Je kunt er echt enorme psychoses van krijgen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:42 schreef ems. het volgende:
Welke bijwerkingen heeft het malaria-vaccin? Ik heb hem destijds gehad voor de reis naar Indonesie maar behalve een stijve bil (ik geloof dat ik daar geprikt werd) voor 1 dag heb ik er niets van gemerkt.
En jezelf insmeren tegen muggen helpt natuurlijk altijd maar gaat je niet redden als je op eilanden als Lombok wilt gaan rondrennen.
Ik ga luisteren vanavond zodra ik klaar ben met "werken"quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je kunt er echt enorme psychoses van krijgen.
Iemand beschrijft dat in deze podcast in act three: http://www.thisamericanli(...)399/contents-unknown
De moeite van het luisteren waard, echt heel insane...
Weet je zelf eigenlijk wel wat voor een onzin je post. MMS wordt volgens die site omgezet in chlooroxide (en dan miracleus door je rode bloedlichamen getransporteerd).quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
een prik in je bil? Voor malaria?
Ik las zojuist deze nog
http://www.gewoon-nieuws.(...)in-een-dag-door-mms/
Ik weet eigenlijk niet of psychose de juiste term is, maar is idd niet tot malariamedicijnen beperkt. Maar die gevolgen (wacht maar tot je het verhaal hebt gehoord om te kijken hoe zwaar die gevolgen kunnejn zijnquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ga luisteren vanavond zodra ik klaar ben met "werken"
Maar het is trouwens ook mogelijk om psychoses te krijgen van een jointje roken, afhankelijk van de persoon
Zuurstof is normaal gesproken ook een gas maar wordt ook door rode bloedcellen getransporteerd?quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:06 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Weet je zelf eigenlijk wel wat voor een onzin je post. MMS wordt volgens die site omgezet in chlooroxide (en dan miracleus door je rode bloedlichamen getransporteerd).
Het vervelende is alleen dat Chlooroxide een zeer giftig GAS is
Als ik op zo'n site zou zetten dat het anaal inbrengen van zon gedroogde bruine aarde goed is tegen TBC dan zou je dat waarschijnlijk ook meteen voor waarheid aanzien.
Ja maar dat komt omdat zuurstof zich kan binden met hemoglobine en ons hele lichaam is ingesteld op die transport methode. Voor ChloorOxide (en daar praten we over) bestaat die mogelijkheid niet. Adem het maar eens in en de kans is groot dat je de volgende dag in een kist wordt weggedragen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:09 schreef oompaloompa het volgende:
Zuurstof is normaal gesproken ook een gas maar wordt ook door rode bloedcellen getransporteerd?
Dat gezegd hebbende, is MMS dat goedje waarvan het congres een paar dagen geleden afgelast werd omdat het echt supergevaarlijk is.
Oh ja het is gevaarlijk en dom om te drinken, daar zijn we het niet over oneens. Alleen was ik het niet eens met je (dubbele) argument dat we het niet in kunnen nemen omdat het een gas is (je kunt het gewoon oplossen als gas in een drankje), en dat gassen niet vervoerd kunnen worden in het lichaam.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:24 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat zuurstof zich kan binden met hemoglobine en ons hele lichaam is ingesteld op die transport methode. Voor ChloorOxide (en daar praten we over) bestaat die mogelijkheid niet. Adem het maar eens in en de kans is groot dat je de volgende dag in een kist wordt weggedragen.
Ik had duidelijker moeten zijn. Gassen worden over het algemeen niet opgenomen via de methode waarmee MMS zou moeten werken. Dus via het maag-darm kanaal (en ja daar zijn ook uitzonderingen).quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Oh ja het is gevaarlijk en dom om te drinken, daar zijn we het niet over oneens. Alleen was ik het niet eens met je (dubbele) argument dat we het niet in kunnen nemen omdat het een gas is (je kunt het gewoon oplossen in een drankje en de chlorine drinken), en dat gassen niet vervoerd kunnen worden in het lichaam.
maw: ik ben het eens met je conclusie dat het een domme bron is, maar niet per se de reden die je aangeeft
Haha, gelukkig zijn we er uit.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:30 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik had duidelijker moeten zijn. Gassen worden over het algemeen niet opgenomen via de methode waarmee MMS zou moeten werken. Dus via het maag-darm kanaal (en ja daar zijn ook uitzonderingen).
Dat maakt het niet beter...quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Rustig mensen voordat jullie denken een stok gevonden te hebben. Het was iets wat ik wat ik vluchtig tegen kwam en gelezen heb. Het Rode Kruis doet goed werk natuurlijk
Ik had een linkje gepost waaruit duidelijk wordt dat het rode kruis helemaal niets met mms in Oeganda heeft gedaan, is gewoon bijelkaar gelogen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:39 schreef oompaloompa het volgende:
Belachelijk trouwens dat dat soort kwakzalvers arme mensen in Oeganda kunnen misbruiken voor hun martelingen
Oh ja daar twijfel ik niet aan, maar er wordt dus wel op die mensen daar ge-experimenteerd met, voor zover ik kan zien, geen nadelige consequenties voor die prutsers.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:52 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik had een linkje gepost waaruit duidelijk wordt dat het rode kruis helemaal niets met mms in Oeganda heeft gedaan, is gewoon bijelkaar gelogen.
Erg vreemd verhaal, moreel alle proporties te buiten!quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Oh ja daar twijfel ik niet aan, maar er wordt dus wel op die mensen daar ge-experimenteerd met, voor zover ik kan zien, geen nadelige consequenties voor die prutsers.
ik neem aan dat je elke maand hondsdolheidvaccin neemt als je naar buiten/werk gaat.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh, dat werd in de volksmond altijd 'vaccinatie' genoemd.
Whatever, de vraag blijft hetzelfde: gaat Lambiekje op vakantie naar een land vol gevaarlijke ziektes zonder vaccinatie/voorzorgsmaatregel te nemen?
Of neem het voorbeeld met malaria.. Die pillen zijn ook van Bad Pharma en bedoeld om mensen ziek te maken, tenslotte.
... dat is weer wat voorbarig. Goed werk? neh!quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Rustig mensen voordat jullie denken een stok gevonden te hebben. Het was iets wat ik wat ik vluchtig tegen kwam en gelezen heb. Het Rode Kruis doet goed werk natuurlijk
nee hoe bigpharma en artsen te werken gaan dat is schandelijkquote:Op woensdag 6 mei 2015 12:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat jij allemaal beweert is te schandelijk voor woorden.
kort gezegdquote:Op woensdag 6 mei 2015 12:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik discussieer met mensen, niet met links. Heb nu al 80 keer gevraagd om een samenvatting, maar er komt maar niks.
10 puntsgewijze argumenten om tegen vaccinaties te zijn, please, ik wil ooit kinderen....
als het aan de wittejascriminelen lagen. jaquote:Op woensdag 6 mei 2015 09:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus je vader is nu dood neem ik aan?
die oude gek denkt net zo bekrompen over ziekenhuis / arts als julliequote:Sorry dat ik het zo cru breng maar ik ga er vanuit!
Plus waarom liet je het toe?
ik ben gelukkig uit de tijd dat er nog niet dat veel gevaccineerd werd.quote:En als gevaccineerd persoon zelf heb je neem ik aan nu nog steeds last van van alles en nog wat!
Ik neem aan dat je autisme hebt, aangezien dat ook al aan vaccins werd toegeschreven!
Mag ik vragen wat er precies loos was en of hij nu weer gezond thuis is?quote:Op donderdag 7 mei 2015 07:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
als het aan de wittejascriminelen lagen. ja
man man man wat moet je alert zijn. Die tyfusmongolen denken echt niet na.
[..]
die oude gek denkt net zo bekrompen over ziekenhuis / arts als jullie
[..]
ik ben gelukkig uit de tijd dat er nog niet dat veel gevaccineerd werd.
En weer roep je maar wat zonder ook maar enige vorm van onderbouwing.quote:Op donderdag 7 mei 2015 07:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee hoe bigpharma en artsen te werken gaan dat is schandelijk
Hoe krijg je toch zoveel onzin getypt? Je mist gewoon de basale kennisquote:Op donderdag 7 mei 2015 07:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
kort gezegd
1. ze werken niet (is ook nimmer de bedoeling geweest)
2. je bent niet beschermd
3. lichaam kent indringer niet als je in wild tegenkomt
4. overload aan toxische rommel (verpakking liegt)
5. hersenbeschadig en andere immuungerelateerde onherstelbare beschadiging.
6. je krijgt hoe dan ook het virus waarbij je in wild weinig kans hebt
7. Vaccins is altijd een cocktail. Dus meteen meerdere indringers.
8. vaccins zijn nooit getest (en al helemaal niet op kinderen. Die krijgen hoe dan ook overdosis
9. kinderen onder 2 kan niet werken
10. het is in alle gevallen dodelijker dan de reallife virussen.
Mijn voorbeeld was mss niet correct, maar dit is de meest debiele vergelijking die ik ooit heb gezien.quote:Op donderdag 7 mei 2015 07:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik neem aan dat je elke maand hondsdolheidvaccin neemt als je naar buiten/werk gaat.
Respectvol hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2015 07:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vind het echt schandalig dat je die ouwe gek zelf niet even beter hebt gemaakt. Je weet het immers zoveel beter dan die wittejascriminelen en die tyfusmongolen?quote:Op donderdag 7 mei 2015 07:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |