Dan had je een selfie kunnen maken en insturen, zeker weten dat je blauw was van de kouquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:58 schreef bepklep82 het volgende:
Ik ga eens kijken wat er van geworden is. Zal vast heel wat minder zijn dan de door jullie geplaatste foto's, maar ach.
Staat trouwens verdomd veel windLag bijna in het water..

Daar heb ik geen water voor nodig hoor, ik ben chronisch onderkoeldquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:07 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Dan had je een selfie kunnen maken en insturen, zeker weten dat je blauw was van de kou

nacht of morgen?quote:Op maandag 11 mei 2015 15:05 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Gemaakt zondagnacht om 05:30 oid in bali

Nouja 05:30 is officeel nog nacht. Maar kan je ook wel al morgen noemen ja.quote:

Mooi!quote:Op maandag 11 mei 2015 15:05 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Gemaakt zondagnacht om 05:30 oid in bali

Ook als t bewolkt is krijg je blauw in je foto's tijdens t blauwe uurtje hoorquote:Op maandag 11 mei 2015 19:51 schreef Flipmoehoe het volgende:
Ben nu 2 avonden achter elkaar van 21:00 tot 22:00 buiten geweest.
Geen mooie blauwe lucht, ik geef het op

Wilt niet zeggen dat dat mooi isquote:Op maandag 11 mei 2015 20:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ook als t bewolkt is krijg je blauw in je foto's tijdens t blauwe uurtje hoor

Dat ligt aan de compositie en wat je fotografeert, met blauwe lucht wil ook niet zeggen dat t mooi isquote:Op maandag 11 mei 2015 20:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wilt niet zeggen dat dat mooi is

Die heb volgens mij ook wel maar dan is de afstand tot de mannen weer te grootquote:Op maandag 11 mei 2015 22:03 schreef Flipmoehoe het volgende:
Net wel een nieuwe foto gemaakt. Vind hem nog niet super. Maar denk dat ik hem wel inzend.
Vind de jouwe erg origineel, alleen jammer dat het bovenste stuk van het raam er niet op staat

SunChaser + Stefan = 1?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die heb volgens mij ook wel maar dan is de afstand tot de mannen weer te grootdaarom deze en raam was erg hoog

Lange sluitertijdquote:

Ik vind het vaak te HDR overkomen. Een avondplaat hoort diepe schaduwen te bevatten. Punt.quote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |