SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 30-04-2015 11:04:48 ]![]()
Mossel op welke plekken in Amerika ben je geweest? Ik vind de Amerikanen die ik ontmoet heb typisch, maar verreweg van de irritantste mensen op aarde. Waren wel veelal academici, dat scheelt natuurlijk.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
In positieve zin, denk jequote:Op dinsdag 28 april 2015 16:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Mossel op welke plekken in Amerika ben je geweest? Ik vind de Amerikanen die ik ontmoet heb typisch, maar verreweg van de irritantste mensen op aarde. Waren wel veelal academici, dat scheelt natuurlijk.![]()
![]()
Q. goede TT!![]()
Mag ie alsnog op de OP?
1
2[b]Zondag 15 november - [url=http://www.valenciaciudaddelrunning.com/en/marathon]Valencia Marathon[/url][/b]
[*]Corniel MarathonZolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Oja, hoe kon die zijn vergeten? Bij deze officieel in de OP.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:52 schreef Corniel het volgende:
[ code verwijderd ]
Mag ie alsnog op de OP?![]()
Gaaf Corniel! Weer eens wat anders dan Spijkenissequote:Op dinsdag 28 april 2015 16:52 schreef Corniel het volgende:
[ code verwijderd ]
Mag ie alsnog op de OP?Dit keer ga je die 3 uurs grens gewoon keihard doorbreken
.
![]()
Deze moet volgend jaar dan maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:33 schreef Devv het volgende:
Deze moet volgend jaar dan maar.
Ik snap het niet...???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nice.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:52 schreef Corniel het volgende:
[ code verwijderd ]
Mag ie alsnog op de OP?
Ik was afgelopen weekend in Valencia en in het park wat ze van de oude rivier hebben gemaakt werd al heel veel gelopen en er waren ook overal posters voor 'Valencia Ciadud del Running'. Van het weekend nog de pagina bezocht met info over de (halve) marathon daar, cool!Jack does it in real time...![]()
Quoi, leuk dat je nu ook officieel naar de hardloopavond gaat.
De bieb is inderdaad mooi, die zit ook nog niet zo lang op deze locatie.![]()
Natuuuuuurlijk. Gaaf!quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:20 schreef Gogo83 het volgende:
Quoi, mag ik erbij bij de 7 km van de Oosterhoutse trail op 11-7?![]()
![]()
Yep, ipv groen, alleen maar (oude) gebouwen om je heen. Hopelijk niet te warm.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:18 schreef Jero_nimo het volgende:
Gaaf Corniel! Weer eens wat anders dan Spijkenisse.Laten we het hopen... En keihard... Met 1 seconde is voldoende.quote:Dit keer ga je die 3 uurs grens gewoon keihard doorbreken (..)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Loop ik zo snel afgelopen zondag, zie ik nu de foto'sDie zouden reden kunnen zijn om nooit meer een korte broek aan te trekken.
![]()
Verklaar u nader (met foto's uiteraard).quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:28 schreef Quoi het volgende:
Loop ik zo snel afgelopen zondag, zie ik nu de foto'sDie zouden reden kunnen zijn om nooit meer een korte broek aan te trekken.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Not in a million years.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:32 schreef Corniel het volgende:
[..]
Verklaar u nader (met foto's uiteraard).![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:20 schreef Gogo83 het volgende:
Quoi, mag ik erbij bij de 7 km van de Oosterhoutse trail op 11-7?!
![]()
Pourquoi? Hij ook al?quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:41 schreef Quoi het volgende:
Onvindbaar, dus don't try
Deel jij trouwens lopersknieën uit per mail?
F means you're fucked![]()
Voordat ik 'm op startbewijshulp en Facebook zet, even polsen of hier interesse is:
Startnummer (incl tanktop) voor de Nike women's 10km in Amsterdam op 16 mei. Start en finish in Olympisch stadion. Finishers krijgen een armband, geïnspireerd op de Amsterdamse grachten.
Prijs was oorspronkelijk ¤30, maar daar kan wel iets af. Maak liever hier iemand blij dan dat het startnummer verloren gaat of heel veel moeite moet doen om 'm elders te verkopen
Interesse? PM/DM
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Klinkt alsof het echt wat voor mij isquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:40 schreef Yuki het volgende:
Voordat ik 'm op startbewijshulp en Facebook zet, even polsen of hier interesse is:
Startnummer (incl tanktop) voor de Nike women's 10km in Amsterdam op 16 mei. Start en finish in Olympisch stadion. Finishers krijgen een armband, geïnspireerd op de Amsterdamse grachten.
Prijs was oorspronkelijk ¤30, maar daar kan wel iets af. Maak liever hier iemand blij dan dat het startnummer verloren gaat of heel veel moeite moet doen om 'm elders te verkopen
Interesse? PM/DM
F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: