Is al in de plus geweest hoaxquote:Op woensdag 29 april 2015 15:56 schreef Jimbo het volgende:
PS4: Knack
PS4: Entwined
PS3: Rain
PS3: NBA 2k14
PS Vita: Danganronpa: Trigger Happy Havoc
PS Vita: Scram Kitty DX
Geen idee, maar ik zat ook niet echt op het geluid te letten ivm die disc-eject die steeds geluid maakte. Auto vond ik niet bijzonder lekker rijden ofzo.quote:
Daar nog geen last van gehad gelukkig. Anyway, net even zonder disc gespeeld en ik hoor die disc-eject niet meer, maar zal vanavond even proberen met disc erin, en of het dan ook OK blijft.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:00 schreef Visserij het volgende:
[..]
Ik heb met name last van de 'cannot recognize disc' error. PS4 ziet dat er een disc in zit, herkent welk spel het is maar geeft bij het opstarten toch een foutmelding.
Lens cleaner heeft nog niet heel veel succes.
Zat de orginele taal er wel bij?quote:Op woensdag 29 april 2015 16:11 schreef Yi-Long het volgende:
aar ik zat ook niet echt op het geluid te letten
Ja supergarppig HAHahahahAHA!!!111111!111! :d :dquote:Op woensdag 29 april 2015 16:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Whaha, ik moest keihard lachen bij het lezen van de TT![]()
![]()
Ben benieuwd welke titels wij "krijgen"
hihi stiekemertquote:Op woensdag 29 april 2015 16:40 schreef DKUp het volgende:
Ik hoop op Rayman Legends of Killzone SF![]()
Maar het zal vast niet hoor
Of volgende weekquote:Op woensdag 29 april 2015 16:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als het goed is over 11 minuten of in de avond.
Heb zelf net een SONY KDL-32W705 gekocht, maar die is boven je budget (wel een bizar goede tv, helemaal voor gaming).quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:24 schreef Rijst het volgende:
Weten jullie nog een goede tv? Wil een 32inch en max 300eu
Techwood heb ik al gehad
mooi ding ja, heb zelf de 42'' versiequote:Op woensdag 29 april 2015 17:41 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Heb zelf net een SONY KDL-32W705 gekocht, maar die is boven je budget (wel een bizar goede tv, helemaal voor gaming).
Overigens dit zijn de games van Mei:
6th May: Ether One (PS4)
6th May: Guacamelee! Super Turbo Championship Edition
6th May: The Unfinished Swan (PS4, PS3, PS Vita)
6th May: Race the Sun (PS4, PS3, PS Vita)
6th May: Murasaki Baby (PS Vita)
6th May: Hohokum (PS4, PS3, PS Vita)
5 van de 6 zijn dus iig op ps4. Guacamelee, Race the Sun heb ik al op pc en zijn erg nais.
http://blog.eu.playstatio(...)hokum-murasaki-baby/
Goeie selectie voor PS4.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:41 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Heb zelf net een SONY KDL-32W705 gekocht, maar die is boven je budget (wel een bizar goede tv, helemaal voor gaming).
5 van de 6 zijn dus iig op ps4. Guacamelee, Race the Sun heb ik al op pc en zijn erg nais.
De reden dat ik nog niet heb gepreorderd, wat ik overigens niet bij Nedgame ga doenquote:Op woensdag 29 april 2015 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Zestiria naar PS4 volgens Nedgame.
wtfquote:Op woensdag 29 april 2015 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is nog niet officieel hequote:Op woensdag 29 april 2015 18:15 schreef wdn het volgende:
[..]
wtf
Dat had ik niet verwacht.
Ik mocht TOZ nog niet pre-orderen
Ja maar als je de knoppen harder indrukt dan reageert ie beter, dat is algemeen bekend. Ik heb mijn PS3 controller ook moeten vervangen na een aantal jaar.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet je er normaal me omgaan he! Als je er als een beest mee omgaat dan kan je dit verwachten
Vertel mij dan eens waarom ik nog steeds mijn allereerste PS3 controller heb, welke volledig naar behoren werkt?quote:Op woensdag 29 april 2015 18:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja maar als je de knoppen harder indrukt dan reageert ie beter, dat is algemeen bekend. Ik heb mijn PS3 controller ook moeten vervangen na een aantal jaar.
Ik ook! 60Gb versie met ps2 BC. Die zijn van wat 2006 ofzo? Originele controllers en werken nog steeds perfect.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Vertel mij dan eens waarom ik nog steeds mijn allereerste PS3 controller heb, welke volledig naar behoren werkt?
Oh een dooie mus dus?quote:
Ether One en The Unfinished Swan lijken me wel leuk, de rest kan me gestolen worden.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:41 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Weer niks. Maarja als plus niet verplicht was om online te gaan, dan had ik het nooit gehaaldquote:Op woensdag 29 april 2015 17:41 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ik had het 3 maanden op PS3, toptitelsquote:Op woensdag 29 april 2015 19:09 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Weer niks. Maarja als plus niet verplicht was om online te gaan, dan had ik het nooit gehaald
Had het op de PS3 ook niet.
14 hours leftquote:Op woensdag 29 april 2015 16:32 schreef speknek het volgende:
MGS GZ is $10 in de Amerikaanse store (8 met PS+). Die is hier dus aan het downloaden.
Ik dacht dat jij Hohokum juist awesome vondquote:Op woensdag 29 april 2015 19:29 schreef speknek het volgende:
[..]
14 hours left. Kut PSN.
PS+ lijst is best goed deze maand, zou ik dan eindelijk eens bijten? Hohokum vond ik wel bleh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een nieuwe omgeving wordt genoemd.
Ik geloof het niet, maar misschien horen we meer tijdens de E3.
[ Bericht 1% gewijzigd door DKUp op 29-04-2015 20:15:23 ]SOONY
Zou ook tof zijn als de dlc een ander verhaal had als je een ander einde hadquote:Op woensdag 29 april 2015 20:10 schreef StateOfMind het volgende:
GaafIk wist niet dat er nog een singleplayer dlc uit zou komen.
Oh, een gerucht zie ik net, we zullen het wel zien.
Mad.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:07 schreef Nober het volgende:
Wat een kutspel dat Last of Us.
Geef mij dan ook een mitrailleur zodat ik terug kan schieten en niet een pistool met een magazijn van 8 kogels waarbij ik al 5 kogels nodig heb om een zo'n soldaat uit te schakelen.
En die geïnfecteerde ga ik al helemaal niet verslaan als ze met een groep komen, flikker toch op!
Te moeilijk? Start anders gewoon COD weer ff op joh....quote:Op woensdag 29 april 2015 21:07 schreef Nober het volgende:
Geef mij dan ook een mitrailleur zodat ik terug kan schieten en niet een pistool met een magazijn van 8 kogels waarbij ik al 5 kogels nodig heb om een zo'n soldaat uit te schakelen.
En die geïnfecteerde ga ik al helemaal niet verslaan als ze met een groep komen, flikker toch op!
Briljant spelquote:Op woensdag 29 april 2015 21:07 schreef Nober het volgende:
Dat is dan ook survival horror he.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:07 schreef Nober het volgende:
Nah het idee is tof, maar het mist game feel. Te weinig oomph in je interactie zeg maar. Je blijft een beetje aan de zijlijn.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Hohokum juist awesome vond
Kan je het niet? Headshots jongenquote:Op woensdag 29 april 2015 21:07 schreef Nober het volgende:
haha, jostiquote:Op woensdag 29 april 2015 21:20 schreef Nober het volgende:
Ik heb geen COD en ook niet meer de behoefte om dit soort games te kopen want het komt uiteindelijk gewoon in het genre frustratie terecht. Al die recensies en prijzen zal ik voortaan ook negeren, het is gewoon een kutspel.
Ga MKX of GG spelen lolquote:Op woensdag 29 april 2015 21:20 schreef Nober het volgende:
Ik heb geen COD en ook niet meer de behoefte om dit soort games te kopen want het komt uiteindelijk gewoon in het genre frustratie terecht. Al die recensies en prijzen zal ik voortaan ook negeren, het is gewoon een kutspel.
quote:Op woensdag 29 april 2015 21:07 schreef Nober het volgende:
Goed stuk tekst.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Nah het idee is tof, maar het mist game feel. Te weinig oomph in je interactie zeg maar. Je blijft een beetje aan de zijlijn.
Dat zou me heel blij makenquote:Op woensdag 29 april 2015 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee joh, tof spel. Niet het briljante beste spel ever wat sommigen roepen, maar wel erg goed.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:07 schreef Nober het volgende:
Ga je FF HD weer kopen?quote:Op woensdag 29 april 2015 22:07 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Nee joh, tof spel. Niet het briljante beste spel ever wat sommigen roepen, maar wel erg goed.
Maar ja, als je het niks vind gewoon wat anders gaan spelen natuurlijk. Ieder zijn smaak.
Ja heb FF X op de PS3 platinum, maar kostte me wel 200+ uurquote:Op woensdag 29 april 2015 22:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
FF HD ga ik verkopen ja als je dat bedoelt
En bedoel je gescheiden lijsten voor PS3 en PS4? Ik heb echt geen flauw idee...
Leek idd leuk, maar werkt best kutquote:Op woensdag 29 april 2015 22:15 schreef Vault-Boy het volgende:
Fuck wat is dat first person in GTA V toch eigenlijk kut. Zeker als je rijd dan is het zo gevoelig dat je overal maar tegen aan rijd. In third person gaat het me veel en veel beter af.
Dacht laat ik het weer eens proberen, maar het is echt niks voor mij dat first person.
Ik had hem voorgesteld aan Bloodborne te beginnenquote:
Ja.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:08 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk gescheiden trophy lijsten voor 3 en 4?
Oooh FFX, ik had het over Type-0quote:Op woensdag 29 april 2015 22:11 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja heb FF X op de PS3 platinum, maar kostte me wel 200+ uur![]()
X-2 helaas niet meer omdat ik toen overgestapt ben naar PS4, maar als de trophy lijsten hetzelfde zijn dan wil ik hem wel kopen.
Zie dat de HD versies zelfs extra dresspheres hebben
Type-0 leek mij niet zo. Stiekel wil ik het eigenlijk alleen voor de FFXV demoquote:Op woensdag 29 april 2015 22:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Oooh FFX, ik had het over Type-0
Twijfel FFX te kopen. Heb hem ooit op een emulator gespeeld lang geleden (Blitzball) en heb hem nog liggen voor de Vita, maar speel natuurlijk liever op de PS4. Twijfel, twijfel, twijfel.
Op de Vita ga ik sowieso eerst Tales of Hearts spelen en heb ook heel erg zin in strategie. Vandaar dat ik op de PS4 Tropico heb gekocht en twijfel om ook Defense Grid 2 te proberen (is nu maar een tientje).
En Frozen Synapse Prime voor de vita misschien maar eens proberen, al trekt dat mij niet echt om een of andere reden.
wa een noopquote:Op woensdag 29 april 2015 21:07 schreef Nober het volgende:
Je moet ook de fps controls aanzetten ipv de standaard third person controls. Dan speelt het net als BF4.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:18 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Leek idd leuk, maar werkt best kut![]()
Speel het toch liever op third person. Vind schieten/cover en dergelijke ook beter in third person.
Daar zit ik nu helemaal vast in. Ik ben onderhand net zo gefrustreerd als hem, volgens mijquote:Op woensdag 29 april 2015 22:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik had hem voorgesteld aan Bloodborne te beginnen
Ah, dat is stukken beter, nu alle online heists in first person uitspelen.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je moet ook de fps controls aanzetten ipv de standaard third person controls. Dan speelt het net als BF4.
En de fov op max
CoD'er gespotquote:Op woensdag 29 april 2015 21:07 schreef Nober het volgende:
Voor 15 inc neem ik dat kutspel wel met tegenzin overquote:Op woensdag 29 april 2015 21:07 schreef Nober het volgende:
Voor 15 euro kun je de ongecensureerde USA versie digitaal kopen...quote:Op donderdag 30 april 2015 00:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Voor 15 inc neem ik dat kutspel wel met tegenzin over
Geen verschilquote:Op donderdag 30 april 2015 02:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor 15 euro kun je de ongecensureerde USA versie digitaal kopen...
Hoofden die er half afgeschoten worden, ingewanden die eruit spatten, etc etc. Vrij groot verschil.quote:
Oh MP ziet er best vet uitquote:Op donderdag 30 april 2015 05:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoofden die er half afgeschoten worden, ingewanden die eruit spatten, etc etc. Vrij groot verschil.
In multiplayerquote:Op donderdag 30 april 2015 05:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoofden die er half afgeschoten worden, ingewanden die eruit spatten, etc etc. Vrij groot verschil.
Post in het BB topic en ik kan je met -alles- helpen ;-)quote:Op woensdag 29 april 2015 23:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar zit ik nu helemaal vast in. Ik ben onderhand net zo gefrustreerd als hem, volgens mij
Enige wat ik tot nu toe echt mis in mijn collectie is dus een race game.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:12 schreef jackson het volgende:
Volledige focus op Project Cars aankomende maand, dus ideaal dat die PS+ games het downloaden voor mij niet waard zijn.
quote:Op donderdag 30 april 2015 09:35 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Enige wat ik tot nu toe echt mis in mijn collectie is dus een race game.
Heb je aandelen?quote:
Was het maar waar.. dan kon ik die magische ervaring nog een keer doenquote:
Er zijn andere race-games waaronder Driveclub, daar heeft PB aandelen in. Zelf vind ik het de moeite niet en wacht echt op Project Cars.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:35 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Enige wat ik tot nu toe echt mis in mijn collectie is dus een race game.
Wordt dit de beste race game voor de PS4? of zijn er nog andere goede racegames?
Ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |