Dat zou wel top zijn! De demo was ook al best vermakelijkquote:Op woensdag 29 april 2015 09:35 schreef Rossdale het volgende:
In Japan krijgen ze Trials Fusion als PS+ game, grote kans dat wij die dus ook gaan krijgen (is het niet deze maand, dan wel binnen enkele maanden)
Maar uiteraard heb ik die al
Lijkt me wel eens aardig om te proberenquote:Op woensdag 29 april 2015 09:35 schreef Rossdale het volgende:
In Japan krijgen ze Trials Fusion als PS+ game, grote kans dat wij die dus ook gaan krijgen (is het niet deze maand, dan wel binnen enkele maanden)
Trials zal ik tof vindenquote:Op woensdag 29 april 2015 09:35 schreef Rossdale het volgende:
die is tof iddquote:Op woensdag 29 april 2015 09:35 schreef Rossdale het volgende:
Vergeet de originele taal niet (Fins)quote:Op woensdag 29 april 2015 10:00 schreef Rossdale het volgende:
Toffe gameZeker als hij gratis is
Kan hem heel erg aanbevelen.
[Yi-Long] De game is kut want de eerste tracks zijn heel gemakkelijk en daarna wordt het ineens zeer pittig. Voor mij is de leercurve te stijl en daarom vind ik hem maar stom en blijf ik in het verleden hangen en roep ik nu lekker dat de vorige trials games veel beter waren en nu voor een habbekrats te koop zijn op een oude console [/Yi-Long]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't be late if you don't show up.
quote:Op woensdag 29 april 2015 11:09 schreef l0lownkill het volgende:
Er is weer een lijstje 'geleaked', maar ik hecht er niet veel waarde aan: waarschijnlijk weer een hoax.Ja die is hartstikke nep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Dit ja of TLOU Remastered omdat ik die net heb geruild voor Dying Light maar eigenlijk nog een keer wil uitspelen.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:11 schreef StateOfMind het volgende:
Ik blijf nog steeds hopen op Killzone.
TLOU zou wel heel ergquote:Op woensdag 29 april 2015 11:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dit ja of TLOU Remastered omdat ik die net heb geruild voor Dying Light maar eigenlijk nog een keer wil uitspelen.
Infamous: Second Son zal ook wel tof zijn.
of Wolfenstein: The New Order
Ik moet nog zo veel spellen spelen![]()
Die geruchten zouden volgens andere geruchten (quote:
grote kans dat ze vandaag gewoon weer niets laten horen van zichquote:Op woensdag 29 april 2015 11:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die geruchten zouden volgens andere geruchten () inmiddels ontkracht zijn
heb je de afgelopen 18 maanden nog niet genoeg je zin gekregen met die kut indies ?quote:Op woensdag 29 april 2015 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik hoop dat er alleen maar indies bij zitten eigenlijk.
maar killzone is zo kutquote:Op woensdag 29 april 2015 11:36 schreef Rossdale het volgende:
Prison escape en Killzone, dat zou ik supervet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |