Allemaal de schuld van Muller-Wohlfahrtquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Pep gaat nu zeker weer uitvallen tegen de medische staf
quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:20 schreef opreis het volgende:
Dacht je dat er deze week geen erger nieuws kon komen dat wat er in nepal gebeurd is krijg je dit weer
Pep de psychopaat doet nooit wat foutquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Muller-Wohlfahrt
Het plaatje klopt zelfs.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:21 schreef Caland het volgende:
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Weer up to date.
hattrick chery?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:23 schreef Paxcon het volgende:
Dan kan Robben tóch naar Rotterdam komen om de KNVB beker uit te reiken
Ik ben ook voor Groningen zondag.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:23 schreef Paxcon het volgende:
Dan kan Robben tóch naar Rotterdam komen om de KNVB beker uit te reiken
Het leek z'n kuit en hij leek het zelf ernstig te vinden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:26 schreef iPat het volgende:
Robben ingevallen en meteen weer uitgevallen? Wat voor blessure en hoe ernstig?
Het leek op een blessure bij de kuit, maar hoe de fuck moeten wij weten hoe ernstigquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:26 schreef iPat het volgende:
Robben ingevallen en meteen weer uitgevallen? Wat voor blessure en hoe ernstig?
Nou ja, als hij zelf het veld afloopt, zou je nog kunnen zeggen dat het meevalt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Het leek op een blessure bij de kuit, maar hoe de fuck moeten wij weten hoe ernstig
Dat is een misvattingquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:28 schreef iPat het volgende:
[..]
Nou ja, als hij zelf het veld afloopt, zou je nog kunnen zeggen dat het meevalt.
Hij stond net een minuut in het veld ofzo, hij keek er in ieder geval bij alsof hij moest poepen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:28 schreef iPat het volgende:
[..]
Nou ja, als hij zelf het veld afloopt, zou je nog kunnen zeggen dat het meevalt.
Als hij 30 minuten op het veld is behandeld omdat zijn been drie kanten uitwijst, kan je zeggen dat het tegenvalt
quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:28 schreef iPat het volgende:
[..]
Hij gaf een van z'n eigen spelers een "kopstoot".quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:31 schreef AFCNiels het volgende:
Ik was even weg, heeft Pep nog geapplaudisseerd naar de de medische staf toen Robben uitviel?
Robben zelfquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:34 schreef hafcfan het volgende:
Lekker voor Pep. Wie zal hij nu de schuld geven.
Dirk Marcellisquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:34 schreef hafcfan het volgende:
Lex Immers.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:34 schreef hafcfan het volgende:
Jan Smitquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:34 schreef hafcfan het volgende:
Dat zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:38 schreef tong80 het volgende:
Kwam net thuis toen ik Robben zag uitvallen. Dacht dat ie heel de wedstrijd had gespeeld en uit voorzorg werd gewisseld. Maar dit ziet er niet goed uit. Zo'n spierblessure voel je zelf het beste en nu denk ik dat het best wel eens einde seizoen kan zijn.
Heb je nu oogaids?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die zag ik vandaag nog #leukefeitjes.
waar danquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die zag ik vandaag nog #leukefeitjes.
Ben er inmiddels aan gewend geraakt al ontwijk ik zijn blik zo vaak mogelijk. Hij heeft me zelfs nog op twitter gezet de gek.quote:
Tijd om de AIVD in te lichtenquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ben er inmiddels aan gewend geraakt al ontwijk ik zijn blik zo vaak mogelijk. Hij heeft me zelfs nog op twitter gezet de gek.
We leven met je meequote:Op dinsdag 28 april 2015 22:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ben er inmiddels aan gewend geraakt al ontwijk ik zijn blik zo vaak mogelijk. Hij heeft me zelfs nog op twitter gezet de gek.
Hoe oud is die gek eigenlijk? ooit moet t lichtje toch uitgaan. Wel goeie voorzitter dat moet je hem nageven.quote:
1946 komt ie uit volgens Wikiquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe oud is die gek eigenlijk? ooit moet t lichtje toch uitgaan. Wel goeie voorzitter dat moet je hem nageven.
Reis is niet eens een Nederlanderquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:52 schreef KingRoland het volgende:
En ik denken dat Jonathan Reis de Nederlandse Reus was... verdomme
quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:53 schreef Caland het volgende:
Je zou maar in dat kekke ultravak staan daar en dan de hele wedstrijd zo'n teringdebiel die met een grote vlag aan het zwaaien is voor je snufferd hebben.
Soberso naar het stadion gaan, op tv zie je veel meer, geluid heel hard en je hebt ook dezelfde sfeer.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:53 schreef Caland het volgende:
Je zou maar in dat kekke ultravak staan daar en dan de hele wedstrijd zo'n teringdebiel die met een grote vlag aan het zwaaien is voor je snufferd hebben.
Nee.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Soberso naar het stadion gaan, op tv zie je veel meer, geluid heel hard en je hebt ook dezelfde sfeer.
Nee. Ik zal denk ik gewoon nooit iets begrijpen van dat hele ultra-gebeuren.quote:
Leerling van Louis van Gaal die is net zo gekquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:02 schreef AFCNiels het volgende:
Die Pep mag ook wel eens aan de kalmeringstabletten, die gaat echt iemand neerhoeken.
Maaskant>Pepquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:03 schreef AFCNiels het volgende:
Al heb ik hem nog nooit een dug-out zien molesteren.
Volgens mij is Pep echt zo'n stiekemerd. Die transseksuelen neukt in de garagebox.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Leerling van Louis van Gaal die is net zo gek
Ze hebben wel dezelfde trekjes, zoals met je gezicht tegen iemand anders zijn gezicht aan gaan staan en dan beginnen te schreeuwen. Al vind ik Guardiola buiten de wedstrijden wel normaler overkomen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Leerling van Louis van Gaal die is net zo gek
Pareltje van een speler.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:05 schreef Rabieluh het volgende:
Memphis had nu wel wat kunnen forceren.
Hij had toen wel een speler van Barca laten bespioneren door een detectivequote:Op dinsdag 28 april 2015 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is Pep echt zo'n stiekemerd. Die transseksuelen neukt in de garagebox.
Pique jaquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij had toen wel een speler van Barca laten bespioneren door een detective
Wat, dat gerucht van Pique volgen, is dat waar?quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij had toen wel een speler van Barca laten bespioneren door een detective
Jaquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat, dat gerucht van Pique volgen, is dat waar?.
Volgens mij regelde hij net een date met Klopp.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is Pep echt zo'n stiekemerd. Die transseksuelen neukt in de garagebox.
Klopp is baas.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:10 schreef Maver24 het volgende:
Die klopp is echt een griezel, namaak lachje van hem, krijg je echt rillingen van
Ik vind hem altijd wel oprecht overkomen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:10 schreef Maver24 het volgende:
Die klopp is echt een griezel, namaak lachje van hem, krijg je echt rillingen van
Heb je een link naar dat onderzoek?quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:12 schreef AFCNiels het volgende:
Door dat geschreeuw ga je echt een penalty beter nemen.
Krijgt bijna nooit wat te doen qua penalties, heeft er 1 gestopt dit seizoen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
is Neuer ook een god met strafschoppen?
niet haten op Dordrecht 90quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:16 schreef hafcfan het volgende:
HAHAHAHAHA Dordrecht is er niks bij. 0-2 koekoek
quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:13 schreef KingRoland het volgende:
Een strafschoppenserie is een loterij. Dortmund kan ook winnen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |