SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alvast voor alle vragen:
PS+ is nu het goedkoopst bij Wehkamp met de code 'lente'
Maybe dan een keer een mooie 50% actie ofzo. Vind ik ook prima.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:14 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Minecraft kun je rustig op je buik tattoëren, die wordt tyfusveel verkocht.
Verder hoop ik met je mee natuurlijk(escapists weleens op de pc gespeeld, best wel lache!)
Nou ik kon ook nooit 1 maand ps plus kopen zonder cc.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:22 schreef videonatic het volgende:
Ik kan ook geen losse game kopen ( en ik heb nog nooit een credit card gekoppelt voor ps plus )
Die screenshot is van het internet, krijg op zowel de ps4 als de pc diezelfde melding. Ik wacht het een dagje af..quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:23 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nou ik kon ook nooit 1 maand ps plus kopen zonder cc.
Kijk anders eens via internet op de store. Meestal lukt het zo dan wel.
Hmm.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:28 schreef videonatic het volgende:
[..]
Die screenshot is van het internet, krijg op zowel de ps4 als de pc diezelfde melding. Ik wacht het een dagje af..
kaart in de winkel of ideal of paypalquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Hoe de fuck krijg je premium spotify zonder creditcard ?
Same here, maar dan wel terug naar Rapture. Bioshock: Infinite vond ik niks.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:27 schreef Vault-Boy het volgende:
Hoop trouwens echt dat er ooit weer een nieuwe Bioshock komt. Zat weer eens de soundtrack te luisteren en kreeg meteen weer zin om die games te spelen. Helaas heb ik ze niet meer. Echt man zulke titels mis ik nu op de PS4
kon dat niet via Nederlandse banken tegenwoordig?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Hoe de fuck krijg je premium spotify zonder creditcard ?
Zal maar een NL account makenquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
kon dat niet via Nederlandse banken tegenwoordig?
Ja dus http://tweakers.net/nieuw(...)n-desktopclient.html
Zoek naar een Sony braviaquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:24 schreef Rijst het volgende:
Weten jullie nog een goede tv? Wil een 32inch en max 300eu
Techwood heb ik al gehad
Voor gamen? Hands down de Sony KDL.quote:Op woensdag 29 april 2015 00:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zit te twijfelen tussen de SAMSUNG UE32H4500 en Sony KDL-32R430B
heb je hem zelf ook?quote:Op woensdag 29 april 2015 00:41 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Voor gamen? Hands down de Sony KDL.
Nee, maar zijn het beste voor gamen. beste beeld en input lag is non-existent bij die tv's vooral op game mode.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2015 00:43 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Nee, maar zijn het beste voor gamen. beste beeld en input lag is non-existent bij die tv's vooral op game mode.
Ik ben weer met de tours bezig, haal zowaar sterren waar ik die eerst echt niet kon halen...quote:Op woensdag 29 april 2015 08:05 schreef StateOfMind het volgende:
Stiekem is dat Driveclub toch best wel verslavend![]()
Na talloze 'nu écht het allerlaatste rondje' zag ik rond 1.15u dat het nu toch wel écht tijd was om naar bed te gaan
Sonyquote:Op woensdag 29 april 2015 00:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zit te twijfelen tussen de SAMSUNG UE32H4500 en Sony KDL-32R430B
Dat zou wel top zijn! De demo was ook al best vermakelijkquote:Op woensdag 29 april 2015 09:35 schreef Rossdale het volgende:
In Japan krijgen ze Trials Fusion als PS+ game, grote kans dat wij die dus ook gaan krijgen (is het niet deze maand, dan wel binnen enkele maanden)
Maar uiteraard heb ik die al
Lijkt me wel eens aardig om te proberenquote:Op woensdag 29 april 2015 09:35 schreef Rossdale het volgende:
In Japan krijgen ze Trials Fusion als PS+ game, grote kans dat wij die dus ook gaan krijgen (is het niet deze maand, dan wel binnen enkele maanden)
Trials zal ik tof vindenquote:Op woensdag 29 april 2015 09:35 schreef Rossdale het volgende:
die is tof iddquote:Op woensdag 29 april 2015 09:35 schreef Rossdale het volgende:
Vergeet de originele taal niet (Fins)quote:Op woensdag 29 april 2015 10:00 schreef Rossdale het volgende:
Toffe gameZeker als hij gratis is
Kan hem heel erg aanbevelen.
[Yi-Long] De game is kut want de eerste tracks zijn heel gemakkelijk en daarna wordt het ineens zeer pittig. Voor mij is de leercurve te stijl en daarom vind ik hem maar stom en blijf ik in het verleden hangen en roep ik nu lekker dat de vorige trials games veel beter waren en nu voor een habbekrats te koop zijn op een oude console [/Yi-Long]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't be late if you don't show up.
quote:Op woensdag 29 april 2015 11:09 schreef l0lownkill het volgende:
Er is weer een lijstje 'geleaked', maar ik hecht er niet veel waarde aan: waarschijnlijk weer een hoax.Ja die is hartstikke nep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Dit ja of TLOU Remastered omdat ik die net heb geruild voor Dying Light maar eigenlijk nog een keer wil uitspelen.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:11 schreef StateOfMind het volgende:
Ik blijf nog steeds hopen op Killzone.
TLOU zou wel heel ergquote:Op woensdag 29 april 2015 11:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dit ja of TLOU Remastered omdat ik die net heb geruild voor Dying Light maar eigenlijk nog een keer wil uitspelen.
Infamous: Second Son zal ook wel tof zijn.
of Wolfenstein: The New Order
Ik moet nog zo veel spellen spelen![]()
Die geruchten zouden volgens andere geruchten (quote:
grote kans dat ze vandaag gewoon weer niets laten horen van zichquote:Op woensdag 29 april 2015 11:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die geruchten zouden volgens andere geruchten () inmiddels ontkracht zijn
heb je de afgelopen 18 maanden nog niet genoeg je zin gekregen met die kut indies ?quote:Op woensdag 29 april 2015 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik hoop dat er alleen maar indies bij zitten eigenlijk.
maar killzone is zo kutquote:Op woensdag 29 april 2015 11:36 schreef Rossdale het volgende:
Prison escape en Killzone, dat zou ik supervet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |