En wat heeft dat te doen met dit topic?quote:
Dit.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:27 schreef Sigaartje het volgende:
That's the country, that's the country.
Want? Deze vrouw is in de steek gelaten door het rechtssysteem en wordt vervolgens wel keihard gestraft als ze dan maar zelf het heft in handen neemt. Bovendien moet je je als samenleving ook even achter de oren krabben als je vindt dat een vrouw haar eer verliest als ze verkracht is.quote:Op woensdag 29 april 2015 00:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Het onthoofden lijkt mij wat onnodig, opzich sta ik niet negatief tegenover dit vonnis.
quote:Op woensdag 29 april 2015 00:23 schreef polderturk het volgende:
Dit is geen nieuws, maar wel belangrijke achtergrond informatie om het land Iran beter te begrijpen. Zolang je je religieuze belastingen (20 % van je totale vermogen) ieder jaar aan de ayatollah's betaalt, mag er heel veel. Khomeini is de oprichter van het huidige Iran en hij was DE geestelijke leider van de Shiiten. Hij wordt als een heilige gezien. In het ziekelijke boek dat hij geschreven heeft staat hij sex met kinderen en dieren toe. Zie hieronder een tweetal citaten uit zijn boek.
A man can have sex with animals such as sheep, cows, camels and so on. However, he should kill the animal after he has his orgasm. He should not sell the meat to the people in his own village, but selling the meat to a neighbouring village is reasonable.
If one commits the act of sodomy with a cow, a ewe, or a camel, their urine and their excrement become impure and even their milk may no longer be consumed. The animal must then be killed as quickly as possible and burned.
Nog een andere citaat.
A man can have sexual pleasure from a child as young as a baby. However, he should not penetrate vaginally, but sodomising the child is acceptable. If a man does penetrate and damage the child then, he should be responsible for her subsistence all her life. This girl will not count as one of his four permanent wives and the man will not be eligible to marry the girl’s sister… It is better for a girl to marry at such a time when she would begin menstruation at her husband’s house, rather than her father’s home. Any father marrying his daughter so young will have a permanent place in heaven. ["Tahrirolvasyleh", fourth edition, Qom, Iran, 1990]
Wat hij echt zei was:quote:Op woensdag 29 april 2015 00:23 schreef polderturk het volgende:
Dit is geen nieuws, maar wel belangrijke achtergrond informatie om het land Iran beter te begrijpen. Zolang je je religieuze belastingen (20 % van je totale vermogen) ieder jaar aan de ayatollah's betaalt, mag er heel veel. Khomeini is de oprichter van het huidige Iran en hij was DE geestelijke leider van de Shiiten. Hij wordt als een heilige gezien. In het ziekelijke boek dat hij geschreven heeft staat hij sex met kinderen en dieren toe. Zie hieronder een tweetal citaten uit zijn boek.
A man can have sex with animals such as sheep, cows, camels and so on. However, he should kill the animal after he has his orgasm. He should not sell the meat to the people in his own village, but selling the meat to a neighbouring village is reasonable.
If one commits the act of sodomy with a cow, a ewe, or a camel, their urine and their excrement become impure and even their milk may no longer be consumed. The animal must then be killed as quickly as possible and burned.
Nog een andere citaat.
A man can have sexual pleasure from a child as young as a baby. However, he should not penetrate vaginally, but sodomising the child is acceptable. If a man does penetrate and damage the child then, he should be responsible for her subsistence all her life. This girl will not count as one of his four permanent wives and the man will not be eligible to marry the girl’s sister… It is better for a girl to marry at such a time when she would begin menstruation at her husband’s house, rather than her father’s home. Any father marrying his daughter so young will have a permanent place in heaven. ["Tahrirolvasyleh", fourth edition, Qom, Iran, 1990]
Jij weet ook wel dat het niet waar is maar post het toch omdat je een extremistische Turkse soenniet bent met een hekel aan sijieten. Waarom vertrek je gewoon niet naar Turkije als je je extremistische gedachtegoed niet los kan laten, snorremans zal je met open armen ontvangen.quote:22-One of things which will cause an animal to be Haram, although it was originally Halal, is a human having sex with it and ... because of this work (sodomizing the animal) its meat and the meat of its lamb which will be born after sodomizing will all be Haram, along with its milk, wool, and hair.
23- If the animal which someone had sex with is an edible animal like a sheep, cow, or camel it should be killed (Zebh) and burned. If it is one of the animals which is not usually eaten but is used for riding and transportation, like a horse or donkey, it should be taken out of the city and sold in another city.
Daarnaast is Khomeini niet de leider der sjieetenquote:Op woensdag 29 april 2015 06:16 schreef pietba het volgende:
[..]
Wat hij echt zei was:
[..]
Jij weet ook wel dat het niet waar is maar post het toch omdat je een extremistische Turkse soenniet bent met een hekel aan sijieten. Waarom vertrek je gewoon niet naar Turkije als je je extremistische gedachtegoed niet los kan laten, snorremans zal je met open armen ontvangen.
Flikker toch een eind op. Ik ben geen salafist. Ik heb een schijthekel aan IS. Ik ben een seculiere moslim.quote:
Ik ben een seculiere moslim.quote:Op woensdag 29 april 2015 06:16 schreef pietba het volgende:
[..]
Wat hij echt zei was:
[..]
Jij weet ook wel dat het niet waar is maar post het toch omdat je een extremistische Turkse soenniet bent met een hekel aan sijieten. Waarom vertrek je gewoon niet naar Turkije als je je extremistische gedachtegoed niet los kan laten, snorremans zal je met open armen ontvangen.
Je quote sjiietenontmaskerd.nl.quote:Op woensdag 29 april 2015 09:35 schreef polderturk het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op. Ik ben geen salafist. Ik heb een schijthekel aan IS. Ik ben een seculiere moslim.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:27 schreef reza1 het volgende:
[..]
Idioot dat jezelf verdedigen in Turkije als vrouw tegen een verkrachter resulteert in levenslang.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:29 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
It's part of their culture! You should respect that!
Ff serieus, wel triest dat zelfverdediging zo afgestraft wordt in Turkije. Zonde, want slachtoffers zullen zich in de toekomst wellicht nog minder durven verdedigen.
Dit:quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:49 schreef PizzaMizza het volgende:
Turkse vrouw krijgt levenslang voor zelfverdediging, turkse jongeren worden doodgeschoten bij het demonstreren, zijn er uberhaupt wel rechtvaardige wetten in Turkije?
'zelfverdediging' noemenquote:Nevin Yildirim made the headlines in 2012, both domestically and abroad. The young Turkish woman had murdered her rapist, beheaded him and tossed the head in the village square.
Ik ben een SECULIERE moslim die voor scheiding van religie en staat is.quote:Op woensdag 29 april 2015 06:16 schreef pietba het volgende:
[..]
Wat hij echt zei was:
[..]
quote:I removed the section "Tahrirolvasyleh by Ayatollah Khomeini" " • "A man can have sexual pleasure from a child as young as a baby. However he should not penetrate, but sodomising is acceptable. If the man penetrates and damages the child then he should be responsible for her subsistence all her life. This girl, however does not count as one of his four permanent wives. The man will not be eligible to marry the girls sister." - From Khomeini's book, "Tahrirolvasyleh", fourth volume, Problem 12, Darol Elm, Qom, Iran, 1990
• "A man can have sex with animals such as sheep, cows, camels and so on. However he should kill the animal after he has his orgasm. He should not sell the meat to the people in his own village, however selling the meat to the next door village should be fine." - From Khomeini's book, "Tahrirolvasyleh", fourth volume, Darol Elm, Qom, Iran, 1990 "
The second section lacks any exact citations that cite the page number or problem number (the first one lacked them as well, but I managed to find it, however : http://www.tooba-ir.org/_(...)tahr0019.htm#link102 The problem #1 in this subsection is talking about the punishment of having sex with animals, and it is considered as a universal fact that sex with animals is illegal by the Shia.
As for the first problem, I did some research, which I will share here : The Arabic of the first lines, which are the controversial bits are "لا يجوز وطء الزوجة قبل إكمال تسع سنين ، دواما كان النكاح أو منقطعا ، و أما سائر لاستمتاعات كاللمس بشهوة و الضم و التفخيذ فلا بأس بها حتى فى الرضيعة ،"
Meaning (I know a Persian and English and a bit of Arabic) This is what it means : Having sex with the wife is illegal before reaching nine years, be it a permanent or a timed [timed marriage in shia], but the rest of acts like foreplaying [touching for sexual pleasure], hugging and Tafkhid is legal even with a baby.
First, Sodomy is considered a kind of sex and penetration. Secondly : Now on the meaning of Tafkhid : Tafkhid as I researched, does not mean Sodomy. It means : http://en.wikipedia.org/wiki/Intercrural_sex First in his discussion, more than one source is given that translated Tafkhid as Intercrural sex: http://www.iranclubs.org/forums/showthread.php?t=7254 تفخیذا - ای یضع ذکره بین فخذیها - و This is another arabic translation, that puts Tafkhid as "putting his member between her thighs" Another person : از المنجد :
تفخیذ : هم زانو شدن ، در گرفتن ، در ران کردن چیزی را ، نسبت کردن هر فخذ را به سوی قبله ای . Again, meaning Intercrucal
Under masa'ala 12 : http://www.tooba-ir.org/_(...)4/tahr0001.htm#link2 you can find the link to this : http://www.tooba-ir.org/_(...)4/footnt01.htm#link4
http://en.wikipedia.org/wiki/Talk%3ATahrir_al-Wasilah
Dus? Wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op woensdag 29 april 2015 09:44 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik ben een SECULIERE moslim die voor scheiding van religie en staat is.
Iemand heeft er onderzoek naar gedaan. Hij is inderdaad een grote smeerlap die voorspel en sex (zonder penetratie) met babies toestaat. En hij is inderdaad een heilige voor heel veel sjiiten.
[..]
Ik heb niks tegen Alavieten en volgens mij doen ze geen mum sondu. Ik laat alleen de waarheid achter die ziekelijke Khomeini zien.quote:Op woensdag 29 april 2015 09:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus? Wat heeft dat hiermee te maken?
Daarnaast, Boeie. Alevieten doen ook aan mum sondu.
Alevieten. Alawieten zijn anders.quote:Op woensdag 29 april 2015 09:47 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Alavieten en volgens mij doen ze geen mum sondu. Ik laat alleen de waarheid achter die ziekelijke Khomeini zien.
Dit zijn uitspraken van de grote ayatollah Khomeini. Die man deed ziekelijke uitspraken. Of vind jij van niet?quote:Op woensdag 29 april 2015 09:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alevieten. Alawieten zijn anders.
Nee, je praat ergens over op basis van wat bullshit. Je bent sick gast.
Die man spreekt niet voor iedereen.quote:Op woensdag 29 april 2015 09:51 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dit zijn uitspraken van de grote ayatollah Khomeini. Die man deed ziekelijke uitspraken. Of vind jij van niet?
Het is ook vet interessant om op de hoogte te blijven van elke scheet die in ofwel Iran of Turkije wordt gelaten.quote:Op woensdag 29 april 2015 09:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ah, moslims zijn zoals altijd weer het beste in elkaar haten.
Goed bezig jongens.![]()
Ook nog complimenten aan Reza en Atak voor de afwisselende anti-Turkije en anti-Iran topics op een Nederlands forum. Zal vast erg nuttig zijn voor minderheden hier.
Top.
Precies. Daarom, dank aan deze users.quote:Op woensdag 29 april 2015 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is ook vet interessant om op de hoogte te blijven van elke scheet die in ofwel Iran of Turkije wordt gelaten.
Zucht, ja, want dat staat er ook echt...quote:Op woensdag 29 april 2015 00:08 schreef eight het volgende:
[..]
En dan vermoord ze hem toch? Wat een respectloos kutwijf
Graag gedaanquote:Op woensdag 29 april 2015 09:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Precies. Daarom, dank aan deze users.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |