dan was je zeker in de verkeerde stad ?quote:
Call of duty 1 en 2 destijds kapotgespeeld op de pc, maar sinds ze met deze onzin zijn begonnen kijk ik er niet eens meer naar.quote:Op zondag 26 april 2015 17:49 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt mensen boven de 12 die dat wel leuk vinden
quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hier al 1000 keer gezegd maar wat is een Valiant Hearts een mooie belevingHeeft ook m'n interesse in de eerste wereldoorlog wat meer aangewakkerd.
Ik zit nog helemaal in het begin. Misschien een uurtje of 8 onderweg.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je het gevechtssysteem onder de knie krijgt valt het nog mee
quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hier al 1000 keer gezegd maar wat is een Valiant Hearts een mooie belevingHeeft ook m'n interesse in de eerste wereldoorlog wat meer aangewakkerd.
Je doet er idd goed aan om veel te grinden . Welk beginwapen heb je ?quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zit nog helemaal in het begin. Misschien een uurtje of 8 onderweg.
Op dit moment is de Cleric Beast nog te moeilijk, dus ik ben maar wat aan het levelen om wat sterker te worden.
Hunter Axe. Die heb ik nu twee keer geupgrade.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je doet er idd goed aan om veel te grinden . Welk beginwapen heb je ?
Ook je strength en endurance ? die zijn erg belangrijk als je dat beest wilt verslaanquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hunter Axe. Die heb ik nu twee keer geupgrade.
Wat is daar raar aan? Ik had precies hetzelfde. Ik wist eerst vrij weinig van de 1e WW, maar dankzij die game wou ik er meer van weten.quote:
Strength is nu 16 en Endurance 14quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook je strength en endurance ? die zijn erg belangrijk als je dat beest wilt verslaan
Dat was inderdaad mijn plan. Strenght, Health en Endurance naar twintig.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Allebei naar 20health ook over de 15
Dan moet je het wel redden als het goed is . En op zijn kop knallen zodat ie even de knieën gaat. Kan je een paar visceral op hem doen voor veel schadequote:Op dinsdag 28 april 2015 19:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat was inderdaad mijn plan. Strenght, Health en Endurance naar twintig.
Daarna de shortcut direct naar dat beest toe met 10 molotov's onder m'n arm.
Alleen is mijn gun nog behoorlijk kut.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan moet je het wel redden als het goed is . En op zijn kop knallen zodat ie even de knieën gaat. Kan je een paar visceral op hem doen voor veel schade
Gun is niet echt belangrijk als je schade wilt aanrichten. Het is vooral bedoeld om de tegenstander te stunnen en daarvoor moet vooral de timing goed zijnquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alleen is mijn gun nog behoorlijk kut.
Dat het een triest knulletje is.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
quote:Warner Bros. Interactive Entertainment and DC Entertainment today announced the Season Pass and Premium Edition for Batman™: Arkham Knight, the epic conclusion to the award-winning Arkham trilogy from Rocksteady Studios. Both the Batman™: Arkham Knight Season Pass and Batman™: Arkham Knight Premium Edition are now available for pre-order from participating retailers. The Season Pass is priced at Ŗ32.99 and the Premium Edition, which includes both the Season Pass and the main game, is priced at Ŗ87.98 for console, and Ŗ67.98 for PC.
Ze maken een doorstartquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ook Gameshop Twente failliet![]()
Voorlopig maar even voorzichtig zijn met pre-orders, Gameshop Twente was een grote en betrouwbare winkel in Nederland.
Nee, gewoon een horloge met plastic bandjequote:
Huil huil huil... Je hoeft toch geen DLC te kopenquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Doei Batman. Ik zie je over een half jaar in de budgetbakken.
Wss meteen als trilogiequote:Op dinsdag 28 april 2015 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Doei Batman. Ik zie je over een half jaar in de budgetbakken.
Net als dat ik geen halve games hoef te kopen. Dat doe ik dan ook niet.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Huil huil huil... Je hoeft toch geen DLC te kopen
1 advies: doorzetten. Als je niet voorbij een stuk komt: neem een pauze en laat de situatie even inzinken. En soms is het handig om eens voorbij een vijand te sprinten en die van achteren te benaderen. Dat eerste plein bijvoorbeeld is zoooooooo simpel als je dit van achteren doet.quote:
Heb je MK8 al lang? Dat heeft ook DLCquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Net als dat ik geen halve games hoef te kopen. Dat doe ik dan ook niet.
Dat zijn expansion packs. Dat verschil is me bij The Witcher 3 aankondiging uitgelegd.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb je MK8 al lang? Dat heeft ook DLC
Goed gedaanquote:
Met DLC heb ik ook wel wat moeite. Genoeg games waar je van te voren ziet aankomen dat de game 4, 5x zo duur wordt met die DLCs en dat die DLCs van te voren al gepland zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zijn expansion packs. Dat verschil is me bij The Witcher 3 aankondiging uitgelegd.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zijn expansion packs. Dat verschil is me bij The Witcher 3 aankondiging uitgelegd.
Gewoon niet maanden van tevoren pre-orderen. Week van tevoren is meer dan zat.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ook Gameshop Twente failliet![]()
Voorlopig maar even voorzichtig zijn met pre-orders, Gameshop Twente was een grote en betrouwbare winkel in Nederland.
Of gewoon niet. Laat de uitgevers maar eens leren dat games allereerst gewoon moeten werken ipv snel, snel en hup 5Gb day one patch.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gewoon niet maanden van tevoren pre-orderen. Week van tevoren is meer dan zat.
Ondanks mijn voorkeur voor fysieke games toch maar aangeschaft, staat nu in de download.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tot morgenavond werkt die Koningsdag kortingcode nog, koop je de Plus editie (neem aan dat je Plus hebt) en is ie bijna gratis.
Op de PC is een Nederlandse studio bezig net een WO1 shooter; Verdun.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:06 schreef Slobeend het volgende:
Call of Duty moet met een WO1 game komen, al dat futuristische geneuzel word je niet goed van.
Helemaal mee eens. Ik snap het ook niet goed. Alsof games ooit uitverkocht zijn. Ik heb het nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of gewoon niet. Laat de uitgevers maar eens leren dat games allereerst gewoon moeten werken ipv snel, snel en hup 5Gb day one patch.
Ik heb een half uur geleden nog wat via ideal in de portemonnee gezet, maar dat ging gewoon zoals het hoorde.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:01 schreef videonatic het volgende:
Ik heb iets geks, ik heb net 30,- store tegoed erop gezet met ideal. Nu wil ik wat kopen en vraagt ie om factuur gegevens bij te werken, en vervolgens om credit card gegevens? Ik heb 30,- store credit!
mehquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:53 schreef RickoKun het volgende:
Al die lui die na 1996 geboren zijn met hun "mehhhh ik wil een 1ste of 2de wo shooter"
In mijn tijd zat iedereen te janken dat ze weleens iets anders willen dan een shooter in WO setting.
Minecraft kun je rustig op je buik tattoëren, die wordt tyfusveel verkocht.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat betreft de PS+ hoop ik op een AAA-game, zoals Black Flag ofzo, of wellicht Minecraft of LittleBigPlanet 3. Maar goed, wellicht is het gewoon The Escapists en een andere indie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |