Is al in de plus geweest hoaxquote:Op woensdag 29 april 2015 15:56 schreef Jimbo het volgende:
PS4: Knack
PS4: Entwined
PS3: Rain
PS3: NBA 2k14
PS Vita: Danganronpa: Trigger Happy Havoc
PS Vita: Scram Kitty DX
Geen idee, maar ik zat ook niet echt op het geluid te letten ivm die disc-eject die steeds geluid maakte. Auto vond ik niet bijzonder lekker rijden ofzo.quote:
Daar nog geen last van gehad gelukkig. Anyway, net even zonder disc gespeeld en ik hoor die disc-eject niet meer, maar zal vanavond even proberen met disc erin, en of het dan ook OK blijft.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:00 schreef Visserij het volgende:
[..]
Ik heb met name last van de 'cannot recognize disc' error. PS4 ziet dat er een disc in zit, herkent welk spel het is maar geeft bij het opstarten toch een foutmelding.
Lens cleaner heeft nog niet heel veel succes.
Zat de orginele taal er wel bij?quote:Op woensdag 29 april 2015 16:11 schreef Yi-Long het volgende:
aar ik zat ook niet echt op het geluid te letten
Ja supergarppig HAHahahahAHA!!!111111!111! :d :dquote:Op woensdag 29 april 2015 16:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Whaha, ik moest keihard lachen bij het lezen van de TT![]()
![]()
Ben benieuwd welke titels wij "krijgen"
hihi stiekemertquote:Op woensdag 29 april 2015 16:40 schreef DKUp het volgende:
Ik hoop op Rayman Legends of Killzone SF![]()
Maar het zal vast niet hoor
Of volgende weekquote:Op woensdag 29 april 2015 16:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als het goed is over 11 minuten of in de avond.
Heb zelf net een SONY KDL-32W705 gekocht, maar die is boven je budget (wel een bizar goede tv, helemaal voor gaming).quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:24 schreef Rijst het volgende:
Weten jullie nog een goede tv? Wil een 32inch en max 300eu
Techwood heb ik al gehad
mooi ding ja, heb zelf de 42'' versiequote:Op woensdag 29 april 2015 17:41 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Heb zelf net een SONY KDL-32W705 gekocht, maar die is boven je budget (wel een bizar goede tv, helemaal voor gaming).
Overigens dit zijn de games van Mei:
6th May: Ether One (PS4)
6th May: Guacamelee! Super Turbo Championship Edition
6th May: The Unfinished Swan (PS4, PS3, PS Vita)
6th May: Race the Sun (PS4, PS3, PS Vita)
6th May: Murasaki Baby (PS Vita)
6th May: Hohokum (PS4, PS3, PS Vita)
5 van de 6 zijn dus iig op ps4. Guacamelee, Race the Sun heb ik al op pc en zijn erg nais.
http://blog.eu.playstatio(...)hokum-murasaki-baby/
Goeie selectie voor PS4.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:41 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Heb zelf net een SONY KDL-32W705 gekocht, maar die is boven je budget (wel een bizar goede tv, helemaal voor gaming).
Overigens dit zijn de games van Mei:
6th May: Ether One (PS4)
6th May: Guacamelee! Super Turbo Championship Edition
6th May: The Unfinished Swan (PS4, PS3, PS Vita)
6th May: Race the Sun (PS4, PS3, PS Vita)
6th May: Murasaki Baby (PS Vita)
6th May: Hohokum (PS4, PS3, PS Vita)
5 van de 6 zijn dus iig op ps4. Guacamelee, Race the Sun heb ik al op pc en zijn erg nais.
http://blog.eu.playstatio(...)hokum-murasaki-baby/
De reden dat ik nog niet heb gepreorderd, wat ik overigens niet bij Nedgame ga doenquote:Op woensdag 29 april 2015 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Zestiria naar PS4 volgens Nedgame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |