik dacht in eerste instantie, van die Loretta. Mata we weten het niet, ook jij niet.
pi_152151772
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Daar ga je weer, het is waarschijnlijk het haar van Kris.

Ik dacht in eerste instantie, van die Loretta. Mata we weten het niet, ook jij niet.
Het is het haar van Kris tot er een betere verklaring opduikt (hihi). Of verwacht jij dat het stikt van de redheads in de bergen ten noorden van Boquete? :')

Maar om je in de misdaadbocht te blijven wringen begin je zelfs de elementaire feiten te ontkennen?

:')

pi_152151847
De canyon zoals die in het persbericht voor het val-scenario beschreven is, is feitelijk hetzelfde als een koelcel. Het water is daar nog ijskoud en die kou kan niet weg tussen de hoge rotswanden en watervallen.
pi_152151871
Mata,

een vraag ook namens anderen. Waarom reageer je zo heftig wanneer het gaat over een mogelijk misdrijf? Je kunt het er niet mee eens zijn maar met regelmaat schiet je flink uit bocht en post je op het onbeschofte af. Waarom?

Heb je persoonlijke belangen (zoals een stuk grond of vastgoed) of ken je personen in Boquete?
Zou namelijk een goede verklaring kunnen zijn voor je felheid en je gedrevenheid op dit topic.

En ik ben oprecht geïnteresseerd in je antwoord, je hebt hier al eens wat gepost over een vriendin die zo een afgrond in viel. Vandaar mijn vraag
pi_152151889
quote:
9s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is het haar van Kris tot er een betere verklaring opduikt (hihi). Of verwacht jij dat het stikt van de redheads in de bergen ten noorden van Boquete? :')

Maar om je in de misdaadbocht te blijven wringen begin je zelfs de elementaire feiten te ontkennen?

:')
Nou binnenkort ligt er weer een aan het zwembad daar!
pi_152152105
Mooie overgang naar K&L:
tradities, volgens sommige is het normaal om specifieke filmpjes te posten op FB
Macho gedrag, wordt dat genoemd, dat kan ik wel volgen.
Zijn er nog meer cultuurverschillen, dingen waar wij hiervan met de ogen knipperen en daar gebruikelijk zijn?

De cultuurverschillen tussen Europeanen en inwoners van Midden-Amerika zijn zo groot dat je er een heel boek aan zou kunnen wijden. Hieronder zijn er een paar punten uitgepikt, die van direct en dagelijks belang zijn bij je omgang met de bewoners.

Beleefdheid: Dit is een erg belangrijk punt bij de interacties in geheel Centraal-Amerika. In Panama geven zowel mannen als vrouwen elkaar bij de eerste kennismaking alleen een hand. Als je wordt voorgesteld dan geven vrouwen elkaar één zoen (links) en mannen drukken vriendelijk elkaars hand.
Als je iemand aanspreekt, ook in situaties in een winkel of bus, begin dan je gesprek met een groet. Een eenvoudig buenos días of buenas tardes, vergezeld van een glimlach, doet wonderen. Je begroeting wordt beantwoord met een gelijke begroeting van de tegenpartij. Daarna begint het eigenlijke gesprek pas. Als je een gemeenschappelijke ruimte binnenkomt, zoals een restaurant of wachtkamer, is het ook beleefd een algemene groet te geven aan iedereen in de ruimte. Een simpel buenos días of buenas tardes voldoet ook hier.

Machogedrag: Hoewel vrouwen steeds vaker belangrijke posities in de politiek en het bedrijfsleven innemen, is de Latijns-Amerikaanse machismo cultuur nog alom tegenwoordig. De mythe die mannen typeert als sterk en vrouwen als fragiel en afhankelijk is nadrukkelijk aanwezig. Een macho houding en mannelijke trots worden vaak tentoongespreid als een lokale man aandacht van een vrouw probeert op te eisen, vooral in de vorm van fluiten. Vooral alleenreizende vrouwen krijgen vaak volop (ongewenste) aandacht. Als je hiervan niet gediend bent, is het het beste dit eenvoudig te negeren. Je kunt deze problemen minimaliseren door je conservatief te kleden. Het dragen van een trouwring kan ook helpen. Mijd duistere plaatsen en eenzame stranden als je alleen bent. Uiteraard zijn er ook voldoende 'gewone' mannen hier.

Kleding: Zorg dat je er verzorgd en schoon uitziet, voor de bevolking van Centraal-Amerika is dit belangrijk. Zelfs arme mensen doen hun best er verzorgd uit te zien. Aangezien je het geld hebt om helemaal vanuit Europa naar Centraal-Amerika te komen, móet je in de ogen van de lokale bevolking wel rijk zijn. Je wint respect als je je netjes kleedt. Dit betekent natuurlijk niet dat je in je duurste Armani outfit over de straten moet gaan. Juwelen en dure (nep)sieraden kun je beter thuis laten. Kleed je niet tè bloot, niet iedereen is hier van gediend. Shorts zijn, zowel voor mannen als vrouwen, wel geschikt op de stranden en in enkele kustplaatsen. Zwemkleding moet alleen gedragen worden bij zwembaden en op de stranden. Veel lokale vrouwen zwemmen met een T-shirt over hun zwemkleding (dit vaak om wat minder mannelijke aandacht te krijgen). Kleed je ook decent als je kerken bezoekt, dit uit respect voor de lokale bevolking en haar cultuur.

Afdingen: Afdingen is in Panama alleen gebruikelijk bij het kopen van souvenirs of kunstobjecten. Etenswaren hebben op de markt en in winkels gewoon een vaste prijs.

Algemeen: Besef voortdurend dat je als gast in een land verblijft waar men nu eenmaal andere omgangsvormen kent. Dat is niet afwijkend, jij gedraagt je afwijkend.

Van shoestring geplukt.

[ Bericht 43% gewijzigd door ootjekatootje op 30-04-2015 14:34:41 ]
pi_152152445
quote:
6s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nou binnenkort ligt er weer een aan het zwembad daar!
En wederom negeer je de punten.

Ik heb niets tegen een misdrijf an sich. Wel tegen de belachelijke inhoudsloosheid van de aanhangers ervan. Er komt maar niks serieus, slechts verdachtmakingen en geroddel.

Zo ook aan mijn persoontje met weer een belachelijke vraag. :')

pi_152152566
quote:
18s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En wederom negeer je de punten.

Ik heb niets tegen een misdrijf an sich. Wel tegen de belachelijke inhoudsloosheid van de aanhangers ervan. Er komt maar niks serieus, slechts verdachtmakingen en geroddel.

Zo ook aan mijn persoontje met weer een belachelijke vraag. :')
zo belachelijk is het niet, je reageert zo heftig. Was een serieuze vraag, heb je daar familie of contacten dat je zo fel reageert. Kan toch?

Ik ben hartstikke serieus, ik denk net als 11:30 dat de natuur daar ook zorgt voor het koel houden van lichaamsdelen. Met name stenen in de schaduw waar de temperatuur 's nachts zakt tot 8 graden. Nabij koud water bijvoorbeeld. FvdG heeft nog een mooi onderzoek gedaan, hier gepost door Agter. Varkenspootjes in de grond, 3 maanden lang.
pi_152152713
quote:
18s.gif Op donderdag 30 april 2015 13:16 schreef El_Matador het volgende:

"belgedrag zegt niets".[/b] Dat is je antwoord? Na 13 maanden? :')
ok inhoudelijk, op 4 en 5 april beiden oproepen gedaan om 13:37? toeval of heb je een betere verklaring?

[ Bericht 14% gewijzigd door jogy op 30-04-2015 19:36:29 ]
pi_152152885
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ok inhoudelijk, op 4 en 5 april beiden oproepen gedaan om 13:37? toeval of heb je een betere verklaring?
Ik denk dat er wekkers actief waren of toen aangezet. Dat kan die overeenkomende tijd verklaren als het niet gewoon toeval is.

pi_152152911
quote:
15s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik denk dat er wekkers actief waren of toen aangezet. Dat kan die overeenkomende tijd verklaren als het niet gewoon toeval is.
waar zou een wekker voor 13:37 dan voor nodig zijn? Dat ze vanaf dat moment thuis wakker zouden zijn? In verband met het tijdsverschil?

Dan zou je dat op de andere dagen, dus 1, 2 en 3 april toch ook moeten zien?
pi_152152993
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 15:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

waar zou een wekker voor 13:37 dan voor nodig zijn? Dat ze vanaf dat moment thuis wakker zouden zijn? In verband met het tijdsverschil?
Ja, dat had Miss Escobar ook als verklaring. Je vergeet het tijdsverschil makkelijk en zet daarom een wekker om je eraan te herinneren wanneer Nederland wakker is.

pi_152153242
Om 13.37 uur is het in Nederland 20.37 uur

(misschien wilden ze weten wanneer GTST afgelopen was en ze weer een aflevering hadden gemist)
pi_152153311
Precies, na het 20-uurjournaal dus. Prima verklaarbaar moment om even rustig contact te hebben met thuis.

10:xx is na het werk, 13:xx na het eten en journaal.

pi_152153423
quote:
Slangen, spinnen en schorpioenen vormen een groot gevaar als je met blote armen en benen door de jungle ploegt, dag en nacht.
Het gevaar wordt nog groter als je een beschutte plek zoekt tegen de regen of om de nacht door te brengen. Onder struikgewas, in grotten en andere schuilplaatsen kan het krioelen van ongedierte. Een paar dagen geleden heeft Panama serum tegen schorpioenenbeten laten overkomen uit Venezuela omdat er gebrek aan was en er de laatste maanden een aantal mensen zijn overleden aan een schorpioenenbeet o.a. in Chiriqui.

[ Bericht 9% gewijzigd door jogy op 30-04-2015 19:38:04 ]
pi_152153511
Mn bek valt open.

Alsof de ouders niet op zouden nemen tijdens het eten of het journaal.
Alsof de ouders aan het werk zouden zijn terwijl hun dochters vermist waren.

Ootje heeft gelijk en mijn Hollandse vriendin ook: Je wekker zetten om 13.37 uur in Panama terwijl het in NL 20.37 uur 's avonds is slaat werkelijk helemaal nergens op en met zoveel dommigheid vraag ik me af waarom mensen zich nog zo ergeren aan je
pi_152153543
quote:
7s.gif Op donderdag 30 april 2015 15:23 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Slangen, spinnen en schorpioenen vormen een groot gevaar als je met blote armen en benen door de jungle ploegt, dag en nacht.
Het gevaar wordt nog groter als je een beschutte plek zoekt tegen de regen of om de nacht door te brengen. Onder struikgewas, in grotten en andere schuilplaatsen kan het krioelen van ongedierte. Een paar dagen geleden heeft Panama serum tegen schorpioenenbeten laten overkomen uit Venezuela omdat er gebrek aan was en er de laatste maanden een aantal mensen zijn overleden aan een schorpioenenbeet o.a. in Chiriqui.
heb je een link naar een artikel waar iemand daar in Boquete door een
hagedis , slang of spin aangevallen is en daar ook aan overleden is ?
tia
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152153586
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 15:28 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

tia
K en L zijn in Boquete overleden volgens jou? Ik dacht in het Changuinola gebied :?
pi_152153658
quote:
7s.gif Op donderdag 30 april 2015 15:30 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

K en L zijn in Boquete overleden volgens jou? Ik dacht in het Changuinola gebied :?
lezen > iemand schrijf ik
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152153766
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 15:28 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

tia
heb ook al naar gevraagd gisteren, ik kreeg een heel boekwerk als link waarin in hoofdstuk 28 wat beschreven stond over slangen.
:)
pi_152153792
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2015 15:18 schreef El_Matador het volgende:
Precies, na het 20-uurjournaal dus. Prima verklaarbaar moment om even rustig contact te hebben met thuis.

10:xx is na het werk, 13:xx na het eten en journaal.
Waarom ging die telefoon dan niet in de dagen 2 en 3 april af?
En waarom niet op het hele of het halve uur? 13:37 minuten, ik blijf het een rare tijd vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')