Nee, blauwe uur is NIET n random blauwe luchtquote:Op woensdag 29 april 2015 23:07 schreef Yvesss het volgende:
Nee, jij bepaalt de voorwaarden. Dat is duidelijk. Maar blue is nou eenmaal blue, het gaat om de blue sky. Hoe laat en wanneer iemand dat wil doen, whatever. Maar maak je geen zorgen, je kunt dat niet zo makkelijk faken.
Yep, Noordwijkerhout/Noordwijk aan zeequote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zie ik in de verte de bosrand naar de duinen?
Mooi gebied. Ouders van een goede vriendin wonen in N'wijkerhout.quote:
Daar moet ik ook nog eens heen.quote:Op maandag 4 mei 2015 16:43 schreef bepklep82 het volgende:
Als ik hier de straat uit loop heb ik zicht op kinderdijk.
Helaas, ik zoek iets in het oosten van het land.quote:Op maandag 4 mei 2015 18:02 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Er staat hier in de straat nog een leuk huis te koop
De werkgelegenheid in ZH ligt hogerquote:Op maandag 4 mei 2015 18:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Helaas, ik zoek iets in het oosten van het land.
Het is voor mij maar 30 sec lopen, dus zodra het begint ga ik lopen.quote:Op maandag 4 mei 2015 19:14 schreef Yvesss het volgende:
Niet te vroeg hè, vul hier je woonplaats in.
Wat heb je voor camera?quote:Op maandag 4 mei 2015 20:04 schreef bepklep82 het volgende:
Ik snap nog altijd geen bal van mijn camera, dus een mooie bliksem zal er wel niet inzitten.
Ik vind foto's maken erg leuk, heb er ook oog voor enzo.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:13 schreef Worteltjestaart het volgende:
Wat snap je er niet aan, lijkt mij een camera waar je veel kanten mee uit kunt?
Ik zit ook te kijken wat het weer doet, mogelijk een mooie zonsondergangquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:04 schreef bepklep82 het volgende:
Met wat geluk vanavond misschien nog een mooie foto maken.
Als ik naar links kijk is het weer bijna zwart en rechts strak blauw.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:06 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken wat het weer doet, mogelijk een mooie zonsondergang!
Dan had je een selfie kunnen maken en insturen, zeker weten dat je blauw was van de kouquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:58 schreef bepklep82 het volgende:
Ik ga eens kijken wat er van geworden is. Zal vast heel wat minder zijn dan de door jullie geplaatste foto's, maar ach.
Staat trouwens verdomd veel windLag bijna in het water..
Daar heb ik geen water voor nodig hoor, ik ben chronisch onderkoeldquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:07 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Dan had je een selfie kunnen maken en insturen, zeker weten dat je blauw was van de kou
nacht of morgen?quote:Op maandag 11 mei 2015 15:05 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Gemaakt zondagnacht om 05:30 oid in bali
Nouja 05:30 is officeel nog nacht. Maar kan je ook wel al morgen noemen ja.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |