Prima maar waar kan ik de oproep die ik hier deed wel kwijt? Ik wil de omvang van de financiële opbrengsten via dit topic in kaart krijgen en bij het beheer onder de aandacht brengen. Of gaan de mods dit zelf doen?quote:
Nee. Leuk voor je. Nee.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:33 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Prima maar waar kan ik de oproep die ik hier deed wel kwijt? Ik wil de omvang van de financiële opbrengsten via dit topic in kaart krijgen en bij het beheer onder de aandacht brengen. Of gaan de mods dit zelf doen?
Het gaat inmiddels al om honderden reeds betaalde euro's! Dit is imo een ernstige zaak waar een permaban op staat. Waarom handhaaf je niet?quote:
klinkt als een goed BNW topic.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:33 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Prima maar waar kan ik de oproep die ik hier deed wel kwijt? Ik wil de omvang van de financiële opbrengsten via dit topic in kaart krijgen en bij het beheer onder de aandacht brengen. Of gaan de mods dit zelf doen?
Voor mijn part kunnen ze collectief rentenieren van het gedoneerde bedrag. Het laat me koud. Niet via FOK! is het enige wat we erover te melden hebben. Wat mensen doneren moeten ze zelf weten.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:41 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Het gaat inmiddels al om honderden reeds betaalde euro's! Dit is imo een ernstige zaak waar een permaban op staat. Waarom handhaaf je niet?
Mij boeit het niet dat naieve mensjes zich via internet laten oplichten maar als mods gewoon de regels hadden gehandhaafd mbt fondsenwerving via dit topic met de sancties die daar volgens jullie eigen regels op staan was er nu ook geen onrust.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Voor mijn part kunnen ze collectief rentenieren van het gedoneerde bedrag. Het laat me koud. Niet via FOK! is het enige wat we erover te melden hebben. Wat mensen doneren moeten ze zelf weten.
En als de rest er niet over doorzaagt is de rust ook weer terug. Zo zitten we beide fout. Ga je queeste ergens anders voeren en veel plezier ermee.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:13 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Mij boeit het niet dat naieve mensjes zich via internet laten oplichten maar als mods gewoon de regels hadden gehandhaafd mbt fondsenwerving via dit topic met de sancties die daar volgens jullie eigen regels op staan was er nu ook geen onrust.
Doe ik. Jij ook veel plezier ermee.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Ga je queeste ergens anders voeren en veel plezier ermee.
Daar is in de begintijd van de bedelarij ook op gemod hoor. Gezegd dat het niet mocht.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:13 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Mij boeit het niet dat naieve mensjes zich via internet laten oplichten maar als mods gewoon de regels hadden gehandhaafd mbt fondsenwerving via dit topic met de sancties die daar volgens jullie eigen regels op staan was er nu ook geen onrust.
Klopt. Nadat ik erover door bleef zagen. Maar niet gepermaband.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar is in de begintijd van de bedelarij ook op gemod hoor. Gezegd dat het niet mocht.
quote:Op maandag 4 mei 2015 13:27 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Klopt. Nadat ik erover door bleef zagen. Maar niet gepermaband.
Ook al daarvoor. Alleen zie je dat hier niet.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:27 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Permbans bestaan dan ook niet.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:27 schreef 11en30 het volgende:
En ook niet gestenigd, het is allemaal wat zeg. Misschien omdat de ernst die jij zo verschrikkelijk duidelijk ziet toen niet en nu niet gedeeld wordt door de crew. Dat kan zo maar.quote:
Dat wist ik niet. Wie kan waar permabans aanvragen? Het dossier fondsenwerving is inmiddels zo dik en het duurt nu al zo lang en het verstoort het topic dermate dat het mij gerechtvaardigd lijkt om het nu maar eens voor te gaan leggen aan de beslissingsbevoegde.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En over eventuele bans gaan mods niet.
Gelet op het feit dat Fok! het grootste nederlandse forum is, en er vanuit de media is gebleken dat er eens kans is dat ze van het topic afweten, en gelet op de aard van het topic lijkt het me geen kwestie van slapende honden, maar van respect om ze via de woordvoerder te wijzen op de bovengeschetste mogelijkheid.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Dus je wil in principe ' slapende honden wakker maken'?
http://messages.fok.nl/compose.php?to=9795 Veel plezier ermee.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:34 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Wie kan waar permabans aanvragen? Het dossier fondsenwerving is inmiddels zo dik en het duurt nu al zo lang en het verstoort het topic dermate dat het mij gerechtvaardigd lijkt om het nu maar eens voor te gaan leggen aan de beslissingsbevoegde.
Ik heb er begrip voor dat lavenderr ze toen eerst nog kansen gegeven heeft na waarschuwingen maar een wisseling van de modwacht mag imo niet tot gevolg hebben dat die kansen nu weer gereset zijn. Het moet opgeteld worden bij het dossier dat er al lag. JMOquote:Op maandag 4 mei 2015 13:32 schreef jogy het volgende:
[..]
En ook niet gestenigd, het is allemaal wat zeg. Misschien omdat de ernst die jij zo verschrikkelijk duidelijk ziet toen niet en nu niet gedeeld wordt door de crew. Dat kan zo maar.
Dat linkje wat ik er neer heb gezet is een direct lijntje naar de forum-admins via de PM. Dat lijkt me jouw beste optie. Misschien kan je die overtuigen van de noodzaak en heel misschien kunnen ze jou overtuigen dat het allemaal niet zo'n verschrikkelijke halszaak is. Beide acht ik ietwat onwaarschijnlijk maar wie weet. Niet geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:38 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ik heb er begrip voor dat lavenderr ze toen eerst nog kansen gegeven heeft na waarschuwingen maar een wisseling van de modwacht mag imo niet tot gevolg hebben dat die kansen nu weer gereset zijn. Het moet opgeteld worden bij het dossier dat er al lag. JMO
waarom schoon je hier iets op als ik vragen mag ?quote:Op maandag 4 mei 2015 15:54 schreef jogy het volgende:
Opgeschoond. Laatste bericht van 11n30 vind ik een afsluiter.
Dat kun je zelf toch ook wel bedenken als je een beetje nadenkt.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:28 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
waarom schoon je hier iets op als ik vragen mag ?
Omdat sommige mensen de neiging hebben om door te gaan over een onderwerp ook als deze al lang en breed dood is verklaard, soms wel meer dan 210 topics.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:28 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
waarom schoon je hier iets op als ik vragen mag ?
oh zo bedanktquote:Op maandag 4 mei 2015 17:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen de neiging hebben om door te gaan over een onderwerp ook als deze al lang en breed dood is verklaard, soms wel meer dan 210 topics.
quote:Op maandag 4 mei 2015 16:03 schreef jackie12 het volgende:
In april 2014 gingen 2 Nederlandse meiden wandelen en raakten vermist in Panama en na 2 1/2 werden er wat spullen en resten gevonden.
Er waren 3 opties:
1- verdwalen
2- ongeluk (of in combinatie met 1)
3- misdrijf
De ouders en locals zeiden al snel dat verdwalen erg onwaarschijnlijk is
Bleven er een ongeluk en misdrijf over.
Nadat een pathaloog naar Panama was gegaan in opdracht van de ouders kwam hij tot de volgens hem "meest waarschijnlijke" conclusie dat de meiden een ongeluk hebben gehad en vervolgens de "val plek" niet meer uit konden komen.
Het zwakke aan zijn verhaal is echter dat voordat hij naar Panama vertrok hij in diverse media al verkondigde dat de meiden waarschijnlijk waren verongelukt.
Verder vond hij de foto-locatie niet en heeft hij met eigen ogen de exacte val plek en bedding niet gevonden.
Genoeg vragen dus nog en ook nog genoeg vragen omtrent de mogelijkheid van een misdrijf.
Deze zaak is niet opgelost en wordt het misschien ook nooit.
Maar wel vind ik dat dit topic open moet blijven. (en geef vervelende mensen dan gewoon een ban als ze zich misdragen)
Ligt eraan.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:36 schreef 11en30 het volgende:
Is de regel om achternamen niet voluit te schrijven van toepassing op heel FOK!?
Open er een topic over.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:41 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Het gaat inmiddels al om honderden reeds betaalde euro's! Dit is imo een ernstige zaak waar een permaban op staat. Waarom handhaaf je niet?
Aan de stand van de sterren en de maan in relatie tot Venus en of de dienstdoende mod wel of geen hard snotje in zijn neus heeft.quote:
Klopt. Zou je het mij nog een keer goed uit kunnen leggen? TIAquote:Op maandag 4 mei 2015 22:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt ofwel
Waarom kan Koning Mata dan wel de achternaam van Benno L posten terwijl deze man op dat moment onder vuur lag? Inderdaad zoals de wind waait.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Aan de stand van de sterren en de maan in relatie tot Venus en of de dienstdoende mod wel of geen hard snotje in zijn neus heeft.
En het ligt aan het topic of reeks en of de posters zelf in kunnen zien of een volledige benaming voor mogelijke schuldige wel of niet gepost mag worden. Zo niet dan maar helemaal geen achternamen.
Maar de algemene richtlijn is dat een verdachte anoniem blijft tot deze schuldig is bewezen. En volgens mij is dat ook voor slachtoffers het geval voor privacy redenen.
Linkje?quote:Op maandag 4 mei 2015 23:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarom kan Koning Mata dan wel de achternaam van Benno L posten terwijl deze man op dat moment onder vuur lag? Inderdaad zoals de wind waait.
Kwam na de discussie op K&L #207, mata poste over Els borst in relatie met vermiste meiden in Nederland, hij postte toen over Benno L, met gehele achternaam. Is weggehaald door jou.quote:
Ben ik toch een keer consistent geweest en heb ik nog niet eens mata's ring gekust.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kwam na de discussie op K&L #207, mata poste over Els borst in relatie met vermiste meiden in Nederland, hij postte toen over Benno L, met gehele achternaam. Is weggehaald door jou.
Tja zo gaat dat hier. Einde discussie dus
Ik zoek rustig door, tussen al die onzin. Stond er serieus: eerst els Borst en Bart v U, toen wist hij de link daartussen niet te leggen, vervolgens voorbeeld Benno L. (met volledige achternaam) Kom er morgen ff op terug, ik ga slapen.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Ben ik toch een keer consistent geweest en heb ik nog niet eens mata's ring gekust.
Oh nee, dat is de paus.
Zit je nu specifieke posts te zoeken om een user zwart te maken?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zoek rustig door, tussen al die onzin. Stond er serieus: eerst els Borst en Bart v U, toen wist hij de link daartussen niet te leggen, vervolgens voorbeeld Benno L. (met volledige achternaam) Kom er morgen ff op terug, ik ga slapen.
de kontenlikker! Meid, neem een eigen mening, maakt je zoveel leuker!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:03 schreef agter het volgende:
[..]
Zit je nu specifieke posts te zoeken om een user zwart te maken?
Plaats gewoon een TR als een post volgens jou over de schreef gaat.
Dit is idd triest.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:03 schreef agter het volgende:
[..]
Zit je nu specifieke posts te zoeken om een user zwart te maken?
Plaats in het vervolg gewoon een TR als een post volgens jou over de schreef gaat.
Prima, sta je over een maand nog zo te juichen? Check mijn DM/PM maar, je hebt hierbij mijn toestemming.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:06 schreef jogy het volgende:
Volgens mij heeft mata ook een keer met ziektes gescholden ergens in 2013, zoek dat ook eens op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |